Entertainment alle pijlers

Een Huis Vol - deel 16 (ZONDER SPOILERS)

12-06-2022 20:39 3011 berichten
GEEN SPOILERS S.V.P. Op het spoilen van afleveringen die nog niet op televisie zijn geweest staat een ban.

Klets hier mee over de families uit Een Huis Vol.

Gezinnen uit eerdere seizoenen die hier ook ter sprake komen: Familie Nagelkerke, familie Kraan, familie Adema, familie Deijs, papa Jay, familie Baumgard en de familie Quaedackers.
anoniem_636f8b86cbe89 wijzigde dit bericht op 08-08-2022 13:38
34.68% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
BB's hebben dan dus twee van de elf kinderen op speciaal onderwijs. Best een hoog percentage (maar kan toeval zijn natuurlijk).
Geen motto
Pingu schreef:
14-06-2022 16:15
Ah, NGS invest staat nu op Insta. Kun je zien wat de ondergang van de Nagelkerkjes zal worden.
Ik zag het. En Koen regelt alles. Ik vermoed dat hun garant staan ofzo en dat Koen daardoor kan investeren (op zijn manier dan).
Alle reacties Link kopieren
Waarom beginnen ze aan vastgoed?
Het is ver van je bed show als bakker.
Een pand dat verbouwt gaat worden en de prijs is 4.995.000 voor als je interesse hebt, Sandra, Truus (en Viva forummers , die hun volgen.)
een èigen vàllei, een èigen vàllei
Alle reacties Link kopieren
Spanje zonder hoofdletter typen. Bij dit soort bedragen, moet je toch een beetje letten op je teksten. Gewoon voor het idee al.
een èigen vàllei, een èigen vàllei
Alle reacties Link kopieren
Catootje schreef:
14-06-2022 13:37
Bij de BB is een van de jongens naar het speciaal onderwijs gegaan, het jochie zit nu goed op zn plek, goede keuze geweest dus. Hoe zou dat bij de Nagelkerkjes gaan, zou het kind ook de kans krijgen om zich op het speciaal (basis) onderwijs te ontwikkelen?
Als dat nodig is gebeurt dat. Je kunt niet zomaar naar het so en je kunt ook niet op regulier onderwijs blijven als het niet meer lukt.
Alle reacties Link kopieren
Brooklyn28 schreef:
14-06-2022 17:13
Ik heb geen insta, dus wat precies bedoel je met deze post?
Dat is hun Spaanse bv, opgericht op aanraden van Koen. Iets met vastgoed in Spanje. Ik kan me niet voorstellen dat dit goed gaat aflopen.
't Is al met al een heel gedoe
scottiewinkie schreef:
14-06-2022 17:54
Waarom beginnen ze aan vastgoed?
Het is ver van je bed show als bakker.
Een pand dat verbouwt gaat worden en de prijs is 4.995.000 voor als je interesse hebt, Sandra, Truus (en Viva forummers , die hun volgen.)
Van een ervaringsdeskundige;

bijna 8 jaar werkzaam geweest in Spanje als vastgoedmakelaar. Ik kan gelukkig zeggen "ben" als je in Belgie werkt in het vastgoed blijf dat lekker doen. In Spanje is het niet te vergelijken met Nederland of Belgie. Iedereen noemt zich daar makelaar en het is dus een grote bende. Als jij als makelaar eerlijk je geld wilt verdienen dan krijg je te maken met corrupte collega makelaars, vergunningen die niet kloppen of er gewoon niet zijn. Ik heb het 8 jaar gedaan en toen had ik het echt wel gehad. Ben lekker terug gegaan naar Nederland en heb nu een goedlopend kantoor. Gewoon heerlijk maar vooral eerlijk zaken doen. Spanje is leuk, heel leuk maar niet om als makelaar te werken.
Om je huis te verkopen in Spanje heb je geen vaste makelaar nodig. Iedereen kan elk pand verkopen en daar de commissie van opstrijken.
Verder las ik ergens dat malafide makelaars, nieuwe kopers ook als nieuwe makelaars zien. Daar krijgen ze dan ook weer een percentage van. Een soort Pyramide constructie dus.

Professionele makelaars hebben over het algemeen een echte site met echte getuigenissen, volledige namen en emailadressen van medewerkers. En een eigen vaste portefeuille.
Alle reacties Link kopieren
prada schreef:
14-06-2022 18:16
Om je huis te verkopen in Spanje heb je geen vaste makelaar nodig. Iedereen kan elk pand verkopen en daar de commissie van opstrijken.
Verder las ik ergens dat malafide makelaars, nieuwe kopers ook als nieuwe makelaars zien. Daar krijgen ze dan ook weer een percentage van. Een soort Pyramide constructie dus.

Professionele makelaars hebben over het algemeen een echte site met echte getuigenissen, volledige namen en emailadressen van medewerkers. En een eigen vaste portefeuille.
Zo dan! Het lijkt erop dat Koen de kip met gouden eieren in handen heeft. o_o
Brooklyn28 schreef:
14-06-2022 18:58
Zo dan! Het lijkt erop dat Koen de kip met gouden eieren in handen heeft. o_o
Yep. En nu stop ik met speuren, het lijkt wel een obsessie te worden haha. Ik leun achterover en wacht rustig af. En ergens vind ik het ook wel een beetje sneu. Ik hou er niet van als mensen in de ellende raken.
Alle reacties Link kopieren
Oh, jee. :-o
een èigen vàllei, een èigen vàllei
Alle reacties Link kopieren
emanina schreef:
14-06-2022 17:51
BB's hebben dan dus twee van de elf kinderen op speciaal onderwijs. Best een hoog percentage (maar kan toeval zijn natuurlijk).
Hoezo? Soms is iets erfelijk.
Soms gaat er iets mis bij de geboorte of een ongeval.
Dat kunnen ook redenen zijn op so te komen.
Hoeft niet, kan. Er zijn zoveel redenen.
Als mensen 2 kinderen hebben en er zit 1 op so. Dan is dat de helft, 50%.
Je kon't altaid nog bakker worre
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nog geen bericht gelezen van Romano. "HOERA ik ben geslaagd voor mijn theorie, vergeet niet te liken".

Hopelijk is ie geslaagd.
Alle reacties Link kopieren
prada schreef:
14-06-2022 19:00
Yep. En nu stop ik met speuren, het lijkt wel een obsessie te worden haha. Ik leun achterover en wacht rustig af. En ergens vind ik het ook wel een beetje sneu. Ik hou er niet van als mensen in de ellende raken.
Inderdaad, het is ook sneu mocht het finaal mis gaan. Want dan strekt het zich niet alleen uit tot een jurkje of een tasje minder.
Alle reacties Link kopieren
prada schreef:
14-06-2022 18:16
Om je huis te verkopen in Spanje heb je geen vaste makelaar nodig. Iedereen kan elk pand verkopen en daar de commissie van opstrijken.
Verder las ik ergens dat malafide makelaars, nieuwe kopers ook als nieuwe makelaars zien. Daar krijgen ze dan ook weer een percentage van. Een soort Pyramide constructie dus.

Professionele makelaars hebben over het algemeen een echte site met echte getuigenissen, volledige namen en emailadressen van medewerkers. En een eigen vaste portefeuille.
Gisteren in Massa is kassa ook een Spaanse makelaar :-D
Svetlana
Alle reacties Link kopieren
prada schreef:
14-06-2022 18:16
Om je huis te verkopen in Spanje heb je geen vaste makelaar nodig. Iedereen kan elk pand verkopen en daar de commissie van opstrijken.
Verder las ik ergens dat malafide makelaars, nieuwe kopers ook als nieuwe makelaars zien. Daar krijgen ze dan ook weer een percentage van. Een soort Pyramide constructie dus.

Professionele makelaars hebben over het algemeen een echte site met echte getuigenissen, volledige namen en emailadressen van medewerkers. En een eigen vaste portefeuille.
Zo iets is het volgens mij.
Alle reacties Link kopieren
Doorenvogel schreef:
14-06-2022 19:38
Ik heb nog geen bericht gelezen van Romano. "HOERA ik ben geslaagd voor mijn theorie, vergeet niet te liken".

Hopelijk is ie geslaagd.
Laat me raden...alles is weer weg?
Je kon't altaid nog bakker worre
Alle reacties Link kopieren
makiko schreef:
14-06-2022 20:18
Laat me raden...alles is weer weg?
Ja klopt de aankondiging dat we moeten duimen is alweer weg.
Alle reacties Link kopieren
Dubbel
Pingu schreef:
14-06-2022 16:15
Ah, NGS invest staat nu op Insta. Kun je zien wat de ondergang van de Nagelkerkjes zal worden.
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 16-06-2022 09:01
Reden: Smaad en laster
25.66% gewijzigd
scottiewinkie schreef:
14-06-2022 17:54
Waarom beginnen ze aan vastgoed?
Het is ver van je bed show als bakker.
Een pand dat verbouwt gaat worden en de prijs is 4.995.000 voor als je interesse hebt, Sandra, Truus (en Viva forummers , die hun volgen.)
Ik kom helaas net een miljoentje tekort, spijtig dat het jetset leven niet voor ons is weggelegd :facepalm:
prada schreef:
14-06-2022 18:16
Om je huis te verkopen in Spanje heb je geen vaste makelaar nodig. Iedereen kan elk pand verkopen en daar de commissie van opstrijken.
Verder las ik ergens dat malafide makelaars, nieuwe kopers ook als nieuwe makelaars zien. Daar krijgen ze dan ook weer een percentage van. Een soort Pyramide constructie dus.

Professionele makelaars hebben over het algemeen een echte site met echte getuigenissen, volledige namen en emailadressen van medewerkers. En een eigen vaste portefeuille.
Hier in Frankrijk wordt ook Jan en alleman makelaar. Ik kreeg een heel pakket opgestuurd van 1 of ander kantoor die door het hele land makelaars zocht. Ik werd daarna erover opgebeld. Ik heb vriendelijke bedankt. Ik wil best huizen gaan bezichtigen met mensen, ik vind inrichten ook leuk om te doen. Maar de hele juridische rompslomp die erbij komt kijken wil ik mij niet aan wagen.

Dat Jan en Sofie denken dat dit gaat lukken is spijtig. Ik ben bang dat op deze manier ze straks alles kwijt zijn, dat zou zielig zijn voor de kinderen die dan ook in de ellende meegesleurd worden.
Francientje schreef:
14-06-2022 22:02


Dat Jan en Sofie denken dat dit gaat lukken is spijtig. Ik ben bang dat op deze manier ze straks alles kwijt zijn, dat zou zielig zijn voor de kinderen die dan ook in de ellende meegesleurd worden.
Dat inderdaad, al is het voor de kinderen niet erg om een stapje terug te doen. Net als voor Sofie. Ik zou het vooral heel erg vinden voor pa en ma Nagelkerke die zo hard en lang hebben gewerkt om alles op te bouwen. Jan ben ik nog niet over uit, hij werkt heel hard en is leuk met de kinderen op een paar nare trekjes na. Zou hij zo nahief zijn en zich mee laten slepen?
Ik heb het idee dat hij met een andere vrouw gewoon tevreden zou zijn met gewoon huisje, boompje, beestje.
Alle reacties Link kopieren
Vandaag een echte partner dag.


Vandaag... :rofl:
Je kon't altaid nog bakker worre
Alle reacties Link kopieren
makiko schreef:
14-06-2022 22:52
Vandaag een echte partner dag.


Vandaag... :rofl:
Haha je kunt zeggen wat je wil, maar ze is echt heel grappig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven