Entertainment alle pijlers

Een Huis Vol - deel 14 (ZONDER SPOILERS)

07-01-2022 09:52 3013 berichten
GEEN SPOILERS S.V.P. Op het spoilen van afleveringen die nog niet op televisie zijn geweest staat een ban.

Klets hier mee over de families uit Een Huis Vol.

Gezinnen van het winterseizoen 2021:
- Familie Buddenbruck, ook wel afgekort als BB. Rob en Thaila, 11 kinderen, 1 kleinkind
- Familie Jelies: Gelovig gezin uit Tollebeek, met va Johan en moe Janneke, 9 kinderen en 2 honden.
- Familie Cudogham: Amsterdamse gezin, bestaande uit moeder Cynthia, vader Iven en hun zeven kinderen.

Gezinnen uit eerdere seizoenen die hier ook ter sprake komen: Familie Nagelkerke, familie Kraan, familie Adema, familie Deijs, papa Jay, familie Baumgard en de familie Quaedackers.
anoniem_636f8b86cbe89 wijzigde dit bericht op 17-01-2022 17:17
32.26% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
De vlog van vandaag gezien. Jan en Nout willen naar 2 a 3 keer in de week vloggen overgaan. Er is echter een groepje die er anders over denkt. Die willen elke dag.
Junior liep ook buiten na twaalf uur s nachts. Nou dat gebeurde hier echt niet toen de kinderen nog zo jong waren.
Alle reacties Link kopieren
Blondie68 schreef:
07-01-2022 17:11
De vlog van vandaag gezien. Jan en Nout willen naar 2 a 3 keer in de week vloggen overgaan. Er is echter een groepje die er anders over denkt. Die willen elke dag.
Junior liep ook buiten na twaalf uur s nachts. Nou dat gebeurde hier echt niet toen de kinderen nog zo jong waren.
Groep Sofie en Sofie zeker?
Snaky schreef:
07-01-2022 17:44
Groep Sofie en Sofie zeker?
Dat weet ik wel zeker.
Alle reacties Link kopieren
Snaky schreef:
07-01-2022 17:44
Groep Sofie en Sofie zeker?
:rofl: da's niet grupo sportivo dan.

of gewoon Sofie.
(pluralis majestatis)
Je kon't altaid nog bakker worre
Het valt me trouwens op dat Sofie helemaal geen vriendinnen heeft. Of een vaste vriendin. Ik wil Rifke (en haar man) tenminste niet onder een vaste vriendin scharen maar meer als een koppel waar ze wel eens wat samen mee doen.
Alle reacties Link kopieren
prada schreef:
07-01-2022 17:55
Het valt me trouwens op dat Sofie helemaal geen vriendinnen heeft. Of een vaste vriendin. Ik wil Rifke (en haar man) tenminste niet onder een vaste vriendin scharen maar meer als een koppel waar ze wel eens wat samen mee doen.
Klopt, ze heeft geen vriendinnen. Zou Jan wel vrienden hebben?
't Is al met al een heel gedoe
Pingu schreef:
07-01-2022 18:12
Klopt, ze heeft geen vriendinnen. Zou Jan wel vrienden hebben?
Niet echt een specifieke vriend nee. Wel meer sociale contacten als trainer van het hockeyteam, de harmonie en natuurlijk via zijn werk.
Alle reacties Link kopieren
prada schreef:
07-01-2022 17:55
Het valt me trouwens op dat Sofie helemaal geen vriendinnen heeft. Of een vaste vriendin. Ik wil Rifke (en haar man) tenminste niet onder een vaste vriendin scharen maar meer als een koppel waar ze wel eens wat samen mee doen.
:hug:
Is dat een hint of wil je zelf iets betekenen?
Ik vraag dit voor een forumlid.
Je kon't altaid nog bakker worre
makiko schreef:
07-01-2022 18:37
:hug:
Is dat een hint of wil je zelf iets betekenen?
Ik vraag dit voor een forumlid.
o_o
Alle reacties Link kopieren
Sofie zou vast een heel slechte vriendin zijn. Geen interesse in hoe het me je gaat, alleen maar opscheppen over etentjes en reisjes en Tesla’s.
't Is al met al een heel gedoe
Alle reacties Link kopieren
:popcorn:
Alle reacties Link kopieren
Pingu schreef:
07-01-2022 18:12
Klopt, ze heeft geen vriendinnen. Zou Jan wel vrienden hebben?
Ze hebben kinderen. Dat is meer dan genoeg sociaal contact.
Oh wacht.....
Alle reacties Link kopieren
Sarai- schreef:
07-01-2022 18:48
Ze hebben kinderen. Dat is meer dan genoeg sociaal contact.
Oh wacht.....
Ja, de ouders van Lieve, een vriendinnetje van Guusje (?), daar trekken ze weleens mee op toch? Of zou dat op een lager pitje staan sinds Sofie foto’s van Lieve in bikini had gepost?
't Is al met al een heel gedoe
Pingu schreef:
07-01-2022 19:01
Ja, de ouders van Lieve, een vriendinnetje van Guusje (?), daar trekken ze weleens mee op toch? Of zou dat op een lager pitje staan sinds Sofie foto’s van Lieve in bikini had gepost?
De ouders van LIeve, dat zijn toevallig ook Rifke en haar man.
Alle reacties Link kopieren
Pingu schreef:
07-01-2022 10:54
Joe!

Ik moest zo lachen om iemand die op het vorige topic zei: de enige die daar echt kind kan zijn, is Jan! :rofl:
In het land van ikke ikke ikke, om met Harrie Jekkers te spreken
Alle reacties Link kopieren
Brokkel schreef:
07-01-2022 19:05
De ouders van LIeve, dat zijn toevallig ook Rifke en haar man.
Ik heb steeds het idee dat Sofie hun wat na wil doen. Die man heeft toch een groot bedrijf, zij hobbiet wat in een kapsalon. Op zich niet verkeerd, ze doet tenminste iets zelf. Ik ken maar 1 klant en als ik eerlijk ben, is dat geen goede reclame. Maar haar eigen pruik ziet er picobello uit. En maar 1 kind van dit stel samen, "de bonus kinderen" zijn groot. Dat maakt de situatie ook anders.
Als ik eerlijk ben vond ik Sofie in Een huis vol er veel leuker uitzien. Qua kapsel en kleding. Als je de jaren terugkijkt begon het simpel, daarna normaal en tijdens EHV al de kids in de TH kleding, dat hautaine zie je al terug bij beide maar daarna sloeg alles door.
Daarom vind ik het een compliment dat de BB zichzelf blijven. Geen vlogs, geen gedoe.
Je kon't altaid nog bakker worre
Alle reacties Link kopieren
Brokkel schreef:
07-01-2022 19:05
De ouders van LIeve, dat zijn toevallig ook Rifke en haar man.
En toevallig ook de kapsters die ze twee keer per week bezoekt om 'bai te kletse'.
Alle reacties Link kopieren
makiko schreef:
07-01-2022 17:53
:rofl: da's niet grupo sportivo dan.

of gewoon Sofie.
(pluralis majestatis)
Inderdaad net alsof die kinderen willen vloggen. Ze staan er altijd met een gezicht als een oorwurm op.
Alle reacties Link kopieren
Pingu schreef:
07-01-2022 18:43
Sofie zou vast een heel slechte vriendin zijn. Geen interesse in hoe het me je gaat, alleen maar opscheppen over etentjes en reisjes en Tesla’s.
Inderdaad net als vandaag weer de vangst van het dagje shoppen posten. Zadig en Voltaire tasje er tussen. Ik ben ook geen Primark of Shein fan maar ik vind dit zo onnodig opschepperig.
Alle reacties Link kopieren
Brokkel schreef:
07-01-2022 19:05
De ouders van LIeve, dat zijn toevallig ook Rifke en haar man.
O haha, dat is waar ook!

Trouwens, als er ook maar 1 kind is dat wil dat er minder wordt gevlogd (Noud), zou dat genoeg moeten zijn.
't Is al met al een heel gedoe
Alle reacties Link kopieren
makiko schreef:
07-01-2022 19:43
Ik heb steeds het idee dat Sofie hun wat na wil doen. Die man heeft toch een groot bedrijf, zij hobbiet wat in een kapsalon. Op zich niet verkeerd, ze doet tenminste iets zelf. Ik ken maar 1 klant en als ik eerlijk ben, is dat geen goede reclame. Maar haar eigen pruik ziet er picobello uit. En maar 1 kind van dit stel samen, "de bonus kinderen" zijn groot. Dat maakt de situatie ook anders.
Als ik eerlijk ben vond ik Sofie in Een huis vol er veel leuker uitzien. Qua kapsel en kleding. Als je de jaren terugkijkt begon het simpel, daarna normaal en tijdens EHV al de kids in de TH kleding, dat hautaine zie je al terug bij beide maar daarna sloeg alles door.
Daarom vind ik het een compliment dat de BB zichzelf blijven. Geen vlogs, geen gedoe.
Het is toch ook wel bijzonder dat Rifke 2x per week een uur tijd heeft voor Sophietje, dan moet ze toch verder weinig klanten hebben?
Alle reacties Link kopieren
Snaky schreef:
07-01-2022 19:56
Inderdaad net als vandaag weer de vangst van het dagje shoppen posten. Zadig en Voltaire tasje er tussen. Ik ben ook geen Primark of Shein fan maar ik vind dit zo onnodig opschepperig.
Zo komt het op mij ook over. Kan het ons nou schelen wat ze allemaal weer uitgeeft.
Alle reacties Link kopieren
HNT :cheers:
Ik heb alleen meegelezen afgelopen dagen, maar heb weer goed kunnen lachen om jullie :-D
De andere kinderen hadden dus ook niet hoeven meegaan want die deden gister dus het zelfde als thuis: gezellig alleen thuis blijven terwijl Jan en Sofie vreetnait hebben, altijd leuk zo samen op vakantie.
En wat betreft het oppassen; Ik heb 2 kinderen van 9 en 4, no way dat ik die samen alleen thuis laat.
Alle reacties Link kopieren
makiko schreef:
07-01-2022 17:53


of gewoon Sofie.
(pluralis majestatis)
:lol:
Alle reacties Link kopieren
Nog een paar dagen genieten, schrijft soof. Hoezo, moeten die kinderen maandag niet naar school? Ik zou in ieder geval uiterlijk zaterdag naar huis gaan om zondag nog een dagje te acclimatiseren
Schuin spaan en Zee gras planten potjes

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven