Entertainment alle pijlers

Een Huis Vol - deel 12 (ZONDER SPOILERS)

14-10-2021 17:49 3002 berichten
GEEN SPOILERS S.V.P. Op het spoilen van afleveringen die nog niet op televisie zijn geweest staat een ban.

Klets hier mee over de families uit Een Huis Vol.

De nieuwe reeks van Een huis vol begint op maandag 20 december bij KRO-NCRV op NPO 1: https://kro-ncrv.nl/speciale-kerstediti ... n-huis-vol

Gezinnen van seizoen 2021:
- Familie Buddenbruck, ook wel afgekort als BB. Rob en Thaila verhuizen van Heerlen naar Duitsland en nemen al hun kinderen mee (10-11 stuks). Oudste zoon Miguel en schoondochter Chayenna hebben inmiddels zelf een dochter.
- Familie Adema: Na vier jaar zien we het Bathmense gezin met de vierling en hun andere twee dochters weer terug!
- Familie Jelies: Gelovig gezin uit Tollebeek, met vader Johan en moeder Janneke, 9 kinderen.
- Familie Cudogham: Voor het eerst zien we dit Amsterdamse gezin, bestaande uit moeder Cynthia, vader Iven en hun zeven kinderen.

Gezinnen uit eerdere seizoenen die hier ook wel eens ter sprake komen:
- Familie Nagelkerke, met moeder Sofie en vader Jan en acht kinderen.
- Familie Kraan, Samengesteld gezin van Linda en Ivan uit Boskoop, 8 kinderen en negende op komst.
- Familie Deijs, Marcel en Ingridt en heel veel kinderen en prins Jordy.
- Papa Jay en zijn 5 lieve kinderen.
- Familie Baumgard: bekend van Eugene en het bakimperium van Samantha, 13 kinderen in Den Haag.
- Familie Quaedackers: alleenstaande moeder Nadine en haar 12 kinderen uit Heerlen.
anoniem_636f8b86cbe89 wijzigde dit bericht op 15-10-2021 19:25
5.51% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
remedialteacher schreef:
14-10-2021 19:23
Ik vind de jurk van Marlyn niet zo mooi zitten…..
Iets te laag.
Alle reacties Link kopieren
Soof kijkt niet naar het Televizierringgala. Opvallend. Ze benoemt niet vaak wat ze kijkt, zou het een sneertje zijn?
't Is al met al een heel gedoe
Alle reacties Link kopieren
Het mag wat kosten allemaal!

Ik vind het leuk om naar te kijken maar irriteer me er ook aan. Vooral het lakse beleid omtrent corona en de infantiele verhaaltjes bomvol spelfouten. Dat zit een beetje (boel) in mijn allergie.
Alle reacties Link kopieren
Doorenvogel schreef:
14-10-2021 21:13
SN: "Junior is de hele dag in de weer met zijn auto’s, fiets (wat hij een brommer vindt als hij er broem geluiden bij maakt) en Duplo. Wat zal ik het missen als hij naar school is".


Wie zal dit geloven? :lol:
Jaaaa het wordt steeds gekker.
Ik zal het zo missen, ze weet niet hoe vaak ze het kind bij papa en broers zussen moet achterlaten. Of naar opa en oma moet doen, die twee blijven nu wel heel lang in Spanje trouwens :-D .

Dan nog erachter dat de wachtlijsten voor de psz zo lang zijn. Ook daar geloof ik eerlijk gezegd helemaal niks van.
Alle reacties Link kopieren
Pingu schreef:
14-10-2021 21:16
Soof kijkt niet naar het Televizierringgala. Opvallend. Ze benoemt niet vaak wat ze kijkt, zou het een sneertje zijn?
Die STIKT van de jaloezie, wat denk jij. Stel je voor dat zij over de rode loper mocht, haartjes gefohnd nageltjes gedaan, kindjes in leuke jurkjes. Man man, ze is van ellende maar in bad gegaan, in een warm bad om precies te zijn.
Alle reacties Link kopieren
Ze kijkt alleen Temptation island, toch?
En na 7 kinderen weet je toch dat de wachtlijsten bij pzs lang zijn.
Of gingen die vorige 7 niet ivm inwonende oppas en oma die nog niet vluchtte?
Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.
Cookielover schreef:
14-10-2021 20:17
Hoi, leuke mensen! :cheer2:
:hello:
Alle reacties Link kopieren
Snaky schreef:
14-10-2021 21:29
Die STIKT van de jaloezie, wat denk jij. Stel je voor dat zij over de rode loper mocht, haartjes gefohnd nageltjes gedaan, kindjes in leuke jurkjes. Man man, ze is van ellende maar in bad gegaan, in een warm bad om precies te zijn.
En zou het water nu zijn gaan koken of flink afgekoeld zijn?
Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.
Oh en Makiko, heel veel beterschap.

Ja, volgens mij ook een sneertje van Sofie. Die kan natuurlijk niet achterblijven bij de Baumgards en de Deijsjes.
Alle reacties Link kopieren
Snaky schreef:
14-10-2021 21:25
Jaaaa het wordt steeds gekker.
Ik zal het zo missen, ze weet niet hoe vaak ze het kind bij papa en broers zussen moet achterlaten. Of naar opa en oma moet doen, die twee blijven nu wel heel lang in Spanje trouwens :-D .

Dan nog erachter dat de wachtlijsten voor de psz zo lang zijn. Ook daar geloof ik eerlijk gezegd helemaal niks van.
Natuurlijk niet. Ze hebben ook pas 8 kinderen natuurlijk :bonk:
Alle reacties Link kopieren
Byrma schreef:
14-10-2021 21:29
Ze kijkt alleen Temptation island, toch?
En na 7 kinderen weet je toch dat de wachtlijsten bij pzs lang zijn.
Of gingen die vorige 7 niet ivm inwonende oppas en oma die nog niet vluchtte?
Ik denk het niet, lang leve de nanny en opa en oma. Ze willen her gewoon niet, 'bewuste keuze, ieder doet het op zijn eigen manier, ik wens je veel positiviteit toe'
Nu komt er flink wat commentaar over slecht praten en veel op de tablet en nu zou hij ineens op de wachtlijst staan.
Ik vraag me echt af .
Die opmerkingen van Samantha kunnen echt niet.
Dat gezegd hebbende, het was natuurlijk best leuk geweest als ze alle ouderparen van de gezinnen die in het verleden mee hebben gedaan, uitgenodigd zouden hebben. Want het is natuurlijk best gek dat de familie Adema wel mocht komen.
Alle reacties Link kopieren
De ring volg ik niet maar heb in de voorrondes wel gestemd. Vanavond niet, ga er niet voor betalen 😅.
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Alle reacties Link kopieren
De fans snappen niet dat Soof niet kijkt. Puntje eraf voor Soof.
't Is al met al een heel gedoe
Alle reacties Link kopieren
Cookielover schreef:
14-10-2021 20:17
Hoi, leuke mensen! :cheer2:
:high5: :hug:
Alle reacties Link kopieren
Ik vind iedereen er echt prachtig uit zien van elk gezin. Lijkt me lastig om er nog zo chique uit te zien als je zo ver al in de zwangerschap bent als Linda, maar echt goed gekozen!

Maar ik ga er toch vanuit dat de Kinderen van Ruinerwold winnen. Een huis vol is een leuk programma en best bijzonder hoeveel jaren het al draait, maar Kinderen van Ruinerwold is toch meer spraakmakend. Iedereen had het erover.
Alle reacties Link kopieren
Byrma schreef:
14-10-2021 21:06
Zouden ze die kleding etc. echt allemaal zelf moeten betalen?
Ik hoop dat de koop of huur gesponsord wordt. Is toch niet te betalen?
Alle reacties Link kopieren
suzyqfive schreef:
14-10-2021 21:39
De ring volg ik niet maar heb in de voorrondes wel gestemd. Vanavond niet, ga er niet voor betalen 😅.
Online kun je gratis stemmen, zag ik net toevallig.
Alle reacties Link kopieren
fala1989 schreef:
14-10-2021 21:44
Ik vind iedereen er echt prachtig uit zien van elk gezin. Lijkt me lastig om er nog zo chique uit te zien als je zo ver al in de zwangerschap bent als Linda, maar echt goed gekozen!

Maar ik ga er toch vanuit dat de Kinderen van Ruinerwold winnen. Een huis vol is een leuk programma en best bijzonder hoeveel jaren het al draait, maar Kinderen van Ruinerwold is toch meer spraakmakend. Iedereen had het erover.
Ik heb daar ook op gestemd. Prachtige indrukwekkende tv.
snaky wijzigde dit bericht op 14-10-2021 21:48
0.18% gewijzigd
Snaky schreef:
14-10-2021 21:37
Ik denk het niet, lang leve de nanny en opa en oma. Ze willen her gewoon niet, 'bewuste keuze, ieder doet het op zijn eigen manier, ik wens je veel positiviteit toe'
Nu komt er flink wat commentaar over slecht praten en veel op de tablet en nu zou hij ineens op de wachtlijst staan.
Ik vraag me echt af .
Er zijn 10 psz in hun dorp. En het is echt een dorp dus het lijkt me sterk dat er nergens plek is. Maar zoals ik al eerder zei. Ze houdt hem gewoon thuis tot hij 4 is want anders is het zo zielig als hij zo snel afscheid moet nemen (En het scheelt een hoop tijd aan ritjes die ze nu beter bij Rifke en in de bakkerij kan besteden).

Ik heb Junior al in 3 verschillende vlogs horen jammeren dat hij ook naar school wil.
Alle reacties Link kopieren
makiko schreef:
14-10-2021 20:41
:bye:

Ik zie ook groen, niet van jaloezie maar ben niet fit.
Ik kijk mee maar ben niet op mijn best.
Leuk zeg, die hele bubs bij elkaar.
De Jelies zien er prachtig uit en Chayenna ook.
Beterschap Makiko :daisy:
Omg. Op Facebook reageert Sofie van der Kan?! Is dat iemand van hier? Kan toch niet echt zijn haha :biggrin:
Alle reacties Link kopieren
Hoezo is die Rifke steeds in beeld sinds laatst Spanje? Daarvoor nooit wat over gehoord.
Alle reacties Link kopieren
Dubbel,ik let niet op.
byrma wijzigde dit bericht op 14-10-2021 21:55
88.04% gewijzigd
Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.
Alle reacties Link kopieren
Snaky schreef:
14-10-2021 21:46
Ik heb daar ook op gestemd. Prachtige indrukwekkende tv.
Echt aar?? Ik heb een sms'je gedaan.
Weer niet opgelet.
Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven