Entertainment alle pijlers

Boer zoekt vrouw 2019/2020 [GEEN SPOILERS AUB] Deel 3

06-05-2020 15:13 1554 berichten
Hier verder over Boer zoekt Vrouw 2020

Afbeelding

Geen spoilers AUB! Alles wat in op tv te zien is geweest kan hier besproken worden.

Deel 1
Deel 2
Alle reacties Link kopieren
koreana schreef:
06-05-2020 15:15
Omdat ik hem zo geweldig vind, even bij elkaar geschoven (en gewoon een TVP wil):

Geert hauw wul van un bietje schik,
doch Angelaa war hum nie zo quick.

Drie vrouwe vochte om boer Geert ,
mer Hij von de overgebleven nie veul weerd .

Geert hauw meer mee deh leuk mevrouwtje liggen stoeien
mer nouw hed ie wir allenig schik meej zien koeien.

Ondanks zien mooie oogskus en zien lokale klank ,
hangt ie toch wir allenig oppe bank

ouw hed ie wir allenig schik meej zien koeien....... ik lig in een deuk
Gij ligt in un deuk ? Dan doen we nog un peuk

of nie dan ?
dah vin ik er van

en zoo ist ,
Geert wor er nie vrolijkur op nu hij Vera hed gemist

Hij is nouw un bietje un snauwie
want hij mist zunne wauwie


Credits: Byrna
:$
Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.
Alle reacties Link kopieren
poppetje2006 schreef:
07-05-2020 17:39
Ik zie eigenlijk alleen een man die ontzettend verliefd is op de ander en dat die liefde niet wordt beantwoord.
Op zich klopt het van die malle geintjes wel, maar ik denk dat dat onzekerheid is van GJ.
En ja, hij wil liever terrasje, zitten, strandje en Karine wilde stadjes, winkeltjes en museum.

Ik denk wel dat hij is dichtgeklapt nadat Karine zijn ietwat ongelukkige liefdesverklaring zo koeltjes beantwoordde. Ze zei: we gaan het zien.
En later, op dat bankje zei hij ook iets positiefs waarop ze koeltjes 'dank je' zei.
Misschien heeft het haar overdonderd en reageerde ze daarom op deze manier, maar ik denk dat ze allebei helemaal dichtgeklapt zijn na elkaars antwoorden en dat wat er ook nog gezegd werd, het eigenlijk alleen maar erger maakte.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
koreana schreef:
07-05-2020 17:44
Op zich klopt het van die malle geintjes wel, maar ik denk dat dat onzekerheid is van GJ.
En ja, hij wil liever terrasje, zitten, strandje en Karine wilde stadjes, winkeltjes en museum.

Ik denk wel dat hij is dichtgeklapt nadat Karine zijn ietwat ongelukkige liefdesverklaring zo koeltjes beantwoordde. Ze zei: we gaan het zien.
En later, op dat bankje zei hij ook iets positiefs waarop ze koeltjes 'dank je' zei.
Misschien heeft het haar overdonderd en reageerde ze daarom op deze manier, maar ik denk dat ze allebei helemaal dichtgeklapt zijn na elkaars antwoorden en dat wat er ook nog gezegd werd, het eigenlijk alleen maar erger maakte.
Ja of Karine heeft eigenlijk helemaal geen interesse meer in GJ en daarom zo reageerde. En dat ze dat eigenlijk niet durfde te zeggen tegen hem juist omdat hij zo emotioneel is.
It's 5 o'clock somewhere
Pett schreef:
07-05-2020 16:39
Wat is jullie favoriete BZV-stel?


Joris en Renske uit het eerste seizoen, toen zij allebei haar benen had gebroken en hij haar op zijn rug meenam :heart:
Martijn met Marlies (en Bibi) in seizoen 2, die hadden het zo gezellig in de logeerweek
Het vierde seizoen is mijn favoriete seizoen. Ik vond Wim en Astrid heel erg goed samen, en hoe Neeltje Wietse ontdooide vond ik ook bijzonder. Jos en Dycke is een erg leuk stel, en Hans en Audrey en Peter en Hanneke, dat matchte ook allemaal.
Alle reacties Link kopieren
Pett schreef:
07-05-2020 16:39
Wat is jullie favoriete BZV-stel?
- Martin en Wilma
- Jan en Rianne
- Jos en Dycke
- Peter en Hanneke (helaas al uit elkaar)
- Jan en Pauline
- Pros en Jolanda
- Frank en Anita (ook uit elkaar)
- Johan en Ingrid (uit elkaar)
Alle reacties Link kopieren
Pingu schreef:
07-05-2020 16:58
O, dat doen ze slim, wat fijn dat we niet meteen in een zwart gat hoeven te vallen!

Ook fijn voor Koreana. ;-D
Alle reacties Link kopieren
C⨀urage schreef:
07-05-2020 21:11
Ook fijn voor Koreana. ;-D
:HA:
Hou op met me...
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
Hoi! Nieuw hier! Lees al een tijd mee, en heb me erg vermaakt ermee! Bedankt daarvoor! Nu tijd om mee te ouwehoeren!

Oh en @koreana, Bedankt voor al de links!!

Eventjes mijn algemene indruk van het seizoen.

Geert: Heb mij flink geërgerd aan 'm. Mijn inziens wilde hij Vera. Maar die dumpte hem nog voordat hij haar had. Om niet af te gaan voor heel NL zei hij maar dat hij toch voor Angela had gekozen. Effe met haar op citytrip, haar lozen. En z'n reputatie is gered. En was het werkelijk nodig om Vera's achterwerk nogmaals grondig te inspecteren?
Bij Angela kreeg ik plaatsvervangend het gevoel wat je vroeger had als je een jongen leuk vond en je weet niet of het wederzijds is. Blijkbaar ontgroeid niet iedereen dat onzekere gevoel. Had het met 'r te doen.

GJ: Je hebt gevoelig en je hebt GJ. Niks mis met je emoties tonen. Maar elke keer dat gejank, één keer oké, maar na zoveel keer kan ik dan niet meer serieus nemen.
Overigens een heel pijnlijk citytrip. Ik had het met hem te doen. Hij is een zwaarlijvige man. En dat vele lopen is hij wellicht niet gewend. Dat wordt je dan op een gegeven moment wel teveel. Karine is gewoon een stuk fitter. En ik vraag me af hoeveel rekening zij hield met zijn energie level.

Annemieke: Meisje is er gewoon niet klaar voor. En da's ook prima. Mooi de tijd voor nemen. Ze is nog hartstikke jong!

Bastiaan: Empathisch vermogen is 'm wat vreemd. Als ik het me goed herinner ontroerde het hem dat één van de dames zich in hem kon verplaatsen. En toen één van de meiden zei dat hun continu in spanning zaten, was dat echt nieuws voor hem. Ik vermoed dat hij daarom Milou's problemen met snel samenwonen niet goed begrijpt. Maar blijkbaar zijn ze eruit gekomen samen.

Jan: Nienke is bang om hem te kwetsen omdat ze hem oprecht een lieverd vind. En dat fucked een beetje met d'r gevoelens voor hem. Er is ook niks luchtigs aan zo'n situatie, zo zwaar beladen. Ik benijd ze niet.

Webserie: Wat is die Frans een leukerd! Hoop dat hij en Roland/Ronald samen wat hebben.
Die jongen die met zijn moeder nogal hecht is, ik krijg er plaatsvervangende ongemakkelijkheid van! Willem? Heet ie zo?

We gaan het zien zondag!
anoniem_397844 wijzigde dit bericht op 08-05-2020 00:34
Reden: Spelfout
0.05% gewijzigd
"Not to brag, but I was name-checked in my kindergarten teacher's suicide note." - Gina Linetti
Alle reacties Link kopieren
https://www.ditjesendatjes.nl/jelte-org ... zv-reunie/
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
Cheddar-The-Dog schreef:
08-05-2020 00:31


Webserie: Wat is die Frans een leukerd! Hoop dat hij en Roland/Ronald samen wat hebben.
Die jongen die met zijn moeder nogal hecht is, ik krijg er plaatsvervangende ongemakkelijkheid van! Willem? Heet ie zo?

We gaan het zien zondag!
Graag gedaan van alle linkjes.

Ja, dat is Willem. Hij lijkt mij tamelijk bleu to put it mildly en inderdaad, woont bij zijn moeder. Die lijkt wel op hem, of hij op haar, zo je wilt.
Frans zat wel alleen, maar ik hoop dat Roland verhinderd was, wat dat is echt een leuk stel.
Hoop verder dat Anke Marit en John wat geworden is.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
Ja wat zijn Anke Marit en John leuk! Heel benieuwd naar zondag !!
leuk!
Alle reacties Link kopieren
koreana schreef:
08-05-2020 08:51

Ja, dat is Willem. Hij lijkt mij tamelijk bleu to put it mildly en inderdaad, woont bij zijn moeder.

Frans zat wel alleen, maar ik hoop dat Roland verhinderd was, wat dat is echt een leuk stel.
Blue is een understatement idd, haha! Maar hij doet absoluut zijn best!

Ik hoop ook echt dat Roland verhindert was en ze gezellig samen een stel zijn!
"Not to brag, but I was name-checked in my kindergarten teacher's suicide note." - Gina Linetti
Alle reacties Link kopieren
https://www.nporadio2.nl/gemist/audio/1 ... kt-vooruit

Ut oraakul ut Oeeffult spreeek
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
koreana schreef:
08-05-2020 14:54
https://www.nporadio2.nl/gemist/audio/1 ... kt-vooruit

Ut oraakul ut Oeeffult spreeek
Ik zeg maar niets over ut oraakul.
En Annemiek geeft de hoop niet op. Leuk!
Alle reacties Link kopieren
https://www.ditjesendatjes.nl/boer-geer ... n-krijgen/
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
https://www.rtlboulevard.nl/entertainme ... bij-elkaar
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
https://www.linda.nl/nieuws/tv/boerin-s ... w-special/
De beschuit met muisjes zijn vanwege een veulen, denk ik.
Alle reacties Link kopieren
https://www.rtlboulevard.nl/entertainme ... nageslacht
Niets is zeker en zelfs dat niet
Alle reacties Link kopieren
https://boerzoektvrouw.kro-ncrv.nl/nieu ... nze-boeren

Aan Geert namens het hele (nou ja, deels dan) forum hier: had je toch liever Vera willen kiezen?
Denk alleen niet dat we antwoord krijgen.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
https://boerzoektvrouw.kro-ncrv.nl/webs ... ate-willem
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
Zo dan, Willem......

Jolinda had ik al voorspeld dat het niets voor hem zou zijn. Gabi leek mij ook niet, Rebekka wel.
Maar de verrassing: Rieneke..... :-o
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
Minnie Mouse, jij gaf al aan dat je het bij Rieneke niet zag, je had dus toch gelijk!
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
https://boerzoektvrouw.kro-ncrv.nl/extr ... n-annemiek
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven