Entertainment alle pijlers

Boer zoekt vrouw 2018 - deel 2

05-11-2018 14:34 2954 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom op het nieuwe Boer zoekt vrouw topic, editie 2018 - deel 2!

Afbeelding

Deel 1: entertainment/boer-zoekt-vrouw-2018/lis ... #p29209782
Alle reacties Link kopieren
redbulletje schreef:
10-12-2018 17:43
Oh ik dacht dat dit ging over die geitenboer die zn kalfjes apart moest houden van de moeders ivm een ziekte. Dat had ik onthouden van dat boeren programma. Of waren daar 2 geitenboeren?

Dat was de boer op Texel, Jan. Inmiddels met Rianne, die idd zwanger is van de tweede.

Hoe heette dat nou ook al weer, hij moest dan ......opfok, om die ziekte niet op de nieuwe generatie over te brengen.
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
Alle reacties Link kopieren
Tiana_76 schreef:
11-12-2018 19:14
Zo, die zetten er allebei vaart achter. Leuk hoor.
Dat valt toch wel mee? Henk en Fiona zijn al zo’n 7 jaar samen.
Alle reacties Link kopieren
LunchLover schreef:
12-12-2018 00:35
Dat was de boer op Texel, Jan. Inmiddels met Rianne, die idd zwanger is van de tweede.

Hoe heette dat nou ook al weer, hij moest dan ......opfok, om die ziekte niet op de nieuwe generatie over te brengen.
Die schapen hadden de zwoegerziekte en dat kan alleen uitgeroeid worden door ervoor te zorgen dat de lammetjes op geen enkele wijze contact hadden met het moederdier. De lammetjes moesten ook echt direct worden opgevangen bij de geboorte en mochten het stro niet raken.

Bij Frank was er ook iets met de geiten dacht ik, maar ik kan het niet meer vinden. Die werden ook gelijk weggehaald en in een doos gezet.
LunchLover schreef:
12-12-2018 00:35
Dat was de boer op Texel, Jan. Inmiddels met Rianne, die idd zwanger is van de tweede.

Hoe heette dat nou ook al weer, hij moest dan ......opfok, om die ziekte niet op de nieuwe generatie over te brengen.
Ja! Die bedoelde ik!

Die boerenkoppeltjes fokken er zelf ook lustig op los zeg. Maar ja, als je niets buiten de boerderij kan ondernemen samen is dat wellicht de enige gezamenlijke hobby.

Die dierenarts die nu bij die boer weg is, is wel kindvrij toch?
minnimouse schreef:
12-12-2018 05:27
Dat valt toch wel mee? Henk en Fiona zijn al zo’n 7 jaar samen.
3 kinderen binnen 4 jaar vind ik vrij vlot hoor. :D
Alle reacties Link kopieren
Tiana_76 schreef:
12-12-2018 11:40
3 kinderen binnen 4 jaar vind ik vrij vlot hoor. :D
4 jaar sinds ze getrouwd zijn?
Tja, het is niet sneller dan veel stellen in real life ;-)
Alle reacties Link kopieren
redbulletje schreef:
12-12-2018 09:31
Die dierenarts die nu bij die boer weg is, is wel kindvrij toch?
Klopt.
Hij zat toen nog te twijfelen omdat Anita destijds nog aan haar studie diergeneeskunde moest beginnen en in Utrecht ging wonen. Dat andere meisje wat meedeed werkte al als kapster en zij kon wel ‘direct’ samenwonen. Hij wilde graag snel huisje, boompje, beestje.
minnimouse schreef:
12-12-2018 11:44
4 jaar sinds ze getrouwd zijn?
Tja, het is niet sneller dan veel stellen in real life ;-)
Nee, binnen 4 jaar 3 kinderen op de wereld zetten. Vind ik vlot, altijd wel eigenlijk.
Alle reacties Link kopieren
Mij verbaasd frank en Anita niet...vond haar altijd een beetje berekend. En zij was piepjong. Nu studie klaar en dan peert ze m......tja...
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet hoe ze uit elkaar zijn gegaan en wie de stekker eruit heeft getrokken maar zij zal toch niet 4 jaar lang met een kerel zijn gebleven alleen maar om makkelijk haar studie door te komen?? Kom op hè.

Uiteindelijk heeft Frank gekozen en dus ook voor het uitstellen van "Huisje Boompje Beestje".
Poep, wie heeft jou gescheten?
Alle reacties Link kopieren
Vlaginvaas schreef:
12-12-2018 12:36
Mij verbaasd frank en Anita niet...vond haar altijd een beetje berekend. En zij was piepjong. Nu studie klaar en dan peert ze m......tja...
Ze is al jaren afgestudeerd. En wat voor belang zou zij er tijdens haar studie bij hebben dan?
Overigens zijn Frank en Anita volgens mij van dezelfde leeftijd.
Alle reacties Link kopieren
minnimouse schreef:
12-12-2018 12:56
Ze is al jaren afgestudeerd. En wat voor belang zou zij er tijdens haar studie bij hebben dan?
Overigens zijn Frank en Anita volgens mij van dezelfde leeftijd.
Anita is 6 jaar jonger. In 2011 was zij derdejaars student, inmiddels dus al even afgestudeerd. Hun relatie was gewoon klaar, so be it.
Alle reacties Link kopieren
Dahlia74 schreef:
12-12-2018 13:23
Anita is 6 jaar jonger. In 2011 was zij derdejaars student, inmiddels dus al even afgestudeerd. Hun relatie was gewoon klaar, so be it.
Oke ik dacht dat ze even oud waren.
Ja idd, soms is een relatie gewoon klaar.
Alle reacties Link kopieren
redbulletje schreef:
12-12-2018 09:31
Ja! Die bedoelde ik!

Die boerenkoppeltjes fokken er zelf ook lustig op los zeg. Maar ja, als je niets buiten de boerderij kan ondernemen samen is dat wellicht de enige gezamenlijke hobby.

Die dierenarts die nu bij die boer weg is, is wel kindvrij toch?
Want 2 of drie kindren is 'er lustig op los fokken'? We weten nu wel dat in jouw wereld 1 kind al teveel is ja.
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
boebezoebe schreef:
13-12-2018 00:11
We weten nu wel dat in jouw wereld 1 kind al teveel is ja.
:facepalm: :rofl:
Nee hoor , 1 is prima voor RB.
Alle reacties Link kopieren
zie net op de site van de Telegraaf dat Maarten en Michelle over 2 weken al samen gaan wonen!
Snel hoor.
Zou hij in de tussentijd zijn eigen nieuwe huisje nog ingericht hebben?
Frank en Anita waren gewoon leuk samen.
Daar was niets mis mee.
Komt in de beste relaties voor dat ze beiden een andere weg op zijn gegaan.
Het lijken me beide gewoon types om dat op een positieve manier te doen.

Ja, met de geiten is het op het moment een probleem met de Q-koorts.
Een dierenarts en een geitenboer zullen niet dezelfde weg kunnen gaan.
Is beide nogal een tijdrovende business.
Misschien wil zij wel voor zichzelf beginnen net als Frank.
Ik weet het niet hoe dat bij hen was. Maar berekenend? Onzin.
Met baan is er gewoon veel minder vrije tijd voor elkaar. Tijdens een studie is een vast planning beter mogelijk.

Verder geloof ik niet dat ik zo snel met kinderen zou beginnen.
Ik ben wel benieuwd hoe het nu is met die geadopteerde boer (Aziatisch) en de vrouw die al een kind uit eerdere relatie had. Ik geloof dat een kippenfarm was.
Alle reacties Link kopieren
Die hadden toch een bamiballetje in verwachting? Tenminste, bij de reunie aflevering van dat seizoen (noemden ze zelf zo)
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Alle reacties Link kopieren
? Die snap ik even niet Boebezoebe.
Michelle al in verwachting ?????
Alle reacties Link kopieren
Dat is niet waar Pumps het over heeft lijkt me.
Aziatische geadopteerde boer, zegt mij niks iig.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
Alle reacties Link kopieren
O, nog verwarrender, ik zie de berichten van Pumps niet meer dus snap dan ook niet alle reacties.
Alle reacties Link kopieren
streepjessokken schreef:
31-12-2018 20:02
Dat is niet waar Pumps het over heeft lijkt me.
Aziatische geadopteerde boer, zegt mij niks iig.
Was boer Richard, met kippen in het Oosten van het land. Sympathieke gast. Is iemand langsgekomen en toen eigenlijk niet meer weggegaan.

https://boerzoektvrouw.kro-ncrv.nl/boeren/2009/richard
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
boebezoebe schreef:
31-12-2018 23:09
Was boer Richard, met kippen in het Oosten van het land. Sympathieke gast. Is iemand langsgekomen en toen eigenlijk niet meer weggegaan.

https://boerzoektvrouw.kro-ncrv.nl/boeren/2009/richard
Ja, is er tenminste eentje die normaal reageert en echt iets te zeggen heeft.

Leuk om te lezen.
In dat seizoen hebben ze er nog wel aandacht aan gegeven, maar daarna niet meer.
Hij had niet voldoende reacties gekregen. Hij was wel klaar met kiezen voordat de anderen nog aan die week moesten beginnen.
De snelste boer van Nederland met kinderen krijgen via Boer zoekt vrouw.

Afbeelding
Ik hoop dat het plakken hier wel mag. Mooi stel in bruidskleding!

Rechts is boer Teus met zijn Pam. Ik geloof van seizoen één.
Lees hier over de 4 kinderen samen: https://boerzoektvrouw.kro-ncrv.nl/nieu ... ouw-boeren
Aha, en hier halen ze het NIeuws vandaan: https://boerzoektvrouw.kro-ncrv.nl/nieuws

Ik ga zo meteen voorzichtig kijken of alles nog vast zit hier.
Waarom niet alleen de kurken laten knallen?
Het is wel leuk, maar dit jaar wel heel heftig.

En wie nog een boer zoekt... Het lijkt wel op contactadvertenties.
Er zijn er meerdere.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven