Entertainment alle pijlers

De Mol (Vlaanderen)

06-02-2017 10:45 1387 berichten
Hoe mooi ook gefilmd, de Nederlandse 'Wie is de Mol' heeft voor mij aan charme ingeboet sinds de deelnemers 'bekende Nederlanders' zijn. Het Vlaamse origineel is net wat rauwer en puurder.

2016: seizoen 4 was een pareltje (aflevering 1, 2 , 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9)
2017: seizoen 5 start op maandag 6 februari 2017 op VIER. Alleen voor Vlamingen live te kijken. Voor Nederlanders wordt hier de link naar YouTube gepost. Elf kandidaten gaan samen met presentator Gilles naar Zuid-Afrika: Annelies, Bertrand, Bouba, Davey, Eline, Hans, Jessica, Jolien, Marzena, Robin en Sam.

2018: seizoen 6 is gestart op zondag 25 maart. Op VIER.BE kunnen de afleveringen terug worden gekeken. Ook is daar de nazit te vinden: Café de Mol.

Wie kijkt er ook?
moderatorviva wijzigde dit bericht op 13-03-2023 16:17
Reden: titel geupdatet
15.68% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
ja, dat, maar ik vond hem in zijn introductie filmpje ook al geweldig, heb je die gezien?

ik denk met heel overduidelijke hints juist altijd omgekeerd.. dat het door de productie opzett lijk zo in beeld gebracht is om ons "iets" te laten denken.. het programma staat tenslotte ook bekend om zijn mindfuck :lol:

ik zit - op nog niet veel meer dan een ingeving gebaseerd - op Jeffrey...
Goed potje actie al tijdens die eerste aflevering! Dat begraven zijn was wel een spectaculaire opening!
Alle reacties Link kopieren Quote
Mooie opening.
Ik vind vooralsnog Joke wel verdacht door die enveloppe.
"Want iedereen verdient een 23ste kans"
Remco Veldhuis (Een lang verhaal kort)
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik lees mee! De eerste aflevering gezien en meteen in de ban.
Allez, jij vuile mol!

De Belgische mol is zoveel leuker. Mooie eerste aflevering met veel opdrachten. Paardrijden, kippenvangen, abseilen. Actie! Joke is mijn nummer 1 verdachte.
Alle reacties Link kopieren Quote
Voor het eerst gekeken en ik vond het heel gaaf. Vooral in die doodskist, dat lijkt mij verschrikkelijk.
Ik heb nog geen idee wie het is, moet nog een beetje in de namen komen, maar ik vond het wel genieten.
Alle reacties Link kopieren Quote
Voor mij is Steve nu de mol.
Joke niet, mede ook omdat ze hetzelfde type is als Eline. En een mol in haar rol had zich meteen laten afschieten.
Alle reacties Link kopieren Quote
il heb echt weer heel fijn keihard gelachen deze aflevering (is joke dood, waarom is joke dood :rofl: en jeffrey die overal tegenaan liep) kijk je ook cafe de mol?
Denk dat Steve zich bewust verdacht probeerde tw maken met die foute antwoorden (gebit) Ik zag canavond ook dat er molcafe was en heb beide gekeken.
Zou wat zijn als t de pastoor gaat zijn uiteindelijk.
Alle reacties Link kopieren Quote
redbulletje schreef:
02-04-2018 21:07
Denk dat Steve zich bewust verdacht probeerde tw maken met die foute antwoorden (gebit) Ik zag canavond ook dat er molcafe was en heb beide gekeken.
Zou wat zijn als t de pastoor gaat zijn uiteindelijk.
Ik denk dat hij het gewoon echt niet wist.
Artsen leren echt weinig over het gebit en kennen hier weinig over, dat is meer iets voor de tandartsen.
Moet bekennen dat ik het ook niet geweten zou hebben als arts zijnde :-$
Alle reacties Link kopieren Quote
Joke is veel te fanatiek, dus twijfel nu of zij de mol is.
Vind Lloyd wel verdacht door dingen die hij zegt. Dus ga voorlopig voor hem.

En arme Jeffrey en Kartien, je zal toch de hele dag geblinddoekt zijn....
"Want iedereen verdient een 23ste kans"
Remco Veldhuis (Een lang verhaal kort)
Alle reacties Link kopieren Quote
Steve is weinig op de voorgrond, daarom verdenk ik hem.
Lloyd blijft ook wel verdacht, hij kan lekker de onhandige student uithangen.

Toch heb ik het gevoel dat we dit jaar een oudere mol hebben na 2 jonge.
Alle reacties Link kopieren Quote
Net aflevering 2 gekeken. Wat is Joke fanatiek, zeg! Op een onsympathieke manier ook. Zou natuurlijk een moldekmantel kunnen zijn, á la Jan, maar hij maakte zichzelf juist favoriet.

Ik zet nu in op Lloyd als mol. Zijn mimiek vind ik soms niet oprecht lijken. Alsof hij emoties speelt. Maar ik heb het nog nooit in het begin al bij het rechte eind gehad.
Het lukt mij niet om aflevering 3 terug te kijken :( Jullie wel?
Alle reacties Link kopieren Quote
Ja, ik heb hem eergisteren gekeken via www.vier.be.
Ik heb aflevering 1 en 2 wel via de website kunnen kijken, maar hij blijft nu steeds hangen. Raar!
Hij doet het weer.
Afl. 3 nu ook gezien.
In het aller begin zat ik op Loyd of Joke, nu nog steeds op Joke voorlopig.
Al begin ik Steve ook een beetje meer naar voren aan het schuiven.

Wat een verschrikkelijke laatste opdracht daar op het vliegveld, wat zou zoiets doen in de groep ?
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik zit na afleveringen 4 nog steeds op Lloyd en Steven.
Pieter en Baha zijn wat mij betreft afgeschreven want de mol zou in de escaperoom willen zijn.
Katrien was ook afgeschreven voor mij omdat die niks kon in de lift opdracht maar daar heb ik niks meer aan :proud:
Lloyd sprak ook over het mollen alsof hij zelf de mol is vond ik. Die én die opdracht, daar kon je goed mollen, als ze op het verkeerde pad zaten, liet je ze begaan, zaten ze op het goede pad, dan stuur je ze een beetje verkeerd. Zoiets zei hij.
Alle reacties Link kopieren Quote
pussywillow schreef:
16-04-2018 23:37
Lloyd sprak ook over het mollen alsof hij zelf de mol is vond ik. Die én die opdracht, daar kon je goed mollen, als ze op het verkeerde pad zaten, liet je ze begaan, zaten ze op het goede pad, dan stuur je ze een beetje verkeerd. Zoiets zei hij.
Ja vond ik ook inderdaad!
En het goede antwoord (Washington) vinden vlak nadat de bom is afgegaan...
Net afl 4 gekeken, ik blijf voorlopig toch op Joke zitten met Loyd als goede nr 2.
Als fanatieke kandidaat bakt joke er tot nu toe vrij weinig van.
Maar Loyd zat als ''mol'' zijnde deze afl. wel op de juiste strategische plekken dus zou me ook niet verbazen, vooral zijn gehannes met het pakketjes bezorgen ( tijd rekken leek het ).
Alle reacties Link kopieren Quote
Mijn mol is er uit! :-o

Lloyd is nu naar mijn nr1 gestegen en Baha heeft de nr2 ingenomen.
Ik blijf op mijn nr 1 Joke en Loyd als nr 2.

Die mindfuck van het spel maakt het wel moeilijk, je begint te twijfelen over alles.
Misschien zit ik ook wel in een tunnelvisie nu :-?
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik denk zo dat Pieter de mol is!! Hij is al een opvallend persoon, een vloekende priester, in het spel waardoor mensen hem net niét zullen verdenken, want ‘too obvious’ maar uit zijn acties blijkt dat hij het net wel kan zijn.

Met die drive in cinema hopen voor de jackpot gaan maar oh hij wist de laatste antwoorden toch niet dus dan toch weer niks binnengebracht. Vorige aflevering treuzelen met die fiets om tijd te verspillen, onder het mom ‘plezier maken’.

Hij levert ook gewoon leuke tv op en zit enorm goed in de groep, waardoor als hij iets zegt of suggereert de rest wel zal volgen. Zelfde verhaal met mol Gilles vorig jaar..
Veritas vos liberabit
Alle reacties Link kopieren Quote
Edit: twee jaar geleden
Veritas vos liberabit

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven