Entertainment alle pijlers

Beroemde mensen en plastische chirugie

14-02-2019 10:53 3001 berichten
Als ik door instagram foto’s scroll en vele fotos voorbij zie komen van bv Courtney Cox, Jennifer Aniston, Madonna maar ook bv Carice van houten of een Monica Geuze dan krijg ik t gevoel dat er van alles is gedaan aan hun uiterlijk. En ik vind t zo zonde. De druk van mooi “moeten” zijn zal groot zijn maar ik heb t vermoeden dat wanneer ze niets gedaan zouden hebben ik ze vele malen mooier zou vinden. Ze hebben nu allemaal een soort standaard gezicht met vollere lippen, strakkere wangen en ik weet niet.. een soort gekke grimas. Vinden ze dit zelf echt mooier? Of zijn ze vooral heel bang voor de oudere
Look?
Ik verbaas me er over en was benieuwd wat anderen er van vinden.
Alle reacties Link kopieren
Isabellarose- schreef:
17-02-2019 20:05
Ook prachtig!
Jessica alba :heart: Mooier met los haar ook. Hoe bestaat het :roll:
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Catherine Oxenberg nog steeds een prachtige vrouw.

Toen
Afbeelding
...
Alle reacties Link kopieren
Catherine Oxenberg nu (57)
Afbeelding
...
Daphne Deckers, niet verspookt door de botox maar nog fris en fruitig door een, naar haar eigen zeggen, een zandstraalbehandeling. Peeling of laser, of allebei :confused: . Wel andere tanden dan waarmee ze haar modellencarrière ooit is begonnen.

Afbeelding
Daphne Deckers zei ooit over zo'n peeling behandeling dat je er daarvan gaat uitzien als een gepeld ei. Dat vond ik wel treffend.
viva-amber schreef:
17-02-2019 19:41
Deze vrouw is slim. Zij heeft haar bunny lines laten opvullen....

Afbeelding

Chistie Brinkley (65)
Nou ik vind haar voor 65 echt wel een knappe vrouw hoor. Ingrepen of niet. Ik mag willen dat ik er dan zo uitzie (maar dan tien kilo lichter en stukken getalenteerder natuurlijk :proud: )
Alle reacties Link kopieren
Hillegonda1 schreef:
17-02-2019 20:15
Daphne Deckers zei ooit over zo'n peeling behandeling dat je er daarvan gaat uitzien als een gepeld ei. Dat vond ik wel treffend.
:rofl:
...
Alle reacties Link kopieren
Isabellarose- schreef:
17-02-2019 20:06
Die heeft ook genoeg aan zichzelf laten doen, maar wel een mooie vrouw!
Zij heeft echt niks laten doen, ze is zwaar anti-surgery en streng vegan en ze was zelfs een tijd anti-haarverf en make up. Ik vind haar er ook precies naar haar leeftijd uitzien, niet jonger en niet ouder, juist heel gewoon hoe een normale knappe vrouw ouder wordt.

Afbeelding
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Lisa Bonet prachtig :heart:
...
pejeka schreef:
17-02-2019 19:52
Ziet er toch een beetje uit als jeune fille terwijl je dat niet meer bent, ofwel een haardracht die niet meer bij je leeftijd past. Net zo goed als dat Cool Cat shirtjes leuk zijn als je 17 bent, maar niet meer zo leuk als je 37 bent...
Ik word ineens zo nieuwsgierig hoe jij eruit ziet.....
Julie Andrews vind ik ook nog steeds prachtig. 83 jaar maar nog steeds een leuke uitstraling.

Afbeelding


Net als Angela Lansbury, 93.

Afbeelding

Wat laten doen (ik vermoed oogleden en hals) maar op een mooie manier.
Calamitycat schreef:
17-02-2019 20:17
Ik vind Lisa Bonet prachtig :heart:
Zeker, altijd al geweest trouwens. Superknap gezicht. Haar dochter is ook knap trouwens:

Afbeelding

Links Lisa, rechts Zoë.
Alle reacties Link kopieren
Daphne Deckers vind ik typisch een vrouw die wel fotogeniek is, maar in het echt niet mooi. Lompe motoriek, harde uitstraling, grove mimiek, etc.
Alle reacties Link kopieren
Tiana_76 schreef:
17-02-2019 20:20
Zeker, altijd al geweest trouwens. Superknap gezicht. Haar dochter is ook knap trouwens:

Afbeelding

Links Lisa, rechts Zoë.
Wauw!
...
Isabellarose- schreef:
17-02-2019 20:19
Ik word ineens zo nieuwsgierig hoe jij eruit ziet.....
Afbeelding

Dit beeld heb ik in elk geval. :D
Calamitycat schreef:
17-02-2019 20:17
Ik vind Lisa Bonet prachtig :heart:
Ik vond haar toen ik een kind was heel knap. Ze is inderdaad mooi oud geworden. Maar het lijkt wel of ze toch wel wat heeft laten doen.
anoniem_270703 wijzigde dit bericht op 17-02-2019 20:23
13.32% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
S-Meds schreef:
17-02-2019 19:36
eh?????
Op die 1e foto van Het Vrije Woord, toen had ik die andere foto's nog niet gezien.
Dat er ergens 'now' bij staat wil natuurlijk niet zeggen dat iemand er 'nu' zo uitziet.
Bobby-Pin schreef:
17-02-2019 20:14
Daphne Deckers, niet verspookt door de botox maar nog fris en fruitig door een, naar haar eigen zeggen, een zandstraalbehandeling. Peeling of laser, of allebei :confused: . Wel andere tanden dan waarmee ze haar modellencarrière ooit is begonnen.

Afbeelding
waarom maakt ze zo’n rare foto?
Tiana_76 schreef:
17-02-2019 20:21
Afbeelding

Dit beeld heb ik in elk geval. :D
:rofl:
S-Meds schreef:
17-02-2019 20:23
waarom maakt ze zo’n rare foto?

Weet ik niet, moet je d'r even bellen en persoonlijk vragen.
Alle reacties Link kopieren
Grace Jones

Prachtig Afbeelding

Afbeelding
duchessmeganmarkle wijzigde dit bericht op 17-02-2019 20:26
24.23% gewijzigd
Van mij hoeft het niet puur natuur te zijn maar Lisa is idd prachtig.

Meds, doe jij eens even een foto! Jij hebt ook op (bijna) iedereen commentaar. Doe us niet zo flauw en open eens even een boekje over jouw ouder wordende look!
watdachtjehiervan schreef:
17-02-2019 20:21
Ik vond haar toen ik een kind was heel knap. Ze is inderdaad mooi oud geworden. Maar het lijkt wel of ze toch wel wat heeft laten doen.

Dat lijkt mij ook wel.
Zat celebs die bij hoog en laag beweren dat alles puur natuur is, dat zegt niet zoveel.
Grace is geen mens, zij is niet mooi of lelijk. Grace is kunst!
Buitenaardse en tijdloze kunst :flirting:
anoniem_376869 wijzigde dit bericht op 17-02-2019 20:27
Reden: toevoeging text
23.26% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven