Entertainment alle pijlers

Een Huis Vol - deel 16 (ZONDER SPOILERS)

12-06-2022 20:39 3011 berichten
GEEN SPOILERS S.V.P. Op het spoilen van afleveringen die nog niet op televisie zijn geweest staat een ban.

Klets hier mee over de families uit Een Huis Vol.

Gezinnen uit eerdere seizoenen die hier ook ter sprake komen: Familie Nagelkerke, familie Kraan, familie Adema, familie Deijs, papa Jay, familie Baumgard en de familie Quaedackers.
anoniem_636f8b86cbe89 wijzigde dit bericht op 08-08-2022 13:38
34.68% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij noemde Sofie een keer tijdens een Q&A dat ze Noud en Madelief 'lastig' vond.
En Romano die steeds verzoeken vraagt voor zijn insta account. Dan gaat hij wat leuks mededelen bij 15k volgers
Hij zegt al weeeeeken dat hij wat leuks te melden heeft. Die jongen kan beter stoppen met het sociale media gebeuren
Alle reacties Link kopieren
Dico schreef:
13-06-2022 11:36
En Romano die steeds verzoeken vraagt voor zijn insta account. Dan gaat hij wat leuks mededelen bij 15k volgers
Hij zegt al weeeeeken dat hij wat leuks te melden heeft. Die jongen kan beter stoppen met het sociale media gebeuren
Het leuke zou zijn dat hij idd helemaal stopt met social media
Dico schreef:
13-06-2022 11:36
En Romano die steeds verzoeken vraagt voor zijn insta account. Dan gaat hij wat leuks mededelen bij 15k volgers
Hij zegt al weeeeeken dat hij wat leuks te melden heeft. Die jongen kan beter stoppen met het sociale media gebeuren
Voor hem zou het beter zijn geen sociale media te hebben.
Wat leuk, alle meiden van de familie Adema op het podium :heart:
Alle reacties Link kopieren
Brooklyn28 schreef:
13-06-2022 11:50
Het leuke zou zijn dat hij idd helemaal stopt met social media
Dat zal het goede nieuws wel niet zijn.
Je kon't altaid nog bakker worre
Alle reacties Link kopieren
Iedereen weer in de pies gekomen?
:thumbsup:
Als iets in het verkeerde keelgat schiet, dan hoor ik dat graag in dm ipv gelijk te gaan staffen.
Dan kan het topic beter dicht, tot het seizoen weer begint. Anders houden we geen vaste topicschrijvers over hier hoor.
Ik begrijp niet goed wat er gister gebeurde maar: let it go, let it go..

Ik ben gaan lezen in deel 1 en als je dan leest wat daar geschreven werd en weten wat je nu weet. :P
Je kon't altaid nog bakker worre
Alle reacties Link kopieren
reckless schreef:
13-06-2022 11:36
Volgens mij noemde Sofie een keer tijdens een Q&A dat ze Noud en Madelief 'lastig' vond.

Zoiets ja. Ik denk dat de andere kinderen (behalve dan de 2e zoon) boven de jongste dochter makkelijker zijn in de omgang. En dat niet het meisje lastig is, maar dat ze het zelf lastig vindt om er mee om te gaan. En dat geeft natuurlijk niet, want elk kind heeft een andere handleiding, daar kan ik ook zeker over meepraten en ik heb er maar 2. Maar het kan daarom nodig zijn om dan iets meer tijd te besteden aan dat betreffende kind, en dat lijk ik niet te zien. En dan denk ik ach…
Verrassing. De tv opnames van de Nagelkerkjes gaan niet door.
prada schreef:
13-06-2022 17:33
Verrassing. De tv opnames van de Nagelkerkjes gaan niet door.
Nou zeg, wat raar :?:
Alle reacties Link kopieren
reckless schreef:
13-06-2022 11:36
Volgens mij noemde Sofie een keer tijdens een Q&A dat ze Noud en Madelief 'lastig' vond.
Dat geloof ik onmiddellijk..
Alle reacties Link kopieren
prada schreef:
13-06-2022 17:33
Verrassing. De tv opnames van de Nagelkerkjes gaan niet door.
De opnames met de sluwe vos in Spanje?
Alle reacties Link kopieren
Dico schreef:
13-06-2022 11:36
En Romano die steeds verzoeken vraagt voor zijn insta account. Dan gaat hij wat leuks mededelen bij 15k volgers
Hij zegt al weeeeeken dat hij wat leuks te melden heeft. Die jongen kan beter stoppen met het sociale media gebeuren
Echt zielig. Die jongen zoekt enorm de aandacht én hij is beperkt. Zou goed zijn als hij goede begeleiding zou krijgen die hem ervan kunnen overtuigen van internet af te blijven en hem gaan helpen met zijn ontwikkeling.
Zijn die Nagelkerkjes er toch ingeluisd zeg door die Koen. Ik ben lid van de FB groep van VTM (woon in Belgie) en heb het even nagevraagd. Er zijn helemaal geen plannen om nieuwe afleveringen van De Makelaar of De Makelaar Costa Belgica (een programma over Vlaamse makelaars die huizen verkopen in Spanje aan Vlamingen te maken.
Dus voor lul naar Spanje gevlogen en nu is het wel heel zeker dat het een oplichter is.
Ze hoorden ook pas de avond voor de opnames van Koen dat het niet doorging.
Alle reacties Link kopieren
Maar ze zijn wel mooi samen in Spanje geweest.
En Koen heeft ze gepaaid met jurk en tas zodat ze er nog een keer in trappen.
WAKE UP!
Alle reacties Link kopieren
prada schreef:
13-06-2022 20:20
Zijn die Nagelkerkjes er toch ingeluisd zeg door die Koen. Ik ben lid van de FB groep van VTM (woon in Belgie) en heb het even nagevraagd. Er zijn helemaal geen plannen om nieuwe afleveringen van De Makelaar of De Makelaar Costa Belgica (een programma over Vlaamse makelaars die huizen verkopen in Spanje aan Vlamingen te maken.
Dus voor lul naar Spanje gevlogen en nu is het wel heel zeker dat het een oplichter is.
Ze hoorden ook pas de avond voor de opnames van Koen dat het niet doorging.
Prada, je recherche werk is weer fenomenaal! :worship:
Alle reacties Link kopieren
prada schreef:
13-06-2022 20:20
Zijn die Nagelkerkjes er toch ingeluisd zeg door die Koen. Ik ben lid van de FB groep van VTM (woon in Belgie) en heb het even nagevraagd. Er zijn helemaal geen plannen om nieuwe afleveringen van De Makelaar of De Makelaar Costa Belgica (een programma over Vlaamse makelaars die huizen verkopen in Spanje aan Vlamingen te maken.
Dus voor lul naar Spanje gevlogen en nu is het wel heel zeker dat het een oplichter is.
Ze hoorden ook pas de avond voor de opnames van Koen dat het niet doorging.
Waaattt?? Hoe weten we dat ze mee gingen werken aan dit programma? Staat op de socials van de Nagelkerkjes dat het niet doorgaat?
Brooklyn28 schreef:
13-06-2022 20:39
Prada, je recherche werk is weer fenomenaal! :worship:
Als je maar weet waar je moet zoeken is het een paar minuten werk :sherlock:
reckless schreef:
13-06-2022 20:40
Waaattt?? Hoe weten we dat ze mee gingen werken aan dit programma? Staat op de socials van de Nagelkerkjes dat het niet doorgaat?
Vertelden ze heel trots in een vlog. En alleen de mededeling dat ze de avond voor de opnames van Koen hoorden dat het niet doorging. Koen vond het echt heel vervelend O_o
Momenteel zijn er geen nieuwe plannen voor eventuele nieuwe afleveringen van De Makelaar en Costa Belgica. We raden je aan om onze tv-gids en kanalen goed in de gaten te houden. Zo blijf je steeds op de hoogte van al onze programma's.

We wensen je nog veel kijkplezier!
Of het moet voor een ander programma geweest zijn maar dat lijkt me sterk. Dit zijn de enige programma's die er ooit waren over makelaars in Spanje op VTM.
Alle reacties Link kopieren
Het lijkt wel een klucht. Hoezee, we komen op tv! Oh nee, toch niet. Een Louis Vuitton shopper en een jurk zijn ook leuk hoor. Fijn, zo'n betrouwbare ontzettend goede vriend die zulke mooie projecten heeft.

Oh nee, toch niet.
Een poffertje is geen oliebol.
Pofpoffertje schreef:
13-06-2022 20:52
Het lijkt wel een klucht. Hoezee, we komen op tv! Oh nee, toch niet. Een Louis Vuitton shopper en een jurk zijn ook leuk hoor. Fijn, zo'n betrouwbare ontzettend goede vriend die zulke mooie projecten heeft.

Oh nee, toch niet.
De tas heeft Jan voor haar gekocht. Zo gek is Koen nu ook weer niet. Al die etentjes en cadeautjes voor Sofie en de kinderen moeten ook betaald worden. :biggrin:
Alle reacties Link kopieren
Dat is waar ook! De tas van Jan, maar het hengsel-sjaaltje van Koen!
Een poffertje is geen oliebol.
Alle reacties Link kopieren
prada schreef:
13-06-2022 20:45
Vertelden ze heel trots in een vlog. En alleen de mededeling dat ze de avond voor de opnames van Koen hoorden dat het niet doorging. Koen vond het echt heel vervelend O_o
Thx, wat een nepperd die Koen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven