Entertainment alle pijlers

Boer zoekt vrouw 2018 - deel 2

05-11-2018 14:34 2954 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom op het nieuwe Boer zoekt vrouw topic, editie 2018 - deel 2!

Afbeelding

Deel 1: entertainment/boer-zoekt-vrouw-2018/lis ... #p29209782
Vraagje aan Minni....ooit gedacht een topic te openen op Viva forum dat zo goed loopt?? ;)
Alle reacties Link kopieren
redbulletje schreef:
05-11-2018 16:37
Sowieso al die blonde presentatrices. Overdreven stemmetjes. Doe mij maar mannelijke presentatoren.
Chantal Janzen vind ik wel heel erg leuk met haar droge humor en zelfspot. Maar goed, nu weer ontopic:)
Alle reacties Link kopieren
Dat paard bij boer Marnix in de tuin, geweldig! Doet me aan Pippi Langkous denken❤
Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Michelle: Ruud
Steffi: Harold
Marnix: Janneke
Jaap: Petra
Wim: niemand
redbulletje schreef:
05-11-2018 16:25
Yvonne vind ik zo schreeuwerig praten. Ze moeten hier een man, liefst homo, voor charteren om de presentatie te gaan doen.
Yvonne werkt op mijn irritaties. Michelle ook
Alle reacties Link kopieren
Ah...jammer dat men denkt dat Wim geen setje kan vormen, maar snap het wel. Hij komt zo blue over.
Everything you see I owe to spaghetti!
Alle reacties Link kopieren
Ttroeteltje schreef:
05-11-2018 16:38
Vraagje aan Minni....ooit gedacht een topic te openen op Viva forum dat zo goed loopt?? ;)
:rofl:
Alle reacties Link kopieren
https://www.thebestsocial.media/nl/34-s ... ekt-vrouw/

:rofl:
:rofl:
Alle reacties Link kopieren
Ik ben zo blij dat de negatieve energie van Paula weg is. Misschien kunnen Marit en Wim zich toch naar elkaar open stellen nu ze daar de ruimte voor hebben. Vind het wel een leuk setje.
Maktub schreef:
05-11-2018 18:29
Ik ben zo blij dat de negatieve energie van Paula weg is. Misschien kunnen Marit en Wim zich toch naar elkaar open stellen nu ze daar de ruimte voor hebben. Vind het wel een leuk setje.
Nou inderdaad, wat een negatieve sfeer door haar.
Alle reacties Link kopieren
De onzekerheid van Harrold in de laatste twee afleveringen vond ik echt een beetje zielig. Op het eind hebben ze het erover dat de hond Barry zo goed met hem overweg kan en dan zegt hij iets in de trant van 'Toch nog iets bereikt deze week' :-[ . De vrolijke en zelfverzekerde Harrold van de eerste afleveringen is ver te zoeken.

Heb op basis van wat we te zien krijgen nu ook meer het vermoeden dat Steffi voor Roel gaat. Al is bij BZV alles mogelijk qua montage en regie....

Houd me net als turquasi aanbevolen voor een PB met de 'spoiler' op de afloop bij Steffi!
Alle reacties Link kopieren
Ik snap dat medelijden met Wim niet zo. Ten eerste heeft hij zelf deze dames uitgekozen en ten tweede staat in zijn profiel dat hij een energieke vrouw zoekt. Nou, dat mag natuurlijk, maar dan moet je er niet zelf als zo'n pitloze druif bij staan. Twee knappe en energieke vrouwen gaan ook wat terug verwachten. Hij kijkt ze niet eens aan! Hij kijkt superverliefd naar zijn crossauto, maar de vrouwen worden genegeerd. Wel vind ik dat ze, nu ze er toch zijn, net zo goed zelf konden proberen om Wim uit de tent te lokken, want zelf kwamen ze ook nergens mee, maar ik begrijp wel dat ze geen tintelende eierstokken krijgen van die man.
Ik kijk voor Marnix' paard. Wat een lekker ding :heart:
Alle reacties Link kopieren
tvp
Such fun!1
Alle reacties Link kopieren
Ben ik de enige die Michelle echt te zweverig vind?
Alle reacties Link kopieren
kaartje1 schreef:
05-11-2018 19:46
Ben ik de enige die Michelle echt te zweverig vind?

Nee hoor, ze moet eens goed naar zichzelf kijken voor ze op zoek gaat naar een man.

En Yvon is jaren mijn grootste ergernis, ieder jaar weer een wonder dat ik ondanks haar blijf kijken.
en me vriend die wilt ook nog wat zegge
Die armgebaren van Michelle! Ik rolde van de bank van het lachen :rofl:
Alle reacties Link kopieren
Ik geloof dat ik Marnix eigenlijk ook best leuk vind.

(Ik mag van mezelf geen 'tvp' typen)
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
Wanneer krijgen we "Loodgieter zoekt vrouw"... of "Dakdekker zoekt vrouw"?
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
Bladaaneenboom schreef:
05-11-2018 15:01
Yvonne komt trouwens minder leuk en betrokken over dan ze vorige seizoenen was?

Vindt ze het nog wel leuk om te doen?
In sommige seizoenen zat ze best veel, daar kwam toen redelijk commentaar op. De laatste jaren is het meer 'hands-off'. Gelukkig. (Weet niet hoe vaak ik een boer 'het voelt gewoon goed' of andere uitgekauwde zinnen kan horen zeggen).
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Alle reacties Link kopieren
Pulcher schreef:
05-11-2018 19:51
Die armgebaren van Michelle! Ik rolde van de bank van het lachen :rofl:
Het deed mij nog het meeste denken aan een kleuter die snel een geleerd dansje afraffeld. :)
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Alle reacties Link kopieren
Pulcher schreef:
05-11-2018 19:51
Die armgebaren van Michelle! Ik rolde van de bank van het lachen :rofl:
Nou ik ook😂. Ik kijk de aflevering nu terug.
Alle reacties Link kopieren
pejeka schreef:
05-11-2018 19:54
Wanneer krijgen we "Loodgieter zoekt vrouw"... of "Dakdekker zoekt vrouw"?
Dat was vroeger 'Op goed geluk' Met zo'n screeuwende Carrie Tefsen er bij :)

De charme van BzV is dat het werk 99% van de tijd thuis is en het enorm verweven is met de identiteit van de persoon. Bij loodgieters zouden ze de hele dag mee lopen in huizen van anderen. Dat werkt niet zo, want daar kom je dan later ook niet te wonen. Net zoals bij 'IT-er zoekt vrouw', of 'Kassadame zoekt man'.

Het enige wat ik me als een soort zelfde situatie in kan denken is 'circusjongler zoekt partner'. Maar dat is wel erg niche.
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven