Entertainment alle pijlers

Beroemde mensen en plastische chirugie

14-02-2019 10:53 3001 berichten
Als ik door instagram foto’s scroll en vele fotos voorbij zie komen van bv Courtney Cox, Jennifer Aniston, Madonna maar ook bv Carice van houten of een Monica Geuze dan krijg ik t gevoel dat er van alles is gedaan aan hun uiterlijk. En ik vind t zo zonde. De druk van mooi “moeten” zijn zal groot zijn maar ik heb t vermoeden dat wanneer ze niets gedaan zouden hebben ik ze vele malen mooier zou vinden. Ze hebben nu allemaal een soort standaard gezicht met vollere lippen, strakkere wangen en ik weet niet.. een soort gekke grimas. Vinden ze dit zelf echt mooier? Of zijn ze vooral heel bang voor de oudere
Look?
Ik verbaas me er over en was benieuwd wat anderen er van vinden.
Die nieuwe vriendin is nog geen 40.
Alle reacties Link kopieren
Oooo, ik kom er nu achter dat jullie ook pagina's lang mannen hebben besproken! :popcorn: Kunnen we niet een topic met foto's van knappe mannen beginnen? Of bestaat dat al (en kan ik het niet vinden)?
Alle reacties Link kopieren
Daveotion schreef:
14-05-2019 12:15
Oooo, ik kom er nu achter dat jullie ook pagina's lang mannen hebben besproken! :popcorn: Kunnen we niet een topic met foto's van knappe mannen beginnen? Of bestaat dat al (en kan ik het niet vinden)?
Is al diverse keren een topic over geweest.
Alle reacties Link kopieren
karin6789 schreef:
07-05-2019 23:14
Ik zie er niks aan, stijl blond haar, grote neus en veel bril.
Maar hoe oud of jong: geen idee.
Ze doet me denken aan Lady GaGa
Alle reacties Link kopieren
amarna schreef:
14-05-2019 12:31
Is al diverse keren een topic over geweest.
Ik kan het niet vinden via de zoekfunctie?
Alle reacties Link kopieren
Daveotion schreef:
14-05-2019 12:33
Ik kan het niet vinden via de zoekfunctie?
Ik ook niet.

Het meest recente is al van langer dan een jaar geleden en ging over aantrekkelijke oudere mannen. Kan dit ook niet terugvinden.

Maar wat let je om een nieuwe topic te openen?
Alle reacties Link kopieren
amarna schreef:
14-05-2019 12:40
Ik ook niet.

Het meest recente is al van langer dan een jaar geleden en ging over aantrekkelijke oudere mannen. Kan dit ook niet terugvinden.

Maar wat let je om een nieuwe topic te openen?
Nu niets meer. Ik ga een poging wagen.
Gisteren zag ik O'g3ne op tv. Het lijkt wel of zij ook van alles hebben laten doen. Vooral de kleinste van het stel.
Alle reacties Link kopieren
Daveotion schreef:
14-05-2019 13:03
Nu niets meer. Ik ga een poging wagen.

psyche/oudere-mannen-aantrekkelijk-vind ... ges/411135

Deze.
There's nothing fair in this world, there's nothing sure in this world, there is nothing pure, so you better look for something left in this world.
Ik zit op SBS6 nu het programma “verzamelkoorts” te kijken en daar komt Mari van der Ven langs. Wat heeft die een verbouwde kop zeg! Zijn lippen zijn overdreven en tijdens het praten bewegen zijn wangen niet eens. Hij praat ook alsof hij zijn hoofd niet kan bewegen. Het is geen gezicht...

Kan geen foto plakken, dus even zo.
https://www.ad.nl/wonen/mari-van-de-ven ... ~a11ae308/
Whomi schreef:
03-06-2019 21:40
Ik zit op SBS6 nu het programma “verzamelkoorts” te kijken en daar komt Mari van der Ven langs. Wat heeft die een verbouwde kop zeg! Zijn lippen zijn overdreven en tijdens het praten bewegen zijn wangen niet eens. Hij praat ook alsof hij zijn hoofd niet kan bewegen. Het is geen gezicht...

Kan geen foto plakken, dus even zo.
https://www.ad.nl/wonen/mari-van-de-ven ... ~a11ae308/
Zo inderdaad.. o_o
Whomi schreef:
03-06-2019 21:40
Ik zit op SBS6 nu het programma “verzamelkoorts” te kijken en daar komt Mari van der Ven langs. Wat heeft die een verbouwde kop zeg! Zijn lippen zijn overdreven en tijdens het praten bewegen zijn wangen niet eens. Hij praat ook alsof hij zijn hoofd niet kan bewegen. Het is geen gezicht...

Kan geen foto plakken, dus even zo.
https://www.ad.nl/wonen/mari-van-de-ven ... ~a11ae308/
Ik vind dit een prima foto. Heb hem weleens veel strakker/verbouwder gezien.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind die Mari sowieso een raar/naar mannetje. Ruim 20 jaar terug zag ik hem wel bij koffietijd (was mijn borstvoedingstijd en niets anders op tv) en dan deed hij makeovers, want ja, je moet af en toe nieuw en fris. Ondertussen doet hij dus al ruim 20 jaar moeite om er net zo uit te blijven zien. Echt, zelfde kapsel, baardje enz.
Later is nu
Taralina schreef:
04-06-2019 10:13
Ik vind dit een prima foto. Heb hem weleens veel strakker/verbouwder gezien.
Vergeleken met dit vind ik het toch echt geen prima foto. Er is iets met zijn wangen, lippen en ogen. Op bewegend beeld was het nog beter te zien dat zijn hoofd gewoon niet bewoog als hij praat.

http://www.thuisinhetnieuws.nl/bues/nieuws/4782.gif
Alle reacties Link kopieren
Taralina schreef:
04-06-2019 10:13
Ik vind dit een prima foto. Heb hem weleens veel strakker/verbouwder gezien.
Nee joh, die wangen heb ik echt nog nooit gezien. Het lijkt wel alsof hij pur schuim in zn wangen heeft gespoten.
Whomi schreef:
03-06-2019 21:40
Ik zit op SBS6 nu het programma “verzamelkoorts” te kijken en daar komt Mari van der Ven langs. Wat heeft die een verbouwde kop zeg! Zijn lippen zijn overdreven en tijdens het praten bewegen zijn wangen niet eens. Hij praat ook alsof hij zijn hoofd niet kan bewegen. Het is geen gezicht...

Kan geen foto plakken, dus even zo.
https://www.ad.nl/wonen/mari-van-de-ven ... ~a11ae308/

Quote uit het linkje: "Mari van de Ven gaat zijn kennis over haar en make-up delen."

Doe maar niet @(
Ik zat deze weekThe Bold and the Beautiful te kijken: daar speelt sinds kort (hier in Nederland natuurlijk , in Amerika al langer) Denise Richards in mee. Ik herkende haar amper. Zelf beweert ze geen ingrepen te hebben ondergaan, behalve een borstvergroting. Ik geloof er niks van. Haar gezicht heeft echt wel wat "hulp" gehad. Ik snap niet waarom ze stellig blijft ontkennen terwijl het zo overduidelijk is.
Alle reacties Link kopieren
Vind Denise nog steeds prachtig
Ze ook alweer 47 inmiddels
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
Mooie vrouw, maar ik vind ze toch niet helemaal natuurlijk ogen. Toch een beetje dat filler effect denk ik.

Afbeelding
stokske schreef:
06-06-2019 02:04
Nee joh, die wangen heb ik echt nog nooit gezien. Het lijkt wel alsof hij pur schuim in zn wangen heeft gespoten.
:proud:
Alle reacties Link kopieren
chocolol schreef:
07-06-2019 01:18
Mooie vrouw, maar ik vind ze toch niet helemaal natuurlijk ogen. Toch een beetje dat filler effect denk ik.

Afbeelding
Ik zou zelf eerder mijn kin harsen dan al die fillers gebruiken. Zoom maar eens in op de kin. Zij doet blijkbaar liever andersom...
Alle reacties Link kopieren
Ashley tisdale van o.a. High school musical

https://grazia.nl/showbizz/actrice-ash ... -chirurgie
pippertjepepernoot schreef:
12-11-2019 05:56
Ashley tisdale van o.a. High school musical

https://grazia.nl/showbizz/actrice-ash ... -chirurgie
Oeh, da’s idd ook niet verbeterd. Dat neusje, zo dun. Ziet eruit alsof ze continu met een dichtgeknepen neus rond loopt. Zonde, ik vond haar echt een leuk gezicht hebben.
Alle reacties Link kopieren
calvijn1 schreef:
07-06-2019 01:12
Vind Denise nog steeds prachtig
Ze ook alweer 47 inmiddels
Die vind ik dus echt lelijk oud geworden. Ze was superknap!
Alle reacties Link kopieren
helena2 schreef:
07-06-2019 09:36
Ik zou zelf eerder mijn kin harsen dan al die fillers gebruiken. Zoom maar eens in op de kin. Zij doet blijkbaar liever andersom...
Ow ja inderdaad
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven