Entertainment alle pijlers

Boer zoekt vrouw 2019/2020 [GEEN SPOILERS AUB] Deel 3

06-05-2020 15:13 1554 berichten
Hier verder over Boer zoekt Vrouw 2020

Afbeelding

Geen spoilers AUB! Alles wat in op tv te zien is geweest kan hier besproken worden.

Deel 1
Deel 2
Alle reacties Link kopieren
koreana schreef:
07-05-2020 11:11

Ik denk dat ze een schifting hadden moeten maken van alle mannen met eigen bedrijven die niet roerend zijn, terzijde leggen, en dan vervolgens de brieven selecteren naar radius, omdat dat ook voor haar belangrijk bleek te zijn.
Ik begreep dat ze amper een paar dagen de tijd had om te selecteren, hoe doe je dat dan met 600 brieven?
Eens. Ik denk dat die vriendinnen het best die brieven door hadden kunnen ploegen en dan op een paar harde criteria zoals jij beschrijft een schifting hadden kunnen maken: afstand, eigen beroep en hobby's ofzo. Dan Annemiek die stapel door op uiterlijk (klink oppervlakkig, maar toch belangrijk). Dan vervolgens de tijd nemen om wat overblijft echt te lezen. Ik vind ook dat ze misschien nog meer hadden moeten benadrukken hoe veel last ze had van die dyslexie en gewoon iedereen hadden moeten vragen een videoboodschap te sturen. ik bedoel je komt toch op tv, dus dat zou moeten lukken.

Zo'n grote hoeveelheid brieven lijkt me sowieso niet echt een voordeel. Al lees je wel makkelijk, zo veel achter elkaar lezen zorgt toch dat je je concentratie verliest en op een gegeven moment beetje verveeld raakt, waardoor je niet echt meer scherp kan beoordelen. Volgens mij zijn de boeren met die enorme hoeveelheden ook niet perse de succesvolste gebleken in eerste instantie? Of klopt dat niet?
Alle reacties Link kopieren
poppetje2006 schreef:
07-05-2020 11:07
Wat vond je niet sociaal aan zijn opstelling?
stomme geintjes maken
geen antwoord geven
niet meelopen om iets te bekijken
volstrekt belachelijk gesprek, over dat hij zijn vrouw gevonden had

allemaal zaken waarvan ik dacht: heb jij je in je reisgenoot verdiept???
Alle reacties Link kopieren
Pett schreef:
07-05-2020 11:54
Eens. Ik denk dat die vriendinnen het best die brieven door hadden kunnen ploegen en dan op een paar harde criteria zoals jij beschrijft een schifting hadden kunnen maken: afstand, eigen beroep en hobby's ofzo. Dan Annemiek die stapel door op uiterlijk (klink oppervlakkig, maar toch belangrijk). Dan vervolgens de tijd nemen om wat overblijft echt te lezen. Ik vind ook dat ze misschien nog meer hadden moeten benadrukken hoe veel last ze had van die dyslexie en gewoon iedereen hadden moeten vragen een videoboodschap te sturen. ik bedoel je komt toch op tv, dus dat zou moeten lukken.

Zo'n grote hoeveelheid brieven lijkt me sowieso niet echt een voordeel. Al lees je wel makkelijk, zo veel achter elkaar lezen zorgt toch dat je je concentratie verliest en op een gegeven moment beetje verveeld raakt, waardoor je niet echt meer scherp kan beoordelen. Volgens mij zijn de boeren met die enorme hoeveelheden ook niet perse de succesvolste gebleken in eerste instantie? Of klopt dat niet?
Annemiek heeft geselecteerd op foto's. Heet eerste wat ze zei toen ze de mannen voor het eerst had gezien dat ze niet op hun foto leken. Tot zover selectie op uiterlijk.

Er zijn zeker boeren met veel brieven die daar een partner uit hebben gevonden. Boer Gijs bijvoorbeeld. Hij ontving 1800 brieven en heeft Femke daaraan over gehouden. Inmiddels is die relatie inmiddels gestrand. Boer Jos kreeg ook heelveel brieven en is al jaren samen met Dycke. Boer Frank kreeg ook veel brieven en heeft daar ook een relatie aan over gehouden, inmiddels wel gestrand.

Het laatste seizoen ontvingen Wim en Michelle ook veel brieven en hebben beiden daaruit een partner gevonden.
Alle reacties Link kopieren
Bij wijze van tvp uit het vorige deel:

Mijn voorspelling voor zondag:

Jan en Geert-Jan komen alleen
Geert komt met een nieuwe vriendin
Annemiek is terug bij haar ex
Bastiaan is er met Milou
‘t Zal wel net zo zijn als met je kinderen, die van je eigen vind je meestal ook best mooi.
Alle reacties Link kopieren
Dahlia74 schreef:
07-05-2020 12:30
Annemiek heeft geselecteerd op foto's. Heet eerste wat ze zei toen ze de mannen voor het eerst had gezien dat ze niet op hun foto leken. Tot zover selectie op uiterlijk.

Er zijn zeker boeren met veel brieven die daar een partner uit hebben gevonden. Boer Gijs bijvoorbeeld. Hij ontving 1800 brieven en heeft Femke daaraan over gehouden. Inmiddels is die relatie inmiddels gestrand. Boer Jos kreeg ook heelveel brieven en is al jaren samen met Dycke. Boer Frank kreeg ook veel brieven en heeft daar ook een relatie aan over gehouden, inmiddels wel gestrand.

Het laatste seizoen ontvingen Wim en Michelle ook veel brieven en hebben beiden daaruit een partner gevonden.
Ah ok, ok, duidelijk niet volledig geinformeerd ik!
Alle reacties Link kopieren
_CarmiggelT_ schreef:
07-05-2020 12:47
Bij wijze van tvp uit het vorige deel:

Mijn voorspelling voor zondag:

Jan en Geert-Jan komen alleen
Geert komt met een nieuwe vriendin
Annemiek is terug bij haar ex
Bastiaan is er met Milou
Ik denk alleen dat Jan toch met Nienke komt, maar voor de rest hele goede optie! Annemiek terug bij haar ex, dat zou goed kunnen, dat dit hele gedoe haar heeft doen realiseren dat hij het gewoon is.
Alle reacties Link kopieren
Ik lees hier al n tijd mee en ik had n.a.v. Geert ineens n liedje in m’n hoofd op de melodie van Bløf. Ze is er niet. Mijn Brabants is erg slecht, dus zitten wel wat fouten in.


Nu ik in da vrimde land ben
In un kamer in un grot,
Wit ik da dit niks ga wurden,
want da vrouwke is nie vlot.
Ginne wauwie en gin kont om op te slaan,
Nee, ik kan hier nie van houwen, dus ik moet heur laten gaan.

Ach, ze is het nie,
En ik wit wel waarum da komt
Ach, ze is het nie en da is ook waarum
Ik heur gewoon terug naar huis stuur.
Cum non tum age
Alle reacties Link kopieren
Geweldig Noa, doe nog es een couplet, haha!
't Is al met al een heel gedoe
Dahlia74 schreef:
07-05-2020 12:30

Het laatste seizoen ontvingen Wim en Michelle ook veel brieven en hebben beiden daaruit een partner gevonden.


Dat doet me er aan denken dat vorig seizoen echt wel een succesvol seizoen was. We zijn maar anderhalf jaar verder natuurlijk, maar Wim, Michelle en Steffi lijken echt heel stabiele relaties overgehouden te hebben.
Dahlia74 schreef:
07-05-2020 12:30
Annemiek heeft geselecteerd op foto's. Heet eerste wat ze zei toen ze de mannen voor het eerst had gezien dat ze niet op hun foto leken. Tot zover selectie op uiterlijk.

Er zijn zeker boeren met veel brieven die daar een partner uit hebben gevonden. Boer Gijs bijvoorbeeld. Hij ontving 1800 brieven en heeft Femke daaraan over gehouden. Inmiddels is die relatie inmiddels gestrand. Boer Jos kreeg ook heelveel brieven en is al jaren samen met Dycke. Boer Frank kreeg ook veel brieven en heeft daar ook een relatie aan over gehouden, inmiddels wel gestrand.

Het laatste seizoen ontvingen Wim en Michelle ook veel brieven en hebben beiden daaruit een partner gevonden.


Niet helemaal juist. Gijs ontving ruim 800 brieven. Net als Jos inderdaad, en ook Agnes en Marc (Zambia). Geitenboer Frank ontving meer dan 1000 brieven, Henk van Fiona 1100. Degene van de 1800 brieven was bollenboer Tom.
Wim en Michelle hadden er dik 300.
Alle reacties Link kopieren
_CarmiggelT_ schreef:
07-05-2020 12:47
Bij wijze van tvp uit het vorige deel:

Mijn voorspelling voor zondag:

Jan en Geert-Jan komen alleen
Geert komt met een nieuwe vriendin
Annemiek is terug bij haar ex
Bastiaan is er met Milou

Gooi ik de mijne er ook nog even bij!

