Entertainment alle pijlers

B&B vol liefde 2026 zonder spoilers

15-07-2026 14:58 3352 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik kan gewoon niet wachten, dus ik open het topic maar vast! Aanstaande maandag begint weer een nieuw seizoen. Dit zijn de kandidaten en hun euhh.. interessantste eigenschappen (niet mijn eigen teksten):

Afbeelding

Caroline (67)
In Estepona runt Caroline sinds drie jaar een B&B, of beter gezegd: een casita. Een kleinschalige plek voor vakantiegangers, met exotische fruittuin.

Eline (37)
Tijdens de coronaperiode verruilde Eline Nederland voor Aruba, waar ze eigenhandig een huis omtoverde tot een stijlvolle B&B. Ze is ruim negen jaar single geweest.

Fred (67)
Fred woont al jaren op Bonaire, waar hij drie gastenverblijven runt. Drie keer per week staat hij met zijn foodtruck Koninklijke Kip Tukkie bij de lokale supermarkt.

Iris (50)
In Catalonië runt Iris haar Soulfarm, een plek die ze beschikbaar stelt voor retreats. Ze is ook moeder van vier zoons, kunstenares, salsadanseres en avonturier.

Nisha Tara (45)
Voor Nisha Tara speelt het liefdesavontuur zich af in het groene Lot-et-Garonne in Frankrijk. Daar runt ze in La Rouquette een zogeheten inn, met meerdere gastenverblijven.

Paul (62)
In 2021 verruilde Paul met zijn vrouw Nederland voor een B&B in Vidreres, vlak boven Lloret de Mar. Dat geluk kreeg in 2024 een verdrietige wending, toen zijn vrouw overleed.

Thomas (36)
Hij woont en werkt in Valencia, maar heeft sinds vorig jaar ook een eigen B&B in Dénia. De villa verhuurt hij aan vakantiegangers. Hij doet alles hond Fox.

Timothy (40)
Op Ibiza geeft Timothy al dertien jaar zijn eigen draai aan het eilandleven. Hij runt een kroeg, snackbar en meerdere foodtrucks. En hij werkt aan zijn eigen kaviaarmerk.

Vanaf 20 juli acht weken lang elke maandag tot en met donderdag om 20.55 uur te zien bij RTL 4 en een week vooruit te streamen bij Videoland.

Bed&Breakfast .nl heeft trouwens al het spitwerk naar hun b&b's al uitgevoerd: https://www.bedandbreakfast.nl/blog/bb- ... -locaties/
marindah wijzigde dit bericht op 21-07-2026 21:45
19.36% gewijzigd
Voordat je door kunt gaan met het bezoeken van het forum, moet je je wachtwoord veranderen.
Met partners die niet in beeld willen, vind ik de oplossing bij Eveline handig, toch even kort de partner in beeld, dat het bij een enkel shot blijft.
Karakter is wat je bent in het donker.
MarindaH schreef:
16-07-2026 21:47
Nee, compatibel :proud:

Toch vind ik het leuk voor JP.
Je hebt gelijk! Ik kreeg al kriebels van haar ' voorkomen en act' en luisterde daardoor niet goed. En ja, zeker leuk voor JP. Ik vond hem een flapdrol maar ik denk dat hij een liefdevolle, trouwe partner is als het goed zit met een dame.
Bij Daniel en Danique ging het volgens mij wat sneller dan ze zelf planden. Maar al tijdens de afleveringen gaf ik hen veel kans op een duurzame relatie. Danique nam het voortouw en haalde hem uit zijn vaste patroon.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras.
Best heel veel stellen nog steeds samen, leuk!
Hemel, Illya en Sylwia nog steeds samen. Dat had ik echt niet verwacht.
Voordat je door kunt gaan met het bezoeken van het forum, moet je je wachtwoord veranderen.
MarindaH schreef:
16-07-2026 22:00
Hemel, Illya en Sylwia nog steeds samen. Dat had ik echt niet verwacht.
Ik ook niet, positief verrast.
En Judith en Bart, hadden die niet pas een crowdfunding om op de boerderij te kunnen blijven? Omdat ze het sneller dan verwacht kon kopen geloof ik...
Iedereen rustaaghh Leendert is volledig beschikbaar. Wilt ge graag in een afgetrapte oude Belgische molen wonen, grijp nu je kans. :P
MidasWolf schreef:
16-07-2026 22:06
Iedereen rustaaghh Leendert is volledig beschikbaar. Wilt ge graag in een afgetrapte oude Belgische molen wonen, grijp nu je kans. :P
Ik ben jammer genoeg allergisch voor molens.
Een dag niemand afgezeken is een dag niet geleefd.
MarindaH schreef:
16-07-2026 22:01
En Judith en Bart, hadden die niet pas een crowdfunding om op de boerderij te kunnen blijven? Omdat ze het sneller dan verwacht kon kopen geloof ik...
Ja en ze waren blij verrast in de eerste dagen na de start hoeveel geld er opgehaald werd. Ze deden dat ook sympathiek door zelf persoonlijk te antwoorden en een soort van 'aandelen' te geven aan de donateurs dmv vakantienachtjes. Het had iets bleu en tegelijk slims.
OlleGrieze schreef:
16-07-2026 22:16
Ja en ze waren blij verrast in de eerste dagen na de start hoeveel geld er opgehaald werd. Ze deden dat ook sympathiek door zelf persoonlijk te antwoorden en een soort van 'aandelen' te geven aan de donateurs dmv vakantienachtjes. Het had iets bleu en tegelijk slims.

O ja dat was het. Leuk voor ze dat het zo'n succes was.
Oeh, ik vond het nu alweer fijn om te kijken en met jullie te praten. Wees maar zeker dat ik van de partij ben vanaf maandag! :popcorn:
Leuk om sommige deelnemers weer terug te zien. Illya en Sylwia vind ik toch wel het meest bijzondere stel. Albert en Joyce zijn ook aparte figuren hoor!
Astrid en Harm Jan vind ik wat flets, ik kreeg maar weinig hoogte van de situatie.
De zwangere stelletjes voelen zich toch wat veiliger in Nederland, zo te zien.
En grappig dat zowel Petra als Lieske mooie jonge blommen aan de haak hebben geslagen.
Ik ergerde me (onzinnig?) aan de waanzinnige smile van Dick, alsof hij de gelukkigste mens op aarde is, terwijl we zijn geliefde niet eens mochten zien.
En dan dat ongeluk van Bram in Zweden? Hij loopt nog, ik ga ervanuit dat hij zijn voet nog heeft, maar wat een vreselijk verhaal!
Lieneke schreef:
17-07-2026 07:57
Leuk om sommige deelnemers weer terug te zien. Illya en Sylwia vind ik toch wel het meest bijzondere stel. Albert en Joyce zijn ook aparte figuren hoor!
Astrid en Harm Jan vind ik wat flets, ik kreeg maar weinig hoogte van de situatie.
De zwangere stelletjes voelen zich toch wat veiliger in Nederland, zo te zien.
En grappig dat zowel Petra als Lieske mooie jonge blommen aan de haak hebben geslagen.
Ik ergerde me (onzinnig?) aan de waanzinnige smile van Dick, alsof hij de gelukkigste mens op aarde is, terwijl we zijn geliefde niet eens mochten zien.
En dan dat ongeluk van Bram in Zweden? Hij loopt nog, ik ga ervanuit dat hij zijn voet nog heeft, maar wat een vreselijk verhaal!
Leuk zo die aflevering met oude deelnemers!

Op zich was die grijns wel heel kenmerkend toch?
En inderdaad een naar ongeluk zeg, blij voor hem dat hij wel weer kan lopen.
Ik krijg echt hele nare kriebels bij Walter (weer). Gadverdarrie, wat is dat toch een nare kwal
Coniglio schreef:
17-07-2026 08:05
Leuk zo die aflevering met oude deelnemers!

Op zich was die grijns wel heel kenmerkend toch?
En inderdaad een naar ongeluk zeg, blij voor hem dat hij wel weer kan lopen.
Ik krijg echt hele nare kriebels bij Walter (weer). Gadverdarrie, wat is dat toch een nare kwal

Walter: ik begrijp echt niet hoe het kan dat die jonge vrouw zin heeft in hem. Maar volgens mij zijn ze alweer jaren bij elkaar!
Ik ben zo ongeveer de enige geloof ik die niet zo'n moeite heeft met Walter... Ik krijg eerder nare vibes van Eveline, wat een piece of work was dat.
Ik moet nog terugkijken. Kwam wat tussen.
Jankerd
MarindaH schreef:
17-07-2026 09:32
Ik ben zo ongeveer de enige geloof ik die niet zo'n moeite heeft met Walter... Ik krijg eerder nare vibes van Eveline, wat een piece of work was dat.

Ik heb ook moeite met Eveline. Er leek iets niet te kloppen.
MarindaH schreef:
17-07-2026 09:32
Oh ja, Eveline. Die vind ik ook altijd bijzonder
Net ook gekeken. Toch wel lekker hoor, al die bekenden weer even langs zien komen. Een hoop geluk in de liefde. Best veel kandidaten die achteraf de liefde vonden (maar dan dus waarschijnlijk wel dankzij het programma). En nog een paar goede vriendschappen. Meer oogst dan het soms lijkt in dit programma, al hebben ze nu wel heel slim er zo'n beetje alle relaties van alle seizoenen bij gehaald. De flinke leeftijdsverschillen her en der vallen ook op. Maar Walter spant de kroon, 57 en dan een vriendin van 30. Yuk.
Tjielp
Hallo alvast! :hello:
Jankerd
Yasmijn schreef:
20-07-2026 18:35
Hallo alvast! :hello:
Kom net thuis, maar verheug me er nu ook al op. Vooral samen kijken met jullie. Eerst nog even koken-roerbakken en dan is het zover.
Everything you see I owe to spaghetti!
Ik moet gewoon om 21 uur naar een afspraak, wat een timing. Maar tot die tijd kijk ik mee!
Ik ga hier niet actief meeschrijven omdat ik vooruit kijk maar wil wel jullie briljante commentaar lezen. Dus verkapte tvp :proud:
''Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!''
MarindaH schreef:
20-07-2026 19:16
Ik moet gewoon om 21 uur naar een afspraak, wat een timing. Maar tot die tijd kijk ik mee!
Wel de hele 5 minuten? :P
Een dag niemand afgezeken is een dag niet geleefd.
Ah ja, het begint pas om 20.55 uur...
Tjielp

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven