Concert Harry Styles- VIP (ervaringen?)
dinsdag 19 mei 2026 om 08:08
Hoi allen,
Ik heb voor komend weekend VIP-tickets voor Harry Styles. Nog nooit eerder ergens VIP-tickets voor gehad, en kan online maar weinig vinden. Beperkte info gehad met tijden waar met name in staat dat de laatste “check-in” voor de vroege entree om 15u is.
Dat vind ik heel vroeg, aangezien de normale entree pas start om 17u. Ik vraag me af of het de moeite is om zo vroeg al in de arena te zijn. Daarom op zoek naar ervaringen!
Iemand hier die al met VIP-tickets naar dit concert geweest is? Wat moet ik me voorstellen bij het “VIP-gebied”? Kan je daar een beetje op een fijne manier een paar uur zijn? Is er nog wat te beleven? En is het de moeite zo vroeg te zijn om vooraan te staan? Begreep ook al dat helemaal vooraan gezien de opbouw van het podium niet altijd fijn is, maar weet ook weer niet wat daar van klopt…
Bedankt vast!
Ik heb voor komend weekend VIP-tickets voor Harry Styles. Nog nooit eerder ergens VIP-tickets voor gehad, en kan online maar weinig vinden. Beperkte info gehad met tijden waar met name in staat dat de laatste “check-in” voor de vroege entree om 15u is.
Dat vind ik heel vroeg, aangezien de normale entree pas start om 17u. Ik vraag me af of het de moeite is om zo vroeg al in de arena te zijn. Daarom op zoek naar ervaringen!
Iemand hier die al met VIP-tickets naar dit concert geweest is? Wat moet ik me voorstellen bij het “VIP-gebied”? Kan je daar een beetje op een fijne manier een paar uur zijn? Is er nog wat te beleven? En is het de moeite zo vroeg te zijn om vooraan te staan? Begreep ook al dat helemaal vooraan gezien de opbouw van het podium niet altijd fijn is, maar weet ook weer niet wat daar van klopt…
Bedankt vast!
dinsdag 19 mei 2026 om 13:12
Je hebt early entree en goodie bag. TikTok staat vol met mensen die dit hebben. Ze hebben inmiddels eea aangepast hoorde ik.
Als je later komt is de early enter dicht. Die sluit meen ik om 17:00. Enne mensen klagen graag. Maar ik lees ook heel veel leuke recensies. Dus.
Ik ga naar de laatste show in NL. kijk er naar uit
. Zijn laatste album vind ik zelf erg goed.
Als je later komt is de early enter dicht. Die sluit meen ik om 17:00. Enne mensen klagen graag. Maar ik lees ook heel veel leuke recensies. Dus.
Ik ga naar de laatste show in NL. kijk er naar uit
dinsdag 19 mei 2026 om 13:22
dinsdag 19 mei 2026 om 13:28
Als ik jou was zou ik je VIP-kaartje proberen te verkopen en gewoon als Plebs nog een re-sale ticket kopen op de eerste ring. Daar zit ik morgen, en ik denk dat ik Harry langer en meer zie dan de mensen die tussen die vakken staan. En dat voor 75 euro.
Maar goed. Bij Taylor zat ik helemaal in de nok schuin achter het podium (voor een bak meer geld) en was het alsnog geweldig.
Maar goed. Bij Taylor zat ik helemaal in de nok schuin achter het podium (voor een bak meer geld) en was het alsnog geweldig.
dinsdag 19 mei 2026 om 15:05
Eens.Taskmaster schreef: ↑19-05-2026 13:28Als ik jou was zou ik je VIP-kaartje proberen te verkopen en gewoon als Plebs nog een re-sale ticket kopen op de eerste ring. Daar zit ik morgen, en ik denk dat ik Harry langer en meer zie dan de mensen die tussen die vakken staan. En dat voor 75 euro. .
Die early entry dingen zijn alleen “leuk” als je uuuuuren wil gaan staan om vooraan te staan. En als je pech hebt sta je bij die brug.
dinsdag 19 mei 2026 om 15:05
Ik heb voor de gein eens gekeken en voor morgen kun je nog kaartjes scoren voor zitplaatsen eerste ring voor €61,60 gewoon doorverkoop via Ticketmaster dus geen gezeik dat je er toch niet in komt. Het is dat ik niks met Harry Styles heb anders had ik die meteen gekocht. Ik wacht tegenwoordig sowieso met het kopen van kaartjes tenzij ik verwacht dat het snel uitverkocht/heel populair is. Het is een gok maar de laatste 3 concerten waar ik heen ben gegaan had ik een kaartje voor ruim de helft gekocht. Was wel fijn want vaak komen er ook nog trein kosten bij en eventueel een hotel, dat maakt het allemaal wel erg duur.Taskmaster schreef: ↑19-05-2026 13:28Als ik jou was zou ik je VIP-kaartje proberen te verkopen en gewoon als Plebs nog een re-sale ticket kopen op de eerste ring. Daar zit ik morgen, en ik denk dat ik Harry langer en meer zie dan de mensen die tussen die vakken staan. En dat voor 75 euro.
dinsdag 19 mei 2026 om 15:23
De verwachting was ook dat het snel uitverkocht was. En dat was het ook, totdat er 4 concerten werden toegevoegd.Graze schreef: ↑19-05-2026 15:05Ik heb voor de gein eens gekeken en voor morgen kun je nog kaartjes scoren voor zitplaatsen eerste ring voor €61,60 gewoon doorverkoop via Ticketmaster dus geen gezeik dat je er toch niet in komt. Het is dat ik niks met Harry Styles heb anders had ik die meteen gekocht. Ik wacht tegenwoordig sowieso met het kopen van kaartjes tenzij ik verwacht dat het snel uitverkocht/heel populair is. Het is een gok maar de laatste 3 concerten waar ik heen ben gegaan had ik een kaartje voor ruim de helft gekocht. Was wel fijn want vaak komen er ook nog trein kosten bij en eventueel een hotel, dat maakt het allemaal wel erg duur.
Als je er heel graag heen wil, wil je daar niet op gokken.
dinsdag 19 mei 2026 om 15:31
61,60 zie ik alleen voor losse plaatsen.Graze schreef: ↑19-05-2026 15:05Ik heb voor de gein eens gekeken en voor morgen kun je nog kaartjes scoren voor zitplaatsen eerste ring voor €61,60 gewoon doorverkoop via Ticketmaster dus geen gezeik dat je er toch niet in komt. Het is dat ik niks met Harry Styles heb anders had ik die meteen gekocht. Ik wacht tegenwoordig sowieso met het kopen van kaartjes tenzij ik verwacht dat het snel uitverkocht/heel populair is. Het is een gok maar de laatste 3 concerten waar ik heen ben gegaan had ik een kaartje voor ruim de helft gekocht. Was wel fijn want vaak komen er ook nog trein kosten bij en eventueel een hotel, dat maakt het allemaal wel erg duur.
dinsdag 19 mei 2026 om 15:51
Nee klopt. Toen wij bestelden was alles in een kwartier al volledig uitverkocht, deze kaarten heb ik echt met pijn en moeite binnengesleept. Maar ik ben nog steeds blij met de plekken hoor! Heb er veel zin in. Zitten bij zo’n concert vind ik niks en ik sta graag dichtbij, zelfs al is het zicht dan wat minder. Dus geen behoefte aan wissel
dinsdag 19 mei 2026 om 15:53
En je kunt altijd nog naar achteren lopen als het zicht daar beter is!Charlie591 schreef: ↑19-05-2026 15:51Nee klopt. Toen wij bestelden was alles in een kwartier al volledig uitverkocht, deze kaarten heb ik echt met pijn en moeite binnengesleept. Maar ik ben nog steeds blij met de plekken hoor! Heb er veel zin in. Zitten bij zo’n concert vind ik niks en ik sta graag dichtbij, zelfs al is het zicht dan wat minder. Dus geen behoefte aan wissel![]()
dinsdag 19 mei 2026 om 15:58
Dan kun je inderdaad makkelijker gokken op goedkopere plaatsen. Dan kom je er altijd wel tussen.
De plaatsen die ik zelf heb (gekocht in een later stadium, maar voor de re-sale) zie ik nog niet goedkoper dan ik ervoor betaald heb (voor 2 naast elkaar). En dan nog, op dat moment had ik het ervoor over. Maar het is wel een idee, als ik toch nog eens naar een uitverkocht concert wil, om te kijken voor losse plaatsen.
dinsdag 19 mei 2026 om 16:25
Ja ik had denk ik wel mazzel. Ik heb twee plekken op de eerste ring bij elkaar voor 75 euro per stuk. Mensen die twee stoelen verder zitten moeten 200 euro betalen (gewoon Ticketmaster) of vier stoelen verderop zijn ook nog te koop voor 168 euro per stuk (ook re-sale).
Maar goed, bij Taylor had je dit soort deals echt niet. Die prijs (via onofficiele retail only ook) kwam niet onder de 230 euro toen.
Maar goed, bij Taylor had je dit soort deals echt niet. Die prijs (via onofficiele retail only ook) kwam niet onder de 230 euro toen.
dinsdag 19 mei 2026 om 17:35
nee, maar 3 of 10 concerten scheelt wel. Ook al komt hij buiten Londen verder niet in Europa.Taskmaster schreef: ↑19-05-2026 16:25Ja ik had denk ik wel mazzel. Ik heb twee plekken op de eerste ring bij elkaar voor 75 euro per stuk. Mensen die twee stoelen verder zitten moeten 200 euro betalen (gewoon Ticketmaster) of vier stoelen verderop zijn ook nog te koop voor 168 euro per stuk (ook re-sale).
dinsdag 19 mei 2026 om 20:40
Ik vond de VIP voor mijn lievelingsband destijds wel de moeite. Om het podium zit ook nog een corridor voor de veiligheid, met hek, dus stond niet tegen de rand aan te kijken. Wel is het heel lang wachten idd. Je kunt gelukkig wel wat te eten daar. En je krijgt vaak wat Goodies. Mijn ervaring: als je alleen bent, maak vrienden! Haak als het even kan aan bij andere fans, vaak raak je toch al in gesprek tijdens het wachten. Je hebt sowieso iets gemeen
Voordeel: je hebt iemand die je plekje bezet houdt als je nog even gaat plassen/drinken halen.
woensdag 20 mei 2026 om 18:08
Ze gaan iets doen aan het slechte zicht:
https://nos.nl/artikel/2615138-podium-h ... echt-zicht
Tjezus, wat vals
woensdag 20 mei 2026 om 19:38
Ja dat las ik ook. Hopelijk krijgen de fans die niks konden zien een kaartje voor een ander concert, het is toch nog niet uitverkocht of (gedeeltelijk) geld terug. Vind het ook raar dat ze dit tijdens het ontwerp of de opbouw niet hebben opgemerkt, dat die bruggen te hoog zijn om overheen te kijken. Ik snap wel dat publiek die in die vakken staat er onderdoor moet kunnen om drinken te halen, naar de wc te gaan etc maar dat kan toch anders opgelost worden lijkt me.MevrouwJack schreef: ↑20-05-2026 18:08Ze gaan iets doen aan het slechte zicht:
woensdag 20 mei 2026 om 21:50
donderdag 21 mei 2026 om 00:43
Nou dat is heel normaal bij dit soort concerten. Denk niet dat iemand zich eraan stoort want letterlijk driekwart van het stadion of was of Harry of zichzelf aan het filmen (die laatste trend snap ik al helemaal niet).
zaterdag 23 mei 2026 om 09:54
Vroeg gaan was niet per se nodig geweest, omdat er ontzettend veel bloedfanatieke (met name) meisjes zijn die daar dus idd echt al een hele dag bij het hek stonden. Bovendien loopt Harry het hele stadion door dus staat hij zeker niet heel de tijd op “jouw” podium. Maar de sfeer was goed, het zicht was priiima (de brug idd verplaatst?) en het optreden echt top. Voor degenen die het zich nog afvragen
zaterdag 23 mei 2026 om 10:26
Fijn!Charlie591 schreef: ↑23-05-2026 09:54Vroeg gaan was niet per se nodig geweest, omdat er ontzettend veel bloedfanatieke (met name) meisjes zijn die daar dus idd echt al een hele dag bij het hek stonden. Bovendien loopt Harry het hele stadion door dus staat hij zeker niet heel de tijd op “jouw” podium. Maar de sfeer was goed, het zicht was priiima (de brug idd verplaatst?) en het optreden echt top. Voor degenen die het zich nog afvragen![]()
Ik kreeg ook heel enthousiaste filmpjes van mijn jongste
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in