Wat ik zeker weet:
Bastiaan met Milou en Ronald met Eveline.
Willem met Rieneke, da's een inkopper.

Wat ik hoop:
Ik hoop Johan met Maaike (of Sylvia, maar schat Maaike's kansen hoger in) en John met Anke Marit.
Ik zag Frans alleen, dus ik hoop dat Roland verhinderd was.
Jan hoop ik met Nienke.
Geert Jan hoop ik met een echt leuke vrouw, niet Karine of die oplichtster, maar een hele andere vrouw - misschien wel Mieke?

De verrassingen:
Annemiek
Geert (zou me niks verbazen als hij uun leuuuke wauwie wademee schik hed op zunne kop hep kunne tikke)

En verder:
Of we horen of Steven en Jelte nog bedolven zijn onder de brieven, en misschien ook wel over Vera Vegan, Froukje, Betty, Jacqueline, Esther, Erik en Madeleen. Madeleen vind ik nog steeds leuk en stoer!

Van Vera Wulps en Elise weten we dat ze gelukkig zijn in de liefde.
koreana wijzigde dit bericht op 09-05-2020 10:08
0.34% gewijzigd
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
Er wordt nooit terugkeken naar hoe het met de afgevallen kandidaten is vergaan, dus de kans dat je daar iets over hoort tijdens de uitzending is nagenoeg nihil. Het programma draait tenslotte om de liefde van de boeren.

Alleen op de site zie je filmpjes van de afvallers.
Alle reacties Link kopieren
https://www.destentor.nl/show/yvon-jasp ... ~ae088e99/
Alle reacties Link kopieren
Wat is jullie favoriete BZV-stel?
Pett schreef:
07-05-2020 16:39
Wat is jullie favoriete BZV-stel?
Van vorige seizoenen?
Alle reacties Link kopieren
Leuk, na afloop van deze reeks dus meteen 4 extra afleveringen.
‘t Zal wel net zo zijn als met je kinderen, die van je eigen vind je meestal ook best mooi.
leuk leuk!!!!
Alle reacties Link kopieren
O, dat doen ze slim, wat fijn dat we niet meteen in een zwart gat hoeven te vallen!
't Is al met al een heel gedoe
Moeten die afleveringen apart ingeprogrammeerd worden voor opname? Of hoort dat bij BZV dit seizoen?
anoniem_63b6a03408332 wijzigde dit bericht op 07-05-2020 18:32
1.51% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Pett schreef:
07-05-2020 16:39
Wat is jullie favoriete BZV-stel?
Jan en Rianne!
't Is al met al een heel gedoe
Alle reacties Link kopieren
Pett schreef:
07-05-2020 16:39
Wat is jullie favoriete BZV-stel?
Joris en Renske seizoen 1. Was echt liefde op het eerste gezicht.
Martin en Wilma, Jos en Dycke en Henk en Fiona. En Steffi en Roel.
Alle reacties Link kopieren
Pingu schreef:
07-05-2020 14:11
Geweldig Noa, doe nog es een couplet, haha!
Neeee, ben blij dat t nu uit m’n hoofd is.
Cum non tum age
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
07-05-2020 12:02
stomme geintjes maken
geen antwoord geven
niet meelopen om iets te bekijken
volstrekt belachelijk gesprek, over dat hij zijn vrouw gevonden had

allemaal zaken waarvan ik dacht: heb jij je in je reisgenoot verdiept???
Als ik het zo lees, heb jij hetzelfde met Geert-Jan als ik.
Al vanaf het begin krijg ik de kriebels van die man (in negatieve zin).
Cum non tum age
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
07-05-2020 12:02
stomme geintjes maken
geen antwoord geven
niet meelopen om iets te bekijken
volstrekt belachelijk gesprek, over dat hij zijn vrouw gevonden had

allemaal zaken waarvan ik dacht: heb jij je in je reisgenoot verdiept???
Ik zie eigenlijk alleen een man die ontzettend verliefd is op de ander en dat die liefde niet wordt beantwoord.
It's 5 o'clock somewhere

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven