Entertainment alle pijlers

Een Huis Vol - deel 10 (ZONDER SPOILERS)

09-06-2021 20:57 3499 berichten
Alle reacties Link kopieren
GEEN SPOILERS S.V.P. Op het spoilen van afleveringen die nog niet op televisie zijn geweest staat een ban.

Klets hier mee over de families uit Een Huis Vol. Vanaf zaterdag 14 augustus is het twaalfde seizoen te zien op tv! :cheer:

Gezinnen van seizoen 2021:
    - Familie Buddenbruck, ook wel afgekort als BB. Rob en Thaila verhuizen van Heerlen naar Duitsland en nemen al hun kinderen mee (10-11 stuks). Oudste zoon Miguel en schoondochter Chayenna hebben inmiddels zelf een dochter.
      - Familie Adema: Na vier jaar zien we het Bathmense gezin met de vierling en hun andere twee dochters weer terug!
        - Familie Jelies: Gelovig gezin uit Tollebeek, met vader Johan en moeder Janneke, 9 kinderen.
          - Familie Cudogham: Voor het eerst zien we dit Amsterdamse gezin, bestaande uit moeder Cynthia, vader Iven en hun zeven kinderen.

          Gezinnen uit eerdere seizoenen die hier ook ter sprake komen:
          - Familie Nagelkerke, met loeder Sofie en vader Jan en acht kinderen. We kunnen al ruim twee jaar hun hele leven volgen via Instagram, Facebook en YouTube. Op YT wordt elke dag een interessante vlog gezet.
          - Familie Kraan, Samengesteld gezin van Linda en Ivan uit Boskoop, 8 kinderen en negende op komst.
          - Familie Deijs, Marcel en Ingridt en heel veel kinderen en prins Jordy.
          - Papa Jay en zijn 5 lieve kinderen.
          - Willy Vink en haar 11 kinderen.
          - Familie Baumgard: bekend van Eugene en het bakimperium van Samantha, 13 kinderen in Den Haag.
          - Familie Quaedackers: alleenstaande moeder Nadine en haar 12 kinderen uit Heerlen.
          cookielover wijzigde dit bericht op 09-08-2021 22:42
          25.87% gewijzigd
          Alle reacties Link kopieren
          Pingu schreef:
          14-06-2021 22:24
          Zet er ff bij op welke minuut, ik ga echt niet die hele bloedeloze vlog doorspitten :)

          Maar ik heb er geen verstand van, ik neem aan dat Junior veel te groot is voor dat spul?

          Wat een ranzige clickbait zie ik trouwens weer op Youtube. ‘Eline wordt gepest!’ ‘Papa, je mag niet naakt!’
          Echt. Iew.
          o_o
          Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.
          Alle reacties Link kopieren
          Snaky schreef:
          14-06-2021 22:51
          Sofie haar auto is roze gemaakt. Heel belangrijk project ook weer.
          Van die nutteloze dingen verzint zij.

          De kinderen van diverse gezinnen in ondergoed en badkleding, daar zou ik ook niet voor kiezen als ouder (sowieso niet om alles maar op internet te zetten, natuurlijk) en al helemaal niet als er veel volgers zijn.
          Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.
          Alle reacties Link kopieren
          .
          Alle reacties Link kopieren
          We hebben voor de afwisseling weer eens Olav op de loopfiets. Dat zijn saaie filmpjes zeg.
          Alle reacties Link kopieren
          Doorenvogel schreef:
          15-06-2021 09:13
          We hebben voor de afwisseling weer eens Olav op de loopfiets. Dat zijn saaie filmpjes zeg.
          Nou inderdaad, hoogtepunt van de dag is een loopje naar Albert Heijn….
          Alle reacties Link kopieren
          Mijn therapeut is trots op me. Ik kijk al een tijdje geen vlogs meer, jullie verslag is genoeg #trots #vlogafkickkliniekdeselfiestick
          Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.
          Byrma schreef:
          15-06-2021 16:59
          Mijn therapeut is trots op me. Ik kijk al een tijdje geen vlogs meer, jullie verslag is genoeg #trots #vlogafkickkliniekdeselfiestick
          Haha!!
          Byrma schreef:
          15-06-2021 16:59
          Mijn therapeut is trots op me. Ik kijk al een tijdje geen vlogs meer, jullie verslag is genoeg #trots #vlogafkickkliniekdeselfiestick
          :cheer: :cheer:
          Alle reacties Link kopieren
          :kneel:
          Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.
          Junior had geen gaatjes. Zullen vast altijd trouw poetsen, eet gezond ect.

          En toch zilveren kapjes en een kies kwijt. 😅
          Alle reacties Link kopieren
          Nou id. Onder narcose nog wel. Goh Madelief heeft ook van die kapjes. Vast niet met narcose. Hoe kan het dat al die kinderen van die grote families een slecht gebit hebben....Gewoon slecht onderhouden en te weinig napoetsen.
          Ik heb ook een groot gezin en hier amper gaatjes.
          Alleen geen bodemloze portemonnaie, au pair of een insta carrière
          Mirandaaatje_86 schreef:
          15-06-2021 21:18
          Ik heb ook een groot gezin en hier amper gaatjes.
          Alleen geen bodemloze portemonnaie, au pair of een insta carrière
          Jij houdt tijd over om te poetsen! :cheers:
          Alle reacties Link kopieren
          Maar ... sofie heeft zelf tomatensoep gemaakt.
          Alle reacties Link kopieren
          Mirandaaatje_86 schreef:
          15-06-2021 20:52
          Junior had geen gaatjes. Zullen vast altijd trouw poetsen, eet gezond ect.

          En toch zilveren kapjes en een kies kwijt. 😅
          Ik zou zeggen, geef dat kind nog een blikje ijsthee, een ‘koek’ (taart in mijn woordenboek) en wat ais. Goed bezig zo!
          Alle reacties Link kopieren
          Lente19251003 schreef:
          15-06-2021 22:42
          Ik zou zeggen, geef dat kind nog een blikje ijsthee, een ‘koek’ (taart in mijn woordenboek) en wat ais. Goed bezig zo!
          Ais :cheer: Het wordt vast afgedaan als erfelijk belast. En geen nanny dus nog meer zoethoudertjes..
          Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.
          Alle reacties Link kopieren
          Èn natuurlijk een goede clickbait volgende week :whistle: :euro:
          Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.
          Byrma schreef:
          15-06-2021 22:59
          Ais :cheer: Het wordt vast afgedaan als erfelijk belast. En geen nanny dus nog meer zoethoudertjes..
          Het komt door de antibiotica!!
          Er zijn idd weleens onderzoeken naar geweest, maar concreet is er geen bewijs dat een slecht gebit/kaasmolaren verband houden met ab.
          Overigens, ik heb twee knd met kaasmolaren. We gaan maandelijks naar de tandarts/mondhygiënist en we poetsen heel fanatiek. Hier geen zilveren dingen hoor!
          Kost alleen wel veel tijd, en die heeft onze ft werkende Sofie niet....
          Alle reacties Link kopieren
          Snaky schreef:
          15-06-2021 21:43
          Maar ... sofie heeft zelf tomatensoep gemaakt.
          Wátttt???!!!
          't Is al met al een heel gedoe
          Pingu schreef:
          16-06-2021 00:16
          Wátttt???!!!
          Opgewarmd zeker 🤣
          Jeetje. Ik zit de Insta van de familie N. te lezen. Vlog van 2 dagen geleden.

          Eerst bij de ouders van Jan gaan lunchen, wandelen naar de Mac, pizza's gebakken en daarna nog koekendag gevierd.
          Hoeveel ongezonds kun je in een middag in je kinderen stoppen. :O

          En dan te bedenken dat er bijna iedere dag zoveel ongezonds ingaat. Koeken, ijsjes, zoet beleg, noem het maar op.
          Alle reacties Link kopieren
          prada schreef:
          16-06-2021 12:13


          Eerst bij de ouders van Jan gaan lunchen, wandelen naar de Mac, pizza's gebakken en daarna nog koekendag gevierd.
          Hoeveel ongezonds kun je in een middag in je kinderen stoppen. :O
          Is dat 1 dag?
          Alle reacties Link kopieren
          prada schreef:
          16-06-2021 12:13
          Jeetje. Ik zit de Insta van de familie N. te lezen. Vlog van 2 dagen geleden.

          Eerst bij de ouders van Jan gaan lunchen, wandelen naar de Mac, pizza's gebakken en daarna nog koekendag gevierd.
          Hoeveel ongezonds kun je in een middag in je kinderen stoppen. :O

          En dan te bedenken dat er bijna iedere dag zoveel ongezonds ingaat. Koeken, ijsjes, zoet beleg, noem het maar op.
          En toch zijn het(nog) geen hele dikke kinderen
          Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken.
          myname1 schreef:
          16-06-2021 14:11
          Is dat 1 dag?
          1 middag en avond.
          Keuken1987 schreef:
          16-06-2021 14:43
          En toch zijn het(nog) geen hele dikke kinderen
          Nee klopt. Ze sporten natuurlijk wel fanatiek dus dat zal het wel in balans houden.

          Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
          Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

          Terug naar boven