Entertainment alle pijlers

Boer zoekt vrouw 2018 - deel 2

05-11-2018 14:34 2954 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom op het nieuwe Boer zoekt vrouw topic, editie 2018 - deel 2!

Afbeelding

Deel 1: entertainment/boer-zoekt-vrouw-2018/lis ... #p29209782
Alle reacties Link kopieren
watdachtjehiervan schreef:
10-12-2018 17:02
Frank en Anita uit seizoen 5 zijn uit elkaar.
Ach, wat jammer. Was zo'n leuk stel. Vorig jaar waren ze nog in de reünie aflevering te zien ter ere van 10 jaar boer zoekt vrouw.

Her artikel kan ik niet lezen.
dahlia74 wijzigde dit bericht op 10-12-2018 17:20
1.37% gewijzigd
Dahlia74 schreef:
10-12-2018 17:15
Ach, wat sneu. Was zo'n leuk stel. Vorig jaar waren ze nog in de reünie aflevering te zien ter ere van 10 jaar boer zoekt vrouw.

Her artikel kan ik niet lezen.
Was dat dat stel wat in financiele problemen zat door ziekte van de dieren? Dat zal wel een wissel op je relatie trekken.
Alle reacties Link kopieren
redbulletje schreef:
10-12-2018 17:20
Was dat dat stel wat in financiele problemen zat door ziekte van de dieren? Dat zal wel een wissel op je relatie trekken.
Nee, dat waren Agnes en Albert. En Frans en Leonie.
Alle reacties Link kopieren
watdachtjehiervan schreef:
10-12-2018 17:02
Frank en Anita uit seizoen 5 zijn uit elkaar.
Onverwachts!
Ik dacht dat zij wel ‘meant-to-be’ waren.
Oh ik dacht dat dit ging over die geitenboer die zn kalfjes apart moest houden van de moeders ivm een ziekte. Dat had ik onthouden van dat boeren programma. Of waren daar 2 geitenboeren?
Alle reacties Link kopieren
redbulletje schreef:
10-12-2018 17:43
Oh ik dacht dat dit ging over die geitenboer die zn kalfjes apart moest houden van de moeders ivm een ziekte. Dat had ik onthouden van dat boeren programma. Of waren daar 2 geitenboeren?
Oh dat weet ik niet. Ik dacht dat jij die andere twee bedoelde, maar misschien zit ik er wel naast.
Alle reacties Link kopieren
Pindakaasjes schreef:
09-12-2018 23:28
Wim lijkt me niet het type dat direct heel duidlijk laat zien wat hij voelt.
Daarbij kun je je soms pas wat later realiseren, dat je eigenlijk al vanaf het begin voor iemand was gevallen.
En ga er maar aan staan, je gevoelens laten blijken waar nog 2 anderen + een cameraploeg bij staan. En niet om Paula overal de schuld van te geven, maar haar aanwezigheid en veelvuldige kritiek en commentaar, maakte de situatie er ook niet bepaald ontspannender op.
Hoe dan ook.. eind goed, al goed. Wim en Marit zijn volgens de laatste berichten nog steeds erg gelukkig met elkaar.
Hm ik vraag het me oprecht af of ie echt voor Marit had gekozen als ze alledrie waren gebleven.
Alle reacties Link kopieren
Wat jammer van Frank en Anita.

Was er niet een topic hier voor de Vlaamse BZV? Ik wil wat reacties kwijt maar wil niet spoileren.

Wat ik wel kwijt wil; wat een prachtig programma! Zoveel mooier opgezet dan de NL versie! Wat een leuke mannen zaten erbij en die presentatrices zijn supertof (lees dit alles met een Vlaams accent ;-D )

En inderdaad wat rare uitkomsten. Vooral de eerste :-o
louise1 wijzigde dit bericht op 10-12-2018 22:34
Reden: Supertof natuurlijk, supertof ;-)
0.89% gewijzigd
Poep, wie heeft jou gescheten?
Ik zag hier ergens de tip voor de belgische bzv voorbijkomen, hoe kijk je dit? Ik heb een account aangemaakt, maar krijg steeds de melding 'video kan nu niet worden afgespeeld' grrrrr
Alle reacties Link kopieren
@DeKenau; als je naar de website van VTM gaat kun je ze, na registratie, via de app van VTM zien.

Wordt wel nachtwerk voor je want ze zijn maar tot (en met?) overmorgen terug te kijken. Stel dat je toch wat afleveringen zou skippen dan zou ik iig de voorstelronde wél kijken, en dan misschien de 2e/3e/4e aflevering skippen.
Maar liefst natuurlijk alles zien!
Poep, wie heeft jou gescheten?
Alle reacties Link kopieren
Ik las het ook van Frank en Anita. Dat had ik niet zien aankomen.
Ze waren toch voor elkaar in de wieg gelegd dacht ik altijd. Frank was die donkere krullenman met die witte geitjes, en Anita was destijds nog aan het studeren voor dierenarts.

Op de reünie hebben ze het de andere boeren wel al verteld stond in het artikel. Anita woont er nog steeds tot ze een andere woonruimte gevonden heeft.
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
Op npo gemist staat nu ook n Engelse bzv; Love on the Countryside... volgt iemand die??
louise1 schreef:
10-12-2018 23:00
@DeKenau; als je naar de website van VTM gaat kun je ze, na registratie, via de app van VTM zien.

Wordt wel nachtwerk voor je want ze zijn maar tot (en met?) overmorgen terug te kijken. Stel dat je toch wat afleveringen zou skippen dan zou ik iig de voorstelronde wél kijken, en dan misschien de 2e/3e/4e aflevering skippen.
Maar liefst natuurlijk alles zien!
Deed ik, geregistreerd en kijk via de app, maar krijg steeds die melding.. kun je wel kijken met een NL profiel?
Alle reacties Link kopieren
Ja hoor, moet lukken met een Nederlands profiel. Ik heb alles Nederlands ingevuld. Wat balen zeg. Heb je de app gedownload? Vanuit daar moet je het kijken.
Poep, wie heeft jou gescheten?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb plaatjes nodig hoor, hoe moet ik nou nog weten wie Frank en Anita uit seizoen 5 zijn?
Such fun!1
MarindaH schreef:
11-12-2018 08:15
Ik heb plaatjes nodig hoor, hoe moet ik nou nog weten wie Frank en Anita uit seizoen 5 zijn?
Is je google stuk?

Quote :
koekie1980 maandag 10 december 2018 23:24
Op npo gemist staat nu ook n Engelse bzv; Love on the Countryside... volgt iemand die?? Unquote.

Zeker de moeite waard. Iets andere opzet. Prachtige beelden van Engeland.
koekie1980 schreef:
10-12-2018 23:24
Op npo gemist staat nu ook n Engelse bzv; Love on the Countryside... volgt iemand die??
Wel aardig, niet meer dan dat.
Alle reacties Link kopieren
Beter.Laat schreef:
11-12-2018 08:23
Is je google stuk?

Nope. Kleine service, groot plezier.
Such fun!1
Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Kijk :proud:

Neeeeeee zijn die uit elkaar?! Wat zonde!!
Such fun!1
Alle reacties Link kopieren
Dat was toen een leuk seizoen met Frank en Anita. Hij had toen voor zijn eerste maaltijd op de boerderij soepvlees gekocht ipv roerbak reepjes (waarom weet ik dat nog?). Het vegetarische meisje moest toen als eerste naar huis, werd door Frank ook wat lacherig over gedaan (terwijl: je nodigt zelf iemand uit).

Nou ja, ze hebben het lang leuk met elkaar gehad (en Frank ook recalme voor zijn boerderij producten), dus niet een geval van: Pak de rest van de brieven er nog maar eens bij.
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Alle reacties Link kopieren
koekie1980 schreef:
10-12-2018 23:24
Op npo gemist staat nu ook n Engelse bzv; Love on the Countryside... volgt iemand die??
Ik ben die Engelse versie ook aan het kijken en vind er niet heel veel aan.
De Belgische op VTM vond ik veel leuker / spectaculairder. Engelse versie heeft ook maar 6 delen.
Henk en Fiona krijgen een 3e kindje en Jan en Rianne een 2e zoon.
JustcallmeTuT schreef:
11-12-2018 18:06
Henk en Fiona krijgen een 3e kindje en Jan en Rianne een 2e zoon.
Zo, die zetten er allebei vaart achter. Leuk hoor.
Alle reacties Link kopieren
JustcallmeTuT schreef:
11-12-2018 18:06
Henk en Fiona krijgen een 3e kindje en Jan en Rianne een 2e zoon.

Ook allebei leuke stellen.
LOEP ME MAAR aub.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven