Entertainment alle pijlers

Beroemde mensen en plastische chirugie

14-02-2019 10:53 3001 berichten
Als ik door instagram foto’s scroll en vele fotos voorbij zie komen van bv Courtney Cox, Jennifer Aniston, Madonna maar ook bv Carice van houten of een Monica Geuze dan krijg ik t gevoel dat er van alles is gedaan aan hun uiterlijk. En ik vind t zo zonde. De druk van mooi “moeten” zijn zal groot zijn maar ik heb t vermoeden dat wanneer ze niets gedaan zouden hebben ik ze vele malen mooier zou vinden. Ze hebben nu allemaal een soort standaard gezicht met vollere lippen, strakkere wangen en ik weet niet.. een soort gekke grimas. Vinden ze dit zelf echt mooier? Of zijn ze vooral heel bang voor de oudere
Look?
Ik verbaas me er over en was benieuwd wat anderen er van vinden.
Alle reacties Link kopieren
Daveotion schreef:
31-12-2019 11:55
Dit is inderdaad wat me eraan tegenstaat. Het komt niet voort uit positieve motivatie, maar uit negatieve ('van mezelf ben ik niet mooi genoeg'). Plastische chirurgie e.d. vind ik een prima oplossing voor hinderlijke of echt lelijke "afwijkingen" (bij gebrek aan een beter woord), maar daar is helemaal geen sprake van bij de vrouwen in dit topic. Dat zijn stuk voor stuk beauty's.
Ik begrijp wel dat ze het doen, en tegelijkertijd vind ik het ook heel triest.
Exact. Als je echt een afwijking hebt die door plastische chirurgie kan worden gecorrigeerd (vreselijke flaporen, of een inderdaad gigantische kromme neus), prima. Maar je gezicht vol laten spuiten met rotzooi omdat je niet kan accepteren dat je ouder wordt, vind ik zielig. Nog daargelaten dat het resultaat vaak is... dat je gewoon kan zien dat het nep is en dat die mensen inderdaad ouder zijn...
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
2017:

Afbeelding

2019:

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Hobbelster schreef:
24-01-2020 20:04
2017:

Afbeelding

2019:

Afbeelding
Ik zie het niet eigenlijk, wat zou ze gedaan moeten hebben dan?
Neus? Fillers?
Ik weet niet. Ze zag er raar uit maar misschien is dat altijd al zo geweest daarom vraag ik t ook hier. Misschien dat iemand anders t weet.
Hobbelster schreef:
24-01-2020 20:04
2017:

Afbeelding

2019:

Afbeelding
Dat is echt geen plastische chirurgie hoor. Ze heeft gewoon de make-up en platinablonde spoeling afgezworen lijkt wel. En geen pony meer, daardoor lijkt haar gezicht smaller.
Alle reacties Link kopieren
apppie schreef:
24-01-2020 20:25
Ik zie het niet eigenlijk, wat zou ze gedaan moeten hebben dan?
Er zit meer ruimte tussen wenkbrauw en ooghoek.
Voorhoofdslift of wenkbrauwen gelift met botox?
amarna schreef:
24-01-2020 20:41
Er zit meer ruimte tussen wenkbrauw en ooghoek.
Voorhoofdslift of wenkbrauwen gelift met botox?
Denk het echt niet. Ze was gisteren bij de slimste mens, zag er bepaald niet goed uit.
SallySpectra* schreef:
24-01-2020 20:45
Denk het echt niet. Ze was gisteren bij de slimste mens, zag er bepaald niet goed uit.
Nav die uitzending post ik dit hier ook. Zie mijn eerste post van vanavond.

Maar ik vond het dus ongemakkelijk om naar haar te kijken en kon er de vinger niet op leggen waar m dat in zat. Zodoende ging ik afbeeldingen googelen en moest ineens aan dit topic denken en wilde ik graag jullie meningen weten.

Wat was t dan dat ze er niet goed / ongemakkelijk uit zag?
1x is genoeg.
SallySpectra* schreef:
24-01-2020 20:32
Dat is echt geen plastische chirurgie hoor. Ze heeft gewoon de make-up en platinablonde spoeling afgezworen lijkt wel. En geen pony meer, daardoor lijkt haar gezicht smaller.
huid is anders dus zeker chemische peelings
ik weet niet wie dat is maar haar ogen zitten hoger, zou ook een ooglidcorrectie kunnen zijn, kijk maar hoeveel overhangend vel ze in 2017 heeft
Hobbelster schreef:
24-01-2020 20:48
Nav die uitzending post ik dit hier ook. Zie mijn eerste post van vanavond.

Maar ik vond het dus ongemakkelijk om naar haar te kijken en kon er de vinger niet op leggen waar m dat in zat. Zodoende ging ik afbeeldingen googelen en moest ineens aan dit topic denken en wilde ik graag jullie meningen weten.

Wat was t dan dat ze er niet goed / ongemakkelijk uit zag?
Ik vond haar haar lelijk gelig en in een rare knot, stond haar niet. Kleding stond haar niet, dus ze zag er al flets uit. En ze had heel weinig make-up op, lijkt wel. Veel minder dan ‘vroeger’. Gewoon een heel andere look dus. Volgens mij dan.
Alle reacties Link kopieren
Veel minder oog make-up. Wel de donkere wenkbrauwen maar niet meer de eyeliner en dikke mascara. Dat is alles denk ik.
Alle reacties Link kopieren
Ik kijk nu de serie sex education op netflix.

Actrice Gillian Anderson vind ik zo’n mooie vrouw. Zij heeft zeker geen botox en fillers want tijdens haar expressies heeft ze allemaal rimpels, zoals het hoort. Viel gewoon op naast al die botox actrices.

Afbeelding

Ze is 51
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding
stokske schreef:
26-01-2020 06:13
Afbeelding
Je weet het niet ze kan natuurlijk best botox en fillers hebben.
Alle reacties Link kopieren
Gillian heeft zeker Botox, en ook fillers in haar wangen. Maar heel subtiel en netjes.
Always look on the bright side of life
Alle reacties Link kopieren
Ik ben bezig met het laatste seizoen How to get away with murder, maar och och, die Famke Jansen. Wat eeuwig zonde. Helemaal vast staat haar gezicht. Geen enkele expressie meer.
Always look on the bright side of life
Alle reacties Link kopieren
Josje Huisman heeft volgens mij niks gedaan hoor. Althans, misschien wat schoonheidsbehandelingen, maar geen operaties/naalden enz denk ik.
stokske schreef:
26-01-2020 06:13
Afbeelding
Ik dacht dat het Emma Thompson was...
Flowerspowers schreef:
26-01-2020 11:02
Gillian heeft zeker Botox, en ook fillers in haar wangen. Maar heel subtiel en netjes.
een echt expressieve vrouw was het toch al niet
Alle reacties Link kopieren
Flowerspowers schreef:
26-01-2020 11:07
Ik ben bezig met het laatste seizoen How to get away with murder, maar och och, die Famke Jansen. Wat eeuwig zonde. Helemaal vast staat haar gezicht. Geen enkele expressie meer.
Ik vind Annalise altijd zo lomp lopen!
S-Meds schreef:
26-01-2020 10:35
Je weet het niet ze kan natuurlijk best botox en fillers hebben.
Fillers wellicht maar waar zou die botox moeten zitten?
Alle reacties Link kopieren
Hobbelster schreef:
24-01-2020 20:48
Nav die uitzending post ik dit hier ook. Zie mijn eerste post van vanavond.

Maar ik vond het dus ongemakkelijk om naar haar te kijken en kon er de vinger niet op leggen waar m dat in zat. Zodoende ging ik afbeeldingen googelen en moest ineens aan dit topic denken en wilde ik graag jullie meningen weten.

Wat was t dan dat ze er niet goed / ongemakkelijk uit zag?
Ja, dat verschil viel me ook al op. Ik herkende haar ook eerst niet. Volgens mij ligt het aan ander kapsel en haarkleur en minder make-up.
Sommige mensen zien er zonder make-up behoorlijk anders uit dan met.
Voortaan hier oostenwind en alle ruimte aan bodemloze putten van pure slechtheid. Juli 2020

S-Meds schreef:
26-01-2020 12:33
een echt expressieve vrouw was het toch al niet
Met donkerder haar denk ik meer. Vind het blonde haar wat flets maken maar voor 51 ziet ze er gewoon heel goed uit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven