Entertainment alle pijlers

Een Huis Vol - deel 11 (ZONDER SPOILERS)

28-08-2021 12:09 3002 berichten
GEEN SPOILERS S.V.P. Op het spoilen van afleveringen die nog niet op televisie zijn geweest staat een ban.

Klets hier mee over de families uit Een Huis Vol.

Gezinnen van seizoen 2021:
- Familie Buddenbruck, ook wel afgekort als BB. Rob en Thaila verhuizen van Heerlen naar Duitsland en nemen al hun kinderen mee (10-11 stuks). Oudste zoon Miguel en schoondochter Chayenna hebben inmiddels zelf een dochter.
- Familie Adema: Na vier jaar zien we het Bathmense gezin met de vierling en hun andere twee dochters weer terug!
- Familie Jelies: Gelovig gezin uit Tollebeek, met vader Johan en moeder Janneke, 9 kinderen.
- Familie Cudogham: Voor het eerst zien we dit Amsterdamse gezin, bestaande uit moeder Cynthia, vader Iven en hun zeven kinderen.

Gezinnen uit eerdere seizoenen die hier ook wel eens ter sprake komen:
- Familie Nagelkerke, met moeder Sofie en vader Jan en acht kinderen.
- Familie Kraan, Samengesteld gezin van Linda en Ivan uit Boskoop, 8 kinderen en negende op komst.
- Familie Deijs, Marcel en Ingridt en heel veel kinderen en prins Jordy.
- Papa Jay en zijn 5 lieve kinderen.
- Familie Baumgard: bekend van Eugene en het bakimperium van Samantha, 13 kinderen in Den Haag.
- Familie Quaedackers: alleenstaande moeder Nadine en haar 12 kinderen uit Heerlen.
anoniem_636f8b86cbe89 wijzigde dit bericht op 28-08-2021 12:12
6.55% gewijzigd
Snaky schreef:
28-08-2021 21:57
Oh een post van Kevin weer met twee middelvingers omhoog. Met als tekst dat vanacht om 4 uur de politie voor de deur stond omdat Nadine q vermist werd. Wat een toestand daar!!!!
Ik wil eigenlijk de Quaedackers geen aandacht geven, maar jeetje, wie is er dan bij de kinderen?? Ik vrees echt dat het binnenkort ontzettend fout gaat daar.
Rosalind* schreef:
28-08-2021 22:00
Ik wil eigenlijk de Quaedackers geen aandacht geven, maar jeetje, wie is er dan bij de kinderen?? Ik vrees echt dat het binnenkort ontzettend fout gaat daar.
Ik ook niet. Ik ga ook niet kijken.
Alle reacties Link kopieren
Brokkel schreef:
28-08-2021 22:02
Ik ook niet. Ik ga ook niet kijken.
Hij heeft zijn account op privé gezet, maar jeetje wat een raar bericht, zou dat waar zijn? Of was het een dreigement?
Alle reacties Link kopieren
De Adema's doen niet mee komend seizoen. Schrijven ze, de opnames zijn al bezig.
Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.
Alle reacties Link kopieren
Die Sophie snapt er werkelijk niks van. Wil met d'r bakkes op TV, op Youtube en social media maar niemand mag commentaar hebben.
Als je commentaar hebt wordt je geblokkeerd en wordt je reactie verwijderd. Eens aardig en leuk reageren op de mensen die haar wel leuk vinden doet mevrouw ook niet. Ze begrijpt niet dat dit ooit tegen haar gaat werken. Dan zien ze een doodgewoon Brabants huisvrouwtje dat echt geen reet beleeft en zich hautain opstelt omdat ze meent dat ze wat voorstelt omdat ze eens op TV geweest is.

Echt Sophie Nagelkerke, als je in the picture wilt blijven zou ik eens vriendelijk gaan doen tegen de mensen die zorgen dat jij je manicures kunt betalen vanuit Youtube.
Muts.
Alle reacties Link kopieren
minnimouse schreef:
28-08-2021 22:27
Die Sophie snapt er werkelijk niks van. Wil met d'r bakkes op TV, op Youtube en social media maar niemand mag commentaar hebben.
Als je commentaar hebt wordt je geblokkeerd en wordt je reactie verwijderd. Eens aardig en leuk reageren op de mensen die haar wel leuk vinden doet mevrouw ook niet. Ze begrijpt niet dat dit ooit tegen haar gaat werken. Dan zien ze een doodgewoon Brabants huisvrouwtje dat echt geen reet beleeft en zich hautain opstelt omdat ze meent dat ze wat voorstelt omdat ze eens op TV geweest is.

Echt Sophie Nagelkerke, als je in the picture wilt blijven zou ik eens vriendelijk gaan doen tegen de mensen die zorgen dat jij je manicures kunt betalen vanuit Youtube.
Muts.
:worship: voor dit!
Alle reacties Link kopieren
Als je de recensies, van de familie N., op hun bedrijven doorleest, staat er toch bij een aantal, ontevreden, klanten dat ze weigerden een tegemoetkoming te doen. Herken hier gedrag van sofietje in, die geen kritiek kan verdragen . Ook regelmatig klachten van niet hygiënisch werken, vuile kopjes, tafels,...
Alle reacties Link kopieren
Inderdaad ze is een beetje heel erg omhooggevallen omdat ze veel geld heeft te besteden. Maar het heeft haar niet leuker gemaakt.
Alle reacties Link kopieren
En dan die discussie over vaccineren met die stomme roze hartjes erbij. Ze schrijft ik maak me niet druk om wat anderen van me vinden.

Nee je delete alles wat je niet wil horen domme muts. O_O

Zoooo irritant vind ik haar
Alle reacties Link kopieren
Snaky schreef:
28-08-2021 23:15
En dan die discussie over vaccineren met die stomme roze hartjes erbij. Ze schrijft ik maak me niet druk om wat anderen van me vinden.

Nee je delete alles wat je niet wil horen domme muts. O_O

Zoooo irritant vind ik haar
Inderdaad. Als je je niet druk maakt wat anderen van je vinden kun je negatieve reacties toch gewoon laten staan.

Ze maakt zich er wel druk om want ze is er vaak snel bij mij verwijderen en blokkeren.
Alle reacties Link kopieren
En weet je wat ik ook zo irritant vind aan die Nagelkerkers?
Dat ze zelfs voor die allerkleinsten Instagram aanmaakt. 'account run by mom'. Ja want anders wordt het account verwijderd aangezien ze nog geen 13 zijn.
Die jongste had al Instagram op d'r 5e. Al die kinderen moeten met hun gezicht op social media, of ze nu willen of niet. Want welke 5-jarige kan dat nu zelf beslissen?
Allemaal selfies van die kinderen. En dan dezelfde foto's op 25 accounts plaatsen. Elke kritische noot verwijderen maar wel gore reacties laten staan van vieze oude pedo's die zich zitten te verlekkeren aan het Instagram account van je 5-jarige dochter waar je alle foto's open en bloot op hebt staan.

En dan die sullige Jan die overal maar een beetje sullig bij staat te grijnzen.

Echt, wat een irritante familie.
Alle reacties Link kopieren
Nina-tje schreef:
28-08-2021 23:17
Inderdaad. Als je je niet druk maakt wat anderen van je vinden kun je negatieve reacties toch gewoon laten staan.

Ze maakt zich er wel druk om want ze is er vaak snel bij mij verwijderen en blokkeren.
Dat wordt een relaxte week dan. Maar ze doet toch niks met de kindjes.
Je kon't altaid nog bakker worre
Alle reacties Link kopieren
Ja ik denk dat Sofie oprecht denkt dat zij en haar kinderen heeel bijzonder zijn. Ze is zo sturend.... en Jan is in mijn ogen een doetje die naar haar pijpen danst.... en tussendoor heel hard werkt.
Lellebelle schreef:
28-08-2021 23:03
Als je de recensies, van de familie N., op hun bedrijven doorleest, staat er toch bij een aantal, ontevreden, klanten dat ze weigerden een tegemoetkoming te doen. Herken hier gedrag van sofietje in, die geen kritiek kan verdragen . Ook regelmatig klachten van niet hygiënisch werken, vuile kopjes, tafels,...
Ja, over de andere zaken staan ook niet fraaie recensies op andere sites.
Snaky schreef:
28-08-2021 21:57
Oh een post van Kevin weer met twee middelvingers omhoog. Met als tekst dat vanacht om 4 uur de politie voor de deur stond omdat Nadine q vermist werd. Wat een toestand daar!!!!
Nadine zal wel aan het feesten zijn ofzo. Volgens mij naaien ze die Kevin er gewoon bij door hem steeds door het slijk te halen. Op Romano zijn site staat niets over dat zijn moeder vermist is of was. En hij zou de eerste zijn die dat zou posten.
Alle reacties Link kopieren
Geen woorden meer voor de quadeackers clan, ongelofelijk.. zou Nadine weer op het werk van Romano zijn gaan feesten? Dat alleen al is toch niet normaal om te doen als moeder? Hij werkt er net een week en zij hangt daar steeds rond.. neem aan dat ze wel gewoon voor haar drankjes moet betalen, en zo ja: waar doet ze het van? De kinderbijslag is alweer bijna 2 maand geleden gestort :hyper:
reckless schreef:
29-08-2021 09:08
Geen woorden meer voor de quadeackers clan, ongelofelijk.. zou Nadine weer op het werk van Romano zijn gaan feesten? Dat alleen al is toch niet normaal om te doen als moeder? Hij werkt er net een week en zij hangt daar steeds rond.. neem aan dat ze wel gewoon voor haar drankjes moet betalen, en zo ja: waar doet ze het van? De kinderbijslag is alweer bijna 2 maand geleden gestort :hyper:
Dat is een aanname dat ze voor de drankjes betaald :devil:
Alle reacties Link kopieren
prada schreef:
29-08-2021 09:13
Dat is een aanname dat ze voor de drankjes betaald :devil:
Echt hé, normaal fatsoen komt niet in hun woordenboek voor. Je wil als horeca gelegenheid die gasten toch ook niet als uithangbord? Lekkere reclame..!
Alle reacties Link kopieren
:cheer2:
Alle reacties Link kopieren
Waarom is het eigenlijk vreemd dat Stan bij de ene grootouders logeert en niet bij de andere? Was daar iets mee of?
Vind Stan zo'n leuk verstandig kind :D
Blondie68 schreef:
28-08-2021 20:27
Gaan ze serieus nu nog een week naar Spanje? Komen ze dus volgende week zondag terug en dan direct volgende dag naar school. Lekker slim weer van Sofie. Zitten de kinderen nog helemaal in het Zuideuropese ritme en dan moeten ze opeens half 9 in de schoolbanken zitten.
Het draait in huize nagelkerke niet om de kinderen maar om de ouders o_o Die willen zo graag weer de zon opzoeken en ze willen opscheppen bij hun vrienden dat zij er een 2e huis hebben!

Vreselijk gezin met luie Sofie die niks doet! Zelfs het afruimen en afwassen doen de kinderen en madam loopt maar op haar hakjes met een houthakkers loopje! :hamer:
Nidorina schreef:
29-08-2021 10:00
Waarom is het eigenlijk vreemd dat Stan bij de ene grootouders logeert en niet bij de andere? Was daar iets mee of?
Vind Stan zo'n leuk verstandig kind :D
Ik vind het ook niet vreemd. Ik logeerde als kind ook vaak bij het ene setje grootouders en eigenlijk nooit bij de andere. Dat had niks te maken met van wie het de ouders zijn. En misschien kunnen de ouders van Sofie deze week niet omdat ze zelf op vakantie zijn.
Nina-tje schreef:
28-08-2021 23:17
Inderdaad. Als je je niet druk maakt wat anderen van je vinden kun je negatieve reacties toch gewoon laten staan.

Ze maakt zich er wel druk om want ze is er vaak snel bij mij verwijderen en blokkeren.

Ik heb best vaak kritisch gereageerd op insta heeft ze niet verwijderd of geblokkeerd krijg ik nu een sticker ;-) ;-)
Dan was het niet kritisch genoeg. Een ban is een sticker :proud:
Alle reacties Link kopieren
Nidorina schreef:
29-08-2021 10:00
Waarom is het eigenlijk vreemd dat Stan bij de ene grootouders logeert en niet bij de andere? Was daar iets mee of?
Vind Stan zo'n leuk verstandig kind :D
Ik vind er niets vreemds aan. De andere opa en oma passen meer op vooral de jongste kinderen. Zij wonen op een appartement. Hij heeft daar pas wel gelogeerd terwijl zijn jongere neefjes een ook waren.
Hoe lief die oma en oma ook zijn ik kan mij voor stellen dat hij een weekje op een appartement minder leuk vindt dan in een ruim huis met grote tuin waar hij ook in gaat helpen. Alleen zo’n zitmaaier vindt hij vast al geweldig.
Aan Jans kant heeft hij veel neven en nichten dus wellicht ook meer aanloop/contact met leeftijdsgenoten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven