Entertainment alle pijlers

Curvy Supermodel *Geen Spoilers*

06-02-2018 23:48 558 berichten
Op 26 februari start Curvy Supermodel.
Anna Noushin zal het programma presenteren. De jury bestaat uit fotograaf Nigel Barker, curvy model Daniëlle van Gondelle en stylist JeanPaul Paula.

GEEN SPOILERS S.V.P.

De 10 modellen die hun intrek nemen in het huis:
01. Fabiënne
02. Myla
03. Stephanie
04. Isadee
05. Veerle
06. Stefanie
07. Jo-Ann
08. Iskamella
09. Anjali
10. Demy

Dit zijn de modellen die zijn afgevallen
anoniem_272211 wijzigde dit bericht op 09-04-2018 22:07
43.84% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik kijk! Maar ik kijk op Videoland en heb het net aangezet dus ik loop denk ik 10min voor op jullie (en na de reclames nog meer :proud:)
Alle reacties Link kopieren
Mooie dames! Wel veel verschil in maten zo te zien, geen idee wat precies de plus-size maten zijn.
Alle reacties Link kopieren
Dacht dat Nigel Barker wel huilend weggelopen zijn na dat laatste sneue seizoen van HNTM, maar blijkbaar ligt z'n standaard niet zo hoog :proud:
Tjezus, wat vals
MevrouwJack schreef:
26-02-2018 20:42
Dacht dat Nigel Barker wel huilend weggelopen zijn na dat laatste sneue seizoen van HNTM, maar blijkbaar ligt z'n standaard niet zo hoog :proud:
Dat dus
Waarom staat die Fabiënne op sneakersokken onder een badpak? :facepalm:
Alle reacties Link kopieren
Meesten lijken wel wat ouder dan bij HNTM, maar dat vind ik wel leuk. Gaat het misschien iets meer over modellenwerk en wat minder over geschreeuw over en weer.
Tjezus, wat vals
Alle reacties Link kopieren
mooie vrouwen
Tjezus, wat vals
MevrouwJack schreef:
26-02-2018 20:50
Meesten lijken wel wat ouder dan bij HNTM, maar dat vind ik wel leuk. Gaat het misschien iets meer over modellenwerk en wat minder over geschreeuw over en weer.
Valt mij inderdaad ook op dat er veel wat oudere modellen zijn. Maar is het reëel om dan te verwachten dat iemand nog topmodel wordt? Ik betwijfel het.
Is dit curvy :-o? Deze dames hebben toch een redelijk normaal figuur...
Alle reacties Link kopieren
Leaf schreef:
26-02-2018 20:56
Is dit curvy :-o? Deze dames hebben toch een redelijk normaal figuur...
De meesten zou ik wel curvy noemen, rond maat 40/42. Zeker voor de modellenwereld.

Er zitten er een aantal bij die wel slank zijn. Maat 38 met 1.80m is natuurlijk niet echt plus size.
anappleaday wijzigde dit bericht op 26-02-2018 21:01
4.81% gewijzigd
Ze hebben ook een normaal figuur. Omdat gewone modellen dat niet hebben.
High fashion modellen zijn niet de norm. Hun maten zijn niet standaard. Vrijwel niemand is van nature zo petite. Uitzonderingen daargelaten.
Ik ben het ook niet met de term eens en ik zie ook meiden voorbij komen dat ik denk: huh is dat curvy? Maar ja, in modellen land is dat idd curvy.
Ik vind het wel vervelend omdat ik met mijn dochters kijk en het niet zo chill zou vinden als zij nu denken dat zij ook te dik zijn.

Verder is die ginger-krullen dame net een vrouwelijke versie van Montell ;-)

Ik vind een aantal heel knap en een aantal geen fluit aan.

Ik vind die Danielle trouwens echt prachtig <3
Leaf schreef:
26-02-2018 20:56
Is dit curvy :-o? Deze dames hebben toch een redelijk normaal figuur...
Voor de mode-industrie is dit curvy.
Alle reacties Link kopieren
Al die termen zijn ook wel onhandig aangezien iedereen ze anders interpreteert. Deze vrouwen vind ik curvy maar niet dik. Dik en curvy kan wat mij betreft samengaan maar hoeft niet. Ik ben zelf dik maar niet zo mooi curvy als deze vrouwen.
Tjezus, wat vals
Valt mij wel op dat een aantal modellen echt een slechte huid hebben. Normaal geen probleem, maar als model....
Alle reacties Link kopieren
Curvy betekent voor mij gewoon letterlijk 'mooie rondingen', dus: heupen, kont, borst eventueel... kan met maat 38 maar ook met 48.
Tjezus, wat vals
Alle reacties Link kopieren
Wat een spuuglelijk broekpak zeg, dat rode
Tjezus, wat vals
Die Myla: die foto's betitelt toch geen mens als high fashion?
Alle reacties Link kopieren
Tijdschriftenverslindster schreef:
26-02-2018 21:07
Die Myla: die foto's betitelt toch geen mens als high fashion?

Ik dacht dat ze juist bedoelde dat er al redelijk wat donkere modellen in de high fashion zitten maar nog niet in de plus size.
Of heb ik nou de verkeerde in mn hoofd?
MevrouwJack schreef:
26-02-2018 21:05
Wat een spuuglelijk broekpak zeg, dat rode
Ik vind dit ding van Isadee er ook niet uitzien.
Alle reacties Link kopieren
ik val net binnen, vind geen van ze curvy.. oke Naomi en Isadee komt in de buurt
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
Er had inderdaad wel wat meer diversiteit in kunnen zitten, van sommigen snap ik niet dat ze geselecteerd zijn
Tjezus, wat vals
AnAppleADay schreef:
26-02-2018 21:08
Ik dacht dat ze juist bedoelde dat er al redelijk wat donkere modellen in de high fashion zitten maar nog niet in de plus size.
Of heb ik nou de verkeerde in mn hoofd?
Klopt; dat zei ze daarna.
Jee, dat programma is goed voor mijn zelfvertrouwen. Ik draag nooit meer een bikini, maar als ik mijn figuur (ik ben halverwege de 50) vergelijk met die modellen dan kan ik gerust een bikini gaan kopen. Ik vind curvy niet hetzelfde als te dik en die modellen vind ik toch net even te mollig. Ik begrijp dus niet waar de naam Curvy Supermodel vandaan komt.
Alle reacties Link kopieren
idd, als ik aan curvy denk ik, denk ik aan ''rubensvrouwen'' of Christina Hendricks
Relax we're all crazy, it's not a competition
MevrouwJack schreef:
26-02-2018 21:12
Er had inderdaad wel wat meer diversiteit in kunnen zitten, van sommigen snap ik niet dat ze geselecteerd zijn
Sommige modellen zou ik als eerste geld geven om nieuwe kleding te kopen. Zoals dat meisje in zwarte broek met oranje trui.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven