Entertainment alle pijlers

Big Brother 2021 Met spoilers

28-12-2020 23:32 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
https://www.ad.nl/show/dit-zijn-de-nieu ... ~aa2b702f/


Hij is terug. Grote Broer. Big Brother.
En dit keer een België-Nederland-versie.

8 mensen. 100 dagen.


Wie volgt mee?
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Alle reacties Link kopieren
MrsLady schreef:
24-02-2021 22:19
Ze heeft toch juist wel op Michel gestemd? Dacht dat ze op Michel en Naomi stemde. En Naomi was inderdaad een blanco stem voor haar.
Ben benieuwd wie morgen het huis gaat verlaten, maar wie het ook is; ik ga er blij mee zijn en niet zo idioot erbij zitten als vorige week.

Denk overigens dat ze het al verwachten gezien je in het voorstukje ziet dat Jill iets heeft afgeluisterd bij Mike.
Hahaha dit inderdaad. Ik weet niet op wie ik nu moet stemmen. Het maakt me niet zoveel uit, als één van hen er maar uit gaat.
Alle reacties Link kopieren
Wat een stilte zeg daar op de bank
Zo, en toen was het heel stil.
Lekkere ongemakkelijke stilte daar :proud:
Jeetje mina.
Ik heb op Jill gestemd om te blijven. Vind Thomas vanaf dag 1 al irritant met zijn tactieken en het afzonderen van de groep.

Jill vind ik ook vreselijk, met name met haar luiheid en onaardige, zeurderige gedrag. Zij drukt minder een stempel denk ik dan Thomas en als hij weg is, houdt ze het of niet vol, of ze weet niet meer wat ze moet doen als ze zelf moet nadenken.

Ook dat gezeur met die opdracht. Kom voor jezelf op joh, dat doet toch iedereen die zich aanbiedt mee te willen doen? Moeten ze het een voor een op hun knieën aan je komen vragen?!
Alle reacties Link kopieren
Jill is ook niet helemaal goed hoor, van heel verdrietig naar opeens lachen en polonaise met Thomas. Vanuit het niks haha pffffff en daarna opeens weer huilen
Michel en Nick hebben ook niet zo gedaan vorige week toen ze erop stonden. Of wie dan ook eerder toch?

Het zijn echt nog kinderen, vooral Jill inderdaad.
Alle reacties Link kopieren
Komt gewoon niets uit!! Thomas zegt nog wat maar jill houdt zich helemaal stil.

Bah, vandaag ook heel de dag zich willen afzonderen met Thomas. Thomas wilde nog wel naar de groep maar dat wil ze dan gewoon niet. Bah zeg.
Alle reacties Link kopieren
Jill en Thomas hadden het inderdaad al door, hebben de hele dag chagrijnig zitten doen en zitten bitchen. Was een aardigheid op de stream.
Jill was enorm leuk, maar is de laatste paar weken echt negatief geworden. Thomas vond ik vanaf het begin al niets.
Thomas met Nick, Nick kapt hem lekker af, want hij en zijn matties hebben zelf vorige week op Nick gestemd. :roll:

En dan Thomas dan zeker, zeker. Maar u wist het al... en ik niet.

Wat een rare denkwijze weer. :roll:
En dan gaat Nick toch ook nog even wat zeggen over dat afzonderen en op de kamer gaan zitten de hele dag van Thomas en Jill en hoe dat overkomt steeds.

En even bedanken voor de nominatie van de week ervoor. En die Thomas is klemgelult. Tuurlijk, zeker en sowieso. :rofl:

Nick is zo grappig.
Alle reacties Link kopieren
Wat kan Julie toch zachtjes fluisteren, de anderen hoor je dan nog wel bij haar kan ik het dan niet horen.
Alle reacties Link kopieren
Ooooo moet ik weer wachten
Such fun!1
Alle reacties Link kopieren
Luci_Mster2 schreef:
24-02-2021 23:03
En dan gaat Nick toch ook nog even wat zeggen over dat afzonderen en op de kamer gaan zitten de hele dag van Thomas en Jill en hoe dat overkomt steeds.

En even bedanken voor de nominatie van de week ervoor. En die Thomas is klemgelult. Tuurlijk, zeker en sowieso. :rofl:

Nick is zo grappig.
Heeeel goed van Nick! Ik zie het nu ook.
Alle reacties Link kopieren
Luci_Mster2 schreef:
24-02-2021 23:03
En dan gaat Nick toch ook nog even wat zeggen over dat afzonderen en op de kamer gaan zitten de hele dag van Thomas en Jill en hoe dat overkomt steeds.

En even bedanken voor de nominatie van de week ervoor. En die Thomas is klemgelult. Tuurlijk, zeker en sowieso. :rofl:

Nick is zo grappig.

Dit is wel een gesprek dat ik morgen op de buis wil zien.
Such fun!1
Ik heb even gemist op wie Matt nu had gestemd, iemand die dat wel heeft gezien en heeft onthouden?
Luci_Mster2 schreef:
24-02-2021 23:22
Ik heb even gemist op wie Matt nu had gestemd, iemand die dat wel heeft gezien en heeft onthouden?
Nick en Michel
MarindaH schreef:
24-02-2021 23:15
Dit is wel een gesprek dat ik morgen op de buis wil zien.
:-D :-D

Gok pas vrijdag ofzo.
Jill gaat toch even verhaal halen bij Mike. En terecht. :-D :-D
En dan zegt hij iets heel anders tegen Thomas en Jill dan 1o minuten ervoor tegen Matt over hen nomineren.
En Matt is het zat en gaat Thomas en later Zoey vertellen wat Mike eerder deze week al over hen zei. En dat Mike dus niet te vertrouwen is. Is Zoey ook niet, maar dat valt nu ineens niet meer op.

Dan zit Liese met Thomas te praten en daar valt dezelfde conclusie door alle verhalen te gaan vergelijken. En nu zitten die alle vier samen over Mike te praten. :-D :-D

Het zou mij echt verbazen als Mike volgende week niet door alle kandidaten word genomineerd.
Nu willen ze Jill erbij halen omdat er nog wat rare dingen die Mike heeft gezegd over haar naar boven komen.... Maar Mike zit nu op Jill in te praten. Ze worden nu ook echt bozig alle 4.

:-D :-D :-D
anoniem_401375 wijzigde dit bericht op 25-02-2021 00:40
30.00% gewijzigd
Nu is Mike aan het raaskallen over keuzes maken die je zelf niet wil tegen Jill, alsof hij niet vanaf minuut 1 een raar spelletje speelde. En later ook dat hij hoopt dat BB ingrijpt want nu weet iedereen al wat de finale wordt. :rofl:

En doet hij net alsof hij misschien ook wel eruit wil. En daarna wijkt hij niet van Jill's zijde.

Echt, alles wat uit zijn mond komt is gelogen en manipulatie. :popcorn: :popcorn:
En Mat meldt even aan Mike dat hij om hem niet op die kamer gaat slapen. Dat hij klaar met hem is voor vandaag. En vertrekt naar de andere slaapkamer.


En Mike lult maar door tegen Jill en Thomas, pure onzin. Heerlijk.

En nu ga ik slapen.
Alle reacties Link kopieren
Mijn stem om te blijven gaat naar Thomas omdat hij altijd eerlijk is geweest dat hij een spel speelt in tegenstelling tot Jill die m.i. een act opvoert dat ze onschuldig is, maar ook het spel speelt.

Daarnaast is Jill heel vaak negatief en Thomas kijkt met een objectievere blik. Bv in dat spel van de aflevering van vandaag: Jill zit te mokken en dan zegt Thomas dat ze aan moet geven als ze iets wil en dan zegt Jill 'nee dat doe ik niet'. Als je met een groep in een huis zit is communicatie een essentieel onderdeel omdat je anders irritaties krijgt die blijven groeien. Zij maakt er nu zelf iets negatiefs van, terwijl dat helemaal niet nodig is.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind t echt jammer dat ze beiden genomineerd zijn. Ik vind dat clubje echt veel leuker dan de andere.

Ik zou echt niet weten op wie ik zou stemmen om te blijven.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven