Entertainment alle pijlers

Boer zoekt vrouw 2026

01-03-2026 23:23 41 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Het nieuwe seizoen is vandaag begonnen.
Schrijf mee over het wel en wee van de boeren die dit avontuur aan gaan.

Afbeelding
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Met plezier gekeken.
En ik kijk ook weer uit naar de column van Rick Evers. Die zal vast wat zeggen over de bubbel die naar boven kwam tijdens de bad-sessie van Joey en Yvon.

Het viel me trouwens op dat Arianne bijzonder grote handen heeft. Waarbij ik me meteen afvroeg; evolueert zoiets tijdens een mensenleven? Als je steeds veel met je handen moet werken, al die appels steeds vasthouden, groeien je handen dan mee?
Het nieuwe seizoen begint pas in het najaar. Dit was de aftrap.
Ik kijk deze aflevering zelf het liefst vlak voor de uitzending van het seizoen, anders ben ik alles weer vergeten.
Ik heb de aftrap gekeken, ik schrijf straks zeker weer mee! Tvp 😉
Die Joey gaat denk ik zorgen voor leuke tv. Sowieso vond ik alle boeren een leuke indruk maken.
Pelle schreef:
02-03-2026 00:00
Het nieuwe seizoen begint pas in het najaar. Dit was de aftrap.
Ik kijk deze aflevering zelf het liefst vlak voor de uitzending van het seizoen, anders ben ik alles weer vergeten.
Goede! Ik heb al wel gekeken, want ik ben nieuwsgierig.
Ik heb zin in het seizoen in het najaar, want ik vind het leuke boeren. Met name Jan, Perry en Joey.

Voor Arianne hoop ik dat er leuke mannen schrijven, want mijn indruk is dat als vrouw op tv zoeken naar mannen in haar leeftijdscategorie vaak minder oplevert dan als man die een vrouw zoekt..
Fijn dat je een topic hebt aangemaakt en Ingelke_enzo!
Is het misschien nog een idee om - net als in het vorige topic - in de titel 'geen spoilers' te laten zetten? Of maakt dat je niet uit?
ingelke_kepringelke schreef:
01-03-2026 23:28

Het viel me trouwens op dat Arianne bijzonder grote handen heeft. Waarbij ik me meteen afvroeg; evolueert zoiets tijdens een mensenleven? Als je steeds veel met je handen moet werken, al die appels steeds vasthouden, groeien je handen dan mee?
Blijkbaar mag er niks over de handen gezegd worden.
queenie_70 wijzigde dit bericht op 02-03-2026 17:46
11.71% gewijzigd
Ik heb niet op die van Arianne gelet, maar ik heb al mijn hele leven grote handen. Maar ze zijn tot op heden niet groter dan toen ik 18 was en in verhouding met mijn lichaamslengte.

Wel heb ik het idee dat van die echte kolenschoppen met knoestige vingers zoals oudere mannen nog weleens hebben vaak pas op latere leeftijd ontstaan, want dat heb ik nog nooit bij jonge mensen gezien.
Wat een leuke boeren en boerin. Zin in het najaar!
Leuke boeren. Zin in het vervolg.

Ik kon alleen Anne echt niet verstaan, en dat is echt voor het eerst. Er klagen altijd mensen dat er ondertiteling nodig is omdat ze sommige boeren niet kunnen verstaan en daar begreep ik nooit iets van, want ik versta het altijd (redelijk) prima. Maar bij Anne kon ik er weinig van maken...
Ik ben zelf 'Fries om utens' (een buiten Friesland wonende Fries), maar plaatsvervangende schaamte. Hij praat Nederlands zoals hij Fries praat. Zo zeurderig en wat mij betreft echt een afknapper. Voor de rest is het best een leuke man.
liane77 schreef:
02-03-2026 10:55
Ik ben zelf 'Fries om utens' (een buiten Friesland wonende Fries), maar plaatsvervangende schaamte. Hij praat Nederlands zoals hij Fries praat. Zo zeurderig en wat mij betreft echt een afknapper. Voor de rest is het best een leuke man.
Dit vond ik ook. Ik kon hem wel verstaan overigens. Ik gun hem een leuke (Friese) vrouw. Bij die brabander vond ik dat overigens ook, hoe iemand praat heeft kennelijk een behoorlijke invloed op de beeldvorming van zo'n persoon. Maar leuke boeren, hopelijk wordt het straks bij allen gezellig tijdens de logeerweek.

Ik ben wel benieuwd hoeveel brieven de paardenhouder krijgt. Het kan best lastig zijn je toekomst als homo te zien op het Friese platteland. Toch vooroordelen over en weer.
liane77 schreef:
02-03-2026 10:55
Ik apte naar een vriendin, Anne is een leuke boer om te zien maar hij kan beter z’n mond houden. Ik vond z’n manier van praten echt een afknapper.

Boer Jan vond ik de leukste, als dacht ik wel oei, ik klink ook zo Brabants waarschijnlijk 🤣. Snap nu dus iets beter dan waarom mensen ook af kunnen knappen op het Brabants accent.
Wat een opvellend normale boeren dit jaar. Aan wie moeten we ons nou massaal gaan ergeren???
Courage schreef:
02-03-2026 08:35
Fijn dat je een topic hebt aangemaakt en Ingelke_enzo!
Is het misschien nog een idee om - net als in het vorige topic - in de titel 'geen spoilers' te laten zetten? Of maakt dat je niet uit?
De afleveringen kunnen niet vooruit gekeken worden toch? Dan kan er ook niet gespoild worden.
Of mis ik iets?
ingelke_kepringelke schreef:
02-03-2026 12:30
De afleveringen kunnen niet vooruit gekeken worden toch? Dan kan er ook niet gespoild worden.
Of mis ik iets?
Ze bedoelt denk ik spoilers uit het echte leven. Dus dat vrouw A is gespot op de boerderij van boer B, na de opnames.
Ik heb de quote weggehaald.
anna582 wijzigde dit bericht op 02-03-2026 17:57
86.21% gewijzigd
Lila-Linda schreef:
02-03-2026 12:27
Wat een opvellend normale boeren dit jaar. Aan wie moeten we ons nou massaal gaan ergeren???
:-D

Misschien schuilt er stiekem wel een boer John (of hoe heette die kippenman ook alweer) in Maurice. Dat is de enige 'hoop' die ik heb op een beetje spraakmakendheid. En Anne kon wel eens wat ongemakkelijk worden met allemaal dames om hem heen.
Maar dat is misschien ook een beetje wishfull thinking... maakt het kijken wel leuker voor de onafhankelijke BZV kijker.
Wat een zo op het oog/oor sympathieke boerin en boeren! Die accenten vind ik ook altijd lastig, maar ik gun ze ook wel allemaal iemand die relatief snel past en die daar dus ook niet op afknapt of al aan gewend is. Al is het voor ons als tv-kijkers fijn als Rick Evers genoeg heeft om over te schrijven.

De opmerking over trans over de boerin vind ik echt niet kunnen. Kun je dat weghalen Queenie? Duidelijk een prachtige vrouw die zich gewoon praktisch kleedt.

Ze heeft ook geen buitengewoon grote handen, gewoon zoals ik relatief kleinere handen heb.
Prei schreef:
02-03-2026 08:44
Ik heb niet op die van Arianne gelet, maar ik heb al mijn hele leven grote handen. Maar ze zijn tot op heden niet groter dan toen ik 18 was en in verhouding met mijn lichaamslengte.

Wel heb ik het idee dat van die echte kolenschoppen met knoestige vingers zoals oudere mannen nog weleens hebben vaak pas op latere leeftijd ontstaan, want dat heb ik nog nooit bij jonge mensen gezien.
Na je 18e zijn je groeischijven dicht en groeien je botten inderdaad niet meer.
Door ouderdom kunnen je handen wel veranderen (minder vetweefsel, dus knokiger), maar dus niet groeien.
Pelle schreef:
02-03-2026 14:23
Na je 18e zijn je groeischijven dicht en groeien je botten inderdaad niet meer.
Door ouderdom kunnen je handen wel veranderen (minder vetweefsel, dus knokiger), maar dus niet groeien.
en artrose? Zeker boeren die veel met hun handen werken, veel in de kou, slechte omstandigheden?
Denk dat dat wel zorgt voor knoestige handen.
Lila-Linda schreef:
02-03-2026 14:26
en artrose? Zeker boeren die veel met hun handen werken, veel in de kou, slechte omstandigheden?
Denk dat dat wel zorgt voor knoestige handen.
ik heb geen medische achtergrond, maar dat lijkt me inderdaad ook invloed hebben.
Maar je handen kunnen in ieder geval niet groeien door veelvuldig appels plukken.
Rick Evers heeft weer een leuke samenvatting gemaakt van de aflevering van gisteren.
Zag het op facebook, nog niet op zijn website.
(Zijn stukjes lees ik ook nog altijd over Winter vol Liefde, ik kijk er niet meer naar op tv, alleen de reünie wil ik deze week zien)
Yvon Jaspers had vorig jaar toch 2 honden bij zich? Nu zag ik er af en toe 1, niet overal welkom denk ik?

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven