De Bachelorette 2026 via Videoland
vrijdag 1 mei 2026 om 12:45
Ze wil gewoon prioriteit zijn voor haar vriend. Ze zegt niet dat hij niet met vrienden mag afspreken, maar wel dat zij op de eerste plek wil staan. Vind ik helemaal niet raar.Nadinexxx schreef: ↑01-05-2026 12:39Beate heeft nu al een aantal gezegd: als je zegt geen tijd te hebben en je spreekt wel met je vrienden af, dan moet je mij niet bellen.
En al die mannen: ja, begrijp ik.
Dat begrijp ik dus echt niet. Is er nou niemand die dan zegt: joh als ik toevallig al heel lang afspraken heb staan, wat zou je dan doen? Eis je dan dat ik die afspraken afzeg? Of is dat ok als het toevallig eens zou uitkomt? Ik vind dat echt vreemd claimerig gedrag en begrijp niet dat die mannen daar zonder doorvragen in mee gaan.
Ik vind Diva echt ontzettend leeg. Verder dan je "wat is je favoriete borrelhapje?" komt ze niet. En dat overdreven gegiechel steeds, doe normaal.
vrijdag 1 mei 2026 om 23:54
Wat een saaie aflevering gisteren. .
Ik dacht dat we bijna bij de finale waren maar alleen Diva heeft 1 jongen naar huis gestuurd toch?
3 bachelorettes is ook wat veel, 1 zou genoeg zijn volgens mij.
Ze zijn totaalverschillend dus trekken allemaal andere mannen aan (ok, er waren er dacht ik een paar die ze alle 3 interessant vonden). Wisten ze vooraf eigenlijk wie er mee deden? Van Kashin in ieder geval niet
Ik dacht dat we bijna bij de finale waren maar alleen Diva heeft 1 jongen naar huis gestuurd toch?
3 bachelorettes is ook wat veel, 1 zou genoeg zijn volgens mij.
Ze zijn totaalverschillend dus trekken allemaal andere mannen aan (ok, er waren er dacht ik een paar die ze alle 3 interessant vonden). Wisten ze vooraf eigenlijk wie er mee deden? Van Kashin in ieder geval niet
zaterdag 2 mei 2026 om 08:55
Die mannen willen winnen natuurlijk. Hoe langer ze zich kunnen profileren op tv hoe meer publiciteit. En wellicht nog een keer bonusseks. Een vaste relatie is denk ik bijzaak.Nadinexxx schreef: ↑01-05-2026 12:39Beate heeft nu al een aantal gezegd: als je zegt geen tijd te hebben en je spreekt wel met je vrienden af, dan moet je mij niet bellen.
En al die mannen: ja, begrijp ik.
Dat begrijp ik dus echt niet. Is er nou niemand die dan zegt: joh als ik toevallig al heel lang afspraken heb staan, wat zou je dan doen? Eis je dan dat ik die afspraken afzeg? Of is dat ok als het toevallig eens zou uitkomt? Ik vind dat echt vreemd claimerig gedrag en begrijp niet dat die mannen daar zonder doorvragen in mee gaan.
zaterdag 2 mei 2026 om 21:58
Het gaat wel iets verder dan prioriteit. Ze heeft al herhaaldelijk gezegd dat 'hij niet met z'n vrienden moet gaan stappen' . Het komt echt heel prinsesserig en claimerig over. Denk inderdaad dat de mannen willen winnen misschien
zondag 3 mei 2026 om 00:53
Nee, dat zegt ze niet. Ze zegt dat ze geen zin heeft in een vriend die élk weekend met zijn vrienden de hort op wil, en dat "ik heb geen tijd" niet eigenlijk "ik heb geen tijd voor jou" moet betekenen. Vrij normale standaarden imo.
zondag 3 mei 2026 om 07:12
Ik interpreteer het toch echt anders. En volgens mij heeft het ze in het seizoen dat ze zelf mee deed zelfs letterlijk gezegd dat ze geen vriend wil die elk weekend gaat stappen.
En zelfs bij een andere interpretatie, vind ik dat geen normale standaard. Ben zelf iets meer van elkaar vrij laten geloof ik.
zondag 3 mei 2026 om 08:47
Precies, elk weekend. Ik zou daar ook geen zin in hebben. Ik vind elk weekend stappen iets voor jongens, niet voor mannen.Nadinexxx schreef: ↑03-05-2026 07:12Ik interpreteer het toch echt anders. En volgens mij heeft het ze in het seizoen dat ze zelf mee deed zelfs letterlijk gezegd dat ze geen vriend wil die elk weekend gaat stappen.
En zelfs bij een andere interpretatie, vind ik dat geen normale standaard. Ben zelf iets meer van elkaar vrij laten geloof ik.
zondag 3 mei 2026 om 08:51
donderdag 7 mei 2026 om 14:50
Ik had dit nooit van mezelf verwacht maar Beate begint mijn "favoriet" te worden. Of nou ja, de minst irritante. Zowel Diva als Kashin blijven zo kirren als kindvrouwtjes.."Stop", "hou op hoor" en Diva vindt alles "awkward".
Beate blijft een beetje apart en verwend, maar gaat wel de diepte in en heeft zelfs wat humor.
Dat ze Furkan er al zo lang in laat, snap ik niet. Wat was die geforceerd aan het tonen dat hij heus wel los was.
Beate blijft een beetje apart en verwend, maar gaat wel de diepte in en heeft zelfs wat humor.
Dat ze Furkan er al zo lang in laat, snap ik niet. Wat was die geforceerd aan het tonen dat hij heus wel los was.
donderdag 14 mei 2026 om 11:43
Volgende week echt spannend. Dit keer zag ik het wel aankomen.
Ik wil die top van Beate met die slang! Iemand een idee waar die van is?
Verder vond ik die vriendin van Kashin echt mega irritant. Was net zo'n zakelijke sollicitatie. En ook die vriendinnen: hou op hoooorrrrr.
Ik zou er knettergek van worden.
Verder vond ik die vriendin van Kashin echt mega irritant. Was net zo'n zakelijke sollicitatie. En ook die vriendinnen: hou op hoooorrrrr.
donderdag 14 mei 2026 om 12:07
Jaaa eindelijk een beetje actie in de tent.Nadinexxx schreef: ↑14-05-2026 11:43Volgende week echt spannend. Dit keer zag ik het wel aankomen.
Ik had niet verwacht dat Kashin Selvin weg zou sturen eigenlijk. Ik zie totaal geen chemie met Casper, al is dat volgens mij wel echt een leuke gast.
Ik vond de ouders van Beate verrassend leuk. Omdat ze een beetje een prinsesje is, dacht ik dat het van die pamper-ouders zouden zijn.
vrijdag 15 mei 2026 om 10:48
Ik vond die ene vriendin van Kashin ook echt vreselijk, het zet Kashin zelf ook niet echt in een beter daglicht wat mij betreft.
Diva vond ik in het begin leuk maar begint steeds oppervlakkiger te worden.
Beate vond ik in het begin vreselijk, maar vind ik inmiddels veruit de leukste van de drie. Ze is een prinsesje en dat vind ik niet zo fantastisch, maar ze is de enige die een fatsoenlijk gesprek kan voeren. Leuke ouders ook.
Diva vond ik in het begin leuk maar begint steeds oppervlakkiger te worden.
Beate vond ik in het begin vreselijk, maar vind ik inmiddels veruit de leukste van de drie. Ze is een prinsesje en dat vind ik niet zo fantastisch, maar ze is de enige die een fatsoenlijk gesprek kan voeren. Leuke ouders ook.
donderdag 28 mei 2026 om 20:32
Ik vind het bij Beate wel de betere keuze. Ik vind Bas erg oppervlakkig. Bij Diva zie ik het ook niet heel lang duren maar wie weet. Jamie doet me enorm denken aan Leonardo diCaprio.Vivalafete25 schreef: ↑28-05-2026 09:29Precies de uitslag die ik verwachtte. Volgens mij zijn zowel Beate als Diva voor de lust gegaan.
Ik heb het gevoel dat Jamie niet helemaal oprecht is. Maar misschien is dat wel mijn eigen vooroordeel over zulke mooiboys.
donderdag 28 mei 2026 om 22:03
Beate en Moreno is alleen lust volgens mij. Dat gaat niet werken en is heel snel na het programma over denk ik. Diva en Jamie zie ik wel gebeuren en Kashin en Joël zijn vrienden denk ik.
donderdag 28 mei 2026 om 22:03
Grappig dat gevoel heb ik juist bij Moreno.Vivalafete25 schreef: ↑28-05-2026 09:29Precies de uitslag die ik verwachtte. Volgens mij zijn zowel Beate als Diva voor de lust gegaan.
Ik heb het gevoel dat Jamie niet helemaal oprecht is. Maar misschien is dat wel mijn eigen vooroordeel over zulke mooiboys.
vrijdag 29 mei 2026 om 12:09
vrijdag 29 mei 2026 om 14:01
donderdag 4 juni 2026 om 09:09
Super leuk van Jamie en Diva, het spatte ervanaf!
Bij de rest was mijn voorspelling goed; ik dacht dat niemand nog bij ellaar zou zijn.
Beetje gezapige reunie verder. Zelfs dar llt Vincent-verhaal was een beetje lafjes. Ook kwam lang niet iedereen aan het woord, zoals Selvin die best ver is gekomen.
En Dion, op zn slippers, was er volgens mij helemaal niet.
Bij de rest was mijn voorspelling goed; ik dacht dat niemand nog bij ellaar zou zijn.
Beetje gezapige reunie verder. Zelfs dar llt Vincent-verhaal was een beetje lafjes. Ook kwam lang niet iedereen aan het woord, zoals Selvin die best ver is gekomen.
En Dion, op zn slippers, was er volgens mij helemaal niet.
vrijdag 26 juni 2026 om 02:45
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in