Entertainment alle pijlers

Beroemde mensen en plastische chirugie

14-02-2019 10:53 3001 berichten
Als ik door instagram foto’s scroll en vele fotos voorbij zie komen van bv Courtney Cox, Jennifer Aniston, Madonna maar ook bv Carice van houten of een Monica Geuze dan krijg ik t gevoel dat er van alles is gedaan aan hun uiterlijk. En ik vind t zo zonde. De druk van mooi “moeten” zijn zal groot zijn maar ik heb t vermoeden dat wanneer ze niets gedaan zouden hebben ik ze vele malen mooier zou vinden. Ze hebben nu allemaal een soort standaard gezicht met vollere lippen, strakkere wangen en ik weet niet.. een soort gekke grimas. Vinden ze dit zelf echt mooier? Of zijn ze vooral heel bang voor de oudere
Look?
Ik verbaas me er over en was benieuwd wat anderen er van vinden.
pejeka schreef:
17-02-2019 19:43
Maar denken al die vrouwen nou echt dat ze met loshangend geverfd haar en een gebotoxt gezicht er op hun 70e geen dag ouder uitzien dan 35 ofzo? Wie houdt wie nou voor de gek? En wat is er mis met eruit zien naar je leeftijd? Loshangend haar is leuk voor meiden van pakweg 20-25, daarboven: get a grip.
Wat is er mis met loshangend haar na je 25e?
DuchessMeganMarkle schreef:
17-02-2019 15:18
Nicki Minaj.
Botox, butt-implant, skin bleaching.


Afbeelding

Afbeelding
Ha, dat effect hebben sommige vrouwen bij mij in de familie gratis!
Tot ongeveer 18e erg mager jongetje.
Na 27e of eerste kind enorme tieten.
Na 40e enorme kont, en lichaam als vruchtbaarheidsbeeldje.
Buik weghalen en je bent er.
Alle reacties Link kopieren
Sofietje1983 schreef:
17-02-2019 19:42
65 :woa:
Ze loopt wel enig risico op een leeuwengezicht.....
Afbeelding
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
viva-amber schreef:
17-02-2019 19:49
Ze loopt wel enig risico op een leeuwengezicht.....
Afbeelding
Hm ja het ligt misschien ook wel aan de foto. Deze vind ik minder mooi
Olivia Newton John is echt te lang doorgegaan, dat is niet mooi. Heel pafferig, rare lippen.
Alle reacties Link kopieren
Orlandia schreef:
17-02-2019 19:48
Wat is er mis met loshangend haar na je 25e?
Ziet er toch een beetje uit als jeune fille terwijl je dat niet meer bent, ofwel een haardracht die niet meer bij je leeftijd past. Net zo goed als dat Cool Cat shirtjes leuk zijn als je 17 bent, maar niet meer zo leuk als je 37 bent...
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
S-Meds schreef:
17-02-2019 19:47
en nu heeft ze konijnentanden
Ze eet ook veel groente en ze sport elke dag met Chuck Norris. Afbeelding
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Coolcat shirtjes zijn nooit leuk.
Alle reacties Link kopieren
pejeka schreef:
17-02-2019 19:43
Wie houdt wie nou voor de gek? En wat is er mis met eruit zien naar je leeftijd? Loshangend haar is leuk voor meiden van pakweg 20-25, daarboven: get a grip.
Omg haha. Serieus? Alle vrouwen boven de 25 geen los haar meer? :lol: Wat hou jij er toch altijd vreemde meningen op na.
pejeka schreef:
17-02-2019 19:52
Ziet er toch een beetje uit als jeune fille terwijl je dat niet meer bent, ofwel een haardracht die niet meer bij je leeftijd past. Net zo goed als dat Cool Cat shirtjes leuk zijn als je 17 bent, maar niet meer zo leuk als je 37 bent...

Ja jij vindt dus dat onze koningin (en andere koninginnen overigens) compleet voor paal lopen?
Flowerspowers schreef:
17-02-2019 19:44
Ik vind haar oogleden echt lelijk, zo dik en overhangend. Verder wel mooi gezicht.
Ze had altijd wat hangende oogleden en dat wordt er natuurlijk niet beter op. Maar ze is wel puur natuur.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
O heeft vast wel wat laten doen maar ze wordt mooier met de jaren, zelfs met een rare bril en geen make up
Afbeelding
Orlandia schreef:
17-02-2019 19:48
Wat is er mis met loshangend haar na je 25e?
Juist.
Ik heb een kapster gehad die er zelf uitzag alsof ze 17 was maar in de 40 was.
Die zwoor bij zoveel mogelijk haar in je gezicht. Het werkte bij haar wel (ik heb krullen dus ik vind het echt teveel kriebelen).
Kijk de hoofdrolspeelster van russian doll, zo leuk dat kapsel, zij vond dat ik ook zoiets moest doen.

(Al is zij pas 39).

Afbeelding
S-Meds schreef:
17-02-2019 19:56
O heeft vast wel wat laten doen maar ze wordt mooier met de jaren, zelfs met een rare bril en geen make up
Afbeelding
Ja Oprah is top. En ze is volgens mij ook al heel lang gestopt met jojo-en met haar gewicht en hoewel ze formeel te zwaar is staat het haar toch goed.
Alle reacties Link kopieren
hier moest ik nou van huilen:

Afbeelding

Mickey Rourke
viva-amber wijzigde dit bericht op 17-02-2019 20:02
9.09% gewijzigd
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Star² schreef:
17-02-2019 19:55
Ja jij vindt dus dat onze koningin (en andere koninginnen overigens) compleet voor paal lopen?
Kate Middleton bijvoorbeeld. Die is 37 en draagt bijna altijd los haar. En outfits die mijn oma ook zou kunnen dragen.

Is geen commentaar overigens. Ze ziet er prachtig en keurig uit. Maar haar stijl is verre van 'gemaakt jeugdig'.
Alle reacties Link kopieren
Star² schreef:
17-02-2019 19:55
Ja jij vindt dus dat onze koningin (en andere koninginnen overigens) compleet voor paal lopen?
Voor paal is een groot woord, maar er komt een leeftijd dat loshangend haar voorbij is leuk te zijn. Ik vind Máxima dan ook stukken mooier met een goed opgestoken kapsel dan met loshangende haren.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Star² schreef:
17-02-2019 18:05
Pre botox en fillers; wat was ze prachtig:

Afbeelding
Ik vind haar drop dead gorgeous en al zou ze wat hebben gedaan dan NOG!
Wow!
freja schreef:
17-02-2019 18:23
Afbeelding
Sommige vrouwen worden steeds jonger. Jessica Alba.
Ook prachtig!
pejeka schreef:
17-02-2019 20:02
Voor paal is een groot woord, maar er komt een leeftijd dat loshangend haar voorbij is leuk te zijn. Ik vind Máxima dan ook stukken mooier met een goed opgestoken kapsel dan met loshangende haren.
VIND jij.

Ik persoonlijk luister liever naar mensen die er verstand van hebben. Gelukkig lopen wij niet rond om jou te plezieren.
freja schreef:
17-02-2019 18:27
Afbeelding
Lisa Bonet.
Die heeft ook genoeg aan zichzelf laten doen, maar wel een mooie vrouw!
Alle reacties Link kopieren
viva-amber schreef:
17-02-2019 20:01
hier moest ik nou van huilen:

Afbeelding

Mickey Rourke

Zijn gezicht is regelmatig in de puinpoeier geslagen met boksen.
Vandaar de vele ingrepen aan zijn gezicht.
Tja mooier is hij er niet op geworden.
There's nothing fair in this world, there's nothing sure in this world, there is nothing pure, so you better look for something left in this world.
S-Meds schreef:
17-02-2019 18:41
en ja natuurlijk, ze is als twee druppels water mijn evenbeeld, hoewel ik tien jaar ouder, 10 kilo slanker en meer getalenteerd ben.
Hahahahahaha doos ;-)
:puh:
Rachel Weisz vind ik ook een schoolvoorbeeld van een knappe en jonger uitziende vrouw.
Alle reacties Link kopieren
.
calamitycat wijzigde dit bericht op 17-02-2019 20:11
Reden: plaatje plakt niet
99.11% gewijzigd
...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven