Entertainment alle pijlers

Boer zoekt vrouw 2019/2020 [GEEN SPOILERS AUB] Deel 3

06-05-2020 15:13 1554 berichten
Hier verder over Boer zoekt Vrouw 2020

Afbeelding

Geen spoilers AUB! Alles wat in op tv te zien is geweest kan hier besproken worden.

Deel 1
Deel 2
Alle reacties Link kopieren
Oriander schreef:
01-07-2020 22:05
Je geeft gewoon door wat je hoort. Ik vind het prima.
Ik vond het leuk om Annemiek zo blij en ontspannen te zien en ik hoop ook dat ze niet teleurgesteld wordt.

Ik hoop ook snel zo'n bericht over Angela te lezen hier en een blije Angela te zien.
Ja!! Angela gun ik het zo hard! Lieve vrouw.
Alle reacties Link kopieren
Metallover schreef:
02-07-2020 01:17
Nou, ik vind het juist heel leuk als een ‘insider’ hier iets deelt! Vooral mee doorgaan.
En tja, het is nu eenmaal een topic waarin roddels gedeeld worden, dus dingen worden weleens zwaarder aangezet.
So what?
Doe niet zo moeilijk (of vermijd dit topic).
Precies dat! Heb het overigens niet zwaarder aangezet. Maar inderdaad doe niet zo moeilijk.
Alle reacties Link kopieren
CaroMamaVanMaik schreef:
02-07-2020 07:35
Kinders, kinders, nou stoppen met ruziemaken hoor!
Ja 🙏 allemaal negatieve energie. Zonde. Daar is het leven te kort en te mooi voor.
Alle reacties Link kopieren
minnimouse schreef:
02-07-2020 07:40
Eens.
Het kan ook gewoon waar zijn.
Het ís waar 😅
Alle reacties Link kopieren
Lente19251003 schreef:
02-07-2020 10:08
Oeh ik zie dat hij op de middelbare school heeft gezeten waar mijn schoonmoeder les gaf, ik ga eens om roddels vragen (ja ik hou van roddelen) :lol:
Ben benieuwd!
Alle reacties Link kopieren
Mariamaryam schreef:
02-07-2020 12:47
Goedemiddag lieve mensen, laten we het gezellig houden 😁

Ik kreeg op dat moment alles te horen en ja dat gooide ik in deze groep. Wellicht niet moeten doen. Ik heb ook behoorlijk wat info doorgekregen van de meiden, dat was niet mis. Het verhaal heeft nog een staartje. Maar ik laat het hierbij.

Wat betreft Lyme en alcohol. De ene persoon heeft een lichtere variant van de Lyme dan de ander. De ziekste mensen tolereren simpelweg geen alcohol. Met een lichaam dat al zwaar overbelast is door medicatie, doorgaans antibiotica. Ook volgen de meeste patiënten met Lyme een aangepast dieet met zo min mogelijk inflammatory producten zoals gluten, zuivel en suiker en dus ook alcohol.

Hele fijne dag, ik zit nu op Schiphol vertrek zo voor werk.
Nou ben ik stiekem toch wel benieuwd naar dat staartje
Alle reacties Link kopieren
Ik ook!!
Alle reacties Link kopieren
Maris_90 schreef:
02-07-2020 13:10
Nou ben ik stiekem toch wel benieuwd naar dat staartje
Ik ook! Laat je niet tegenhouden door die paar azijnpissers hier!
Alle reacties Link kopieren
MarindaH schreef:
02-07-2020 10:54
Ooit was het gewoon een topic over het tv-programma hoor. Toen kwam er hier iemand die tijd te over had en werkelijk het hele internet afstruinde op zoek naar roddels over de kandidaten en iedereen om de kandidaten heen. Toen ben ik afgehaakt. Ik zie dat er niet veel veranderd is.
Blijkbaar ben je niet afgehaakt want je loopt hier toch weer rond.
Het is toch lógisch dat in een topic over een programma (welk programma dan ook) de kandidaten worden besproken?
Zeker als die kandidaten in de bladen staan.
Niet zo moeilijk doen en overheen lezen als het je stoort.
Alle reacties Link kopieren
@mariamaryam: ik heb je bijdragen gewaardeerd hoor, zelfs weer doorgeroddeld met screenshots naar een vriendin....dus ga zo door 😉
zusjevanLady_Day schreef:
02-07-2020 19:17
@mariamaryam: ik heb je bijdragen gewaardeerd hoor, zelfs weer doorgeroddeld met screenshots naar een vriendin....dus ga zo door 😉
Ik vond het ook interessant. Ik zit nu nog te wachten op de informatie van de schoonmoeder van een andere forummer en het staartje wil ik ook wel horen.
Alle reacties Link kopieren
Metallover schreef:
02-07-2020 16:42
Blijkbaar ben je niet afgehaakt want je loopt hier toch weer rond.
Het is toch lógisch dat in een topic over een programma (welk programma dan ook) de kandidaten worden besproken?
Zeker als die kandidaten in de bladen staan.
Niet zo moeilijk doen en overheen lezen als het je stoort.

Toch wel. Maar het topic kwam weer voorbij (zo werkt dat) en ik keek even. En nu is ie weer uit m'n gereageerd-lijst. Oké?
Such fun!1
Alle reacties Link kopieren
Lente19251003 schreef:
02-07-2020 10:08
Oeh ik zie dat hij op de middelbare school heeft gezeten waar mijn schoonmoeder les gaf, ik ga eens om roddels vragen (ja ik hou van roddelen) :lol:
Hè jammer, ze kent hem niet...
Alle reacties Link kopieren
MarindaH schreef:
02-07-2020 10:54
Ooit was het gewoon een topic over het tv-programma hoor. Toen kwam er hier iemand die tijd te over had en werkelijk het hele internet afstruinde op zoek naar roddels over de kandidaten en iedereen om de kandidaten heen. Toen ben ik afgehaakt. Ik zie dat er niet veel veranderd is.

Idem.
En ik heb spijt dat ik hier die link deelde van zijn website. Had ik niet moeten doen.
Alle reacties Link kopieren
C⨀urage schreef:
02-07-2020 22:13
Idem.
En ik heb spijt dat ik hier die link deelde van zijn website. Had ik niet moeten doen.
Ach, zijn complete naam stond nog geen 24 uur na het BzV filmpje online.
Iedereen die hem had gegoogled had de site zo kunnen vinden.
Alle reacties Link kopieren
Maris_90 schreef:
02-07-2020 22:40
Ach, zijn complete naam stond nog geen 24 uur na het BzV filmpje online.
Iedereen die hem had gegoogled had de site zo kunnen vinden.

Daar gaat het me niet om, dat was al bekend inderdaad. Maar ik deed wel mee aan het negatieve sentiment, en dat vind ik eigenlijk niet okay.
Alle reacties Link kopieren
C⨀urage schreef:
02-07-2020 23:07
Daar gaat het me niet om, dat was al bekend inderdaad. Maar ik deed wel mee aan het negatieve sentiment, en dat vind ik eigenlijk niet okay.
Tjonge, het was juist niet negatief maar leuk om te horen / zien wie er achter die vriend van Annemieke zit.
Ik heb zelfs nog complimenten gegeven over zijn tekenkunsten!
Mariamaryam schreef:
02-07-2020 12:51
Ja 🙏 allemaal negatieve energie. Zonde. Daar is het leven te kort en te mooi voor.
Gut, ik zeg gewoon wat ik ervan vind. Doe ik wel vaker op dit forum 🤪 Niks negatieve energie of 'ruzie' hier, hoor.
Metallover schreef:
02-07-2020 16:40
Ik ook! Laat je niet tegenhouden door die paar azijnpissers hier!
🤨

Ik lig er niet wakker van hoor, of hier al dan een 'staartje' gedeeld wordt.
https://www.charliepoortvliet.nl/verliefd/
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het best een oprecht stukje en niet 'te hoog van de toren'.
Als ik niet al beïnvloed was door alles wat ik hier heb gelezen, zou ik denken: prima kerel.
ja same
ergens snap ik het wel dat als je lyme hebt en jarenlang met onbegrepen klachten hebt gelopen je het van je af wil schrijven
Alle reacties Link kopieren
LieveMona schreef:
03-07-2020 19:18
Ik vind het best een oprecht stukje en niet 'te hoog van de toren'.
Als ik niet al beïnvloed was door alles wat ik hier heb gelezen, zou ik denken: prima kerel.

Eens! Had hem wat bralleriger verwacht.
Alle reacties Link kopieren
Hij valt mij inderdaad reuze mee! Ik moest wel grinniken om die witte sneakers; als Annemiek een vent wil zonder boerderij-ervaring dan is hij wat dat betreft absoluut geslaagd.

Het is wel het type man die ik ook terug zag bij die andere date die ze had en ook die drie mannn tijdens de logeerweek. Beetje jongensachtig, al denk ik dat deze man iets ouder is dan de vier van BzV.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
https://www.superguide.nl/nieuws/hoe-ga ... didaten-tv

Leuk die haarkleur bij Jacqueline! Wat is zij toch een leuk, kleurrijk type!

Ik ben wel benieuwd hoe het met Angela is, en met VeganVeraMetWarrigeKnoedel.

Verder is het opvallend dat de ex-kandidaten elkaar opzoeken, zoals van Geertje, van Annemiek en dan Bastiaan. Ik vind het leuk voor Milou dat ze alvast vriendinnen heeft gevonden met Elise en Madeleen.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven