Entertainment alle pijlers

Beroemde mensen en plastische chirugie

14-02-2019 10:53 3001 berichten
Als ik door instagram foto’s scroll en vele fotos voorbij zie komen van bv Courtney Cox, Jennifer Aniston, Madonna maar ook bv Carice van houten of een Monica Geuze dan krijg ik t gevoel dat er van alles is gedaan aan hun uiterlijk. En ik vind t zo zonde. De druk van mooi “moeten” zijn zal groot zijn maar ik heb t vermoeden dat wanneer ze niets gedaan zouden hebben ik ze vele malen mooier zou vinden. Ze hebben nu allemaal een soort standaard gezicht met vollere lippen, strakkere wangen en ik weet niet.. een soort gekke grimas. Vinden ze dit zelf echt mooier? Of zijn ze vooral heel bang voor de oudere
Look?
Ik verbaas me er over en was benieuwd wat anderen er van vinden.
Alle reacties Link kopieren
nimue_iparis schreef:
23-12-2019 15:10
:bonk: Ik zou je moeder zó graag een keer willen ontmoeten om haar, heel onbeleefd, eens heel goed te bekijken. Het liefst met voor en na foto’s en hoeveel pijn het deed daarna en wat de kosten waren. Ik ben helemaal niet tegen de natuur een handje helpen maar als het verder gaat dan dat vind ik het enorm fascinerend. :facepalm: :proud:
Is het ook :-D. Mijn broertje zei laatst: “Nou, doneren aan de wetenschap is in ieder geval geen optie meer. Misschien Madame Tussauds”. Maar het is ook ergens weer zielig. Zo was ze vroeger helemaal niet. Sinds pa plotseling stierf is ze op sommige gebieden een beetje excentriek geworden.
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
beetjegek schreef:
23-12-2019 15:47
Mijn schoonmoeder is over de 70 en we gaan in mei met haar ouwe ruggetje een rondreis door Jordanië maken...Die geef je echt geen 70, en geen fillers of Botox of wat dan ook.
Ik zei dat omdat ik laatst een interview zag met Barry Hay en George Kooymans. In hun gezicht echt geen 70'ers maar toen ze wegliepen verraadden hun ruggen hun leeftijd. Je skelet zakt in, daar helpt niets tegen.
Alle reacties Link kopieren
lemoos2 schreef:
23-12-2019 15:48
Is het ook :-D. Mijn broertje zei laatst: “Nou, doneren aan de wetenschap is in ieder geval geen optie meer. Misschien Madame Tussauds”. Maar het is ook ergens weer zielig. Zo was ze vroeger helemaal niet. Sinds pa plotseling stierf is ze op sommige gebieden een beetje excentriek geworden.
Ach.....we lachen er wel om (gelukkig) om maar toch ook heel verdrietig dat het overlijden van je vader een reden of aanjager van haar gedrag is geweest.
Misschien is ze ineens bang voor de sterfelijkheid?
Op nu.nl staat een stukje over Hilary Duff met onderstaande foto erbij. Ik herken haar hier totaal niet op! Ik zie echt niets van de vroegere Hilary terug :sherlock:

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Sjulia schreef:
23-12-2019 15:48
Ze heeft ooit weleens geroepen nooit aan Botox te beginnen maar dan gelijk voor een facelift te gaan. Anyway, waarom zou ze sowieso gebotoxt zijn bij wenkbrauwen? Hoe kun je dat nou zien?

Bijna alle BN’er roepen nooit Botox te gebruiken. Sophie Hilbrand had ooit een programma hierover. Ze was dan op een feestje voor BN’ers en vroeg zo eens rond over Botox en toen bleek dat veel nee zeggers gewoon gespot waren bij een kliniek voor Botox/fillers. Er wordt veel over gelogen blijkt maar weer.
Alle reacties Link kopieren
moonlight schreef:
24-12-2019 06:32
Bijna alle BN’er roepen nooit Botox te gebruiken. Sophie Hilbrand had ooit een programma hierover. Ze was dan op een feestje voor BN’ers en vroeg zo eens rond over Botox en toen bleek dat veel nee zeggers gewoon gespot waren bij een kliniek voor Botox/fillers. Er wordt veel over gelogen blijkt maar weer.
Ook Chantal Janzen zat keihard te liegen in dat programma.

@sjulia: Tja, ik denk alleen maar: hoe kun je het nu níét aan haar zien? Je ziet het aan de mimiek. De te bolle wangen. De te gladde huid. Wat ik al zei, het is bij haar nog goed gelukt. Ik denk dat ze het maar mondjesmaat heeft laten inspuiten. En dat werkt blijkbaar, want velen hier zien het er niet aan af.
Alle reacties Link kopieren
Whomi schreef:
24-12-2019 05:31
Op nu.nl staat een stukje over Hilary Duff met onderstaande foto erbij. Ik herken haar hier totaal niet op! Ik zie echt niets van de vroegere Hilary terug :sherlock:

Afbeelding

Ik herken haar wel hoor. Volgens mij is dit gewoon Photoshop.
Such fun!1
Alle reacties Link kopieren
Daveotion schreef:
24-12-2019 10:37
Ook Chantal Janzen zat keihard te liegen in dat programma.

@sjulia: Tja, ik denk alleen maar: hoe kun je het nu níét aan haar zien? Je ziet het aan de mimiek. De te bolle wangen. De te gladde huid. Wat ik al zei, het is bij haar nog goed gelukt. Ik denk dat ze het maar mondjesmaat heeft laten inspuiten. En dat werkt blijkbaar, want velen hier zien het er niet aan af.
Botox zorgt niet voor een gladde, glimmende huid. Dat doen laserbehandelingen, chemische peelings en serums (en dan niet de vrij verkrijgbare variant). Botox zorgt niet voor opvulling, fillers doen dat (en niet zo lokaal). Botox legt spieren plat, niet meer en niet minder. Hell, als Botox alleen zulke wonderen kon verrichten zat half Nederland aan de Botox.
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
Moet toch altijd denken aan die film Death becomes her waarin het middel wordt gevonden om onsterfelijk te worden en altijd zo mooi als toen je jong was.
Everything you see I owe to spaghetti!
Alle reacties Link kopieren
lemoos2 schreef:
24-12-2019 10:51
Botox zorgt niet voor een gladde, glimmende huid. Dat doen laserbehandelingen, chemische peelings en serums (en dan niet de vrij verkrijgbare variant). Botox zorgt niet voor opvulling, fillers doen dat (en niet zo lokaal). Botox legt spieren plat, niet meer en niet minder. Hell, als Botox alleen zulke wonderen kon verrichten zat half Nederland aan de Botox.

Er wordt ook veel gebruik gemaakt van fillers. Minder vol gezicht hoort bij het ouder worden en naast een voorhoofd zonder rimpels hebben BN’ers een volle toet.

Zag laatst Wendy van Dijk in een talkshow en daar viel me ook op dat haar wangen wat voller waren. Heel subtiel en mooi gedaan hoor, maar je zag het wel.

Tuurlijk doen huidverzorging, make-up en goede belichting ook heel veel, maar wat ben je naïef als je denkt dat dit voldoende is en veranderingen bewerkstelligd als een volle, rimpelloze huid.
Alle reacties Link kopieren
Eva Jinek dan?
Afbeelding

Ik vind haar voorhoofd wel erg glad voor een 41-jarige.
.
lemoos2 schreef:
24-12-2019 10:51
Botox zorgt niet voor een gladde, glimmende huid.
Wel
Alle reacties Link kopieren
Liliane13 schreef:
24-12-2019 13:23
Eva Jinek dan?
Afbeelding

Ik vind haar voorhoofd wel erg glad voor een 41-jarige.
Ik ben ouder maar mijn voorhoofd is ook nog zo glad hoor. Toch denk ik wel dat zij geBotoxt is want op de een of andere manier ziet mijn voorhoofd er wel anders uit. Minder glimmend ofzo.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
@fashionvictim
Haha, ik heb dan weer meer horizontale lijnen (maar inderdaad ben ik een fronser en had ik die dus ook al toen ik 20 was), maar ik glim ook snel.
.
Alle reacties Link kopieren
Whomi schreef:
24-12-2019 05:31
Op nu.nl staat een stukje over Hilary Duff met onderstaande foto erbij. Ik herken haar hier totaal niet op! Ik zie echt niets van de vroegere Hilary terug :sherlock:

Afbeelding
Jawel joh, kijk maar eens naar die serie waar zij in zit (Videoland).
Knappe vrouw hoor.
De ‘oude Hilary’ was een kind in Lizzy McGuire.
Alle reacties Link kopieren
Whomi schreef:
24-12-2019 05:31
Op nu.nl staat een stukje over Hilary Duff met onderstaande foto erbij. Ik herken haar hier totaal niet op! Ik zie echt niets van de vroegere Hilary terug :sherlock:

Afbeelding
Ik vind haar nog precies hetzelfde (mooie) gezicht hebben, alleen dan volwassener.
Ik vind Hillary Duff er al heel lang veel ouder uit zien dan ze is. Ze lijkt op Maggie O'Neill, die actrice uit Shameless UK
Alle reacties Link kopieren
Dilan Sabah, Nederlandse beauty YouTuber van Turkse afkomst:
Voorheen:
Afbeelding

Zie ook dit filmpje, de meest originele versie van haar met zwart haar:
https://www.youtube.com/watch?v=yDUJRObqg-4

Nu:
Afbeelding

Afbeelding

O ja, ze is 28...
liliane13 wijzigde dit bericht op 24-12-2019 14:52
25.71% gewijzigd
.
Alle reacties Link kopieren
Wat zonde zeg.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken.
Alle reacties Link kopieren
Keuken1987 schreef:
24-12-2019 14:36
Wat zonde zeg.
Ja helemaal verbouwd: neus, lip fillers en weet ik veel wat nog meer. Er is ook bijna niet te vinden hoe ze er eerst uit zag, op dat filmpje en die bovenste foto na. Ik krijg bij zulke mensen het gevoel dat ze zelfs hun etniciteit uiterlijk gezien willen veranderen. Dat gaat verder dan enkel de haren verven. Alle unieke kenmerken zijn om zeep geholpen en nu is het dertien in een dozijn plastic fantastic. Het erge is dat haar succes enorm is gegroeid sinds de verbouwingen. Dat is best veelzeggend over de maatschappij waarin we leven en hoe (jonge) mensen schoonheid zien. Zo krijgen zwaar bewerkte instagramfoto’s ook altijd de meeste likes.
.
Alle reacties Link kopieren
Huda Kattan; Irakees-Amerikaanse visagiste&beautyblogger met een enorm imperium:
Afbeelding

Volgens mij probeert Dilan Sabah daar hard op te lijken!

Plastische chirurgie is volgens mij wel echt een schoonheidsideaal in het midden-oosten en daar omheen liggende landen.
liliane13 wijzigde dit bericht op 24-12-2019 15:04
10.32% gewijzigd
.
Alle reacties Link kopieren
Liliane13 schreef:
24-12-2019 15:00
Plastische chirurgie is volgens mij wel echt een schoonheidsideaal in het midden-oosten en daar omheen liggende landen.
Oh, oud nieuws dus: https://scoopempire.com/leading-cosmeti ... ddle-east/

Ik hoop niet dat het in NL zo erg wordt, maar we lijken al aardig op weg te zijn.
.
Alle reacties Link kopieren
Liliane13 schreef:
24-12-2019 14:34

Nu:
Afbeelding

Afbeelding

O ja, ze is 28...
Die make-up is in de stijl van Nikki Tutorials.
Alle reacties Link kopieren
Liliane13 schreef:
24-12-2019 15:00
Huda Kattan; Irakees-Amerikaanse visagiste&beautyblogger met een enorm imperium:
Afbeelding
Hier links lijkt ze op Kim K.
Alle reacties Link kopieren
minnimouse schreef:
24-12-2019 15:07
Die make-up is in de stijl van Nikki Tutorials.
Ja, zwaar over de top. Zo kun je overdag toch niet eens met goed fatsoen naar buiten zonder als drag queen te worden aangezien?
Maar hé, dat is make-up shaming volgens Nikkie van nikkietutorials. Nou houd ik zelf best van een behoorlijk make-upje maar ik blijf liever wel als mezelf herkenbaar.

Quick glowy&easy glam volgens Dilan:

https://www.youtube.com/watch?v=nAKvlseJPUs

Vól in de contour!
liliane13 wijzigde dit bericht op 24-12-2019 15:16
Reden: Aanvulling
11.39% gewijzigd
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven