Entertainment alle pijlers

B&B vol liefde (Videoland) *met spoilers*

28-07-2021 16:52 546 berichten
Alle reacties Link kopieren
In dit topic kletsen we over het programma B&B vol liefde volgens de afleveringen op Videoland. Let op, we lopen hier 1 aflevering voor op de uitzendingen op tv.

Afbeelding

Afbeelding
daveotion wijzigde dit bericht op 28-07-2021 16:56
16.33% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
liane77 schreef:
02-08-2021 21:04
Wordt tijd dat er weer een stelletje naar huis gaan. Gwen sowieso, die is te logeren bij Bert én Romana. Dan die klungel bij Roxanne. Niet eens kunnen afplakken?! Weg ermee! Bij Debbie is geen enkele man van haar niveau. We hebben al een tijdje niets van Roosje en haar hulpje gehoord. Die mannen komen sowieso op de 2e plaats. Blijft over die chaoot. Die geef ik nog wel een kans met zijn 1e vrouw.
Wat maakt het nou uit of iemand kan klussen of niet?
Alle reacties Link kopieren
Wat is die Bert een ongelofelijke hork, ik vind hem echt niks aan. Stelt geen vragen en komt zo ongastvrij over.
En de manier waarop hij en Romana met elkaar omgaan vind ik ook puberaal. Van die steekjes en bepaalde humoristische opmerkingen. Zo onvolwassen.. waarom dat gedraai er omheen?. Je hebt je toch opgegeven om de liefde te vinden? Toon dan interesse..

En dat hij Gwen niet eens kan aankijken in de keuken en dan s avonds aan tafel zegt wanneer de vrouwen behulpzaam willen afruimen: 'Het is mijn Chambre d'hotes'.

Denk dat hij een flinke deuk in de liefde heeft opgelopen en zich niet durft open te stellen. Brrr wat een nare houding.

En Jacob vind ik echt een klungel. :bonk:
Met al die tips en (scherpe) feedback van 4-1 gaat er volgens mij nog geen lampje bij m branden.. zelfreflectie is niet aanwezig. Wel sneu ook eigenlijk.. maar volgens mij trekt ie 't zich totaal niet aan.

Gelukkig is Vincent er nog! :cheer: Die is echt lief zeg, doet ook echt z'n best en ik vind het ook fijn dat Marcella ook gezien wordt. Twee leuke meiden, hij gaat 't vast nog moeilijk krijgen om een knoop door te hakken, volgens mij wil hij niemand kwetsen. :heart:
Waarom blijven die vrouwen van Jacob? En waarom laat hij ze blijven? Ik vind het echt heel sneu voor hem. Hij laat die vrouwen in hun waarde maar dat doen ze niet bij hem. Ze doen alsof het hun eigen b&b is. Echt wat een rot wijven zeg. En dan die Anita met die telefoon ... Laat hem gewoon bellen, hij is JOUW probleem aan het oplossen. Ik kan er echt niet over uit. En als het dan op niks uit draait, ga gewoon weg. Quarantaine of niet, maar er zijn vast hotels daar. Jacob is veel te lief. Ik had ze al lang weggestuurd.

Overigens wel typisch: hij heeft zelf 2 vrouwen uitgezocht, en 2 door zijn vrienden. Alle vier dezelfde types!

Ik hoop dat Romana en Bert zichzelf gaan uitspreken naar elkaar, want vind ze wel lief samen.

Overigens begrijp ik het concept niet helemaal geloof ik... Het lijkt meer op b&b vol klusjes, of b&b zoekt slaaf. Waarom hakken ze niet veel sneller knopen door? Roxanne weet toch ook al dat het met die donkere man niet gaat werken? Debbie weet al dat het niks gaat worden... hebben ze een minimale verblijfsduur ofzo?
Alle reacties Link kopieren
Ja vind ik ook gek. Ik heb de eerste aflevering teruggekeken en daarin zegt Art dat als het niet klikt met de BenBhouder diegene weg moet.
Alle reacties Link kopieren
Ik kijk ook vooruit op Videoland. Ik vind het concept van het programma erg leuk maar ze moeten nog wel even kritisch kijken naar de invulling. Die man in Italië bijvoorbeeld heeft eerst een week met Monique klusjes lopen doen, nu komt Marcella erbij en staat ze eigenlijk gelijk op achterstand. En zoals bij Jacob gaan die vrouwen gelijk samenklitten. Ik vind de vrouwen bij Jacob overigens onsympathiek maar hijzelf ook.

Ik snap ook wel dat bij zo iemand als Anita het klaar is. Eerst liep hij haar al de les te lezen over yoga terwijl ze zelf volgens mij instructrice is. Daarna dat geklaag tijdens die pilates les, en toen ze gingen spinnen vroeg hij op verschillende manier of ze seks had gehad met haar exen. Hij komt ook zo onbeholpen over, hij had beter de eerste paar dagen steeds een dagdeel per vrouw kunnen reserveren, en dan echt interesse tonen. Het is geen kwaad figuur volgens mij maar hij hoort zichzelf wel erg graag praten.

Ik vind Debbie nog het meest opvallend, daar past toch juist perfect een Italiaanse man bij. Alle mannen die bij haar komen logeren passen niet bij wat ze zoekt. Zouden er dan zo weinig mensen hebben gereageerd op haar?
Alle reacties Link kopieren
C⨀urage schreef:
02-08-2021 15:41
Die man loopt tegen de 60. Echt niet dat hij dit voor het eerst van zijn leven van een vrouw hoort.
Ja, hij heeft een sociale handicap waar hij waarschijnlijk niet zoveel aan kan doen. Maar hij is daarnaast ook echt stokeigenwijs hoor. Althans, zo komt het op mij over.
Dit denk ik ook. Volgens mij is het niet te doen met hem daar. Ontbreekt totaal aan wederkerigheid daar in de communicatie, hij praat maar luistert niet en ik heb hem nog niet betrapt op enig zelfinzicht. Die vrouwen zijn er helemaal klaar mee en trekken meer naar elkaar toe.
Alle reacties Link kopieren
Eens, over Jacob. Hij hoort zichzelf enorm graag praten en is niet geinteresseerd in wat de vrouwen te vertellen hebben. Op kritiek reageert hij zogenaamd goed (zegt dat hij er eens over na moet denken of dat de ander misschien weleens gelijk zou kunnen hebben), maar doet er vervolgens niets mee. Hij heeft iets autoritairs over zich (zoals hij gisteren Jenny tot kalmte maande toen ze nog beneden in dat waterballet stonden) terwijl zij niet eens erg geagiteerd was (dat werd ze later pas).

Geen leuke man. Die vrouwen vind ik ook wel tuthola's, maar ik begrijp dat zij naar elkaar toe trekken en daarnaast vind ik dat met name Segrun en Jenny echt wel hun best hebben gedaan.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben waarschijnlijk de enige, maar ik vind Bert eigenlijk best aandoenlijk.
We zien ook niet alles he
Hij heeft plaatsvervangende schaamte wat Gwen betreft en terecht, wat een muts
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
LadyTramp schreef:
03-08-2021 09:39
Eens, over Jacob. Hij hoort zichzelf enorm graag praten en is niet geinteresseerd in wat de vrouwen te vertellen hebben. Op kritiek reageert hij zogenaamd goed (zegt dat hij er eens over na moet denken of dat de ander misschien weleens gelijk zou kunnen hebben), maar doet er vervolgens niets mee. Hij heeft iets autoritairs over zich (zoals hij gisteren Jenny tot kalmte maande toen ze nog beneden in dat waterballet stonden) terwijl zij niet eens erg geagiteerd was (dat werd ze later pas).

Geen leuke man. Die vrouwen vind ik ook wel tuthola's, maar ik begrijp dat zij naar elkaar toe trekken en daarnaast vind ik dat met name Segrun en Jenny echt wel hun best hebben gedaan.
100% mee eens. Volgens mij zijn ze tot elkaar veroordeeld in de quarantaine.
Alle reacties Link kopieren
calvijn1 schreef:
03-08-2021 09:44
Ik ben waarschijnlijk de enige, maar ik vind Bert eigenlijk best aandoenlijk.
We zien ook niet alles he
Hij heeft plaatsvervangende schaamte wat Gwen betreft en terecht, wat een muts
Vind ik ook, hij doet me denken aan mijn eerste vriend. Die was ook een lompe figuur maar eigenlijk heel onzeker. Ben wel blij dat ik er niet meer bij ben, hij was ook best beschadigd.
Alle reacties Link kopieren
calvijn1 schreef:
03-08-2021 09:44
Ik ben waarschijnlijk de enige, maar ik vind Bert eigenlijk best aandoenlijk.
We zien ook niet alles he
Hij heeft plaatsvervangende schaamte wat Gwen betreft en terecht, wat een muts


Nee, je bent niet de enige, want ik vind Bert ook helemaal geen slechte vent. Hij is verschrikkelijk onhandig en ik gok dat hij in de liefde een aantal keren teleurgesteld is, dus daarom zet hij nu een ongenaakbaar masker op. Maar hij heeft trouwe vrienden die hem blijkbaar al lang en goed kennen, vind ik een goed teken.

En hij vindt Romana leuk hoor! Maar hij durft niet, dus zegt ie iets als dat Romana, als ze hem ineens toch leuker vindt dan als "maatje", dat maar tegen hem moet zeggen. Ik hoop heel erg dat hij zijn grotejongensbroek even aantrekt en een move naar Romana maakt, want ik denk dat zij hem ook leuk vindt, maar ook niet uit die maatjesrol kan stappen.

O, en ik vind Romana ook leuk!
Alle reacties Link kopieren
Die huishoudster bij Jacob... ze viel me reuze mee. Maar ze lijkt een typetje. Beetje drag-achtig.
Alle reacties Link kopieren
LadyTramp schreef:
03-08-2021 09:57
Nee, je bent niet de enige, want ik vind Bert ook helemaal geen slechte vent. Hij is verschrikkelijk onhandig en ik gok dat hij in de liefde een aantal keren teleurgesteld is, dus daarom zet hij nu een ongenaakbaar masker op. Maar hij heeft trouwe vrienden die hem blijkbaar al lang en goed kennen, vind ik een goed teken.

En hij vindt Romana leuk hoor! Maar hij durft niet, dus zegt ie iets als dat Romana, als ze hem ineens toch leuker vindt dan als "maatje", dat maar tegen hem moet zeggen. Ik hoop heel erg dat hij zijn grotejongensbroek even aantrekt en een move naar Romana maakt, want ik denk dat zij hem ook leuk vindt, maar ook niet uit die maatjesrol kan stappen.

O, en ik vind Romana ook leuk!
Inderdaad moet één van de twee een move maken, anders wordt het niets.

Ik vind Bert niet leuk. Iemand kan best beschadigd zijn maar hij gedraagt zich als een klootzak. Zoals hij ook Ysolde nog een trap na gaf, hij is notabene zelf degene die niet klaar is voor een relatie. En wat zijn vrienden ook over hem zeggen, dat hij op zoek is naar een slanke knappe vrouw met golvend haar die wel even 35 km met hem gaat wandelen. Hij heeft een soort droombeeld in gedachten waar toch niemand aan gaat voldoen. Hij is zelf ook geen George Clooney.
Alle reacties Link kopieren
calvijn1 schreef:
03-08-2021 09:44
Ik ben waarschijnlijk de enige, maar ik vind Bert eigenlijk best aandoenlijk.
We zien ook niet alles he
Hij heeft plaatsvervangende schaamte wat Gwen betreft en terecht, wat een muts
Nou jeetje als je op die leeftijd nou 1x voor de lol zo'n shirtje aantrekt met grappige tekst dan is het nog grappig. Maar als je continu dat soort dingen aantrekt dan ben je gewoon een clown. Ik weet niet of ze kinderen heeft, maar je schaamt je kapot als je je moeder zo giechelend op tv ziet.

Ik heb stiekem toch een zwak voor bert en romana. Ze vinden elkaar echt wel meer dan gewoon leuk, maar wie durft het te zeggen? Bert heeft wel zo'n type als romana nodig, die tegen hem zegt dat hij een keer z'n bek moet houden ofzo ;)
En bert kan wel een droombeeld hebben van een (slanke) vrouw, maar hij is zelf ook geen 20 meer. Hij ziet er slordig en uit. Ik denk wel dat hij met een beetje meer zn best doen er echt wel leuk uit kan zien, ik vind hem ergens wel een leuk hoofd hebben.

Jacob is sociaal erg onhandig, daar kan geen enkele vrouw mee huizen. Of een vrouw die zich onderdanig opstelt en niet teveel gevoelige onderwerpen wij bespreken. De manier waarop hij praat, antwoorden die hij heeft op normale vragen. Hij denkt overal over na ofzo, er komt weinig spontaans uit. Hij doet ook weinig moeite, loopt hele dagen in een stom trainingspak. Ik snap überhaupt niet waarom in al die b&b's er niet niet eens lekker een diner gepland wordt in een restaurant, echt quality time want dan leer je elkaar pas echt kennen. Ipv alleen maar klusjes doen. Het lijkt wel het format te zijn van het programma, maar dat wordt wel een Beetje eentonig zo.

Die vrouwen vrij Jacob zijn vreselijk vind ik hoor. Die zijn vanaf dag 1 de b&b aan het aanpassen. Leuk meegedacht hoor, maar daarvoor kom je niet. Anderzijds hebben ze daar ook geen zak te doeb natuurlijk behalve in de zon liggen, als ik 2 weken daar zou moeten zijn dan zou ik ook klusjes gaan doen. Het zijn vrouwen die allemaal al een tijd alleen zijn denk ik, heel goed hun eigen boontjes doppen en een man zoeken die ze het hof maakt, die hele avonden met hen gaat praten over het leven. Jacob past daar totaal niet bij. Quarantaine of niet, ik had m'n koffer allang gepakt.
Alle reacties Link kopieren
Bergje65 schreef:
28-07-2021 21:58
Ik moest bijna huilen toen Melvin moest wachten op z’n bordje pasta. Hij kreeg als laatste opgeschept, met opzet. Wat een ongelofelijke trut!!
"eerst de gasten" Nou, ik was gelijk naar de kamer gegaan om mijn koffers te pakken.
Jeetje, wat heeft zij een attitude. Het was niet eens grappig bedoeld. En dan ook nog in het laatste "uitje" helemaal uithoren hoe fantastisch hij haar wel niet vindt (al heb ik dat van hem niet gehoord de laatste afleveringen, alleen uit Debbie's mond) en vervolgens de bons geven. :bonk:
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat Gwen niet in het dagelijks leven al die t-shirts draagt, maar dat ze ze speciaal voor dit programma en Bert heeft laten maken, de teksten slaan allemaal op deze situatie. En waarschijnlijk heeft ze vrienden die een T-shirt-met-teksten zaak hebben. Die hebben haar geholpen, op deze manier probeert ze de aandacht van Bert te krijgen. Ik vind het wel origineel, maar of het gaat werken weet ik niet.
Ik hoop van wel! Houden we misschien toch nog 1 stel aan dit programma over.
Alle reacties Link kopieren
Vivamensje schreef:
03-08-2021 11:02
Ik denk dat Gwen niet in het dagelijks leven al die t-shirts draagt, maar dat ze ze speciaal voor dit programma en Bert heeft laten maken, de teksten slaan allemaal op deze situatie. En waarschijnlijk heeft ze vrienden die een T-shirt-met-teksten zaak hebben. Die hebben haar geholpen, op deze manier probeert ze de aandacht van Bert te krijgen. Ik vind het wel origineel, maar of het gaat werken weet ik niet.
Ik hoop van wel! Houden we misschien toch nog 1 stel aan dit programma over.
Nou ik heb ook wel hoop voor Vincent en Monique
madamecannibale schreef:
03-08-2021 11:28
Nou ik heb ook wel hoop voor Vincent en Monique

In het voorstukje leek het alsof hij nu Marcella leuker vindt :cry:

En ik ben het oneens met de meningen over Jacob. Hij is heel lief, onbeholpen en ontzettend zorgzaam voor alles en iedereen waar hij van houdt (katten, vissen, en zijn ex) en doe materiële schade interesseert hem niet. En dan zit je met van die irritante wijven die doen alsof ze alles beter weten. Bah.
Alle reacties Link kopieren
Het lijkt wel of Gwen een handeltje heeft in die tekst-shirts en probeert via dit tv programma ze aan de man te brengen/ te slijten :nut:
Voor iedereen een groene tuin
Alle reacties Link kopieren
En die 4 krokodillen bij Jacob zijn echt geen succes :nope:
Voor iedereen een groene tuin
Alle reacties Link kopieren
Gwen met die t-shirts….. ze wilde une jus d’orange, een Frans woordenboek heeft ze dus niet.
Ik heb een iets andere mening over Jacob en zijn vrouwen. Hij is echt niet te doen. Hij zag die lekkage als kritiek of zo en voelde zich erdoor gekrenkt leek wel. En toen deed hij alsof het niks uitmaakte en die vrouw zich maar aanstelde.
Hij luistert niet, hij voelt totaal niet aan wat de sfeer is, vreselijk. Als ik een van die vrouwen was zou ik er ook echt geen trek meer in hebben.

Debbie is totaal verkeerd gematcht. Ze komt zelf erg houterig over en lijkt eronder te lijden dat er mensen over de vloer zijn. Lijkt me lastig als je een B&B hebt!
Alle reacties Link kopieren
Roxanne vindt het wel een dingetje dat Jeffrey nog bij zijn moeder woont . Als ik me niet vergis had zij deze B&B gekregen ? Ook lekker zelfstandig
Alle reacties Link kopieren
Yildizlar2 schreef:
03-08-2021 13:10
Roxanne vindt het wel een dingetje dat Jeffrey nog bij zijn moeder woont . Als ik me niet vergis had zij deze B&B gekregen ? Ook lekker zelfstandig
Nouja, als je als 28-jarige nog nooit op jezelf hebt gewoond (en zoals ze zei, er zijn geen bijzondere omstandigheden) dan zegt dat wel echt iets. Hij heeft blijkbaar geen behoefte aan zelfstandigheid en vrijheid, en mist ook duidelijk een deel van de kennis die je op natuurlijke wijze opdoet als je alleen woont. Jeffrey komt op mij echt over als een vrij wereldvreemd jongetje, en dat is denk ik totaal niet waar Roxanne op zat te wachten.
Die viespeuk in Oostenrijk :frusty: ik had hem na die eerste opmerking ‘ik slaap wel bij jou’ al terug in de auto naar huis gezet als ik Caroline was. En dan nu die ‘ben je daar ontmaagd?’ opmerking :wtf: wat een engerd. Hij voelt zich ook beduidend beter dan die andere man (ik vergeet de namen steeds…)

Van de mannen van Debbie snap ik ook niet dat ze er nog zijn. Gaf hij haar een lief zelf uitgekozen armbandje, is bovendien het eerste wat ze kan zeggen ‘ik draag normaal goud’.

Schiet mij maar lek.
Alle reacties Link kopieren
Kees— schreef:
03-08-2021 14:59
Die viespeuk in Oostenrijk :frusty: ik had hem na die eerste opmerking ‘ik slaap wel bij jou’ al terug in de auto naar huis gezet als ik Caroline was. En dan nu die ‘ben je daar ontmaagd?’ opmerking :wtf: wat een engerd. Hij voelt zich ook beduidend beter dan die andere man (ik vergeet de namen steeds…)

Van de mannen van Debbie snap ik ook niet dat ze er nog zijn. Gaf hij haar een lief zelf uitgekozen armbandje, is bovendien het eerste wat ze kan zeggen ‘ik draag normaal goud’.

Schiet mij maar lek.
Ja maar dat zegt ze tegen de camera en niet tegen hem, dus dat weet hij niet. Ik denk wel dat zij meer houdt van simpele, dure sieraden. Tenminste als ik er vanuit ga wat ze draagt, en de stijl van haar tas.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven