Entertainment alle pijlers

De dramatische levens in Moredyke

04-05-2012 12:30 3014 berichten
Zing maar allemaal mee!



Goede tijden, slechte tijden

Rik z'n nek is nog steeds kwijt

Goede tijden, slechte tijden

Bing die zit nog steeds vol schijt



Goede tijden, slechte tijden

Doet aan onze ogen zeer

Goede tijden, slechte tijden

Toch kijken we telkens weer





Gedeelde smart is halve smart, spui hier uw gal!
Alle reacties Link kopieren
quote:L0r schreef op 09 mei 2012 @ 09:56:

Ik wil Jef nog steeds als vader. Waar kan ik hem adopteren?Misschien wil hij jóu wel adopteren, in ruil voor een straatje staatsloten.
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
quote:Reneeke schreef op 09 mei 2012 @ 10:02:

Mag ik zeggen dat ik het helemaal geen gezeur vind tussen Anton en Bianca?

Ik vind elke scène met Bianca de moeite waard. Geweldig gisteren; dat gesmijt met die staafmixer!



Bianca weet zeker niet dat aardappelpuree verandert in behangerslijm, als je het met de staafmixer bewerkt. Heb ik geleerd van Topchef
You don't have to fit into the format
dus
sanders, nick?
hahaha, lucas wrijft het er nog ff in
Alle reacties Link kopieren
als die zonder-hoofddoek er niet snel uitgaat dan stop ik echt met kijken hoor !
Alle reacties Link kopieren
Mag ik meeschrijven in dit leuke topic over die vreselijke serie die ik toch maar steeds blijf kijken?



Wat een drama's. Wel lekker rustig, een avond zonder nina en zonder anton/bianca ruzie-liefde-scheiden-liefde- etc. Hoewel die laatste scene inderdaad wel goed gespeeld zijn.
quote:Lotte35 schreef op 09 mei 2012 @ 10:31:

[...]



Misschien wil hij jóu wel adopteren, in ruil voor een straatje staatsloten.







quote:waterlily schreef op 09 mei 2012 @ 20:42:

Mag ik meeschrijven in dit leuke topic over die vreselijke serie die ik toch maar steeds blijf kijken?



Wat een drama's. Wel lekker rustig, een avond zonder nina en zonder anton/bianca ruzie-liefde-scheiden-liefde- etc. Hoewel die laatste scene inderdaad wel goed gespeeld zijn.Wees welkom om mee te schrijven. Des te meer de smart gedeeld wordt, des te halver hij is
Alle reacties Link kopieren
Die glazen deuren hè, in Toko, waardoor de duvel en z'n ouwe moer altijd maar naar binnen kan komen. Kan iemand Bing daar niet een keer goed hard doorheen duwen?
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
quote:Wees welkom om mee te schrijven. Des te meer de smart gedeeld wordt, des te halver hij is Dat denken ze in Meerdijk ook!
Wat zal dat nou zijn met die scharrel van Rik? Getrouwd en verder?
Ik gok dat die scharrel geen kinderen kan krijgen met haar vriend/man en dat ze Rik als spermadonor gaat gebruiken.
gaat er nou nog iets vreselijks met eemie gebeuren? Want dat verdient ze wel.
Alle reacties Link kopieren
quote:WishfulThinking schreef op 09 mei 2012 @ 23:06:

Ik gok dat die scharrel geen kinderen kan krijgen met haar vriend/man en dat ze Rik als spermadonor gaat gebruiken.



Geen kinderen kunnen krijgen is wel uitgemolken nu.



Het wordt vast zo'n softe anti-climax. Denken wij dat Yvon evil is, heeft ze alleen maar goede bedoelingen gehad. Ofzo.
Alle reacties Link kopieren
Over kinderen gesproken... Wat dachten jullie ervan als niet-hoofddoek nu eens zwanger zou zijn van poephoofd? En dat naast een Sjors die geen kinderen kan krijgen....



Ik ga er solliciteren als scriptschrijver
Alle reacties Link kopieren
Het hele gedoe met Yvon zal wel tijdelijk zijn. Als zij een blijvertje zou zijn, dan was het allemaal veel langzamer opgebouwd. Nu was het in één avond geregeld.

Dus Nuran komt achter het "gruwelijke geheim" en Rick en zij vallen alsnog voor elkaar (al kan en wil ik me daar geen voorstelling van maken).



Scenes tussen Jack en Lorena ook erg goed trouwens.
Alle reacties Link kopieren
Danayla dat zei ik dus ook hier direct al toen die 2 gingen sexen (iekkk) : wedden dat zij zwanger wordt terwijl sjors geen kinderen kan krigjen blabla en hij natuurlijk graag een eigen kind wil blabla....mar ja moet ze dan niet intussen al symptomen krijgen, of komt ze er pas met 3 mnd achter....word dat de cliffhanger hehe
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Yvon irritant praten.

Maar dit terzijde.
You don't have to fit into the format
Best kans dat het idd maar schijn is van Yvon. Noud zat in het begin ook te smiespelen aan de telefoon op een soortgelijke manier en ik dacht Maxime ook. Hoewel er bij Yvon door die actie van Nuran en Rukkie nu wel meer aandacht aan gegeven lijkt te worden.
Alle reacties Link kopieren
Waar woont Jef eigenlijk? Of legt hij z'n slaapzak s'nachts op de bar?
of zou haar vent ook dood zijn? Of haar verlaten?
haha, hem wel uithoren en dan zelf niks willen zeggen. Daar maak je vrienden mee.
Alle reacties Link kopieren
Goh...er nog meer kamers in het Ludokasteel dan de zit-eet-werk-tv-woonkamer.
Ik vind hier dingen van.
Alle reacties Link kopieren
Vergeet de hal niet
Alle reacties Link kopieren
Met die struik op de tafel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven