Entertainment alle pijlers

Cold Feet, seizoen 8 (geen spoilers ajb)

22-02-2018 21:32 235 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste liefhebbers van Cold Feet,

Na jarenlang wachten was in 2016 seizoen 6 van Cold Feet eindelijk te zien en daarna seizoen 7.

In april 2019 is seizoen 8 gestart!
Vrijdagavond, NPO3, even voor elf uur 's avonds, of via NPO Start.

Update:
In april 2020 is seizoen 9 gestart!
Vrijdagavond, NPO, even over negenen 's avonds, of via NPO Start.

Geen spoilers alsjeblieft!

Voor de liefhebbers een linkje naar het topic over seizoen 6:
entertainment/cold-feet-seizoen-6-einde ... ges/350261
melaniev wijzigde dit bericht op 15-04-2020 00:21
Reden: Update 2020
26.43% gewijzigd
Dr. Dre, don't just stand there, operate! (Eminem)
Alle reacties Link kopieren
Jaaa, fan van het eerste uur meldt zich! :cheer2:

Alleen, waarom dit 7e seizoen zo weggestopt op een laat tijdstip en zonder enige ruchtbaarheid begonnen? Seizoen 6 werd met toeters en bellen onthaalt en kreeg een prima timeslot, nu moet maar je net de mazzel hebben dat je er iets van meegekregen hebt, anders gaat dit hele seizoen aan je neus voorbij. :byee:

Maar goed, gelukkig hebben we het viva-forum en promoten we het wel gewoon met een eigen topic. Hoera! :high5:
Alle reacties Link kopieren
Is vorige week al begonnen.
Alle reacties Link kopieren
@Claudia2010: precies wat ik zeg, vorige week begonnen!

@OopjenCoppit, gezellig!

Ook ik ben fan vanaf het begin en baalde stevig toen seizoen 6 in Nederland alweer was afgelopen.

Ik kwam er bij toeval achter dat seizoen 7 eindelijk ook in Nederland was te zien. Ik snap ook niet waarom niets was aangekondigd. Gelukkig is er ook NPO Start om de meest recente afleveringen terug te kijken.
Dr. Dre, don't just stand there, operate! (Eminem)
Ohhhh blij dat ik dit topic voorbij zie komen, wist namelijk niet dat seizoen 7 al op tv was. Ga nu snel de eerste aflevering kijken.

Ook fan van het eerste uur en enorm genoten van seizoen 6 na jaren van stilte....
Alle reacties Link kopieren
Oh ik las het dan niet goed Melanie :hihi:
Ik heb het in het serie TOPIC SPOILERS IN WIT geplaatst.
Dat was een week geleden al.

Het oude topic kon ik niet meer vinden.
Jammer dat het oude topic niet omhoog is gehaald.

Daar stonden veel leuke details in over de oude serie en andere films waarin de acteurs te zijn zijn.

Nu is AFLEVERING TWEE uitgezonden. De eerste aflevering vond ik leuk.
Vandaag is aflevering gemist misschien nog te zien. In het topic De luizenmoeder heeft @DaffieMax (of iets anders dat lijkt) een link geplaatst via welke het online te kijken was.
Is beperkt mogelijk tot aantal dagen. Zie in dat andere topic hoe en misschien lukt het dan nog om aflevering 1 van seizoen 7 te kijken.

O ja, het vorige topic omhoog halen om verder te kletsen over de acteurs en de oude serie is ook leuk. Mij is het niet gelukt. Bad Gateway 502 en ik doe al genoeg.
Ik heb elders al geholpen en geattendeerd op het nieuwe seizoen. :)
anoniem_64f4bc1c8e92f wijzigde dit bericht op 23-02-2018 12:11
Reden: Vet gedrukt om gerichter zelf te zoeken
0.38% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ohhh wat leuk een Cold Feet-topic! Ik kwam er stomtoevallig achter, omdat het ter sprake kwam in het Luizenmoeder-topic. Ik kijk bijna geen gewone TV meer, dus anders had ik het echt niet geweten. De aflevering van gisteren heb ik nog niet gezien, ga ik van het weekend terugkijken.
Aflevering 1 vond ik wel weer fantastisch. Dit blijft toch wel de serie aller series hoor.
Nothing happens for a reason
Alle reacties Link kopieren
@Pumps_Italiaans,

Als ik echt niet kan wachten, zal ik je spoilertopic bekijken, maar in dit topic graag geen spoilers.
In de OP staat een linkje naar seizoen 6, maar dat is geloof ik niet het oude topic dat jij bedoelt?

Ik heb weer genoten van de aflevering. Wat een ontwikkelingen weer.
Dr. Dre, don't just stand there, operate! (Eminem)
Jaaaa, dat is de link naar het vorige seizoen. Ik had die niet zien staan. :$

In het spoiler topic staat niets extra's.
Maar als ik iets over een serie kwijt wil, zoek en het niet kan vinden dan zet het daar altijd.

Ik heb de 2e aflevering nog een keer gekeken en op een vroeger tijdstip is het veel leuker!
Alle reacties Link kopieren
In het Luizenmoeder topic heeft iemand gelukkig me er op geattendeerd. Anders was deze geweldige serie geruisloos aan mij voorbij gegaan.

Maar waarom zo'n top serie op zo'n belachelijk laat tijdstip uitzenden? Zoveel LULprogramma's, amerikaanse shitzooi op tv en dan een enkele britse makelij moet dan zo ver weggestopt worden.

Gelukkig is er nog uitzending gemist.
Alle reacties Link kopieren
Geweldige serie! Hier ook een fan van het eerste uur. Seizoen 7 heb ik al gezien, dus praat er verder niet over mee hier. Goed nieuws is dat er ook nog een seizoen 8 aan komt! https://www.comedy.co.uk/tv/news/2830/c ... _series_8/ :cheer2:
.
Alle reacties Link kopieren
Better_Sweet schreef:
23-02-2018 20:14
Goed nieuws is dat er ook nog een seizoen 8 aan komt! https://www.comedy.co.uk/tv/news/2830/c ... _series_8/ :cheer2:
:applause:
Dr. Dre, don't just stand there, operate! (Eminem)
Alle reacties Link kopieren
Topic loopt niet echt he? Nou valt er ook niet veel te vertellen als we niet mogen spoileren :whistle: .... mogen we ook niets vertellen over afleveringen die al uitgezonden zijn? Dus 1 en 2, tot nog toe?
Of was dit topic alleen bedoeld om weer onder de aandacht te brengen dat er een nieuw seizoen is...?
Nothing happens for a reason
Alle reacties Link kopieren
Heb net tweede aflevering gezien. Echt weer genoten. Hoe bedenken die schrijvers het allemaal?
Alle reacties Link kopieren
juliet64 schreef:
26-02-2018 16:30
Topic loopt niet echt he? Nou valt er ook niet veel te vertellen als we niet mogen spoileren :whistle: .... mogen we ook niets vertellen over afleveringen die al uitgezonden zijn? Dus 1 en 2, tot nog toe?
Of was dit topic alleen bedoeld om weer onder de aandacht te brengen dat er een nieuw seizoen is...?
Niet iedereen ziet de serie op hetzelfde tijdstip, maar wat mij betreft kan er gepost worden over afleveringen die op de donderdagavond zijn uitgezonden! Dan gaat het topic inderdaad een beetje lopen. Ik dacht dat er niet zoveel mensen keken omdat de serie niet echt was aangekondigd en dat er daarom weinig reacties kwamen...
Dr. Dre, don't just stand there, operate! (Eminem)
Ik zag het toevallig toen ik via uitzending gemist zag dat het de avond er voor was uitgezonden. Meteen gezocht naar de manier waarop het toch terug te kijken is.

Vorig jaar was hetzelfde. Toen heb ik de 1e aflevering gemist.
Via youtube toch het verhaal kunnen oppikken. Ik wist niet dat Adam samen met zijn zoon overal heeft gewoond. Het 6e seizoen begon dus toen hij samen met zijn zoon terug ging naar de plaats waar het 5e seizoen is geëindigd.

Ik heb de hele box gekocht om de eerste seizoenen terug te kijken.
Ik vond het wreed om het zo te laten eindigen.

Is wel handig om op het forum te lezen hoe en wanneer iets weer verder gaat.
Ik doe het dus vaak, maar is sinds de smartphone, tablet en andere mogelijkheden steeds minder in zwang.

Ik denk ... dat op BRT de serie ook nog in herhaling gaat.
Doordat het niet via uitzending gemist is terug te kijken en op laat tijdstip. Kijk ik steeds minder.
Vooral de Belgen zenden laat uit.
Zijn er trouwens Belgen op dit forum die Cold Feet kijken?
Daar werden de eerste seizoenen uitgezonden door CANVAS. Zoeken lukt niet.
Ik vind het niet via internet en ook niet op de zenders Eén en Canvas. Ik heb wel eens een stuk van Game of Thrones voorbij zien komen.
The Borgias gingen daar door. Nederlandse zenders waren afgehaakt.
Alle reacties Link kopieren
the Borgias ben ik afgehaakt. Te langdradig. Terwijl het zo'n spannende tijd is geweest. Heb heel veel boeken over die familie gelezen.

Vond de vriendin van Adam wel een moeilijke zeurdoos hoor! Of ze wel of geen kinderen wilde. Ze had slechts hoeven te zeggen met "daar ben ik nog niet uit" ipv boos te worden en weg te lopen.
Alle reacties Link kopieren
iones schreef:
27-02-2018 19:19
the Borgias ben ik afgehaakt. Te langdradig. Terwijl het zo'n spannende tijd is geweest. Heb heel veel boeken over die familie gelezen.

Vond de vriendin van Adam wel een moeilijke zeurdoos hoor! Of ze wel of geen kinderen wilde. Ze had slechts hoeven te zeggen met "daar ben ik nog niet uit" ipv boos te worden en weg te lopen.
Ja, dat vond ik ook totaal onlogisch. Ook weer zo cliché "dat vrouwen nou eenmaal zo zijn" enzo (waar Adam het later ook met z'n zoon over had). Maarja. Ik moet wel zeggen dat ik tot nog toe nog niet heel veel gelachen heb. In het vorige seizoen zat net wat meer humor voor mijn gevoel. Hopelijk komt dat nog.
Nothing happens for a reason
The Borgias in het echt zijn na een korte en bloederige periode vermoord.
In Nederland is gestopt na seizoen 1. De Belgen zijn er mee verder gegaan.

Maar Cold Feet op Canvas
Welke Belgen hebben het op die zender gezien?

Zijn er ook Belgen op dit forum?
Geen Belgen dus. Of geen Belgen die kijken naar koude voeten.

Jammer dat het niet op dezelfde zender en tijd wordt uitgezonden als vorig jaar.

Maar de CAST.
Hoe goed is die selectie. Je zou kunnen denken dat het echt bloedverwanten zijn.
Uiterlijk en manier van doen in de serie. Is echt aandacht aan besteed.

Nee, is nu meer drama dan vorig seizoen. Er zitten wijze gesprekken in.
Pete die de ballen erbij haalt om het een beetje leuk te maken. Collega heeft overgenomen.
Maar ik denk dat ze e.e.a. aan het opzetten zijn voor een vervolg.

De aflevering waarin Rachel vervliegt (ik mag nietspoileren). Kwam hard aan. Was toen altijd op zondag en dan op maandag weer vroeg op.
anoniem_64f4bc1c8e92f wijzigde dit bericht op 02-03-2018 15:11
Reden: Meer drama en minder humor.
37.17% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
iones schreef:
26-02-2018 20:53
Heb net tweede aflevering gezien. Echt weer genoten. Hoe bedenken die schrijvers het allemaal?

Ik vind de verhaallijnen inderdaad weer sterk. De humor is misschien wat subtieler dan voorheen, maar ik vind de wat serieuzere insteek niet erg en de woordgrappen blijven goed.

Sommige dingen zijn inderdaad wat vergezocht, zoals de 'ontvoering' van David.

David raakt heel langzaam zijn sullige karakter kwijt, ik ben benieuwd waar dat eindigt. Ik vroeg me ook af of zijn zoon Josh nog in de serie terug zal komen.

In ieder geval baal ik telkens als de aflevering is afgelopen: weer een week wachten!
Dr. Dre, don't just stand there, operate! (Eminem)
Alle reacties Link kopieren
MelanieV schreef:
02-03-2018 15:43
Ik vind de verhaallijnen inderdaad weer sterk. De humor is misschien wat subtieler dan voorheen, maar ik vind de wat serieuzere insteek niet erg en de woordgrappen blijven goed.

Sommige dingen zijn inderdaad wat vergezocht, zoals de 'ontvoering' van David.

David raakt heel langzaam zijn sullige karakter kwijt, ik ben benieuwd waar dat eindigt. Ik vroeg me ook af of zijn zoon Josh nog in de serie terug zal komen.

In ieder geval baal ik telkens als de aflevering is afgelopen: weer een week wachten!
Ja, wel weer genoten inderdaad! Die ontvoering was nogal flauw ja. En ik vond het een tikkie onrealistisch dat een jongen van 16 jaar graag vader zou willen worden en zo'n moeite had met die abortus (maar dat komt misschien omdat ik dan mijn eigen zoon van die leeftijd in mijn hoofd heb - die zou totaal anders reageren denk ik). Was even bang dat het een soort moralistische wending zou krijgen en dat ze op het laatste moment die abortus toch niet door zouden zetten, maar dat was gelukkig niet zo, had ik jammer gevonden (niet dat een abortus nu zo leuk is, maar in dit geval leek het me inderdaad de beste oplossing voor iedereen).

Denk niet dat Josh nog terugkomt, die verhaallijn is waarschijnlijk bedacht omdat de acteur die hem speelde niet meer mee wilde of kon doen.
Nothing happens for a reason
Alle reacties Link kopieren
MelanieV schreef:
02-03-2018 15:43
Ik vind de verhaallijnen inderdaad weer sterk. De humor is misschien wat subtieler dan voorheen, maar ik vind de wat serieuzere insteek niet erg en de woordgrappen blijven goed.

Sommige dingen zijn inderdaad wat vergezocht, zoals de 'ontvoering' van David.

David raakt heel langzaam zijn sullige karakter kwijt, ik ben benieuwd waar dat eindigt. Ik vroeg me ook af of zijn zoon Josh nog in de serie terug zal komen.

In ieder geval baal ik telkens als de aflevering is afgelopen: weer een week wachten!
Jaaa, die subtiele humor en woordgrappen, ze zijn erg goed in laten zien wat er niet gezegd wordt... zoals dat lachje van verstandhouding tussen Pete en nieuwe-collega-in-rolstoel bij dat lottoballetje :biggrin:

Ik dacht trouwens dat Matthew vorig seizoen nog met die andere dochter van David en Karen, Ellie, ging, of vergis ik me?
Nothing happens for a reason

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven