Entertainment alle pijlers

Boer zoekt vrouw 2019 [GEEN SPOILERS AUB] Deel 2

09-04-2020 12:36 3047 berichten
Hier verder over Boer zoekt Vrouw 2020

Afbeelding

Geen spoilers AUB! Alles wat in de reguliere uitzending te zien is geweest kan hier besproken worden.
Alle reacties Link kopieren
jongengrijs schreef:
05-05-2020 20:36
Hoe oud is ze dan? Dacht 24 maar weet ook niet waar ik dat vandaan had.
Even teruggezocht: Nienke is 30. Froukje 26.
Vera heb ik even niet meegekregen maar gok ik iets ouder.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Apart.
koreana schreef:
05-05-2020 20:50
Even teruggezocht: Nienke is 30. Froukje 26.
Vera heb ik even niet meegekregen maar gok ik iets ouder.
ok, thanks voor de info. Dan klinkt het wat plausibeler inderdaad. Misschien was ik in de war vanwege het feit dat ze nog studeert.
Jan heeft toch geen bagage? Hij heeft 4 kinderen, een ex-vrouw en een bedrijf, maar bagage klinkt als hij zwaar beschadigd door het leven gaat. En Nienke is blijkbaar beschadigd? Dat had ik even gemist. Zag er voor mij eerder uit als bindingsangst, maar dat is natuurlijk volkomen psychologie van de koude grond.
The impossible just takes a little longer.
Valt me trouwens in algemene zin wel vaker op, vooral bij de vrouwelijke kandidaten. Zolang ze nog concurrentie hebben, lijken ze echt iets met zo'n man willen en zodra ze dan alleen overblijven komt de koudwatervrees en gaan ze gereserveerd doen.
The impossible just takes a little longer.
Nienke leek ergens op afgeknapt.
De cursus omgaan met teleurstellingen gaat vanavond wederom niet door.
Avena schreef:
05-05-2020 21:30
Valt me trouwens in algemene zin wel vaker op, vooral bij de vrouwelijke kandidaten. Zolang ze nog concurrentie hebben, lijken ze echt iets met zo'n man willen en zodra ze dan alleen overblijven komt de koudwatervrees en gaan ze gereserveerd doen.
Ja idd, dan begint het echte werk en dat voelen ze blijkbaar ;-D
Voor iedereen een groene tuin
_CarmiggelT_ schreef:
05-05-2020 21:35
Misschien was hij niet zo goed in bed. Die mannen heb je, die er geen kaas van gegeten hebben. En als je dan toch al een beetje twijfelt...
ClaireUnderwood schreef:
04-05-2020 10:23
Klopt, dat denk ik ook. Dat ie snel nog even door de post is gegaan. Of dat er iemand bij hem op de stoep stond. Het kan ook zo zijn dat ie daar gewoon met Vera wilde zitten.

Ik had Karine hoog zitten, mooie, leuke vrouw. Maar die is puur voor het reisje gegaan, dat was al meteen duidelijk. Totaal niet eerlijk. Zeg gewoon: ik zie het niet tussen ons. Net als Geert. Ik vermoed dat de deelnemers echter verplicht zijn om mee te gaan ook al weten dat het geen 'match in heaven' is.

Verder denk ik dat Bastiaan geen idee heeft van de functie van Milou, dat is geen domme tante. En daar houdt hij totaal geen rekening mee. Laten we het omdraaien zoals hier al geopperd is: verhuis je bedrijf. Ik denk dat ze niet in de gaten heeft dat ie ontzettend conservatief is. Ze passen totaal niet bij elkaar. Ik zie een Zuidas type eerder bij haar. Na het werk lekker uit eten, borrelen met vriendinnen. Dat heeft ze straks allemaal niet. Het is niet alleen het werk maar haar hele sociale leven valt weg.
klopt helemaal.
_CarmiggelT_ schreef:
Ik denk zijn vieze zwarte voetzolen
Avena schreef:
05-05-2020 21:28
Jan heeft toch geen bagage? Hij heeft 4 kinderen, een ex-vrouw en een bedrijf, maar bagage klinkt als hij zwaar beschadigd door het leven gaat. En Nienke is blijkbaar beschadigd? Dat had ik even gemist. Zag er voor mij eerder uit als bindingsangst, maar dat is natuurlijk volkomen psychologie van de koude grond.
Nou, hij is aan de drank (geweest) en gebruikt drugs, dat vind ik best wel bagage. Nienke is erg gekwetst door iemand ofzo? Dat werd me niet helemaal duidelijk.
't Is al met al een heel gedoe
dubbel
jongengrijs wijzigde dit bericht op 05-05-2020 22:49
98.77% gewijzigd
jongengrijs schreef:
05-05-2020 22:48
Ik zat net wat afleveringen terug gekeken en het viel me op hoe bot hij tegen haar was over haar werk. En dat zij het helemaal niet leuk vond dat hij niet open stond voor alternatieven. Dat hij per se wilde dat ze direct bij hem in zou trekken en de administratie zou gaan doen. En dat zij daar toen best hard tegenin ging.

Ze zien er wel heel verliefd uit op de terugkomdag, dat verbaast me dan wel weer.
Pingu schreef:
05-05-2020 22:47
Nou, hij is aan de drank (geweest) en gebruikt drugs, dat vind ik best wel bagage. Nienke is erg gekwetst door iemand ofzo? Dat werd me niet helemaal duidelijk.
Ik vind alleen 4 kinderen al behoorlijk wat bagage. Plus dat hij gesteriliseerd is, ook niet echt leuk voor zo'n jonge vrouw.
jongengrijs schreef:
05-05-2020 22:50
Ik vind alleen 4 kinderen al behoorlijk wat bagage. Plus dat hij gesteriliseerd is, ook niet echt leuk voor zo'n jonge vrouw.
Dat laatste vind ik juist in z'n voordeel spreken. Je moet er toch niet aan denken nog een tweede leg te veroorzaken als er al 4 zijn.
Maar door die 4 kinderen snap ik ook niet wat vrouwen er in zien. Het is toch een hele belemmering als die de meeste weekenden en vakanties op je lip zitten.
Nienkes ouders waren super hartelijk en gastvrij.. maar zouden ze Jan nu echt zo'n geweldige match vinden voor hun dochter?
Hij lijkt me lieve, eerlijke man! Maar jeetje.. hij oogt al best oud, heeft al 4 kinderen, is gesterilliseerd, houd van partydrugs.
Ik zou echt wel effe flink schrikken hoor! Als mijn dochter daar mee thuis kwam.
_CarmiggelT_ schreef:
Ze zag eindelijk de randjes.
Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.
Pindakaasjes schreef:
05-05-2020 23:12
Nienkes ouders waren super hartelijk en gastvrij.. maar zouden ze Jan nu echt zo'n geweldige match vinden voor hun dochter?
Hij lijkt me lieve, eerlijke man! Maar jeetje.. hij oogt al best oud, heeft al 4 kinderen, is gesterilliseerd, houd van partydrugs.
Ik zou echt wel effe flink schrikken hoor! Als mijn dochter daar mee thuis kwam.
Die ouders en zussen : geweldig ! Leuk gezin
Heb misschien iets gemist, maar Bastiaan kan zijn bedrijf toch niet zomaar verhuizen haha? Hoe zie je dat voor je dan?

Verder denk ik inderdaad dat Milou liever in een grote stad woont, niet alleen voor haar werk maar ook voor alle mogelijkheden wb uitgaan, eten etc. Dat heb je gewoon minder in Zeeland (zeg ik als zeer tevreden Zeeuw).
Haantje79 schreef:
05-05-2020 14:05
:rofl: nouw hed ie wir allenig schik meej zien koeien....... ik lig in een deuk :hihi:
:cheer2:
Gij ligt in un deuk ? Dan doen we nog un peuk
of nie dan ? dah vin ik er van
en zoo ist , Geert wor er nie vrolijkur op nu hij Vera hed gemist
Hij is nouw un bietje un snauwie want hij mist zunne wauwie
CoucherduSoleil schreef:
05-05-2020 23:18
Heb misschien iets gemist, maar Bastiaan kan zijn bedrijf toch niet zomaar verhuizen haha? Hoe zie je dat voor je dan?

Verder denk ik inderdaad dat Milou liever in een grote stad woont, niet alleen voor haar werk maar ook voor alle mogelijkheden wb uitgaan, eten etc. Dat heb je gewoon minder in Zeeland (zeg ik als zeer tevreden Zeeuw).
Dat snap ik dan bij niemand die schrijft want dat weet je van tevoren en andersom weet de boer(in) meestal ook wel waar iemand woont en wat die doet vóór hij of zij de keuzes maakt met wie hij of zij verder wil gaan in het programma.
.
anoniem_67320f010dc25 wijzigde dit bericht op 05-05-2020 23:22
99.46% gewijzigd
.
Byrma schreef:
05-05-2020 23:21
Dat snap ik dan bij niemand die schrijft want dat weet je van tevoren en andersom weet de boer(in) meestal ook wel waar iemand woont en wat die doet vóór hij of zij de keuzes maakt met wie hij of zij verder wil gaan in het programma.
Eens! Valt me wel vaker op hoor, dat de gekozen vrouw/man dan toch heel veel moeite heeft met het moeten verhuizen. Ja, wat had je dan gedacht? Dat de boer zijn land op de aanhanger legt en zo naar jouw provincie/land rijdt? :nut:
Byrma schreef:
05-05-2020 23:19
:cheer2:
Gij ligt in un deuk ? Dan doen we nog un peuk
of nie dan ? dah vin ik er van
en zoo ist , Geert wor er nie vrolijkur op nu hij Vera hed gemist
Hij is nouw un bietje un snauwie want hij mist zunne wauwie

Zou hij eigenlijk ook abn kunnen spreken? De manier waarop hij praat met dat dialect komt zo ongeïnteresseerd over. Het versterkt nog eens zijn toch al zo ongeïnteresseerde houding.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven