Entertainment alle pijlers

Boer zoekt vrouw 2019/2020 [GEEN SPOILERS AUB] Deel 3

06-05-2020 15:13 1554 berichten
Hier verder over Boer zoekt Vrouw 2020

Afbeelding

Geen spoilers AUB! Alles wat in op tv te zien is geweest kan hier besproken worden.

Deel 1
Deel 2
Alle reacties Link kopieren
Man man man ik kan die Geert toch niet serieus nemen? Van Angela naar die ene vrouw die zgn vlak voor de uitzending hem dumpte (wat niet waar was), nog een relatie met hem had totdat hij haar dumpte, 2 weken later nog een ander waar hij welgeteld 1 week straalverliefd op was en toen ineens "niet toe was aan een relatie" en nu deze weer. Een Spaanse telenovella is er niks bij.
Alle reacties Link kopieren
https://www.ditjesendatjes.nl/nieuwe-vr ... -deelname/

Ik vind Vera leuk. Ik had eerst zoiets van: wat een lawaaipapegaai, maar ik kon wel om haar lachen. En ze had Geertje heel goed door.
Ik hoop dat ze alle geluk van de wereld vindt met haar boer Arjan.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
https://www.ditjesendatjes.nl/ingrid-ge ... d-geweest/

Nou ja, hij verbrak kennelijk ook gelijk alle banden.....
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
Boer Geert en Ingrid waren donderdag 21 mei op TV. Volgens Ingrid verbrak hij de relatie op zondag 24 mei. En 8 dagen later hangt er een wauwie aan zijn arm.
Bijzonder.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
koreana schreef:
03-06-2020 20:24
https://www.ditjesendatjes.nl/ingrid-ge ... d-geweest/

Nou ja, hij verbrak kennelijk ook gelijk alle banden.....
Hoe kun je nu van de daken schreeuwen dat je een relatie hebt als je alleen 1x gezoend hebt? Niveautje brugklas.
Of gewoon gelogen.
Alle reacties Link kopieren
LieveMona schreef:
03-06-2020 21:23
Hoe kun je nu van de daken schreeuwen dat je een relatie hebt als je alleen 1x gezoend hebt? Niveautje brugklas.
Of gewoon gelogen.
Goed punt.
Geen idee.

Geert gaf aan dat hij 'ene Ingrid' aan de haak had geslagen maar dat die Ingrid 'rebels' zou worden als ze bekend zou raken.
Kort na deze uitspraak verscheen ze in de 'Tour de Boer' van Annemiek en gaven ze kort erna een interview op 21 mei en was, zo bleek achteraf, Geert er drie dagen later, zijnde 24 mei, weer klaar mee.
Nog amper 8 dagen later ging Geert met zijn billenmattie Geert Jan op pad met een stel dames, her en der op IG groupies genoemd, maar ik doe geen uitspraak, waarbij Geert binnen een week ineens eens een bruinharige dame aan zijn arm heeft hangen.
Met alle respect, hij dumpt Ingrid omdat hij het gezeur en gezeik allemaal niet meer aankan en heeft een nieuwe wauwie.
Ik heb mensen een beter verhaal horen vertellen over een moord en deze trachten te verbergen.
koreana wijzigde dit bericht op 04-06-2020 08:46
1.43% gewijzigd
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
koreana schreef:
03-06-2020 20:23
https://www.ditjesendatjes.nl/nieuwe-vr ... -deelname/

Ik vind Vera leuk. Ik had eerst zoiets van: wat een lawaaipapegaai, maar ik kon wel om haar lachen. En ze had Geertje heel goed door.
Ik hoop dat ze alle geluk van de wereld vindt met haar boer Arjan.

Inderdaad.
LOEP ME MAAR aub.
Belachelijk. Geert zegt dat hij rust wil. Dan ga je toch niet dat soort foto's op instagram zetten! En pardon, Geert vond dat Ingrid en hij net een getrouwd stel leken? Ze hingen zeker elke avond op de bank, al is dat niet per se wat getrouwde stellen doen.

Uhm, ik begin een beetje te vermoeden dat Geert ergens een probleem heeft (ik durf het niet te benoemen, want dan krijg ik misschien wel een ban). Dat zou kunnen verklaren waarom hij altijd zo gereserveerd doet.
Alle reacties Link kopieren
Oriander schreef:
03-06-2020 22:02
Belachelijk. Geert zegt dat hij rust wil. Dan ga je toch niet dat soort foto's op instagram zetten! En pardon, Geert vond dat Ingrid en hij net een getrouwd stel leken? Ze hingen zeker elke avond op de bank, al is dat niet per se wat getrouwde stellen doen.

Uhm, ik begin een beetje te vermoeden dat Geert ergens een probleem heeft (ik durf het niet te benoemen, want dan krijg ik misschien wel een ban). Dat zou kunnen verklaren waarom hij altijd zo gereserveerd doet.
Op FB werden daar al dingen over gezegd, inderdaad.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
Hmm als ze dus dachten hiermee aan populariteit te winnen hebben de heren misgegokt...

https://www.ditjesendatjes.nl/fans-zijn ... emaal-zat/
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
koreana schreef:
04-06-2020 08:45
Op FB werden daar al dingen over gezegd, inderdaad.
Een probleem? Waarom moet ik ineens denken aan impotentie :confused:
Alle reacties Link kopieren
Maris_90 schreef:
04-06-2020 12:48
Een probleem? Waarom moet ik ineens denken aan impotentie :confused:
Goeie, maar men beweert op FB dat Geert van herenliefde is....
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Wat bedoelde die Ina nou bij Aad?
Ik snap het niet.
Alle reacties Link kopieren
pipootje schreef:
04-06-2020 13:33
Wat bedoelde die Ina nou bij Aad?
Ik snap het niet.
Ik heb de serie niet helemaal gezien, maar ik begreep dat Ina graag had gezien dat Aad voor haar koos. Dat deed hij niet, ze kon zelfs als eerste naar huis, en ik vermoed dat ze dat dus een 'fout' vond van Aad en dat hij spijt zou krijgen van zijn keuze om Ina naar huis te sturen.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
koreana schreef:
04-06-2020 13:29
Goeie, maar men beweert op FB dat Geert van herenliefde is....
Wat een onzin weer
Frankly my dear, I don"t give a damn
koreana schreef:
04-06-2020 13:43
Ik heb de serie niet helemaal gezien, maar ik begreep dat Ina graag had gezien dat Aad voor haar koos. Dat deed hij niet, ze kon zelfs als eerste naar huis, en ik vermoed dat ze dat dus een 'fout' vond van Aad en dat hij spijt zou krijgen van zijn keuze om Ina naar huis te sturen.
Maar ze zei nog zoiets van : niet omdat je mij niet kiest. Ik snap er echt niets van. En dat ze geen gedag zegt, zo raar.
Alle reacties Link kopieren
pipootje schreef:
04-06-2020 13:47
Maar ze zei nog zoiets van : niet omdat je mij niet kiest. Ik snap er echt niets van. En dat ze geen gedag zegt, zo raar.
Die was teleurgesteld en jaloers denk ik .
Ze had gehoopt dat hij haar zou kiezen en kon niet overweg met vooral Jeanette (?) geloof ik .
Het was een beetje een groep 7/8 of brugklas -niveau scène
Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.
Alle reacties Link kopieren
pipootje schreef:
04-06-2020 13:47
Maar ze zei nog zoiets van : niet omdat je mij niet kiest. Ik snap er echt niets van. En dat ze geen gedag zegt, zo raar.
Ja dat is wel raar, in het licht van: het is niet omdat je mij niet kiest, maar dan draait ze het wel om: je kiest voor hen en dat vind ik (Ina) niet verstandig. Feitelijk zeg je dan hetzelfde in een ontkennende vorm.
En op zich is er maar 1 verklaring, namelijk dat zij gewoon graag gekozen had willen worden. Het is niet zo dat zij nog met 1 overbleef en dan zei: je kiest de verkeerde.
Dat zei Jacqueline nl. wel over Karine toen GJ koos en inderdaad, die twee pasten totaal niet bij elkaar, even los van het feit dat GJ gebeld had met Jacqueline.
Aad verkoos er namelijk voor om te kiezen voor Linda en Jeannet, ook ingegeven omdat hij inschatte dat hij en Ina zouden botsen met elkaar.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Maris_90 schreef:
04-06-2020 12:48
Een probleem? Waarom moet ik ineens denken aan impotentie :confused:
:A:
Alle reacties Link kopieren
https://boerzoektvrouw.kro-ncrv.nl/nieu ... hulp-nodig

Nou dames, gaat u maar los....

Iets met: hoe lang is de Pinokkioneus van Geert?
Hoeveel vrouwen verslinden G en GJ in de limousine?
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
https://www.ditjesendatjes.nl/vera-ik-t ... oer-geert/
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
Ik stond net in de supermarkt en mijn oog viel op 1 van de roddelbladen waar een interview met Vera en haar nieuwe vriend in staat. Heb het niet gelezen, maar die vriend ziet er leuk uit. Lange, grijze man met een leuk gezicht en iets langer haar.
Alle reacties Link kopieren
minnimouse schreef:
05-06-2020 20:02
Ik stond net in de supermarkt en mijn oog viel op 1 van de roddelbladen waar een interview met Vera en haar nieuwe vriend in staat. Heb het niet gelezen, maar die vriend ziet er leuk uit. Lange, grijze man met een leuk gezicht en iets langer haar.
Ja heb hem ook zitten lezen in de AH en inderdaad, leuke vent.
Ze moest hem wel vertellen over Geert, want hij mocht natuurlijk niet met haar 'pronken'.
Ben blij dat ze gelukkig is, gun het haar zo.
En Angela ook.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
Wat een hork, die Geert

„Toen wij op een zondag terugkwamen op Schiphol is hij weggelopen zonder verder nog wat te zeggen. De dag erop heb ik hem een WhatsApp berichtje gestuurd. Ik schreef: ’Is dit de manier waarop twee volwassen mensen die een ervaring hebben gedeeld, wat daar de uitkomst ook van is, het afsluiten?’ Hij had me in ieder geval de hand kunnen schudden of whatever. Op een gegeven moment heeft hij me gebeld. Hij had me die zaterdag toch al gezegd dat ’het ’m niet zou worden’? Voor hem was daarmee de kous af.”
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
himalaya schreef:
06-06-2020 10:15
Wat een hork, die Geert

„Toen wij op een zondag terugkwamen op Schiphol is hij weggelopen zonder verder nog wat te zeggen. De dag erop heb ik hem een WhatsApp berichtje gestuurd. Ik schreef: ’Is dit de manier waarop twee volwassen mensen die een ervaring hebben gedeeld, wat daar de uitkomst ook van is, het afsluiten?’ Hij had me in ieder geval de hand kunnen schudden of whatever. Op een gegeven moment heeft hij me gebeld. Hij had me die zaterdag toch al gezegd dat ’het ’m niet zou worden’? Voor hem was daarmee de kous af.”
:pukey: :pukey: :pukey:

Als je emotioneel totaal beperkt bent, zou je nog wel goede manieren kunnen hebben volgens mij.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven