Entertainment alle pijlers

Drag race Holland (met spoilers!)

23-09-2020 14:13 104 berichten
Wie kijkt er nog meer naar "drag race Holland"?

Laten we het topic spoiler-vrij houden, en dan bedoel ik vooral over wie er afvalt.

Ik zou het leuk vinden om te kletsen over alles wat er in de afleveringen gebeurt, de looks van de queens, wie je favoriet is enz.

Ik ben zelf al sinds het eerste seizoen 7 jaar geleden op Netflix kwam groot fan van Rupauls dragrace, dus vind het erg leuk om nu eens queens van eigen bodem te zien :heart: Wel even wennen aan het Nederlands praten (volgens mij vinden somige queens dat ook erg lastig, die beseffen zich nog niet dat ze in Holland dragrace zitten en niet in de Amerikaanse show :hihi: )


De deelnemers:
- Chelseaboy
- Envy Peru
- Janey Jacké
- Ma'ma Queen
- Madame Madness
- Megan Schoonbrood
- Miss Abby OMG
- Patty Pam-Pam
- Roem
- Sederginne


PS: dit is te volgen via Videoland en er is elke week vrijdag een nieuwe aflevering.
anoniem_644a441f18f50 wijzigde dit bericht op 23-09-2020 19:40
9.85% gewijzigd
Rouge__ schreef:
06-10-2020 15:45
ooh schei uit, ik had serieus een crush op Brooke Lyn Hytes & Kameron Micheals :love:
Kameron Micheals was ook een spetter buiten drag.

Brooke Lynn heeft Drag race canada gepresenteerd samen met 2 anderen.

Hebben jullie dat programma ook gezien?
Overigens vond ik Michelle Visage in All Stars 2 wel buitensporig hard tegen Adore Delano de eerste aflevering. Dat was echt nasty.

Ik ❤️ Adore en Vanjie en Manila
Alle reacties Link kopieren
Ja Kameron Micheals :flirting:

Nee niet gezien. Staat die wellicht op Netflix?
ach.. ik doe ook maar wat..
Alle reacties Link kopieren
Gatekeeper* schreef:
06-10-2020 21:33
Overigens vond ik Michelle Visage in All Stars 2 wel buitensporig hard tegen Adore Delano de eerste aflevering. Dat was echt nasty.

Ik ❤️ Adore en Vanjie en Manila
Hmm.. dat weet ik niet meer goed. Maar ik geloof je onmiddellijk. Wij bingen dat soort series en ik merk dat je dan ook wel weer snel van alles vergeet..

Miss Vanjie is geweldig. Ze is ook zo leuk gewoon
ach.. ik doe ook maar wat..
Krulliebollie73 schreef:
06-10-2020 21:34
Ja Kameron Micheals :flirting:

Nee niet gezien. Staat die wellicht op Netflix?
Nog niet. Ik keek via Dailymotion.
Alle reacties Link kopieren
Ok. Jammer. Ik wacht wel tot het op Netflix oid komt.
ach.. ik doe ook maar wat..
Alle reacties Link kopieren
Gatekeeper* schreef:
06-10-2020 21:31
Kameron Micheals was ook een spetter buiten drag.

Brooke Lynn heeft Drag race canada gepresenteerd samen met 2 anderen.

Hebben jullie dat programma ook gezien?
heb gehoord dat het een dikke flop was, er is ook een Britse versie, vooral de snatch game is lachen
Relax we're all crazy, it's not a competition
Dat dansen was wel heel amateuristisch. Je merkt wel dat de Nederlandse queens niet het niveau van de Amerikaanse queens bezitten.

En wat Envy Peru aan had was al door Akeria C Davenport gedragen.
Alle reacties Link kopieren
Ik kijk ook! Sederginne is mijn favoriet vanaf het begin, vind haar heel grappig. Ik heb het idee dat de Nederlandse programmamakers verplicht zijn om het met dat Amerikaanse tintje te doen. Dat ingestudeerde commentaar van Nikkie en Fred zeg maar.
Jammer van madam madness. Ik vond het zo sneu dat ze haar baard er af haalt en dan alsnog afvalt. Ze had liever met baard ten onder kunnen gaan! Gewoon helemaal trouw aan zichzelf
Alle reacties Link kopieren
Ik snapte echt niet waarom Ma'Ma Queen ook onderaan stond. Had een beetje het idee dat ze deze aflevering sowieso 3 moesten kiezen om te lipsyncen. Vond het niet terecht, in ieder geval.
Alle reacties Link kopieren
Vond het wel sneu dat Madame Madness weg moest maar ik snap het wel.
ach.. ik doe ook maar wat..
Ik vond het ook raar dat Madame Madness haar baard eraf haalde. Dat is haar handelsmerk.
Alle reacties Link kopieren
Gatekeeper* schreef:
10-10-2020 18:47
Ik vond het ook raar dat Madame Madness haar baard eraf haalde. Dat is haar handelsmerk.
Klopt. En het werd ook niet echt gewaardeerd. Ze deed me wel heel erg denken aan Pearl toen ;-D
Starkid schreef:
10-10-2020 16:03
Ik snapte echt niet waarom Ma'Ma Queen ook onderaan stond. Had een beetje het idee dat ze deze aflevering sowieso 3 moesten kiezen om te lipsyncen. Vond het niet terecht, in ieder geval.

Nee snapte ik ook niet!!
Alle reacties Link kopieren
Ik zie nu dit topic pas!
Ik volg even mee :-)

Ik ben qua persoonlijkheid fan van Sederginne en qua runway van Chelseaboy.
Alle reacties Link kopieren
Ik lees trouwens op Reddit wat de Amerikaanse community er van vindt en die vinden het niveau van de queens dus heel hoog (en zijn fan van Fred) maar de editing en opzet heel slecht.
Alle reacties Link kopieren
Dancemonkey schreef:
10-10-2020 08:11
Ik kijk ook! Sederginne is mijn favoriet vanaf het begin, vind haar heel grappig. Ik heb het idee dat de Nederlandse programmamakers verplicht zijn om het met dat Amerikaanse tintje te doen. Dat ingestudeerde commentaar van Nikkie en Fred zeg maar.
Sederginne vind ik ook een leuk mens. Alleen die vreselijke lippenstift :@@:

Nikki vind ik fake.

Madame Madness lijkt me een lieverd, net als Chelsea Boy.
Janey Jacké vind ik een onwijs knappe dragqueen.

Miss Abby OMG vind ik een vals type.
Noooouuuuu ik was het niet eens met het jury’s oordeel. Sederginne is zoveel beter dan Abby OMG.

Ok, de uitvoering van de maxi challenge was niet goed uitgevoerd maar wat ze de weken ervoor liet zien was veel beter dan dat van Abby.
Alle reacties Link kopieren
Ah echt jammer dat Sederginne eruit moest. Vind Abby nogal veel van hetzelfde iedere week weer.
Alle reacties Link kopieren
Deze aflevering was Sederginne gewoon wel echt de slechtste. Maar Abby had er al eerder uit gemoeten.
Al is het opzich wel goed dat ze het per aflevering bekijken ipv de eerdere afleveringen mee laten tellen.
Alle reacties Link kopieren
Die look van Sederginne vond ik ook echt niet goed.
Jammer, is wel een leuk mens.
Alle reacties Link kopieren
mindervanmij schreef:
10-10-2020 14:51
Jammer van madam madness. Ik vond het zo sneu dat ze haar baard er af haalt en dan alsnog afvalt. Ze had liever met baard ten onder kunnen gaan! Gewoon helemaal trouw aan zichzelf
gebeurt bij de Amerikaanse versie ook vaak, dan laten ze hun signature look los en vliegen ze er alsnog uit :wtf: vind Abby omg echt een kreng...,
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
Haha ik zit een oude aflevering van Hotter than my Daughter te kijken en volgens mij stond Megan ergens in het publiek.
Alle reacties Link kopieren
AnAppleADay schreef:
17-10-2020 09:10
Haha ik zit een oude aflevering van Hotter than my Daughter te kijken en volgens mij stond Megan ergens in het publiek.
verbaasd mij niks...
Relax we're all crazy, it's not a competition

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven