Entertainment alle pijlers

Een Huis Vol - deel 12 (ZONDER SPOILERS)

14-10-2021 17:49 3002 berichten
GEEN SPOILERS S.V.P. Op het spoilen van afleveringen die nog niet op televisie zijn geweest staat een ban.

Klets hier mee over de families uit Een Huis Vol.

De nieuwe reeks van Een huis vol begint op maandag 20 december bij KRO-NCRV op NPO 1: https://kro-ncrv.nl/speciale-kerstediti ... n-huis-vol

Gezinnen van seizoen 2021:
- Familie Buddenbruck, ook wel afgekort als BB. Rob en Thaila verhuizen van Heerlen naar Duitsland en nemen al hun kinderen mee (10-11 stuks). Oudste zoon Miguel en schoondochter Chayenna hebben inmiddels zelf een dochter.
- Familie Adema: Na vier jaar zien we het Bathmense gezin met de vierling en hun andere twee dochters weer terug!
- Familie Jelies: Gelovig gezin uit Tollebeek, met vader Johan en moeder Janneke, 9 kinderen.
- Familie Cudogham: Voor het eerst zien we dit Amsterdamse gezin, bestaande uit moeder Cynthia, vader Iven en hun zeven kinderen.

Gezinnen uit eerdere seizoenen die hier ook wel eens ter sprake komen:
- Familie Nagelkerke, met moeder Sofie en vader Jan en acht kinderen.
- Familie Kraan, Samengesteld gezin van Linda en Ivan uit Boskoop, 8 kinderen en negende op komst.
- Familie Deijs, Marcel en Ingridt en heel veel kinderen en prins Jordy.
- Papa Jay en zijn 5 lieve kinderen.
- Familie Baumgard: bekend van Eugene en het bakimperium van Samantha, 13 kinderen in Den Haag.
- Familie Quaedackers: alleenstaande moeder Nadine en haar 12 kinderen uit Heerlen.
anoniem_636f8b86cbe89 wijzigde dit bericht op 15-10-2021 19:25
5.51% gewijzigd
prada schreef:
14-10-2021 18:40
En zouden ze op tijd zijn? :devil: Wat zijn de kleren van de Jelies mooi op elkaar afgestemd :heart:
Ze zijn optijd! Ze zitten met zijn allen op de boot opweg naar Carre.
Dat donkere haar bij Thaila. Ik vind het zo zonde, want het staat zo slecht bij haar kledingkeuze.
Een beetje lopen janken omdat je niet op de rode loper mag. Sorry Samantha, maar jullie seizoen redde het niet tot de finale van de Televizierring. Who Cares.
Ben ik de enige die vindt dat die hele Televizierring erg veel aandacht krijgt? Ik vind het totaal zo boeiend niet. Wel altijd leuk om de families te zien hoor, daar niet van. Maar dat is vanuit mezelf bekeken haha. Ik vind het verder zwaar overdreven haha. Wel zien ze er allemaal prachtig uit.
Alle reacties Link kopieren
prada schreef:
14-10-2021 18:27
Van de FB van de familie Baumgard;

Goedemiddag lieve mensen,
Van mijn kant uit wil ik toch iets kwijt. Een huis vol begon met familie Deijs en familie Baumgard. Als wij niet succesvol zouden zijn geweest dan zou het nu ook geen succes zijn.
We zijn allemaal verschillend, we hebben wel echt iets meer gezet.
Er was alleen ruimte voor 3 gezinnen waaraan nog snel de familie Adema is toegevoegd.
Ik ben totaal niet jaloers, maar vind wel dat wij fam Deijs en familie Baumgard de families van het eerste uur een plek hebben verdiend in de zaal. Dat de NPO en Sky High TV hun voorkeur uitspreekt zegt genoeg.
Zo zie je maar weer!!

Nee, ze zijn echt niet jaloers hoor :rofl:
Wat een zure reactie zeg.

Dat familie Adema is toegevoegd snap ik wel heel goed want tijdens het stemmen zaten zij in de laatst uitgezonden uitzendingen. Ik denk niet dat veel mensen wisten dat het uitgezonden seizoen voordat zij erin zaten is genomineerd. Ook superleuk voor Imre en Meike.
Nina-tje schreef:
14-10-2021 19:04
Wat een zure reactie zeg.

Dat familie Adema is toegevoegd snap ik wel heel goed want tijdens het stemmen zaten zij in de laatst uitgezonden uitzendingen. Ik denk niet dat veel mensen wisten dat het uitgezonden seizoen voordat zij erin zaten is genomineerd. Ook superleuk voor Imre en Meike.
Ohh ja, die meiden zullen ook zo genieten. :heart:
Alle reacties Link kopieren
Ik vind de jurk van Marlyn niet zo mooi zitten…..
Alle reacties Link kopieren
En heeft de bedenker dhr.Deijs zich nog laten horen?
Alle reacties Link kopieren
Woezelisboos schreef:
14-10-2021 18:57
Ben ik de enige die vindt dat die hele Televizierring erg veel aandacht krijgt? Ik vind het totaal zo boeiend niet. Wel altijd leuk om de families te zien hoor, daar niet van. Maar dat is vanuit mezelf bekeken haha. Ik vind het verder zwaar overdreven haha. Wel zien ze er allemaal prachtig uit.
Omdat de gezinnen uit EHV stemmen vragen? Of Ruinerwold weer in beeld is?
Ik heb geen flauw idee, ik kijk er nooit naar maar vandaag dus wel stukjes omdat 2 programma's genomineerd zijn.
Leuk dat de gezinnen uit dit topic er zijn en ik gun het de kinderen ook heel erg.
Ik vind het niet te vergelijken met De kinderen van Ruinerwold. Die laatste hebben wel gezegd dat ze het mooi vinden, dat ze genomineerd zijn met de docu maakster. De kinderen uit een huis vol hebben een rijk leven samen en de kinderen van Ruinerwold hebben nu de vrijheiden elkaar weer, dat is toch belangrijker dan een prijs.
Ik gun het beide.
(Die derde tel ik niet mee)
Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.
Alle reacties Link kopieren
Tadelief schreef:
14-10-2021 19:23
En heeft de bedenker dhr.Deijs zich nog laten horen?
Hij die niet genoemd mag worden.
Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.
Alle reacties Link kopieren
Oh, Samantha wat laat ze zich kennen.
:-o
Ik denk Q en Q ook ( ma & zoon) ondanks hun ellende balen ze dat ze er niet zijn. Ik denk dat ze sowieso niet uitgenodigd waren.
Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.
Alle reacties Link kopieren
prada schreef:
14-10-2021 18:27
Van de FB van de familie Baumgard;

Goedemiddag lieve mensen,
Van mijn kant uit wil ik toch iets kwijt. Een huis vol begon met familie Deijs en familie Baumgard. Als wij niet succesvol zouden zijn geweest dan zou het nu ook geen succes zijn.
We zijn allemaal verschillend, we hebben wel echt iets meer gezet.
Er was alleen ruimte voor 3 gezinnen waaraan nog snel de familie Adema is toegevoegd.
Ik ben totaal niet jaloers, maar vind wel dat wij fam Deijs en familie Baumgard de families van het eerste uur een plek hebben verdiend in de zaal. Dat de NPO en Sky High TV hun voorkeur uitspreekt zegt genoeg.
Zo zie je maar weer!!

Nee, ze zijn echt niet jaloers hoor :rofl:
:woa:
Alle reacties Link kopieren
Fijn weer een nieuw topic!
Alle reacties Link kopieren
remedialteacher schreef:
14-10-2021 19:23
Ik vind de jurk van Marlyn niet zo mooi zitten…..

Ik ook niet ze heeft er een buikje in en ik denk ook steeds dadelijk valt er iets uit ... helaas Linda haar taupe kleurige pas jurk vond ik mooier.
Alle reacties Link kopieren
Die oudste zoons van bb met hun tasjes dzzzz waarom vraag ik me af!
Alle reacties Link kopieren
Samantha dramt door, ze blijft bezig nu.
Ik zou een paar potjes maizena koekjes
openmaken en naar binnen werken.
Andere langlopende programma's hebben toch ook niet alle vorige deelnemers in de zaal gehad vorige keren? lijkt mij.
Op.huidskleur gooien vind ik niet netjes, ik had er niet eens aan gedacht dat Lopez, Baumgard en Cudogham een ander tintje hebben, ZIJ maakt nu onderscheid duidelijk

Maar in 1 ding heeft ze gelijk: ze is zwaar genaaid!
byrma wijzigde dit bericht op 14-10-2021 19:47
Reden: Taalvout
1.74% gewijzigd
Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.
Alle reacties Link kopieren
Ze hebben toch een taart gehad..?
Ze zegt dat ze wel gemaild had maar er gezegd is, dat er geen plek was en daarna de Adema's wel mochten..
Het gaat hun alleen om weer in beeld te komen maar na al die jaren moet je dan toch onderhand accepteren dat je gezinsleden en jezelf niet doorbreken. Niet met een koekjes emperium, niet als rapsters, zangers of danseressen. De violiste vond ik goed spelen, maar daar heb ik de ballen verstand van.
Het is niet anders en ze kennen altaid nog bakker worre ! (koekenbakker zat er dus niet in, voor de duidelijkheid)
Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.
Tadelief schreef:
14-10-2021 19:23
En heeft de bedenker dhr.Deijs zich nog laten horen?
Oh ja, die spamt alles vol op FB met foto's van toen en nu. En hij had gevraagd aan het programma of ze niet van iedere familie een afvaardiging konden uitnodigen maar daar was geen reactie op gekomen. En nu is hij zwaar teleurgesteld. :'(
Ik vind de vrouw van Miguel er prachtig uitzien in haar jurk. :heart:
Alle reacties Link kopieren
prada schreef:
14-10-2021 19:47
Ik vind de vrouw van Miguel er prachtig uitzien in haar jurk. :heart:
Ja, wauw.. dat dacht ik ook.
Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.
Alle reacties Link kopieren
Zoooo die samantha valt door de mand. En de racismekaart trekken ook nog. Heel flauw.

Ik vind ze er allemaal prachtig uit zien. Wat een belevenis zal dat zijn. Is ze gegund
Schuin spaan en Zee gras planten potjes
Marcel houdt het heel mooi en netjes. Terwijl hij eerder nog wel eens uit de bocht vloog als het om EHV gaat.
Byrma schreef:
14-10-2021 19:48
Ja, wauw.. dat dacht ik ook.
Ze kan alleen niet lopen op haar hakken :rofl:
Hebben jullie dat ook dat jullie nu al bedenken wie er volgend seizoen meedoen? Ik denk de BB'tjes en de Jelies. De oude gezinnen komen niet meer terug, die kinderen zijn te groot geworden voor spontane opmerkingen. Misschien de Kraantjes nog een keer? De Adema's was eenmalig wat ik begreep.
Dus wie weet weer een nieuw gezin. Of dat veganistische gezin uit Amsterdam maar daar vond ik niet veel aan.
Byrma schreef:
14-10-2021 19:48
Ja, wauw.. dat dacht ik ook.
:couple:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven