Entertainment alle pijlers

Een Huis Vol - deel 10 (ZONDER SPOILERS)

09-06-2021 20:57 3499 berichten
Alle reacties Link kopieren
GEEN SPOILERS S.V.P. Op het spoilen van afleveringen die nog niet op televisie zijn geweest staat een ban.

Klets hier mee over de families uit Een Huis Vol. Vanaf zaterdag 14 augustus is het twaalfde seizoen te zien op tv! :cheer:

Gezinnen van seizoen 2021:
    - Familie Buddenbruck, ook wel afgekort als BB. Rob en Thaila verhuizen van Heerlen naar Duitsland en nemen al hun kinderen mee (10-11 stuks). Oudste zoon Miguel en schoondochter Chayenna hebben inmiddels zelf een dochter.
      - Familie Adema: Na vier jaar zien we het Bathmense gezin met de vierling en hun andere twee dochters weer terug!
        - Familie Jelies: Gelovig gezin uit Tollebeek, met vader Johan en moeder Janneke, 9 kinderen.
          - Familie Cudogham: Voor het eerst zien we dit Amsterdamse gezin, bestaande uit moeder Cynthia, vader Iven en hun zeven kinderen.

          Gezinnen uit eerdere seizoenen die hier ook ter sprake komen:
          - Familie Nagelkerke, met loeder Sofie en vader Jan en acht kinderen. We kunnen al ruim twee jaar hun hele leven volgen via Instagram, Facebook en YouTube. Op YT wordt elke dag een interessante vlog gezet.
          - Familie Kraan, Samengesteld gezin van Linda en Ivan uit Boskoop, 8 kinderen en negende op komst.
          - Familie Deijs, Marcel en Ingridt en heel veel kinderen en prins Jordy.
          - Papa Jay en zijn 5 lieve kinderen.
          - Willy Vink en haar 11 kinderen.
          - Familie Baumgard: bekend van Eugene en het bakimperium van Samantha, 13 kinderen in Den Haag.
          - Familie Quaedackers: alleenstaande moeder Nadine en haar 12 kinderen uit Heerlen.
          cookielover wijzigde dit bericht op 09-08-2021 22:42
          25.87% gewijzigd
          Alle reacties Link kopieren
          Doorenvogel schreef:
          13-06-2021 16:40
          Ik zou ook heel graag het verhaal van Sissy horen. Die was echt niet van plan om terug te komen. Zou moeder echt ziek zijn?

          Ik vind Sofie ook bloed irritant met dat kindjes gezeik. De kindjes dit, de kindjes dat, de kindjes zijn naar hockey. Uhhhh hoe oud zijn de kindjes....13 , 14. Pffff.
          Of de Kids....
          Ze schrijft nu wel heel vaak op wat ze allemaal doet. Wasje gedraaid, opgeruimd, even naar kantoor.
          Ik vraag mij vaak af waarom ze bij Jan in de bakkerij gaat kijken? Kan ze hem niet missen een hele dag of gaat ze hem helpen?
          Alle reacties Link kopieren
          Nee ze controleert hem. Te veel leuke bakkerinnetjes daar.
          't Is al met al een heel gedoe
          Alle reacties Link kopieren
          En is ze bang dat die haar man inpikken?
          Alle reacties Link kopieren
          Snaky schreef:
          13-06-2021 23:19
          En is ze bang dat die haar man inpikken?
          Die theorie heb ik hier weleens gelezen. ;) Ik weet niet of dat het echt is, maar S hobbelt wel ongezond veel achter J aan.
          't Is al met al een heel gedoe
          Alle reacties Link kopieren
          Snaky schreef:
          13-06-2021 22:20
          Nee nou snap ik het dat komt helemaal niet uit. Dat kost heel veel tijd. Misschien...opa en oma vragen?
          Die hadden aangegeven dat ze het niet meer kunnen/willen toen Madelief naar groep 1 ging maar toen kwam het kadootje. Ze hebben wel aangegeven dat ze het niet meer deden. Want het was wel erg vroeg je bed uit om naar het huis van je dichter te gaan. Die gewoon thuis is en haar kinderen zelf hun brood laat smeren, (ook voor op school) aankleden en haren kammen etc. Tanden poetsen schoot er bij in. Ik weet ook niet waarom die mensen daar zo vroeg heen moesten. Jan bracht de kids meestal naar school. Het is geen bashen maar het zijn feiten. Wat doet zij? Jacuzzi en bad op 1 dag, nageltjes, haartjes. Ze kookt nooit, laat nu handig de pubers oppassen. Ik vind het heel bijzonder, om in haar eigen woorden te spreken, dat deze vrouw zoveel kinderen wilde. En nog eentje omdat we net een zaak opende dus weinig tijd voor baby en 2 "projecten" was toch veel en nòg eentje omdat we toch nog een kamer leeg hadden staan en dat stylen is zo leuk om te doen. Ze doet gewoon echt niks met de kinderen. Hij wel. Zandkastelen maken of taartjes in de zandbak,knutselen,voorlezen, zwemmen niks van dat alles, zelfs naar de kapper (in Turkije ook NB) stuurt ze de 12- kids alleen.
          Heel bijzonder.
          Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.
          Alle reacties Link kopieren
          Wás Sofie maar een dichter. Dan waren die stukjes op Insta beter te pruimen.
          't Is al met al een heel gedoe
          Alle reacties Link kopieren
          Pingu schreef:
          13-06-2021 22:34
          Nee ze controleert hem. Te veel leuke bakkerinnetjes daar.

          Zeker controleert ze hem. Overal waar Jan gaat moet ze mee. Zou die gast daar niet eens zat van worden.
          Even bij Jan kijken.... Slaat toch nergens op. Ga thuis aan de slag met eten maken of de kinderen. In plaats van je vent te stalken. Niet gezond hoor.
          Alle reacties Link kopieren
          Doorenvogel schreef:
          14-06-2021 07:51
          Zeker controleert ze hem. Overal waar Jan gaat moet ze mee. Zou die gast daar niet eens zat van worden.
          Even bij Jan kijken.... Slaat toch nergens op. Ga thuis aan de slag met eten maken of de kinderen. In plaats van je vent te stalken. Niet gezond hoor.
          Als je samen een zaak hebt kan ik me wel voorstellen dat je er soms moet zijn om iets te regelen of om te helpen als het druk is. Maar gewoon 'even kijken' is wel bijzonder.
          En eten maken thuis is niet heel belastend lijkt mij.
          Alle reacties Link kopieren
          Byrma schreef:
          14-06-2021 00:50
          Die hadden aangegeven dat ze het niet meer kunnen/willen toen Madelief naar groep 1 ging maar toen kwam het kadootje. Ze hebben wel aangegeven dat ze het niet meer deden. Want het was wel erg vroeg je bed uit om naar het huis van je dichter te gaan. Die gewoon thuis is en haar kinderen zelf hun brood laat smeren, (ook voor op school) aankleden en haren kammen etc. Tanden poetsen schoot er bij in. Ik weet ook niet waarom die mensen daar zo vroeg heen moesten. Jan bracht de kids meestal naar school. Het is geen bashen maar het zijn feiten. Wat doet zij? Jacuzzi en bad op 1 dag, nageltjes, haartjes. Ze kookt nooit, laat nu handig de pubers oppassen. Ik vind het heel bijzonder, om in haar eigen woorden te spreken, dat deze vrouw zoveel kinderen wilde. En nog eentje omdat we net een zaak opende dus weinig tijd voor baby en 2 "projecten" was toch veel en nòg eentje omdat we toch nog een kamer leeg hadden staan en dat stylen is zo leuk om te doen. Ze doet gewoon echt niks met de kinderen. Hij wel. Zandkastelen maken of taartjes in de zandbak,knutselen,voorlezen, zwemmen niks van dat alles, zelfs naar de kapper (in Turkije ook NB) stuurt ze de 12- kids alleen.
          Heel bijzonder.
          Op zich goed om als moeder jezelf te blijven verzorgen. Ook best goed als kinderen leren zelf dingen te doen. Maar inderdaad zullen de meeste moeders geen tijd en geld hebben voor zo'n dagbesteding. Ook niet met een kwart van de kinderen.
          Ik vind ook dat de kinderen worden gebruikt om gratis dingen te krijgen via fb en insta. Nog erger vind ik dat ze verplicht moeten meedoen in filmpjes om geld te verdienen. Het privé leven van de kinderen is helemaal weg zo.
          Alle reacties Link kopieren
          Snaky schreef:
          14-06-2021 08:38
          Als je samen een zaak hebt kan ik me wel voorstellen dat je er soms moet zijn om iets te regelen of om te helpen als het druk is. Maar gewoon 'even kijken' is wel bijzonder.
          En eten maken thuis is niet heel belastend lijkt mij.

          Samen de zaak stelt daar weinig voor. Jan werkt veel en Sofie controleert hem. Ze komt echt niet voor de zaak. Ze doet er niets aan.

          Eten maken thuis is voor S een hele klus. Wordt ze moe van. Daarom doet ze dat nooit.
          Alle reacties Link kopieren
          Byrma schreef:
          14-06-2021 00:50
          Die hadden aangegeven dat ze het niet meer kunnen/willen toen Madelief naar groep 1 ging maar toen kwam het kadootje. Ze hebben wel aangegeven dat ze het niet meer deden. Want het was wel erg vroeg je bed uit om naar het huis van je dichter te gaan. Die gewoon thuis is en haar kinderen zelf hun brood laat smeren, (ook voor op school) aankleden en haren kammen etc. Tanden poetsen schoot er bij in. Ik weet ook niet waarom die mensen daar zo vroeg heen moesten. Jan bracht de kids meestal naar school. Het is geen bashen maar het zijn feiten. Wat doet zij? Jacuzzi en bad op 1 dag, nageltjes, haartjes. Ze kookt nooit, laat nu handig de pubers oppassen. Ik vind het heel bijzonder, om in haar eigen woorden te spreken, dat deze vrouw zoveel kinderen wilde. En nog eentje omdat we net een zaak opende dus weinig tijd voor baby en 2 "projecten" was toch veel en nòg eentje omdat we toch nog een kamer leeg hadden staan en dat stylen is zo leuk om te doen. Ze doet gewoon echt niks met de kinderen. Hij wel. Zandkastelen maken of taartjes in de zandbak,knutselen,voorlezen, zwemmen niks van dat alles, zelfs naar de kapper (in Turkije ook NB) stuurt ze de 12- kids alleen.
          Heel bijzonder.

          Niets aan toe te voegen.
          Alle reacties Link kopieren
          Ik denk niet dan Sofie Jan controleert, maar dat ze zich dood verveelt omdat ze niks nuttigs wil doen, en zo heeft ze weer een uitje ofzo, kan ze Junior weer meeslepen. Hoeft ze nl ook niet naar een speeltuin, zwembad of gewoon lezen en spelen, wat ze allemaal niet leuk vindt.
          Het is idd een raadsel waarom ze zoveel kinderen wilde. Ik denk om de ' credits' ofzo, dat dat zo knap is, een druk gezin 'runnen'.
          Alle reacties Link kopieren
          Ik vind dat de Jelies wel een beetje op mogen letten met wat voor foto's ze openbaar plaatsen.

          Zag net bij hun blog van 11 juni op Facebook ook weer een foto van 1 van de meiden (Carolien) met alleen een onderbroek aan. Voor hun lijkt dat misschien heel onschuldig maar je weet maar nooit wat voor viespeuken de foto's bekijken.
          Gisteren werden de andere opa en oma ingeschakeld om op te passen.
          Gisteren wilden de kindjes graag naar de andere opa en oma.
          Kwam dat even goed uit, want pa en ma Nagelkerke hadden heel toevallig een uitnodiging voor een lunch in een sterren-tent.

          Wat is dat toch met al die vloggers die de zaken veel mooier maken dan ze zijn?
          Alle reacties Link kopieren
          Nadiaah79 schreef:
          14-06-2021 12:57
          Ik vind dat de Jelies wel een beetje op mogen letten met wat voor foto's ze openbaar plaatsen.

          Zag net bij hun blog van 11 juni op Facebook ook weer een foto van 1 van de meiden (Carolien) met alleen een onderbroek aan. Voor hun lijkt dat misschien heel onschuldig maar je weet maar nooit wat voor viespeuken de foto's bekijken.
          Ik dacht hetzelfde. Zou dat niet zo erop zetten. Daar moet je echt op letten vind ik.
          Alle reacties Link kopieren
          Doorenvogel schreef:
          14-06-2021 15:14
          Ik dacht hetzelfde. Zou dat niet zo erop zetten. Daar moet je echt op letten vind ik.
          Klopt inderdaad dacht ik ook.
          Heel leuk gezin trouwens
          Alle reacties Link kopieren
          Snaky schreef:
          14-06-2021 19:53
          Klopt inderdaad dacht ik ook.
          Heel leuk gezin trouwens

          Bij de Kraantjes net zo. Bloot kind vol in beeld. Wat is het voor moeite om het kind een badpak of bikini aan te trekken.
          Alle reacties Link kopieren
          Zag ik nou een blauwe bus Nutricia opvolgmelk op tafel staan in de vlog van vandaag??
          Doorenvogel schreef:
          14-06-2021 20:58
          Bij de Kraantjes net zo. Bloot kind vol in beeld. Wat is het voor moeite om het kind een badpak of bikini aan te trekken.
          Of het gewoon niet te plaatsen.
          Alle reacties Link kopieren
          remedialteacher schreef:
          14-06-2021 21:46
          Zag ik nou een blauwe bus Nutricia opvolgmelk op tafel staan in de vlog van vandaag??
          Zet er ff bij op welke minuut, ik ga echt niet die hele bloedeloze vlog doorspitten :)

          Maar ik heb er geen verstand van, ik neem aan dat Junior veel te groot is voor dat spul?

          Wat een ranzige clickbait zie ik trouwens weer op Youtube. ‘Eline wordt gepest!’ ‘Papa, je mag niet naakt!’
          Echt. Iew.
          't Is al met al een heel gedoe
          Alle reacties Link kopieren
          remedialteacher schreef:
          14-06-2021 21:46
          Zag ik nou een blauwe bus Nutricia opvolgmelk op tafel staan in de vlog van vandaag??
          Bij wie?
          Alle reacties Link kopieren
          Op 1.48 min al
          Alle reacties Link kopieren
          Snaky schreef:
          14-06-2021 22:25
          Bij wie?
          De Nagelkerkjes.

          Laten we hopen dat het een lege bus is waarin ze haarspeldjes bewaren ofzo.
          't Is al met al een heel gedoe
          Alle reacties Link kopieren
          Sofie haar auto is roze gemaakt. Heel belangrijk project ook weer.
          Alle reacties Link kopieren
          Snaky schreef:
          14-06-2021 22:51
          Sofie haar auto is roze gemaakt. Heel belangrijk project ook weer.
          Méén je niet. Elke keer als ik denk: het kán niet leger en dommer, overtreft ze zichzelf weer. Knap.
          't Is al met al een heel gedoe

          Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
          Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

          Terug naar boven