Entertainment alle pijlers

B&B vol liefde (Videoland) *met spoilers*

28-07-2021 16:52 546 berichten
Alle reacties Link kopieren
In dit topic kletsen we over het programma B&B vol liefde volgens de afleveringen op Videoland. Let op, we lopen hier 1 aflevering voor op de uitzendingen op tv.

Afbeelding

Afbeelding
daveotion wijzigde dit bericht op 28-07-2021 16:56
16.33% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
calvijn1 schreef:
28-07-2021 21:25
Hoe kan Melvin nu verliefd zijn op Debbie???
Ze is toch heel duidelijk naar hem?

Die vriendin heeft een behoorlijke aardappel in haar keel
Je kan best verliefd zijn zonder dat het wederzijds is.
Alle reacties Link kopieren
Wat is Debbie vreselijk. Eerst naar complimentjes vissen waarna ze die gozer naar huis stuurt. Goed dat die nieuwe gast kritisch is. Ik kan me gewoon niet voorstellen dat deze mannen interesse in haar hebben, ik zou vluchten. Er is gewoon niks leuks aan haar.

Bij Roxanne gebeurt er ook niks spannends. Ik vraag me af waarom ze niet meer een op een tijd heeft om uit te zoeken wie ze leuk vindt.
lolanu wijzigde dit bericht op 28-07-2021 22:05
0.76% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik moest bijna huilen toen Melvin moest wachten op z’n bordje pasta. Hij kreeg als laatste opgeschept, met opzet. Wat een ongelofelijke trut!!
Alle reacties Link kopieren
Nou die Bert is ook niet echt heel verliefd op Romana, althans zo kwam het over. Ze mag nog wel blijven voor de gezelligheid O_o
Voor iedereen een groene tuin
Alle reacties Link kopieren
Vivamensje schreef:
28-07-2021 21:47
Je kan best verliefd zijn zonder dat het wederzijds is.
Dat weet ik, maar ze doet absoluut niets waardoor zijn verliefdheid gevoed wordt


Die Jeffrey is wel een arrogante knul zeg
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
calvijn1 schreef:
28-07-2021 22:01
Dat weet ik, maar ze doet absoluut niets waardoor zijn verliefdheid gevoed wordt


Die Jeffrey is wel een arrogante knul zeg
Ik vind hem ook arrogant, ziet er goed uit maar verder :nope:
Voor iedereen een groene tuin
Alle reacties Link kopieren
Die Gwen ziet er idd erg jong uit voor haar leeftijd :)
Voor iedereen een groene tuin
Alle reacties Link kopieren
Die Jacob die samen loopt te zonnen met zijn sexy werkster :rofl:
Voor iedereen een groene tuin
Alle reacties Link kopieren
Bergje65 schreef:
28-07-2021 21:58
Ik moest bijna huilen toen Melvin moest wachten op z’n bordje pasta. Hij kreeg als laatste opgeschept, met opzet. Wat een ongelofelijke trut!!

Echt he! 'nee de gasten eerst' En dan als hij de volgende dag weg gaat ook nog doen alsof het zijn besluit is. Eh jij zegt hem keihard dat je geen klik met hem hebt, wat moet die goser dán? Wat een enorme trut is dat zeg.
We're just two lost souls
Alle reacties Link kopieren
Kattentuintje schreef:
28-07-2021 22:42
Echt he! 'nee de gasten eerst' En dan als hij de volgende dag weg gaat ook nog doen alsof het zijn besluit is. Eh jij zegt hem keihard dat je geen klik met hem hebt, wat moet die goser dán? Wat een enorme trut is dat zeg.
Echt een trut ja. En ze keek alsof ze het heeel discreet van zichzelf vond dat ze er niets meer over zei. ‘Dat Is het leven’ maar dan in t Italiaans, met een triomfantelijke snoet. Kots kots.
Alle reacties Link kopieren
Nouja, en eerst Melvin helemaal uithoren over wat hij van haar vindt enzo. Dus hij stort zijn hart uit en zij laat hem vervolgens keihard vallen. Djeez.

Over Gwen; ik geloof dat ze zichzelf nogal in de markt wil zetten met haar T-shirts. :facepalm: of eerder; wat daar in zit. Beetje jammer wel. En Bert vindt het allemaal wel leuk. Jammer want ik wil dat hij en Romana een setje worden. Gebeurt misschien alsnog. Ben wel heel benieuwd hoe Romana op de nieuwe concurrent gaat reageren.

Jeffrey doet volgens mij alleen mee om op TV te kunnen komen.
Alle reacties Link kopieren
Bergje65 schreef:
28-07-2021 21:58
Ik moest bijna huilen toen Melvin moest wachten op z’n bordje pasta. Hij kreeg als laatste opgeschept, met opzet. Wat een ongelofelijke trut!!
Ik heb het stukje teruggekeken, ik vond het ook heel raar gedrag van haar. Ze zegt: eerst de gasten, maar ze had die andere jongen wel al pasta gegeven. Dus ze geeft het helemaal niet eerst aan de gasten. Heel bizar.
Alle reacties Link kopieren
Ooh die Debbie, ik kan haar kille houding niet aanzien. Alsof ze een rol speelt, zo koud gewoon. En die vriendin.. twee klonen bij elkaar. Dat gekir onderling..brrrr.

Ik ben benieuwd of zo'n Jelmer daar doorheen prikt, hij lijkt me erg sociaal en puur. Gewoon lekker zichzelf. Kan me niet voorstellen dat hij warm wordt van die vrouw.
Pascal komt nog heel jong over, snap niet dat Debby daar nog mee doorgaat eerlijk gezegd.

Roxanne vind ik heel saai, vooral bezig met koken en haar uiterlijk. Weinig inhoud gezien tot nu toe.. hele tijd dat lachje als ze alleen haar verhaal deelt voor de camera vind ik heel storend. Beetje onvolwassen. En ik vind Theun daar nog 't leukst maar volgens mij zit hij er compleet naast wat signalen oppikken betreft. Mitch vind ik boringgg en die nieuwe jongen is vooral vol van zichzelf lijkt 't...

Die nieuwe dame bij Bert ziet er goed uit zeg, vind die shirtjes wel een beetje cheap.. vooral dat witte shirtje. Ben benieuwd hoe Romana gaat reageren, vind het wel leuk dat zij even geprikkeld wordt.. ze was zelf ook zo scherp naar anderen.
Alle reacties Link kopieren
raindance schreef:
28-07-2021 21:14
Romana is wel lekker direct. 'Waarom ben ik er nog dan?' Ze zet Bert lekker ff op z'n plek. Dat heeft hij wel nodig denk ik. Alleen zie ik ook een ontzettende ongelukkige, beschadigde man. Lijkt alsof hij veel heeft meegemaakt in zijn jeugd, waardoor hij zo bot en nors is geworden. Ik zie soms ook angst als het te dichtbij komt. Ergens wel sneu voot hem. Die nieuwe vrouw, Gwen, is denk ik iets te ginnegappig voor hem. Ze lacht om alles. Twee tegenpolen dus die twee. Wel goeie tv haha. Ik kijk met plezier en ben ook telkens benieuwd naar de vorderingen.


Ja, ik vind Bert ook een ongelukkige indruk maken. Ik zie een beschadigde man. Maar hij kan zich blijkbaar, als hij zich eenmaal veilig voelt bij iemand, toch anders gedragen - hij heeft immers vrienden die hem blijkbaar wel kennen.

Romana idem dito: ik denk dat zij ooit eens flink teleurgesteld is in de liefde en daarom nu een ongenaakbaar masker opzet. Ik denk dat ze veel stoerder en lomper overkomt dan ze is.
Alle reacties Link kopieren
GroenTuintje schreef:
28-07-2021 21:58
Nou die Bert is ook niet echt heel verliefd op Romana, althans zo kwam het over. Ze mag nog wel blijven voor de gezelligheid O_o

Ik geloof echt dat Bert en Romana elkaar leuk vinden, maar dat niet durven toegeven. Dus doen ze hi ha ho alsof ze dikke maatjes zijn, maar daar geloof ik niks van. Ik zie die 2 nog wel samen komen.
Alle reacties Link kopieren
LadyTramp schreef:
29-07-2021 13:01
Ik geloof echt dat Bert en Romana elkaar leuk vinden, maar dat niet durven toegeven. Dus doen ze hi ha ho alsof ze dikke maatjes zijn, maar daar geloof ik niks van. Ik zie die 2 nog wel samen komen.
Misschien is er al meer gebeurd tussen hun dan we op tv zien. Romana lijkt ervan overtuigd dat het wel wat kan worden, terwijl hij toch heeft gezegd dat hij bij haar ook niet de wow-factor voelt. De nieuwe vrouw, Gwen, vind ik wel hilarisch. Als dat maar goed gaat.
Alle reacties Link kopieren
Wellicht slecht gemonteerd, maar die dames bij Jacob zijn niet echt behulpzaam als hij vraagt of iemand hem even wil helpen. Of wellicht doordat hij de vorige dag met de schoonmaakster lag te zonnen toen zij bezig waren?

Ik zie nog weinig matches ontstaan...
Alle reacties Link kopieren
liane77 schreef:
29-07-2021 14:27
Wellicht slecht gemonteerd, maar die dames bij Jacob zijn niet echt behulpzaam als hij vraagt of iemand hem even wil helpen. Of wellicht doordat hij de vorige dag met de schoonmaakster lag te zonnen toen zij bezig waren?

Ik zie nog weinig matches ontstaan...

Daar was wel wat aan vooraf gegaan denk ik...

Jelmer heeft het al door volgens mij. Goed zo!

Gwen, gwen, gwen... sex sells ofzo? Die wil de wedstrijd winnen of bekend worden via TV. Ik bedoel: ze gaat er vól in terwijl ze Bert nog niet eens kent. Alleen van video. Bert doorziet dat ook wel denk ik. En Romana denkt volgens mij: laat die maar in haar eigen val lopen.

Ben heel benieuwd naar de a.s. confrontatie in Portugal. :popcorn:
Alle reacties Link kopieren
Hoe laat komt die nieuwe aflevering steeds op Videoland eigenlijk? Ik keek steeds 's avonds laat pas, maar had nu zin en nou is die van maandag er nog niet. :|
We're just two lost souls
Alle reacties Link kopieren
Iemand schreef ergens om 5 uur 's ochtends.
Dus ik heb vandaag ergens de aflevering van vanavond gezien en dan morgenochtend vroeg om 5 uur komt de aflevering van maandag online. Denk ik.
En dan 3 dagen afkicken, net als de rest. ;-D
Alle reacties Link kopieren
C⨀urage schreef:
29-07-2021 17:08
Iemand schreef ergens om 5 uur 's ochtends.
Dus ik heb vandaag ergens de aflevering van vanavond gezien en dan morgenochtend vroeg om 5 uur komt de aflevering van maandag online. Denk ik.
En dan 3 dagen afkicken, net als de rest. ;-D
Dat was ik denk ik. Op Videoland staat:” maandag tot en met donderdag vooruitkijken”. Dus vanochtend heb ik aflevering 13 gezien. (Om 4 uur, ja ik slaap heel slecht) volgens mij komt er dan morgen geen aflevering, pas maandagochtend. Aflevering 13 is wel een leuke. We lopen dan 1 aflevering voor op RTL 4.
Alle reacties Link kopieren
C⨀urage schreef:
29-07-2021 17:08
Iemand schreef ergens om 5 uur 's ochtends.
Dus ik heb vandaag ergens de aflevering van vanavond gezien en dan morgenochtend vroeg om 5 uur komt de aflevering van maandag online. Denk ik.
En dan 3 dagen afkicken, net als de rest. ;-D

Volgens mij klopt die 5 uur niet. Ik heb gisteravond rond 20 uur vanavond al gezien.
We're just two lost souls
Alle reacties Link kopieren
Kattentuintje schreef:
29-07-2021 17:33
Volgens mij klopt die 5 uur niet. Ik heb gisteravond rond 20 uur vanavond al gezien.
Bedoel je aflevering 12? Dat klopt, die stond er gisteren vanaf s ochtends op, op Videoland.
Alle reacties Link kopieren
Kattentuintje schreef:
29-07-2021 17:33
Volgens mij klopt die 5 uur niet. Ik heb gisteravond rond 20 uur vanavond al gezien.
Ik heb vanmiddag de aflevering van a.s. maandag al gezien dus het staat er wel vroeg op
Alle reacties Link kopieren
Nou jaaa, die Roxanne kraakt Jeffry helemaal af.. alsof het een wereldtaak is om bedden op te maken en die lavendeltak neer te leggen. Ze doet wel alsof ze een HELE moeilijke dagtaak heeft daarmee en denigrerend van 'oh schattig dat ie dat doet, maar hij heeft teveel hooi op zijn vork genomen'. ECHT serieus?!

Ik vraag me oprecht af wat alle vrouwen en mannen zien in de b&b eigenaren? Gewoon een relaxed leven in het buitenland ofzo? Want voor die eigenaren hoef je het niet te doen... ze mankeren allemaal wat geks. Behalve Vincent, die vind ik erg lief en oprecht. Supergozer qua karakter! Zijn toekomstige vriendin heeft mazzel met hem denk ik!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven