Entertainment alle pijlers

Curvy Supermodel *Geen Spoilers*

06-02-2018 23:48 558 berichten
Op 26 februari start Curvy Supermodel.
Anna Noushin zal het programma presenteren. De jury bestaat uit fotograaf Nigel Barker, curvy model Daniëlle van Gondelle en stylist JeanPaul Paula.

GEEN SPOILERS S.V.P.

De 10 modellen die hun intrek nemen in het huis:
01. Fabiënne
02. Myla
03. Stephanie
04. Isadee
05. Veerle
06. Stefanie
07. Jo-Ann
08. Iskamella
09. Anjali
10. Demy

Dit zijn de modellen die zijn afgevallen
anoniem_272211 wijzigde dit bericht op 09-04-2018 22:07
43.84% gewijzigd
Ik vind dat Iskamella randjes heeft. En ik vind haar echt veel te oud om model te worden.

Verder blij dat Fabienne eruit is. Ik vond haar echt vreselijk naar. En idd veel meer een actrice dan een model.

Die Joanne vind ik totaal niet interessant en een veel te lang beetje scheef gezicht hebben.

Isadee vind ik by far de leukste.
En Anjali.

Verder vind ik ze vrij vormeloos en ook wel wat te mollig vooral hun bovenbenen. Ik weet dat het curvy is maar ik vind het toch op de een of andere manier voor een model minder mooi.
Ik heb dit keer geen favoriet. Ik vind er geen enkele echt bijzonder mooi of er uit springen.
Alle reacties Link kopieren
Ze zijn allemaal typisch Hollands vierkant.
Nowadays people know the price of everything and the value of nothing.
Jammer dat ze allemaal van die grote broekjes aan kregen, hipsters staan vaak mooier bij curves vind ik.

Hollandse curves, ik vind ze nog steeds niet heel curvy en mis een beetje taille bij de meesten.

Fabienne vind ik geen leuke persoonlijkheid hebben. Geen idee waarom. Ik ga haar niet missen.
Rouge__ schreef:
20-03-2018 12:42
nah ging vooral over Primadonna en ons gesprek hier. ik zei zodra ik bh''s nodig ga ik naar primadonna , waarop hij zegt oke dus het heeft gewerkt. nee hoe bedoel je?
begint meneer een heel betoog over dat ik alleen maar daar een bh ga kopen omdat ik het nu op tv zag :facepalm: . dus ik hou mij betoog over dat primadonna juist is voor vrouwen met grote borsten omdat er vaak bij H&M/Hunkenmoller maar tot D/E gaat en ik daar echt niet in pas. Vervolgens kregen we de discussie dat alleen vollere vrouwen grote borsten hebben :facepalm:


verder was het een gezellig avond
Dus jij dacht bij het woord 'oke' dat is mooi snel geregeld en toen moest je er nog een halve avond over praten. :proud: :rofl:
Mannen.... :twisted: :clown:
anoniem_272211 wijzigde dit bericht op 20-03-2018 19:42
0.78% gewijzigd
Yggdrasil- schreef:
20-03-2018 13:27
Ik vind dat Iskamella randjes heeft. En ik vind haar echt veel te oud om model te worden.

Verder blij dat Fabienne eruit is. Ik vond haar echt vreselijk naar. En idd veel meer een actrice dan een model.

Die Joanne vind ik totaal niet interessant en een veel te lang beetje scheef gezicht hebben.

Isadee vind ik by far de leukste.
En Anjali.

Verder vind ik ze vrij vormeloos en ook wel wat te mollig vooral hun bovenbenen. Ik weet dat het curvy is maar ik vind het toch op de een of andere manier voor een model minder mooi.
Ik vind het zo onaardig om over iemand te zeggen dat ze randjes heeft. Hoe zou jij het vinden als er in die termen over jou gesproken wordt (oprechte vraag)?

Als ik Isadee gewoon zie lopen, zie ik er qua uitstraling, kleding e.d. absoluut geen model in. Maar op de foto's zeker wel. Het leukste vind ik nog haar nuchterheid.
Alle reacties Link kopieren
Tijdschriftenverslindster schreef:
20-03-2018 19:34
Dus jij dacht bij het woord 'oke' dat is mooi snel geregeld en toen moest je er nog een halve avond over praten. :proud: :rofl:
Mannen.... :twisted: :clown:
snap je... :facepalm: :facepalm:
Relax we're all crazy, it's not a competition
Rouge__ schreef:
20-03-2018 20:05
snap je... :facepalm: :facepalm:
Daarom ben ik single :idee: :proud:
Alle reacties Link kopieren
Ik snap het woord 'randjes hebben' nooit zo.
Kwam dat hier op het forum voor het eerst tegen en verder ook nog nergens gehoord.
Ik dacht eerst dat het positief was omdat het voor mij hetzelfde klinkt als het Engelse 'edgy'. :proud:
Dat je randjes hebt betekent volgens mij dat je een beetje onverzorgd of ordinair lijkt. Dat vind ik op Iskamella niet van toepassing. Ik zie gewoon een leuke vrouw.
AnAppleADay schreef:
21-03-2018 09:07
Ik snap het woord 'randjes hebben' nooit zo.
Kwam dat hier op het forum voor het eerst tegen en verder ook nog nergens gehoord.
Ik dacht eerst dat het positief was omdat het voor mij hetzelfde klinkt als het Engelse 'edgy'. :proud:
Ik ken die term ook alleen maar van het forum en heb nog steeds geen idee wat het nu precies betekent :-)
Randjes, dan ben je een beetje aso of viezig. Ik vind Iskamella ook randjes hebben eigenlijk, ze heeft een beetje een aso uitstraling naar mijn idee.
Ben vooral pro-Isadee. Veerle's gezicht vind ik ook prachtig als ze aan 't kletsen is, op foto's pakt ze minder lekker. Jo-Ann heeft heel kleine mond en dat vind ik gewoon niet zo mooi, zeker niet als je voor de rest best veel hoofd hebt.
De randjes van Iskamella zie ik ook, maar niet hinderlijk. Vond dat kind uit de gewone HNTM (Sanne?) ook randerig, en daar vond ik heel irritant.
Stephanie is soort Sandra Bullock; leuk. En dat was 't dan ook wel.
Anjali doet me helemaal niets.
Myla moet dr pruikje afdoen; zonder is ze écht veel stijlvoller en mooier.
Heb ik ze dan allemaal gehad?
Toch best veel tekst voor 'n TVP :D.
Piratesse schreef:
21-03-2018 18:33
Toch best veel tekst voor 'n TVP :D.
Hahahahaha.

Ja ik vind Myla ook veel mooier zonder die pruik
Wie gaat er straks ook kijken?
Alle reacties Link kopieren
Ik :cheer:
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
Wat heb ik gemist??! :whut:

welke sieraden??? merk?

Ja Isadee je moet het ook in je tas doen schattige :bonk:
Relax we're all crazy, it's not a competition
Sorry Rouge; ik weet ook niet wat je gemist heb. Kreeg telefoon en heb het tot nu toe dus gemist. Kijk ik later vanavond het eerste stuk terug en kijk gewoon nu al de tweede helft.
Alle reacties Link kopieren
Swarovski.
Sommige meisjes zeggen eerlijk wat ze er van vinden. Beter glimlach je dan denk ik.
Alle reacties Link kopieren
Geeft niks :bigkiss:

Ik stond even in de keuken dus heb de 1ste 15 min gemist liep binnen bij Isadee die haar foto’s was vergeten
Relax we're all crazy, it's not a competition
Nou echt een paar die glashard zeggen dat ze het nooit zouden dragen of lelijk vinden...

En serieus je fotos vergeten naar een go see ?????? :facepalm:
Alle reacties Link kopieren
LadyMadonna schreef:
26-03-2018 20:58
Swarovski.
Sommige meisjes zeggen eerlijk wat ze er van vinden. Beter glimlach je dan denk ik.
oooh dacht Zinzi ofzo omdat Iskamelle het had over een ''jongere'' merk. Ik zou er sowieso geen nee tegen zeggen :$

waarom stylen ze het haar van Iskamelle altijd ... :-? :@@:
Relax we're all crazy, it's not a competition
Dat was vorige week al in de vooruitblik; echt onvoorstelbaar dat je je portfolio vergeet als model (en toch gebeurde het al vaker in de 'gewone' next top model.
Echt onbegrijpelijk dat de dames niet begrijpen dat het tegen een opdrachtgever niet handig is om te zeggen dat je Swarovski niet mooi vindt.
Goed dat Iskamella andere outfit kreeg; die kleding deed afbreuk aan de choker (niet dat ik die mooi vind, maar smaken verschillen). Ze hadden weer een Prima Donna body trouwens, model Deauville. Blijf het echt onhandig vinden, tattoo's voor een model.
Alle reacties Link kopieren
Nou anjali heeft wel wat heirloom pieces gekregen hoor.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het irritant hoeveel de dames klagen over van alles en nog wat.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven