Entertainment alle pijlers

B&B vol liefde 2026 zonder spoilers

15-07-2026 14:58 3352 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik kan gewoon niet wachten, dus ik open het topic maar vast! Aanstaande maandag begint weer een nieuw seizoen. Dit zijn de kandidaten en hun euhh.. interessantste eigenschappen (niet mijn eigen teksten):

Afbeelding

Caroline (67)
In Estepona runt Caroline sinds drie jaar een B&B, of beter gezegd: een casita. Een kleinschalige plek voor vakantiegangers, met exotische fruittuin.

Eline (37)
Tijdens de coronaperiode verruilde Eline Nederland voor Aruba, waar ze eigenhandig een huis omtoverde tot een stijlvolle B&B. Ze is ruim negen jaar single geweest.

Fred (67)
Fred woont al jaren op Bonaire, waar hij drie gastenverblijven runt. Drie keer per week staat hij met zijn foodtruck Koninklijke Kip Tukkie bij de lokale supermarkt.

Iris (50)
In Catalonië runt Iris haar Soulfarm, een plek die ze beschikbaar stelt voor retreats. Ze is ook moeder van vier zoons, kunstenares, salsadanseres en avonturier.

Nisha Tara (45)
Voor Nisha Tara speelt het liefdesavontuur zich af in het groene Lot-et-Garonne in Frankrijk. Daar runt ze in La Rouquette een zogeheten inn, met meerdere gastenverblijven.

Paul (62)
In 2021 verruilde Paul met zijn vrouw Nederland voor een B&B in Vidreres, vlak boven Lloret de Mar. Dat geluk kreeg in 2024 een verdrietige wending, toen zijn vrouw overleed.

Thomas (36)
Hij woont en werkt in Valencia, maar heeft sinds vorig jaar ook een eigen B&B in Dénia. De villa verhuurt hij aan vakantiegangers. Hij doet alles hond Fox.

Timothy (40)
Op Ibiza geeft Timothy al dertien jaar zijn eigen draai aan het eilandleven. Hij runt een kroeg, snackbar en meerdere foodtrucks. En hij werkt aan zijn eigen kaviaarmerk.

Vanaf 20 juli acht weken lang elke maandag tot en met donderdag om 20.55 uur te zien bij RTL 4 en een week vooruit te streamen bij Videoland.

Bed&Breakfast .nl heeft trouwens al het spitwerk naar hun b&b's al uitgevoerd: https://www.bedandbreakfast.nl/blog/bb- ... -locaties/
marindah wijzigde dit bericht op 21-07-2026 21:45
19.36% gewijzigd
Voordat je door kunt gaan met het bezoeken van het forum, moet je je wachtwoord veranderen.
Jaaaah! Zoveel zin aan.
Ik heb maar even geen plaatjes in de OP gedaan, want dan werd ie nog langer...

Ik wilde de aftrap die in december werd uitgezonden nog even terug gaan kijken, maar ik zit er al lekker in door de OP, haha!
Voordat je door kunt gaan met het bezoeken van het forum, moet je je wachtwoord veranderen.
Hoera, we mogen bijna weer! :popcorn:
Tjielp
Ik ben er bij, bedankt voor dit topic, leuk!!

Wel vind ik het ontzettend jammer dat die eeuwenoude kasteelmevrouw niet meedoet (het kasteel is eeuwenoud dus hè, niet de mevrouw zelf ;) )
Waarom doet ze niet meer mee? Ff gemist.
Ik ben enorm benieuwd naar Fred op Bonaire. Sowieso omdat ik zelf dol ben op Bonaire maar hij lijkt me zo'n rare gast.
Daar moet gewoon sensatie van komen.
Oh! Ik had geen idee dat het weer zou beginnen, heerlijk! :jump:
.
Wat fijn. Moet voorlopig nog wel wat weken werken, dus zeer goede afleiding. En altijd gezellig met mede meekijkers.
Everything you see I owe to spaghetti!
Fucupcake schreef:
15-07-2026 15:20
Waarom doet ze niet meer mee? Ff gemist.

Ik denk dat ze niet genoeg brieven (figuranten :nut:) kreeg? Of een andere reden. In de aftrap stelden ze twaalf mogelijke kandidaten voor, niet iedereen doet uiteindelijk mee.
MarindaH schreef:
15-07-2026 15:29
Ik denk dat ze niet genoeg brieven (figuranten :nut:) kreeg? Of een andere reden. In de aftrap stelden ze twaalf mogelijke kandidaten voor, niet iedereen doet uiteindelijk mee.
;-D
Niet genoeg brieven denk ik ook. Heel jammer, ze leek me wel een markant persoon.
En de twee vriendinnen (samenwonend?) die allebei een man zoeken uiteindelijk ook niet in de uitzendingen?

Nou goed, hopelijk blijft er nog genoeg sjeu over :)
Fucupcake schreef:
15-07-2026 15:22
Ik ben enorm benieuwd naar Fred op Bonaire. Sowieso omdat ik zelf dol ben op Bonaire maar hij lijkt me zo'n rare gast.
:proud: Lijkt mij ook, ben ook erg benieuwd. Ik :heart: sensatie.
Calamitycat schreef:
15-07-2026 15:34
En de twee vriendinnen (samenwonend?) die allebei een man zoeken uiteindelijk ook niet in de uitzendingen?

Ja, die miste ik ook al. Ben sowieso wel benieuwd naar hoeveel brieven die B&B-houders gemiddeld krijgen. Maar daar heeft RTL volgens mij nog nooit iets over losgelaten. In ieder geval elk jaar wel een paar kandidaten uit de kaartenbakken van de castingbureaus en van die draaideurdaters.
Tjielp
:hello:
Je hoeft het niet te leren, als je het begrijpt.
Fucupcake schreef:
15-07-2026 15:22
Ik heb kip bij hem gekocht 🫣🤣
Yasmijn schreef:
15-07-2026 15:54
:O
Laat Caaf het maar niet horen.
Mus* schreef:
15-07-2026 15:45
Ja, die miste ik ook al. Ben sowieso wel benieuwd naar hoeveel brieven die B&B-houders gemiddeld krijgen. Maar daar heeft RTL volgens mij nog nooit iets over losgelaten. In ieder geval elk jaar wel een paar kandidaten uit de kaartenbakken van de castingbureaus en van die draaideurdaters.
Dat zou ik ook echt zó graag willen weten. Ik snap ook eigenlijk helemaal niet waarom daar zo geheimzinnig over moet worden gedaan.
Calamitycat schreef:
15-07-2026 15:55
:O
Laat Caaf het maar niet horen.
:flag:
Die 2 vriendinnen had ik graag in de uitzending zien terug komen. Jammer dat ze niet door zijn.

Volgens mij worden er veel mensen uit de kaartenbak benaderd om af te reizen naar de b&b houders.
Calamitycat schreef:
15-07-2026 15:57
Dat zou ik ook echt zó graag willen weten. Ik snap ook eigenlijk helemaal niet waarom daar zo geheimzinnig over moet worden gedaan.

Nee, ik ook niet. Wekt de suggestie dat er achter de schermen flink wordt geregisseerd. We weten al dat Bluecircle een voorselectie maakt. 'Screening' noemen ze dat. Soms denk ik weleens dat ze de te normale mensen er dan uit filteren. Die filmpjes die de kandidaten te zien krijgen, zijn in ieder geval zeker niet alle mensen die zich hebben aangemeld.

En soms zoeken ze er dus nog mensen uit hun eigen kaartenbakken bij. Er zat in Winter vol Liefde een keer een vrouw die weinig kandidaten had. Eén man was tot het eind gebleven en haakte toen af. Die heeft later uit de school geklapt dat hij was benaderd door Bluecircle. Hij had aangegeven de vrouw in kwestie niet aantrekkelijk te vinden, maar moest doen alsof hij geïnteresseerd was. Aldus die man.
Tjielp
Yasmijn schreef:

En daarna gingen jullie op date?
Yasmijn schreef:

Maar je bent niet bij hem blijven plakken...
MarindaH schreef:
15-07-2026 16:12
Maar je bent niet bij hem blijven plakken...

Dat mag ze nog niet verklappen natuurlijk 😎
Haaaaaiiii! Ik kijk ook weer mee. Gezellig.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras.
Fucupcake schreef:
15-07-2026 16:10
En daarna gingen jullie op date?
Het is geen leuke man. Bonaire vindt hem verschrikkelijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven