Entertainment alle pijlers

Brut - iemand die kijkt?

13-01-2021 22:13 99 berichten
Ik zag geen topic. Misschien kijkt er niemand :)

Ik probeer het gewoon. Iemand die kijkt? Wat vind je er van?

In een nieuwe post schrijf ik even over de uitzending van vanavond. Moet me even iets van het hart over een bepaald fragment.
Hmmm..... het is een groot ding. Elke dag auto’s en bij mooi weer veel gepraat op het terras. Neuh, ik heb ook liever een rustig bosje voor mijn deur hoor.
Alle reacties Link kopieren
'Danse Macabre' als achtergrondmuziek als Hans zijn plannen ontvouwt. Staat ons een horrorverhaal te wachten?
sabeltandcavia wijzigde dit bericht op 21-01-2021 10:28
0.92% gewijzigd
Ik vind hier dingen van.
Sabeltandcavia schreef:
20-01-2021 21:35
'Dance Macabre' als achtergrondmuziek als Hans zijn plannen ontvouwt. Staat ons een horrorverhaal te wachten?
Lijkt er wel op O_O

Ik loop een stukje achter met kijken.
Ik reageer straks weer als ik weer ‘bij’ ben.
Alle reacties Link kopieren
Hij gaat er steeds slechter uit zien, sneu. In aflevering 4 komt zijn kind even in beeld, daar werd eerder naar gevraagd toch ? (Ik loop “voor” via Videoland)
Afgelopen.
Grappig om nu enthousiaste verhalen te horen over de verkoop van Beluga, omdat er later natuurlijk ook allerlei rechtszaken zijn geweest.

Dat is wel zuur, die tekeningen die de prullenbak in konden in verband met die geurcirkel.
Maar gelukkig worden de nieuwe plannen uiteindelijk nog mooier (en duurder :)).
nienkejj schreef:
20-01-2021 22:09
Hij gaat er steeds slechter uit zien, sneu. In aflevering 4 komt zijn kind even in beeld, daar werd eerder naar gevraagd toch ? (Ik loop “voor” via Videoland)
Ik ben ook wel benieuwd, naar aanleiding van het voorstukje dat we vanavond zagen (over het gesprek met zijn medewerker).

Hoe oud is zijn kind ongeveer? Dat vroeg ik me af, maar ik zag het zo snel nergens.. vroeg me af of hij toen nog niet, al wel of juist niet meer (:)) met Daniëlle samen was. Bijzondere constructie wel...
Miss-Pippilotta schreef:
20-01-2021 22:22
Ik ben ook wel benieuwd, naar aanleiding van het voorstukje dat we vanavond zagen (over het gesprek met zijn medewerker).

Hoe oud is zijn kind ongeveer? Dat vroeg ik me af, maar ik zag het zo snel nergens.. vroeg me af of hij toen nog niet, al wel of juist niet meer (:)) met Daniëlle samen was. Bijzondere constructie wel...
Niet meer met Daniëlle met een vriendin die ook een kind wilde maar ze hadden geen relatie
Alle reacties Link kopieren
Miss-Pippilotta schreef:
20-01-2021 22:22
Ik ben ook wel benieuwd, naar aanleiding van het voorstukje dat we vanavond zagen (over het gesprek met zijn medewerker).

Hoe oud is zijn kind ongeveer? Dat vroeg ik me af, maar ik zag het zo snel nergens.. vroeg me af of hij toen nog niet, al wel of juist niet meer (:)) met Daniëlle samen was. Bijzondere constructie wel...
Die zoon is nu 9, Sid.

Ik weet niet of Brut na de coronacrisis nog bestaat, anders zou ik daar best eens willen gaan eten, nieuwsgierig geworden door dit programma!
https://brut172.com/

In de toekomst kun je er ook overnachten.
Alle reacties Link kopieren
De buurt niet informeren. Hij snapt het echt niet. :facepalm:
Ik vind hier dingen van.
Sabeltandcavia schreef:
27-01-2021 21:55
De buurt niet informeren. Hij snapt het echt niet. :facepalm:
Ja, dat was niet slim (nu pas terug kunnen kijken).
Hopelijk redt Brut het.
Alle reacties Link kopieren
Ik zit nu al een half uur naar een klagende vent te kijken. Zou er nog iets gebeuren deze aflevering?
Ik vind hier dingen van.
Sabeltandcavia schreef:
03-02-2021 21:55
Ik zit nu al een half uur naar een klagende vent te kijken. Zou er nog iets gebeuren deze aflevering?
Ha ha..... ja he?!

Wel mooi dat zijn personeel zo positief over hem praat. En zijn ex-vrouw lijkt me ook een lieve vrouw.
Het is volgens mij bijna niet vol te houden met zo’n sterrenkok... ik zag ook een keer een docu van Sergio Herman (3 sterren destijds). Ook zo’n workaholic....

Maar het is inderdaad alleen maar geklaag en gevloek.....
Het lijkt me ook echt 'n hondenbaan. Ik snap wel de creative drang om michelenwaardige gerechten te ontwerpen, maar niet om zelf elke avond in de keuken te moeten staan.
In al die docu’s en programma’s zie je hoe hard het bikkelen is..... die mensen werken zóveel en zo hard. En ook nog altijd als anderen vrij zijn, in weekenden en op feestdagen. Zou mijn baan niet zijn.
Hij zei dat al zijn kinderen (zo noemde hij de koks) bij hem zouden komen werken?
Dat is 180 km verderop.
Zal de nieuwe eigenaar blij mee zijn, zijn voormalige sous-chef.
Miss-Pippilotta schreef:
03-02-2021 22:12
ik zag ook een keer een docu van Sergio Herman (3 sterren destijds). Ook zo’n workaholic....
Die gaat nu in Sluis wonen na de scheiding van Ellemieke.
Je weet voor je gaat trouwen dat je trouwt met een workaholic. Dat zijn alle 2 en 3 sterrenkoks.
Candy2020 schreef:
04-02-2021 15:50
Die gaat nu in Sluis wonen na de scheiding van Ellemieke.
Je weet voor je gaat trouwen dat je trouwt met een workaholic. Dat zijn alle 2 en 3 sterrenkoks.
Zeker! Zag je ook heeeeel duidelijk in die docu van hem (interessante docu). Ik wist overigens helemaal niet dat ze gaan scheiden. Jeetje..... zijn toch wel erg lang bij elkaar geweest.
Candy2020 schreef:
04-02-2021 15:47
Hij zei dat al zijn kinderen (zo noemde hij de koks) bij hem zouden komen werken?
Dat is 180 km verderop.
Zal de nieuwe eigenaar blij mee zijn, zijn voormalige sous-chef.
Ja...... echt lullig voor hem ja...
Maar het is niet ver toch? 15 km?
Miss-Pippilotta schreef:
04-02-2021 16:55
Ja...... echt lullig voor hem ja...
Maar het is niet ver toch? 15 km?
In die aflevering van deze week zat hij in de auto en had hij het over 180 km of heb ik het niet goed gehoord?
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij zei hij dat het mooiste aan Amterdam (waar zijn zoon woont geloof ik) het bordje ‘Maastricht 180 km’ is.
Ik denk dat hij niet al zijn personeel van Beluga zomaar kan overhevel naar zijn nieuwe restaurant, als ze al mee zouden willen.
Adaline schreef:
04-02-2021 17:14
Volgens mij zei hij dat het mooiste aan Amterdam (waar zijn zoon woont geloof ik) het bordje ‘Maastricht 180 km’ is.
Ik denk dat hij niet al zijn personeel van Beluga zomaar kan overhevel naar zijn nieuwe restaurant, als ze al mee zouden willen.
In die aflevering zei hij van wel.
Tja je mag ontslag nemen en bij een ander (je ex baas) gaan werken toch?
Miss-Pippilotta schreef:
04-02-2021 16:53
Zeker! Zag je ook heeeeel duidelijk in die docu van hem (interessante docu). Ik wist overigens helemaal niet dat ze gaan scheiden. Jeetje..... zijn toch wel erg lang bij elkaar geweest.
Sergio heeft net als Hans ook een oude boerderij op het oog
https://www.pzc.nl/zeeuws-vlaanderen/se ... ing.com%2F
Adaline schreef:
04-02-2021 17:14
Volgens mij zei hij dat het mooiste aan Amterdam (waar zijn zoon woont geloof ik) het bordje ‘Maastricht 180 km’ is.
Klopt, dat was het.
Candy2020 schreef:
04-02-2021 17:23
Sergio heeft net als Hans ook een oude boerderij op het oog
https://www.pzc.nl/zeeuws-vlaanderen/se ... ing.com%2F
Interessant. Jammer dat het geen restaurant wordt. Stond nog wel op mijn lijstje om een keer bij hem te gaan eten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven