Entertainment alle pijlers

Boer zoekt vrouw 2019/2020 [GEEN SPOILERS AUB] Deel 3

06-05-2020 15:13 1554 berichten
Hier verder over Boer zoekt Vrouw 2020

Afbeelding

Geen spoilers AUB! Alles wat in op tv te zien is geweest kan hier besproken worden.

Deel 1
Deel 2
Alle reacties Link kopieren
:cheer2:
Alle reacties Link kopieren
vlokkenopjebrood schreef:
06-05-2020 17:29

Hij moet "schik" hebben en hij kan avonden op de bank liggen. Op zich komt dat redelijk overeen met wat we gezien hebben :mrgreen:

Ik heb op een ander forum gelezen dat ie normaal gesproken al om 04.30u begint met werken, kan ook dat ie daardoor een ander ritme heeft. Boeren doen wel vaker dutjes tussendoor, bijvoorbeeld als ze een koekalverij hebben gehad 's nachts.

Hij heeft een goede naam in het dorp, bij mensen die hem beter en langer kennen dan wij. Hij zal dus wel wát goed doen.

Ik denk dat ie liever niet op citytrip was gegaan met Angela, maar hij moest waarschijnlijk van Yvonne.
Zorgen om morgen ontneemt je de kracht van vandaag.
Alle reacties Link kopieren
Koreana: jij vroeg in het vorige topic waarom ik denk dat Rieneke niet verliefd is op Willem.

Ik zie het gewoon niet echt.
Schrijf en lees mee.
Alle reacties Link kopieren
minnimouse schreef:
06-05-2020 18:49
Koreana: jij vroeg in het vorige topic waarom ik denk dat Rieneke niet verliefd is op Willem.

Ik zie het gewoon niet echt.
Ik heb de filmpjes, 10 en 11 nog even nagelopen. Op zich giebelt ze om elke flauwe grap van Willem, maar in dit filmpje wil ze toch weer graag met hem op tweede date. Verder vind ik haar zo stralen naar Willem.
https://boerzoektvrouw.kro-ncrv.nl/webs ... anke-marit
Ergens bij 4.4 5 minuut.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
wekkerradio schreef:
06-05-2020 18:03
Ik heb op een ander forum gelezen dat ie normaal gesproken al om 04.30u begint met werken, kan ook dat ie daardoor een ander ritme heeft. Boeren doen wel vaker dutjes tussendoor, bijvoorbeeld als ze een koekalverij hebben gehad 's nachts.

Hij heeft een goede naam in het dorp, bij mensen die hem beter en langer kennen dan wij. Hij zal dus wel wát goed doen.

Ik denk dat ie liever niet op citytrip was gegaan met Angela, maar hij moest waarschijnlijk van Yvonne.
Het kan zeker zo zijn dat Geert verder een prima vent en een goeie boer is, en dat hij in het plaatselijke café een pretletter is, maar zijn gedrag naar Vera (steeds aan haar willen zitten) en naar Angela (heel afstandelijk juist en het mislukken van de citytrip bij haar leggen) maakt 'm er niet aantrekkelijker op. Hij is echt de spreekwoordelijke botte boer naar Angela geweest.

Wat mij dan weer triggert, in de tekst onder het nog niet zichtbare filmpje van aflevering 13, de reunie, wordt dit geschreven: Hoe kijken boer Geert en Angela terug op de afgelopen maanden, nadat zij op het weekendje weg besloten dat ze geen gezamenlijke toekomst hadden?
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
ik geloof onmiddellijk dat Geert echt een prima kerel is hoor!
idd: leuk om schik mee te hebben in de kroeg of om mee over koetjes en kalfjes te lullen.

Maar als man/partner is ie verschrikkelijk en heel onfatsoenlijk.
Hoe hij zowel met Vera als Angela omging was echt verre van respectvol en ik vind het laf dat hij alles maar een beetje op zich af liet komen en zelf zijn nek niet uitstak
Alle reacties Link kopieren
vlokkenopjebrood schreef:
06-05-2020 19:57
ik geloof onmiddellijk dat Geert echt een prima kerel is hoor!
idd: leuk om schik mee te hebben in de kroeg of om mee over koetjes en kalfjes te lullen.

Maar als man/partner is ie verschrikkelijk en heel onfatsoenlijk.
Hoe hij zowel met Vera als Angela omging was echt verre van respectvol en ik vind het laf dat hij alles maar een beetje op zich af liet komen en zelf zijn nek niet uitstak
Dat, dus.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
Rare gozer die Geert.
Alle reacties Link kopieren
https://www.ditjesendatjes.nl/geert-jan ... n-vrouwen/
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
Sneu wat een flutartikel.
Alle reacties Link kopieren
vlokkenopjebrood schreef:
06-05-2020 19:57
ik geloof onmiddellijk dat Geert echt een prima kerel is hoor!
idd: leuk om schik mee te hebben in de kroeg of om mee over koetjes en kalfjes te lullen.

Maar als man/partner is ie verschrikkelijk en heel onfatsoenlijk.
Hoe hij zowel met Vera als Angela omging was echt verre van respectvol en ik vind het laf dat hij alles maar een beetje op zich af liet komen en zelf zijn nek niet uitstak
Ik kan iemand die zich zo opstelt naar vrouwen echt geen leuke man vinden
Vast een goeie boer, wellicht een aardige vader, maar mislukt als vent
Alle reacties Link kopieren
Dahlia74 schreef:
07-05-2020 09:22
Sneu wat een flutartikel.
Vond ik ook. Ik krijg bij GJ helemaal niet zo'n gevoel dat hij zo respectloos spreekt.
Hij zal misschien best een paar dames een tuttenbol hebben gevonden, maar ik geloof nooit dat hij dat zo heeft gezegd in het interview.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
07-05-2020 09:24
Ik kan iemand die zich zo opstelt naar vrouwen echt geen leuke man vinden
Vast een goeie boer, wellicht een aardige vader, maar mislukt als vent
Dat, dus.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
lilalinda schreef:
07-05-2020 09:24
Ik kan iemand die zich zo opstelt naar vrouwen echt geen leuke man vinden
Vast een goeie boer, wellicht een aardige vader, maar mislukt als vent
Ook mee eens, voor een puber oké, dan weet je je misschien niet altijd een houding te geven, maar kom op, Geert, je bent volwassen, al heel lang!
Alle reacties Link kopieren
koreana schreef:
07-05-2020 09:32
Vond ik ook. Ik krijg bij GJ helemaal niet zo'n gevoel dat hij zo respectloos spreekt.
Hij zal misschien best een paar dames een tuttenbol hebben gevonden, maar ik geloof nooit dat hij dat zo heeft gezegd in het interview.
ik wel, er zit niet heel veel in deze man
en al heel weinig zelfreflectie/inlevingsvermogen
de kans dat hij het aan "de vrouwen" vindt liggen, vind ik groot

(waarbij ik wel absoluut twijfels heb, of dit artikel obv een interview tot stand kwam hoor. Eerder uit een dikke duim)
Alle reacties Link kopieren
De mate waarin GJ de vrouwen inwisselbaar lijkt te vinden vind ik niet erg respectvol, maar ik kan de zogenaamde uitspraken uit dat 'artikel' ook niet rijmen met de dingen die hij in het programma heeft gezegd.
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Alle reacties Link kopieren
Vinden jullie GJ dan niet respectvol naar de vrouwen? Ik vind hem juist wel lief naar de vrouwen, hij wil ze niet kwetsen door te kiezen, al maakt hij het alles en iedereen juist erg moeilijk daardoor.
Ik vind Geert niet respectvol naar de vrouwen en dat inwisselbare heb ik een beetje bij hem met zijn gedrag naar Vera en Angela, maar GJ?
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
koreana schreef:
07-05-2020 10:55
Vinden jullie GJ dan niet respectvol naar de vrouwen? Ik vind hem juist wel lief naar de vrouwen, hij wil ze niet kwetsen door te kiezen, al maakt hij het alles en iedereen juist erg moeilijk daardoor.
ik vond zijn opstelling tijdens de stedentrip niet erg sociaal

Maar val vooral over zijn gebrek aan zelfreflectie/inlevingsvermorgen
Alle reacties Link kopieren
Ik zat nog eens de stukjes te lezen waarin een bekende de boer aanprijst. Het viel me op dat bij Annemiek twee vriendinnen aan het woord kwamen, die ze allebei minder dan een jaar kende en die allebei stage bij haar hadden gelopen. Het deed me denken dat Annemiek misschien niet iemand is met veel sociale contacten en meer op zichzelf? Dat in combinatie met toch een grote gekwetstheid uit het verleden, maakt dit hele proces wel lastig..

Ik vind het ook sneu voor haar allemaal. Zo veel brieven en eigenlijk had ze vanaf de dagdate al niet echt het gevoel dat er iemand bij zat. Ik denk dat zij even lekker de tijd zou moeten nemen om wat eigen shit uit te zoeken en dan het weer op zoeken. Ze is toch nog jong zat?
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
07-05-2020 10:57
ik vond zijn opstelling tijdens de stedentrip niet erg sociaal

Maar val vooral over zijn gebrek aan zelfreflectie/inlevingsvermorgen
Het viel mij wel op dat Karine duidelijk andere interesses had dan GJ. Die wilde het liefst op het strand een tukkie doen, en zij wilde graag winkeltjes kijken en een museum in. Dat vond ik wel bijzonder.

Ik denk dat hij inderdaad niet inzag dat zijn liefdesverklaring Karine rauw op haar dak viel, al was dan zijn intentie om haar zijn gevoelens te tonen in de hoop dat zij dan ook los zou komen. De kille reactie van Karine zette hem echter weer gelijk in de hoek en het is eigenlijk niet meer goed gekomen tijdens de trip.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
07-05-2020 10:57
ik vond zijn opstelling tijdens de stedentrip niet erg sociaal

Maar val vooral over zijn gebrek aan zelfreflectie/inlevingsvermorgen
Wat vond je niet sociaal aan zijn opstelling?
It's 5 o'clock somewhere
Alle reacties Link kopieren
Pett schreef:
07-05-2020 11:04
Ik zat nog eens de stukjes te lezen waarin een bekende de boer aanprijst. Het viel me op dat bij Annemiek twee vriendinnen aan het woord kwamen, die ze allebei minder dan een jaar kende en die allebei stage bij haar hadden gelopen. Het deed me denken dat Annemiek misschien niet iemand is met veel sociale contacten en meer op zichzelf? Dat in combinatie met toch een grote gekwetstheid uit het verleden, maakt dit hele proces wel lastig..

Ik vind het ook sneu voor haar allemaal. Zo veel brieven en eigenlijk had ze vanaf de dagdate al niet echt het gevoel dat er iemand bij zat. Ik denk dat zij even lekker de tijd zou moeten nemen om wat eigen shit uit te zoeken en dan het weer op zoeken. Ze is toch nog jong zat?
Ik gok ook dat er onverwerkt verdriet uit het verleden is, mogelijk de scheiding van haar ouders, of haarzelf, ze had een vergelijkbare situatie met een levenspartner, zoals Erik, ook eigen bedrijf en dus niet compatibel.

Ik gok ook dat die 600 brieven echt wel heel veel voor haar waren; ze kreeg niet de kans om daar goed doorheen te gaan vanwege haar dyslexie. Dus deden vriendinnen dat, maar hoe kan je nou voor iemand zonder meer bepalen dat deze persoon wel of niet geschikt is.
Ik denk dat ze een schifting hadden moeten maken van alle mannen met eigen bedrijven die niet roerend zijn, terzijde leggen, en dan vervolgens de brieven selecteren naar radius, omdat dat ook voor haar belangrijk bleek te zijn.
Ik begreep dat ze amper een paar dagen de tijd had om te selecteren, hoe doe je dat dan met 600 brieven?
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
koreana schreef:
07-05-2020 10:55
Vinden jullie GJ dan niet respectvol naar de vrouwen? Ik vind hem juist wel lief naar de vrouwen, hij wil ze niet kwetsen door te kiezen, al maakt hij het alles en iedereen juist erg moeilijk daardoor.
Ik vind Geert niet respectvol naar de vrouwen en dat inwisselbare heb ik een beetje bij hem met zijn gedrag naar Vera en Angela, maar GJ?
Ik vind dat hij tijdens de logeerweek wel zijn best deed, maar ik zou me bij hem niet bepaald uitverkoren voelen met zijn 'ik kan niet kiezen'. Het is net alsof hij iene-miene-mutte heeft gedaan en het volgende moment roept dat hij de ware gevonden heeft.
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Alle reacties Link kopieren
DG2015 schreef:
07-05-2020 11:15
Ik vind dat hij tijdens de logeerweek wel zijn best deed, maar ik zou me bij hem niet bepaald uitverkoren voelen met zijn 'ik kan niet kiezen'. Het is net alsof hij iene-miene-mutte heeft gedaan en het volgende moment roept dat hij de ware gevonden heeft.
Ik had zelf het idee dat hij heel lang meer voelde voor Jacqueline dan voor Karine, maar dat tijdens die schildersessie zijn gevoelens voor Karine sterker werden.
Ik denk dat hij oprecht allebei heel leuk vond. Ik denk ook dat de dynamiek in de drie-eenheid met ze zat en daarmee was ergens dat voorstel van het harem wel begrijpelijk.
Het was al ongemakkelijk bij Karine thuis. Ik ben wel benieuwd hoe dat geweest zou zijn met Jacqueline, of dan ook de chemie weg zou zijn geweest.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven