Entertainment alle pijlers

De Bondgenoten sbs6

22-10-2023 21:56 408 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Weer een nieuwe realityshow.
Ik houd er van en ga dit zeker volgen.

Wel weer aparte mensen
Frankly my dear, I don"t give a damn
Rooss4.0 schreef:
28-10-2025 08:38

De enige die voor een beetje opschudding zorgt is Valentijne. Wat een tiep is dat.
Ik denk dat Valentijne vroeger Valentijn was en zij dit gaat vertellen aan Mercedes (te zien in vooruitblik).
Live Life to the fullest
GeweldigWeer schreef:
28-10-2025 09:25
Ik denk dat Valentijne vroeger Valentijn was en zij dit gaat vertellen aan Mercedes (te zien in vooruitblik).
Dat was ook mijn eerste gedachte.

Òf ze gaat er uit.
Oh, ik heb de vooruitblik niet gezien, mijn internet had een hick up op dat moment. Ik ben heel benieuwd!
.
Wanneer gaan de programmamakers Demi (en Geert) eruit halen om haar tegen zichzelf te beschermen. Dit is toch niet gezond meer....
Jij had gelijk GeweldigWeer

Wat een aflevering zeg.
Demi en Geert, het is niet te snappen.

Geert is een slappe.
Hij neemt zelf ook geen beslissing te nemen. Terwijl hij best weet dat hij straks inderdaad als een hondje aan de riem van Demi is.

Er werd deze aflevering ook luid en duidelijk over bijtekenen gesproken
Dat is nog nooit open en bloot gezegd.
bartjes schreef:
28-10-2025 22:46
Jij had gelijk GeweldigWeer

Wat een aflevering zeg.
Demi en Geert, het is niet te snappen.

Geert is een slappe.
Hij neemt zelf ook geen beslissing te nemen. Terwijl hij best weet dat hij straks inderdaad als een hondje aan de riem van Demi is.

Er werd deze aflevering ook luid en duidelijk over bijtekenen gesproken
Dat is nog nooit open en bloot gezegd.
Dit dus, wat een slappe hap.
Over dat bijtekenen heb ik ook nooit iets gehoord. Zouden alle deelnemers dat iedere cyclus moeten doen?
Hakika schreef:
28-10-2025 23:25
Dit dus, wat een slappe hap.
Over dat bijtekenen heb ik ook nooit iets gehoord. Zouden alle deelnemers dat iedere cyclus moeten doen?
Dat denk ik wel.
Ze tekenen aan het begin voor een bepaalde periode. Sommigen stoppen aan het eind van die periode, maar anderen tekenen bij
Ik denk dat dat te maken heeft met of ze nog weg kunnen blijven van hun werk, en dan ook of de regie ze van belang vindt voor het programma
Vorige cyclus gingen er 4 weg, daarvan wilden er een aantal blijven maar dat mocht niet. (Dit zeg ik ff kort door de bocht. En die info haal ik uit de gesprekken die Nick (oud bondgenoot) heeft met afvallers, winnaars, en vertrekkenden van de bondgenoten tijdens een mac-date op instagram)
Ikje schreef:
28-10-2025 20:55
Wanneer gaan de programmamakers Demi (en Geert) eruit halen om haar tegen zichzelf te beschermen. Dit is toch niet gezond meer....
Niet.
Waarom zouden programmamakers het enige yuice dat het programma op dit moment biedt eruit halen? Als het goed is lost het probleem zich vanzelf op. Als ze tenminste over 2 weken de poort uit stappen.....
.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven