Entertainment alle pijlers

Beste serie’s en aanraders

04-12-2021 05:52 41 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welke tv serie’s vindt jij de beste/leukste? Zowel Nederlandse als buitenlandse.

Graag alleen reageren als je het eens bent met minimaal éen van op mijn lijstje.

Mijn lijst: :heart:
-pablo escobar ,el patron del mal (netflix)
-90 day fiance (tlc/discovery+)
-gomorra (netflix)
-mocro mafia (videoland)
-flikken maastricht (alleen de eerste 8 seizoen,npo)
-le bazar de la charité (netflix)
-de bende van jan de lichte (netflix)
-het huis anubis (kinderserie maar blijft leuk,nickelodeon,videoland)
-Lupin (seizoen 2 vond ik niks aan,netflix)
-Undercover (seizoen 1 alleen,netflix)
-Nikita (al jaren niet meer te zien op tv,veronica)
njune98 wijzigde dit bericht op 04-12-2021 11:55
37.47% gewijzigd
Oogappels! Met stip op 1.

Maud en Babs vond ik ook heel mooi.
Alle reacties Link kopieren
De bende van Jan de Lichte is inderdaad erg tof! Een kennis van mij heeft daar aan meegewerkt.
Verder is al jaren de beste serie ooit Dr. Who (bbc). Tenminste, dat vind ik dan toch :-D

Handmaid's tale vind ik ook fantastisch (Videoland), en alle Scandinavian Noir, dus o.a. Brot (Netflix) en Kastanjemanden (Netflix)
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Alle reacties Link kopieren
Eigen Kweek - Netflix
conversation = awareness
Alle reacties Link kopieren
Ik reageer niet want ben het niet eens met 1 van je lijstje.
nouschi wijzigde dit bericht op 04-12-2021 08:10
1.61% gewijzigd
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Ik ook niet.
Alle reacties Link kopieren
watdachtjehiervan1 schreef:
04-12-2021 06:53
Oogappels! Met stip op 1.

Maud en Babs vond ik ook heel mooi.

Dan had je dus niet mogen reageren want die staat niet in het lijstje van TO :whip:
Alle reacties Link kopieren
Miss_Communicatie schreef:
04-12-2021 07:22
Eigen Kweek - Netflix

Staat ook niet in haar lijstje…. @(
Alle reacties Link kopieren
Njune98 schreef:
04-12-2021 05:52

Graag alleen reageren als je het eens bent met éen van de onderste van mijn lijstje.

Dus ik mag alleen reageren als ik het eens ben met 1 van de onderste van je lijst? Vanaf waar bedoel je in de lijst? 1 van de onderste…dat is dus Undercover, Lupin en Huis Anubis? Dat zijn de 3 onderste uit je lijst. Nu vind ik Undercover op zich een goede serie. Maar of ik dat de beste vind, nee. Mag ik dan niet reageren?
Doe het toch, geen idee of het mag volgens jouw regels. Zelf vind ik Breaking bad echt de beste serie ooit. Daar zit alles in wat een goede serie nodig heeft. Spanning, humor, goed acteerwerk, erg sterk verhaal, goede personages. Ja, die serie staat bij mij echt wel boven aan mijn lijst denk ik. Verder op mijn lijst staan nog :
Orange is the new black
Haunting of hill house/Haunting of bly manor
Unorthodox
American horror story
The sinner

Maar ik hou ook heel erg van drama-series zoals :
Downton abbey
Desperate housewives
Bridgerton
Gossip girl
Firefly lane
Dat past alleen totaal niet bij jou lijstje.
Alle reacties Link kopieren
Ik mag reageren, want eens met Lupin. Maar zit pas in seizoen 1, dus weet niet of ik het eens ben over seizoen 2.

Met de rest van je lijst kan ik niet zoveel. Of ik ken het niet, of ik houd er niet van. Er zijn maar weinig Nederlandstalige series die mij kunnen bekoren. Die van jouw lijstje in ieder geval niet.

Verder zijn er meerdere topics over series. Specifiek Netflix, maar ook over series in het algemeen.
Alle reacties Link kopieren
Seizoen 2 van Lupin vond je niks aan, maar het is volgens jou wel een van de beste series?
Alle reacties Link kopieren
Ysje schreef:
04-12-2021 08:04
Seizoen 2 van Lupin vond je niks aan, maar het is volgens jou wel een van de beste series?
Van undercover vond ze ook alleen seizoen 1 goed. Dan is het in mijn ogen dus niet de beste serie nee. Een echt goede serie houdt continu je aandacht vast. Maar goed, zo denk ik er over :)
Dus het is geen open vraag?

Raar topic
anoniem_406188 wijzigde dit bericht op 04-12-2021 08:37
27.27% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hè, wat naar, ik mag eigenlijk ook al niet reageren. Maar ik volg Hasse 88 totaal qua smaak!
Alle reacties Link kopieren
Series
Alle reacties Link kopieren
Geen enkele van je lijstje gezien.
Ik kan wel een paar andere aanraden, maar dat mag niet....
Alle reacties Link kopieren
ik heb wel wat van het lijstje uit de Op gezien maar vind dat zeker niet een van de beste series die ik gezien heb.

Dus ik mag verder zeker ook niks zeggen dan?
Crap, ik mag niet reageren. Ik vind Undercover En Mocro Maffia al echt vreselijk slecht. :hihi:
Alle reacties Link kopieren
JIj hebt wel een totaal andere idee wat goed is dan ik, niet 1 titel in jouw lijstje vind ik goed
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Alle reacties Link kopieren
Wat ik echt een goede serie vond was The night manager met Tom Hiddelston, Hugh Laurie en Olivia Coleman. De serie staat op Amazon Prime en is echt superspannend en zit ontzettend goed in elkaar.
Alle reacties Link kopieren
Nu we het over Olivia Coleman hebben, The crown vind ik ook echt een geweldige serie! En Broadchurch is ook steengoed.
Alle reacties Link kopieren
okkervil schreef:
04-12-2021 10:26
Wat ik echt een goede serie vond was The night manager met Tom Hiddelston, Hugh Laurie en Olivia Coleman. De serie staat op Amazon Prime en is echt superspannend en zit ontzettend goed in elkaar.
Ja!
Alle reacties Link kopieren
Irregular_Choice schreef:
04-12-2021 10:30
Nu we het over Olivia Coleman hebben, The crown vind ik ook echt een geweldige serie! En Broadchurch is ook steengoed.
Dan heb je het pas over echt goede series vind ik. Die uit de OP zijn er niet mee te vergelijken maar ja dat mag ik niet zeggen denk ik.
Alle reacties Link kopieren
dolfje schreef:
04-12-2021 10:39
Dan heb je het pas over echt goede series vind ik. Die uit de OP zijn er niet mee te vergelijken maar ja dat mag ik niet zeggen denk ik.
Haha! Nee, dat denk ik ook niet :rofl: maar we doen het lekker toch! De series uit de OP zijn vermakelijk (niet allemaal), maar echt geen topseries. Gewoon prima. Ik kijk Flikken Maastricht bijvoorbeeld ook. Vooral de eerste seizoenen zijn best tenenkrommend soms, maar dat werd wel beter. Maar om nou te zeggen dat dat qua acteerwerk, uitstraling en verhaal de beste serie ooit is…nee. Of misschien heeft TO gewoon nog nooit een echt goede serie gezien, dat kan ook :mrgreen: en als je dus maar 1 seizoen van een serie goed vind, dan is het in mijn ogen al geen goede serie dus. En 90 day fiancé….daar durf ik het eigenlijk niet eens over te hebben. Sowieso vind ik dat niet in deze categorie vallen. Dat is een reality show, geen serie zoals de rest. Maar kom op, beste ever? :bonk: vermakelijk, zeker! Maar dit valt voor mij in de categorie guilty pleasure. Zo fout dat het leuk is :)
Ik denk dat Flikken Maastricht ook echt vreselijk is, past dus prima in rijtje van TO.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven