Entertainment alle pijlers

Beroemde mensen en plastische chirugie

14-02-2019 10:53 3001 berichten
Als ik door instagram foto’s scroll en vele fotos voorbij zie komen van bv Courtney Cox, Jennifer Aniston, Madonna maar ook bv Carice van houten of een Monica Geuze dan krijg ik t gevoel dat er van alles is gedaan aan hun uiterlijk. En ik vind t zo zonde. De druk van mooi “moeten” zijn zal groot zijn maar ik heb t vermoeden dat wanneer ze niets gedaan zouden hebben ik ze vele malen mooier zou vinden. Ze hebben nu allemaal een soort standaard gezicht met vollere lippen, strakkere wangen en ik weet niet.. een soort gekke grimas. Vinden ze dit zelf echt mooier? Of zijn ze vooral heel bang voor de oudere
Look?
Ik verbaas me er over en was benieuwd wat anderen er van vinden.
Ik vind dat ringetje van josje echt spuuglelijk.
Verder denk ik niet dat ze al aan de botox zit, ze is toch nog maar 30 of zo .?
Alle reacties Link kopieren
Ik zag Chantal Janzen vanavond in een reclame. Schrok me kapot. Wat ziet zij er uit. Helemaal volgespoten, haar gezicht beweegt amper meer. Of ze hebben een soort filter over het filmpje gedaan, kan ook. Was volgens mij reclame van de postcodeloterij
Murrmurr schreef:
26-01-2020 13:01
Fillers wellicht maar waar zou die botox moeten zitten?
in dr ontbrekende frons
stokske schreef:
26-01-2020 06:10
Ik kijk nu de serie sex education op netflix.

Actrice Gillian Anderson vind ik zo’n mooie vrouw. Zij heeft zeker geen botox en fillers want tijdens haar expressies heeft ze allemaal rimpels, zoals het hoort. Viel gewoon op naast al die botox actrices.

Afbeelding

Ze is 51
geen frons
Jennifer Aniston heeft tegenwoordig een snavel.
Zag ik vanavond bij Comedy Central. Zonde.

Ze zat naast Julie Andrews die gewoon oud is. Mooi en oud.

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Backpack10 schreef:
26-01-2020 13:00
Ik vind Annalise altijd zo lomp lopen!
Haha! Ja klopt, ze loopt alsof ze in haar broek gekakt heeft ;)
Always look on the bright side of life
Alle reacties Link kopieren
S-Meds schreef:
27-01-2020 00:31
in dr ontbrekende frons
En ook in haar voorhoofd hoor. Ze kan het nog wel bewegen maar echt minimaal.. en ook bij haar kraaienpootjes. Die heeft ze wel maar veel minder diep dan zonder Botox
Always look on the bright side of life
Alle reacties Link kopieren
Flowerspowers schreef:
27-01-2020 00:58
Haha! Ja klopt, ze loopt alsof ze in haar broek gekakt heeft ;)
Cool! Ben ik dus niet de enige die dat is opgevallen. Prachtige actrice trouwens, die zichzelf durft te tonen. Ik kan helaas geen plaatje plakken, komt dat omdat ik een hele tijd niet op het forum heb gereageerd?
Backpack10 schreef:
27-01-2020 19:22
Cool! Ben ik dus niet de enige die dat is opgevallen. Prachtige actrice trouwens, die zichzelf durft te tonen. Ik kan helaas geen plaatje plakken, komt dat omdat ik een hele tijd niet op het forum heb gereageerd?
Ja als ze vermoeden dat je een leven ernaast hebt krijg je strafpunten
S-Meds schreef:
27-01-2020 00:31
in dr ontbrekende frons
Dan had ik dat voorhoofd ook meteen even meegepakt
Alle reacties Link kopieren
Murrmurr schreef:
27-01-2020 19:27
Ja als ze vermoeden dat je een leven ernaast hebt krijg je strafpunten
Nee, serieus, je moet eerst 20 x gereageerd hebben en dan pas mag je plakken. Is geen grapje.
Alle reacties Link kopieren
Backpack10 schreef:
27-01-2020 20:30
Nee, serieus, je moet eerst 20 x gereageerd hebben en dan pas mag je plakken. Is geen grapje.
200

Om misbruik van de plaatjesplakfunctie te voorkomen, kun je via forum@viva.nl (met als onderwerp 'plaatjesplakken') deze rechten voor je account aanvragen. We zullen je alleen deze rechten toekennen nadat we je account aan deze voorwaarden hebben getoetst:



- Minimaal 200 (normale) posts gemaakt op het Viva forum

- Niet forummen via een proxy-IP, dit is namelijk niet toegestaan via de huisregels en zal ook leiden tot een ban



Deze voorwaarden kunnen mogelijk later nog aangepast worden



Bij misbruik worden de rechten uiteraard weer ingetrokken en kun je eventueel ook een waarschuwing of ban verwachten.



Geef het via de mail aan als je plaatjes wilt kunnen plakken en dan zullen wij alle aanvragen bekijken en in behandeling nemen. Reken er op dat het soms 1 tot enkele dagen kan duren voordat je aanvraag is behandeld, zeker als het druk is of bijvoorbeeld tijdens het weekend. Het wordt niet via de email gecommuniceerd als de `plaatjesplakrechten` zijn toegekend. Mocht je niet meer weten met welk emailaccount je je hebt aangemeld, geef dit dan aan in je email die je van een ander emailadres verstuurt.
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
Backpack10 schreef:
27-01-2020 20:30
Nee, serieus, je moet eerst 20 x gereageerd hebben en dan pas mag je plakken. Is geen grapje.
Na 200 posts krijg je plaatjesplakrechten.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Nouschi schreef:
27-01-2020 20:39
Na 200 posts krijg je plaatjesplakrechten.
Jeetje...
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Jaaaaaa dat is het! Vooral van achteren gefilmd is het nog erger. Net een man zoals ze loopt. Verder geen negatief woord over Annalise hoor.
Alle reacties Link kopieren
Hobbelster schreef:
27-01-2020 00:41
Jennifer Aniston heeft tegenwoordig een snavel.
Zag ik vanavond bij Comedy Central. Zonde.

Ze zat naast Julie Andrews die gewoon oud is. Mooi en oud.

Afbeelding
Ik zie geen snavel hoor.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind haar best wel mooi "gedaan"

Afbeelding
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
Tickel schreef:
27-01-2020 20:58
Ik vind haar best wel mooi "gedaan"

Afbeelding
Ja. Ze is zo leuk. :heart:
Murrmurr schreef:
27-01-2020 19:29
Dan had ik dat voorhoofd ook meteen even meegepakt
maar dat kan volgens mij niet met botox
S-Meds schreef:
27-01-2020 21:21
maar dat kan volgens mij niet met botox
Welles, is een andere zone. Beter doe je ze allebei, eentje heeft weinig zin
Verdwijnt botox helemaal als je het niet meer herhaalt of blijft het altijd een beetje zichtbaar?
Zou bijv Famke Jansen haar eigen mooie gezicht weer kunnen terugkrijgen ?
Murrmurr schreef:
27-01-2020 21:25
Welles, is een andere zone. Beter doe je ze allebei, eentje heeft weinig zin
nee als je die horizontale lijnen doet kan je je voorhoofd niet meer optrekken dan krijg je pillow face. Dat doen ze nu eigenlijk niet meer
Billy_Mean schreef:
27-01-2020 21:29
Verdwijnt botox helemaal als je het niet meer herhaalt of blijft het altijd een beetje zichtbaar?
Zou bijv Famke Jansen haar eigen mooie gezicht weer kunnen terugkrijgen ?
Ik denk het niet die vrouw is al bijna 60
Alle reacties Link kopieren
Billy_Mean schreef:
27-01-2020 21:29
Verdwijnt botox helemaal als je het niet meer herhaalt of blijft het altijd een beetje zichtbaar?
Zou bijv Famke Jansen haar eigen mooie gezicht weer kunnen terugkrijgen ?
Fillers en Botox verdwijnen volledig als je stopt. Maar Famke is oud geworden en zal dus sowieso niet meer hetzelfde zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven