Entertainment alle pijlers

Beroemde mensen en plastische chirugie

14-02-2019 10:53 3001 berichten
Als ik door instagram foto’s scroll en vele fotos voorbij zie komen van bv Courtney Cox, Jennifer Aniston, Madonna maar ook bv Carice van houten of een Monica Geuze dan krijg ik t gevoel dat er van alles is gedaan aan hun uiterlijk. En ik vind t zo zonde. De druk van mooi “moeten” zijn zal groot zijn maar ik heb t vermoeden dat wanneer ze niets gedaan zouden hebben ik ze vele malen mooier zou vinden. Ze hebben nu allemaal een soort standaard gezicht met vollere lippen, strakkere wangen en ik weet niet.. een soort gekke grimas. Vinden ze dit zelf echt mooier? Of zijn ze vooral heel bang voor de oudere
Look?
Ik verbaas me er over en was benieuwd wat anderen er van vinden.
Tiana_76 schreef:
14-02-2019 23:59
Leuk vrouw met een karakteristiek gezicht die (volgens mij) niets heeft laten doen:

Afbeelding

Erg niet-Hollywood is zij. Heel intelligent ook.
Ze heeft ook wel wat vreemde uitspraken gedaan hoor. Ze heeft bijvoorbeeld geen #metoo ervaring omdat ze zichzelf 'modest' kleedt denkt ze.
Halina Reijn vind ik wel opgeknapt van de fillers en Botox. Zij had in het echt (zonder tv-make up) echt een hard, mannelijk en onaantrekkelijk gezicht.
Halina heeft nu een veel zachtere en meer vrouwelijke uitstraling. Ik vind het haar echt niet misstaan. Ik vind haar echt veel mooier nu.

Wie zichzelf echt verpest heeft met teveel ingrepen: Yolanthe. Haar mond, haar ogen, haar neus, haar billen, haar haargrens, haar tanden. Ze was zo’n prachtige charmante Spaanse. En nu ziet ze er ineens uit als een doorsnee verbouwde vrouw. Er is niets stijlvols meer aan haar te ontdekken. Maar dat komt ook door haar kleding. Ze moet niet gaan lopen in die proletenkleding. Ze zou stijlvolle kleding moeten gaan dragen. Niet de ‘platte’ merken voor voetbalvrouwpubliek en ander fout volk.
Bij Blake Lively vind ik het echt heel mooi!
Iemand van wie ik het echt zonde vind is Megan Fox. http://beathdwallpaper.blogspot.com/201 ... r.html?m=1
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding :-o Het was nooit een mooie vrouw. Nu met plastic uitstraling.
Sjulia schreef:
15-02-2019 08:38
Afbeelding :-o Het was nooit een mooie vrouw. Nu met plastic uitstraling.

Dat vind ik reuze meevallen. Ik vind dat je overdrijft.
Alle reacties Link kopieren
Monchu69 schreef:
15-02-2019 08:40
Dat vind ik reuze meevallen. Ik vind dat je overdrijft.
Ik niet. Afbeelding
Sjulia schreef:
15-02-2019 08:42
Ik niet. Afbeelding
Zo’n gezicht had ze altijd toch al?
Isabellarose- schreef:
14-02-2019 21:24
Zijn er ook vrouwen wel opgeknapt na zoveel plak en knipwerk volgens jullie?
(plaatjes mag :-) )
O er zijn er genoeg die vast wel werk hebben laten doen, maar er nog wel mooi uitzien.

Jlo inderdaad, maar ook Helen Mirren en Gwyneth Paltrow schijnen bijvoorbeeld eea gedaan te laten hebben.
Alle reacties Link kopieren
SallySpectra* schreef:
15-02-2019 08:47
Zo’n gezicht had ze altijd toch al?
Volgens mij echt wel wat meer fillers in Botox. Ze heeft nu die rare bolle strakke wangen. https://www.televizier.nl/amusement/kij ... lina-reijn
chocolol schreef:
15-02-2019 00:50
Vaak worden die ogen ook zo typisch bij plastisch chirurgie. Ik weet niet wat het is, maar ze lijken kleiner. Bij heel veel vrouwen.
Afbeelding
Bijna net zo lelijk als de moeder van Sylvester Stallone.Misschien dezelfde chirurg.
chocolol schreef:
15-02-2019 00:50
Vaak worden die ogen ook zo typisch bij plastisch chirurgie. Ik weet niet wat het is, maar ze lijken kleiner. Bij heel veel vrouwen.
Afbeelding
Ze lijkt op mrs doubtfire.
Monchu69 schreef:
15-02-2019 07:54
Halina Reijn vind ik wel opgeknapt van de fillers en Botox. Zij had in het echt (zonder tv-make up) echt een hard, mannelijk en onaantrekkelijk gezicht.
Halina heeft nu een veel zachtere en meer vrouwelijke uitstraling. Ik vind het haar echt niet misstaan. Ik vind haar echt veel mooier nu.

Wie zichzelf echt verpest heeft met teveel ingrepen: Yolanthe. Haar mond, haar ogen, haar neus, haar billen, haar haargrens, haar tanden. Ze was zo’n prachtige charmante Spaanse. En nu ziet ze er ineens uit als een doorsnee verbouwde vrouw. Er is niets stijlvols meer aan haar te ontdekken. Maar dat komt ook door haar kleding. Ze moet niet gaan lopen in die proletenkleding. Ze zou stijlvolle kleding moeten gaan dragen. Niet de ‘platte’ merken voor voetbalvrouwpubliek en ander fout volk.

Ik vind Halina Reijn alleen opknappen met een zak over haar hoofd.
SallySpectra* schreef:
15-02-2019 08:53
Ze lijkt op mrs doubtfire.

Lijkt net een vent inderdaad.
ava75 schreef:
15-02-2019 08:52
Bijna net zo lelijk als de moeder van Sylvester Stallone.Misschien dezelfde chirurg.

O boy....

Afbeelding
Donatella lijkt imiddels op Mick Jagger in drag

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Star² schreef:
15-02-2019 08:57
O boy....

Afbeelding
:lol: Wow. Dat een arts haar zelfs nog maar binnen laat. Dat hondje is knapper.
Star² schreef:
15-02-2019 08:57
O boy....

Afbeelding
En dit is dan nog een "goede"foto van haar :rofl:
Met make up valt het dan nog wel mee. Moet je eens op een willekeurige ochtend in Amsterdam Zuid komen, allemaal broodmagere mensjes met bultige gezichten en onnatuurlijk veel haar.
Ik zat een keer met oudste, toen kleuter, in een lunchroom. Mari v/d ven en een vriendin kwamen binnen, allebei net een peeling ofzoiets gehad en hun lippen laten doen.
Heel rood glimmend bultig hoofd met allemaal pleistertjes erop.
Ze vonden mijn kind zo schattig en bleven maar kletsen en ik dacht alleen maar: zie je niet hoe eng je eruit ziet. Nightmare on elmstreet was er niks bij.
anoniem_636a100800946 wijzigde dit bericht op 15-02-2019 09:04
2.89% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Nitflex schreef:
14-02-2019 12:01
Die zijn nog steeds getrouwd! Ze doen wat op YouTube, en daar zit eigenlijk best veel zelfspot en reflectie bij. Dat ze dingen niet altijd handig hebben gedaan.
Oh ik zal is kijken! Ik zag wel wat foto's van instagram voorbij komen en die vielen me nu eigenlijk alles mee... :$
Het-groepje schreef:
15-02-2019 09:00
Met make up valt het dan nog wel mee. Moet je eens op een willekeurige ochtend in Amsterdam Zuid komen, allemaal broodmagere mensjes met bultige gezichten en onnatuurlijk veel haar.
Ik zat een keer met oudste, toen kleuter, in een lunchroom. Mari v/d ven en een vriendin kwamen binnen, allebei net een peeling ofzoiets gehad.
Heel rood glimmend hoofd met allemaal pleistertjes erop.
Ze vonden mijn kind zo schattig en bleven maar kletsen en ik dacht alleen maar: zie je niet hoe eng je eruit ziet. Nightmare on elmstreet was er niks bij.
Dat broodmagere met teveel haar vind ik bij die vrouw van Xander de Buisonje , echt zo’n lolly ontzettend dun en een enorm hoofd er op door dat haar .
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het wel sneu de TV en film wereld is niet makkelijk voor ouder wordende vrouwen.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
REDHOTHEAD schreef:
14-02-2019 11:38
Ik zag gister Susan Visser op tv en zij ziet er opeens ook zo anders uit. Vind ik echt jammer.
Toen ik na jaren weer eens the Bold and the Beautiful voorbij zag komen schrok ik ook, die vrouwen lijken ook allemaal op elkaar.
Vooral die Bold en Beautiful!

Ik vond lange tijd dat Brooke er vrij natuurlijk uit bleef zien. Tegenwoordig zie ik af en toe een stukje (kijk het programma erna) en echt, het is net of de dames een masker op hebben, die er vaag uitziet zoals zij vroeger waren, maar dan een stuk enger. :clown:
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
SweetFirefly schreef:
14-02-2019 12:31
Die lijken op poppen uit de serie van Spitting Image.
Ik dacht aan Beavis and Butthead ;-D
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Van die jonge meiden vind ik het echt zonde. Vooral als je ze in het wild ziet zonder filters, belichting en zware make-up die op Instagram en YT nog ‘naturel’ uitzien. Het mooie van een jeugdige huid slopen ze er vanaf met die fillers, huid die opgespannen is en op andere plekken raar ‘trekt’.

Bij de oudere dames is het denk ik een glijdende schaal. Ze zien het zelf volgens mij niet meer. Ik zie dat bij mijn moeder ook, al is haar chirurg een stuk beter dan die van Robin McGraw. Ik denk dat bij die Robin destijds nogal wat permanente fillers zijn gebruikt als je die rare bobbels ziet op kaaklijn en rond/op de jukbeenderen.

Ergens ben ik wel blij dat ik nooit knap ben geweest maar heel gemiddeld. Niemand doet anders sinds ik 35+ ben, ik voel mij niet ineens onzichtbaar. Ik denk dat het best zwaar is als je uiterlijk wel altijd een (grote) rol is heeft gespeeld in hoe mensen je benaderen. Voor mij is het wat makkelijker om te zeggen ‘ik accepteer het hoe het komt’. Als je dan ook nog eens je brood moet verdienen met je looks is het best verleidelijk om je ‘pensioen’ nog een jaartje of twee, drie uit te kunnen stellen met Botox en fillers.
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
Isabellarose- schreef:
14-02-2019 21:24
Zijn er ook vrouwen wel opgeknapt na zoveel plak en knipwerk volgens jullie?
(plaatjes mag :-) )

Ik schijn er véél beter uit te zien na mijn ooglidcorrectie.. En ik was al zo'n knappert o_o

Zonder gekheid. Nu ik ouder word, en mezelf af en toe op foto's zie, kan ik me ergens wel voorstellen dat actrices het randje rond hun kaaklijn, bijvoorbeeld, weg laten werken. Maar zo'n Sandra Bullock.. soms is het dat je wéét dat een bepaalde actrice in een film of serie speelt, anders herken je ze niet. Aan de 'nieuwe' Jennifer Anniston moest ik ook echt wennen, in het begin. Dan zat ik echt van 'ze is het wel en ze is het niet' :blond:
Later is nu

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven