Entertainment alle pijlers

Beroemde mensen en plastische chirugie

14-02-2019 10:53 3001 berichten
Als ik door instagram foto’s scroll en vele fotos voorbij zie komen van bv Courtney Cox, Jennifer Aniston, Madonna maar ook bv Carice van houten of een Monica Geuze dan krijg ik t gevoel dat er van alles is gedaan aan hun uiterlijk. En ik vind t zo zonde. De druk van mooi “moeten” zijn zal groot zijn maar ik heb t vermoeden dat wanneer ze niets gedaan zouden hebben ik ze vele malen mooier zou vinden. Ze hebben nu allemaal een soort standaard gezicht met vollere lippen, strakkere wangen en ik weet niet.. een soort gekke grimas. Vinden ze dit zelf echt mooier? Of zijn ze vooral heel bang voor de oudere
Look?
Ik verbaas me er over en was benieuwd wat anderen er van vinden.
S-Meds schreef:
17-02-2019 20:48
en liters alcohol per dag
Ze scheen wel te zuipen als een kast indd., maar gelukkig had Hollywood de Betty Ford kliniek.
Dreamer schreef:
17-02-2019 20:58
Dan moet die 'regel' maar eens veranderd worden, dat los haar ineens niet meer bij een leeftijd past. Welke leeftijd dan ook. Gewoon vanaf nu de regel: lang haar los past bij élke leeftijd. Ook voor Jan Vayne.
.
Al die regels die vrouwen maar blijven voorschrijven wat ze wel en niet mogen doen. Houd toch op.
Afbeelding

Maar dat haar is nep
Alle reacties Link kopieren
DuchessMeganMarkle schreef:
17-02-2019 20:42
Afbeelding

Ivanka nu vind ik mooi.
Ligt het nu aan mij of heeft zij behalve wat dentistry verder niks laten doen?

Ik zie best wel veel plaatjes voorbij komen waarvan ik denk dat het vooral een kwestie van betere make up en gewoon ouder worden is.
Am Yisrael Chai!
Ik vind Daphne Deckers er altijd zo popachtig uitzien.
Alle reacties Link kopieren
Lauryn hill, ook niet ouder geworden. Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
DuchessMeganMarkle schreef:
17-02-2019 20:54
Ook zonder make-up is Jennifer heel erg mooi.
Klopt. Maar zonder make-up ziet ze er gewoon uit naar haar leeftijd. De make-up, juiste belichting en photoshop maken haar 20 jaar jonger. Fijn dat het allemaal mogelijk is maar what you see is dus niet altijd what you get, dat bedoel ik ermee.
...
Calamitycat schreef:
17-02-2019 21:03
Klopt. Maar zonder make-up ziet ze er gewoon uit naar haar leeftijd. De make-up, juiste belichting en photoshop maken haar 20 jaar jonger. Fijn dat het allemaal mogelijk is maar what you see is dus niet altijd what you get, dat bedoel ik ermee.
Dat geldt wel voor bijna alle beroemdheden toch?
Alle reacties Link kopieren
pepexx schreef:
17-02-2019 20:42
Alleen dat losse haar, dat kan echt niet hoor :rofl:

Ik zat meer te kijken naar die wenkbrauwen, maar je hebt gelijk, dat losse haar.. géén gezicht

:proud:
Later is nu
Tiana_76 schreef:
17-02-2019 20:20
Zeker, altijd al geweest trouwens. Superknap gezicht. Haar dochter is ook knap trouwens:

Afbeelding

Links Lisa, rechts Zoë.

Beauties. Allebei.

Ze hebben beiden een prachtige botstructuur waardoor je altijd mooi zal zijn. Of je 3 jaar of 93 bent.

Een heel ander type, maar Angela Lansbury is zeker nog prachtig. Net als Julie Andrews en Grace Jones. Vroeger kon ik uren naar Grace kijken! Nu nog trouwens. :)

Daphne Deckers staat weliswaar leuk op foto’s, maar het is ook niets meer dan dat. Leuk. Mooi vind ik haar niet.
fashionvictim schreef:
17-02-2019 21:03
Ligt het nu aan mij of heeft zij behalve wat dentistry verder niks laten doen?

Ik zie best wel veel plaatjes voorbij komen waarvan ik denk dat het vooral een kwestie van betere make up en gewoon ouder worden is.

Het ligt niet aan jou. :) Ik kon niets wezenlijks zien aan verschil, behalve een goede beugel.
Alle reacties Link kopieren
Fok-it schreef:
17-02-2019 21:02
Afbeelding

Maar dat haar is nep

:proud:
Alleen in die reclame

Als het echt nep zou zijn, moet hij een betere pruik nemen. Hij was laatst op tv en z'n haar is toch niet meer zo mooi als vroeger. Wordt ook ouder, uiteraard.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Dreamer schreef:
17-02-2019 21:01
Ik herkende haar niet, wat is er gezicht weggestraald ofzo?
Op zich heb ik echt een hekel aan womenshaming of ageism, maar toch moet me van het hart dat ik altijd een beetje ongemakkelijk word van dat semi-geile gedoe van Daphne Deckers. Ik vind het een beetje treurig om terwijl je zwaar in de overgang zit en gewoon hersens hebt alleen maar bikini-selfies en doucheselfies te maken alsof het enige waar je als vrouw in meetelt je lekkere sexy uiterlijk is. Ben ook totaal op haar afgeknapt daardoor.
Am Yisrael Chai!
Dreamer schreef:
17-02-2019 20:47
dus als jij diabetes krijgt zeg jij "doe mij maar een dionpil, ik hoef niet meer"?
Die pil bestaat niet. Ik zal dan eerst alles proberen om middels dieet te genezen.
anoniem_309521 wijzigde dit bericht op 17-02-2019 21:11
14.70% gewijzigd
*Toos* schreef:
17-02-2019 21:07
Het ligt niet aan jou. :) Ik kon niets wezenlijks zien aan verschil, behalve een goede beugel.

Die kaaklijn ziet er toch heel anders uit, als is de eerste foto ook wel een beroerde.
Alle reacties Link kopieren
fashionvictim schreef:
17-02-2019 21:03
Ligt het nu aan mij of heeft zij behalve wat dentistry verder niks laten doen?
Wat dacht je van een neuscorrectie?
Alle reacties Link kopieren
Fok-it schreef:
17-02-2019 21:05
Dat geldt wel voor bijna alle beroemdheden toch?
Waarschijnlijk wel. Maar dat betekent m.i. niet dat alles wat gefotoshopt is als waarheid moet worden aangenomen. Het is natuurlijk niet voor niets dat er zoveel te doen is om al die perfecte plaatjes en dat jonge meiden daardoor al aan de botox en fillers gaan om ook maar te voldoen aan dat ideaalbeeld.
...
Alle reacties Link kopieren
fashionvictim schreef:
17-02-2019 21:09
Op zich heb ik echt een hekel aan womenshaming of ageism, maar toch moet me van het hart dat ik altijd een beetje ongemakkelijk word van dat semi-geile gedoe van Daphne Deckers. Ik vind het een beetje treurig om terwijl je zwaar in de overgang zit en gewoon hersens hebt alleen maar bikini-selfies en doucheselfies te maken alsof het enige waar je als vrouw in meetelt je lekkere sexy uiterlijk is. Ben ook totaal op haar afgeknapt daardoor.
Eens!
...
Hetvrijewoord schreef:
17-02-2019 21:10
Die kaaklijn ziet er toch heel anders uit, als is de eerste foto ook wel een beroerde.

Een goede beugel kan je uiterlijk redelijk veranderen. Ik had vroeger een behoorlijke overbeet, maar een paar jaar afzien met beugelen heeft mijn tanden netjes recht gezet. Sinds mijn tanden recht staan, is het aangezicht ook veranderd.
fashionvictim schreef:
17-02-2019 21:09
Op zich heb ik echt een hekel aan womenshaming of ageism, maar toch moet me van het hart dat ik altijd een beetje ongemakkelijk word van dat semi-geile gedoe van Daphne Deckers. Ik vind het een beetje treurig om terwijl je zwaar in de overgang zit en gewoon hersens hebt alleen maar bikini-selfies en doucheselfies te maken alsof het enige waar je als vrouw in meetelt je lekkere sexy uiterlijk is. Ben ook totaal op haar afgeknapt daardoor.

Eens hoor. Het heeft iets sneus om als vijftiger een bikinifoto van jezelf te posten met als doel ‘ooooh’ en ‘aaaaah’ uit te lokken.

Fijn dat je een mooi lijf hebt, maar het si triest als je op die leeftijd nog bevestiging zoekt met zo’n foto.
tvp
Calamitycat schreef:
17-02-2019 21:15
Waarschijnlijk wel. Maar dat betekent m.i. niet dat alles wat gefotoshopt is als waarheid moet worden aangenomen. Het is natuurlijk niet voor niets dat er zoveel te doen is om al die perfecte plaatjes en dat jonge meiden daardoor al aan de botox en fillers gaan om ook maar te voldoen aan dat ideaalbeeld.

Dat vind ik triest. Ik hoop dat mijn dochter tevreden zal zijn met haar uiterlijk en niet probeert te voldoen aan een of ander onhaalbaar ideaalbeeld.

Door dit idiote ideaalbeeld van tegenwoordig na te streven wordt je alleen maar lelijker op den duur.
Alle reacties Link kopieren
*Toos* schreef:
17-02-2019 21:21
Dat vind ik triest. Ik hoop dat mijn dochter tevreden zal zijn met haar uiterlijk en niet probeert te voldoen aan een of ander onhaalbaar ideaalbeeld.

Door dit idiote ideaalbeeld van tegenwoordig na te streven wordt je alleen maar lelijker op den duur.
Precies. Doodzonde.
...
Alle reacties Link kopieren
fashionvictim schreef:
17-02-2019 21:09
Op zich heb ik echt een hekel aan womenshaming of ageism, maar toch moet me van het hart dat ik altijd een beetje ongemakkelijk word van dat semi-geile gedoe van Daphne Deckers. Ik vind het een beetje treurig om terwijl je zwaar in de overgang zit en gewoon hersens hebt alleen maar bikini-selfies en doucheselfies te maken alsof het enige waar je als vrouw in meetelt je lekkere sexy uiterlijk is. Ben ook totaal op haar afgeknapt daardoor.
Ben ik ook mee eens. Heleen van Royen heeft hier ook een handje van :facepalm:, en dan nog een graadje erger (naakte selfies en haar eigen punani fotograferen en dan de foto’s tentoonstellen @( :sick:
groentuintje wijzigde dit bericht op 17-02-2019 21:34
1.75% gewijzigd
Voor iedereen een groene tuin
freja schreef:
17-02-2019 21:10
Die pil bestaat niet. Ik zal dan eerst alles proberen om middels dieet te genezen.
Van diabetes (type 1) genezen middels een dieet bestaat ook niet
GroenTuintje schreef:
17-02-2019 21:31
Ben ik ook mee eens. Heleen van Royen heeft hier ook een handje van :facepalm:, en dan nog een graadje erger (naakte selfies en haar eigen punani fotograferen en dan de foto’s tentoonstellen @( :sick:
dat was een kunstproject, juist als satire op foto’s zoals daphne

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven