Entertainment alle pijlers

Cillian Murphy’s: hot or not?

16-09-2020 14:51 60 berichten
Alle reacties Link kopieren
Pasgeleden heb ik peaky blinders gekeken en wat een lekker ding is Cillian Murphy, of eigenlijk vooral het karakter Tommy Shelby. Een vriendin van mij vindt hem alleen echt niet aantrekkelijk en vindt dat hij een raar gezicht heeft.
Wat vinden jullie?
Ik weet helaas niet hoe je plaatjes kan plakken maar KIJK DAN :D

https://faroutmagazine.co.uk/cillian-mu ... time-list/

https://nl.pinterest.com/pin/4971552463 ... =1b17iOecj
Alle reacties Link kopieren
apestaartje30 schreef:
16-09-2020 16:39
Vergeleken met Wopke:

HOT
:proud:


Ik vind hem een goede acteur met een karakteristiek uiterlijk maar totaal niet aantrekkelijk.
Alle reacties Link kopieren
HOT! prachtige ogen, en een heerlijke mond.. maar Tom Hiddleston vind ik aantrekkelijker.
Tom Hiddlestone gaat, niet onaantrekkelijk, maar zeker ook niet zo knap als men doet voorkomen.

Dit topic doet me aan twee andere acteurs denken waarover de meningen ook verdeeld zijn. Voor mij zijn beiden aan harde Nee.

Benedict Cumberbatch
Afbeelding

en Matt Smith:

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Eens, zijn ook geen standaard pretty boys. Maar vind ik allebei ook aantrekkelijk, vooral door hun uitstaling. Daarom vind ik een channing tatum bijvoorbeeld helemaal niets. Hollywood knap, maar totaal oninteressant. Vind ik bij meer Amerikaanse acteurs, super symmetrisch, vierkante kaak, maar geen uitstraling.

En Tom.. tja, I am a sucker for blue eyes. En hij heeft iets ontwapenends. In interviews is hij altijd iets onhandig en nerdy, maar altijd een proper gentleman. YES please!

https://www.google.com/amp/s/www.radiot ... -rise/amp/
Alle reacties Link kopieren
Beide wmb ook goede acteurs maar niet erg aantrekkelijk. Seksloos ofzo.

Tom Hiddleston vind ik dan wél weer aantrekkelijk maar ben het met je eens dat hij objectief niet zo knap is als wordt voorgedaan. Ik vind het meer charisma/uitstraling/sympathiek karakter/mooie stem dat hem aantrekkelijk maakt.
Alle reacties Link kopieren
rumforviva schreef:
25-09-2020 16:51
Tom Hiddlestone gaat, niet onaantrekkelijk, maar zeker ook niet zo knap als men doet voorkomen.

Dit topic doet me aan twee andere acteurs denken waarover de meningen ook verdeeld zijn. Voor mij zijn beiden aan harde Nee.

Benedict Cumberbatch

en Matt Smith:

Ik vind ze er allebei uitzien alsof hun overgrootmoeder ook hun overgroottante was.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
Met Tom en Matt zou het nog wel lukken, als het moest.
Benedict Cumberbatch daarentegen... nope nope nope :|
Forget about what I said; the lights are gone and the party's over
Ik vind het inderdaad wel leuk dat die Britten veel meer acteurs hebben die niet cookie cutter mooi zijn.

Maar ja, voor mij zijn zichtbare wenkbrauwen blijkbaar heel belangrijk, dus tja, Matt valt sowieso af. Ik wist het ook niet, maar bij Matt ontdekte ik dat.

Ik vind Matthew Goode wel mooi. Ik doe maar geen plaatje, want ik ga vreselijk off topic.
Alle reacties Link kopieren
Naarmate de serie vordert (seizoenen) vind ik hem steeds minder aantrekkelijk worden. Dat haar is zo lelijk opgeschoren.

Maar moet je maar eens interviews met hem kijken op youtube, echt heerlijke man. Dat jongensachtige he.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb dat heel erg met Tom Hardy. Ik vind het een prachtvent, maar mijn vriendinnen vinden hem dan weer totaaal niet aantrekkelijk

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven