Entertainment alle pijlers

Een huis vol - deel 2

13-03-2016 22:06 3010 berichten
Klets hier mee over de Deijsjes, Baumgarts, Quaedackers en de familie Adema.
Ik vind Miquel wel echt een lieverd met de kleintjes. Maar dat verkering vragen, man man. Laat die jongen dat lekker zelf doen.
En dan werd het ook nog eens niks. Och, de jongen.
Alle reacties Link kopieren
Idris schreef:
18-12-2018 20:59
Ik vind Miquel wel echt een lieverd met de kleintjes. Maar dat verkering vragen, man man. Laat die jongen dat lekker zelf doen.
Eens. Snap ook niet waarom dat nou op die manier moest.
Alle reacties Link kopieren
Idris schreef:
18-12-2018 20:42
Je eigen zwakbegaafde dochter uitlachen als ze een foutje maakt. Wat erg :facepalm:
(aflevering van gisteren, familie Buddenbruck)
Dat vond ik dan weer heel erg meevallen. Ze waren haar niet aan het uitlachen, ze lachten gewoon om de situatie, want die was ook grappig. Je kon in elk geval zien dat er zeker niet werd gelachen omdat ze 'iets verkeerd' deed.
misschien is dat meisje wel een kamper ik weet niet hoe het in die kringen gaat, maar wat ik begrepen heb mag een meisje van het kamp niet zomaar verkering hebben,en het liefst ook niet met een burger misschien is dat de reden om toestemming te moeten vragen.
Alle reacties Link kopieren
Idris schreef:
18-12-2018 21:31
En dan werd het ook nog eens niks. Och, de jongen.
aaaargh ik heb gewerkt dus niet kunnen kijken , ik kijk morgen twee afleveringen dan maar nu weet ik het al :hihi:
Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.
Alle reacties Link kopieren
Collision schreef:
18-12-2018 19:13
Dit gevoel heb ik idd ook
ik ook , er zijn heel veel verhalen rondgegaan over de moeder ik ken hun verder niet dus weet het niet maar die kinderen kijken zo op hun hoede steeds en ook begrijpen ze zijn humor niet òf ze weten niet of ze mogen lachen of zo ? Ik vind hun erg leuk en beschaafd ,ook in huis alles netjes ,kids netjes verzorgd ,leuk gekleed etc etc maar iets in de houding van die kinderen , op Félice na ; ( zij is spontaan) geeft me ook te denken . Ik hoop dat ik ernaast zit en ze gewoon zijn volwassen humor nog niet begrijpen .
Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook het gevoel dat we daar dingen missen. Dat hij nu 20 uur werkt kan toch ook niet? Kan hij nooit zes mensen van onderhouden. Die kinderen zijn wel allemaal heel lief en rustig. Al zou ik iemand anders inschakelen voor al die meisjes dingen met de oudste dochter.
Alle reacties Link kopieren
Ja Jay daar klopt iets niet. Ook steeds dat oudste meisje filmen. Ik heb het idee dat zij dat niet zo fijn vindt. Hij vindt zichzelf geweldig.
Ik vind Jay echt niet leuk om naar te kijken
Alle reacties Link kopieren
Nee ik ook niet. Toneelspel.
Alle reacties Link kopieren
Wat is er eigenlijk met de ex van Jay en waar is ze?
Vlinder1963 schreef:
18-12-2018 22:29
misschien is dat meisje wel een kamper ik weet niet hoe het in die kringen gaat, maar wat ik begrepen heb mag een meisje van het kamp niet zomaar verkering hebben,en het liefst ook niet met een burger misschien is dat de reden om toestemming te moeten vragen.

Nee, geen kamp. Haar vader is moslim meende ik te horen.
Alle reacties Link kopieren
ik vind de Buddenbrucks wel leuk!
Die Miguel is echt een lieve jongen! Zou wat voor mijn dochter zijn! hahaha
Nagelkerke vind ik ook een leuk gezin.
Jay vind ik helemaal niks!
Baumgard vond ik ook helemaal niks, blij dat die van de buis af zijn.

Deijs is geen huis vol, want die hebben er maar 1, de rest doet er niet toe.
Hoe komt het dat de familie Adema niet meer mee doet? Is het zo dat de familie's maar een paar jaar mee mogen doen?
myname1 schreef:
19-12-2018 10:34
ik vind de Buddenbrucks wel leuk!
Die Miguel is echt een lieve jongen!
Wat vind je er leuk aan?
Miquel vind ik ook een lieve jongen.
Alle reacties Link kopieren
watdachtjehiervan schreef:
19-12-2018 10:37
Hoe komt het dat de familie Adema niet meer mee doet? Is het zo dat de familie's maar een paar jaar mee mogen doen?
Even gekopieerd van hun facebookpagina:

"Zoals een aantal van jullie al hebben gezien in de trailer, doen we dit jaar niet meer mee met "Een huis vol". We hebben dankzij de 3 seizoenen mooie beelden, maar voor ons is het mooi afgerond zo. We wensen jullie nog veel kijkplezier naar de andere gezinnen!"
Het lijkt me ook nogal een impact hebben op je gezinsleven zo'n cameraploeg in en rond je huis. Ik kan me voorstellen dat het best leuk is om een paar seizoenen mee te doen, maar op een gegeven moment is alles al voorbijgekomen.
Ik heb gemengde gevoelens bij Jay. Ik vind het leuk om te zien hoe het bij hen gaat, maar ik vind hem gewoon ook vaak raar. Zoals de relatie tussen hem en zijn moeder. Ik krijg daar de kriebels van.
Ik denk overigens dat die kinderen gewoon wel echt zijn. Kinderen zijn niet te regisseren, dat zie je ook bij de andere gezinnen. Eergevoel zal wel hoog in het vaandel staan in het gezin van Jay. Maar dat zal zich ook op school uiten. Ik denk dat de kinderen het ook heel goed doen op school, qua sociale omgang/wenselijkheid.
Star² schreef:
19-12-2018 09:28
Nee, geen kamp. Haar vader is moslim meende ik te horen.
Dan zal het wel daarmee te maken hebben.
Eerlijk? Ik weet ook niet of ik het wel goed had gevonden. Niet om Miquel, maar je zult maar dit gezin bij elke verjaardag later gaan zien :P
Collision schreef:
18-12-2018 21:40
Dat vond ik dan weer heel erg meevallen. Ze waren haar niet aan het uitlachen, ze lachten gewoon om de situatie, want die was ook grappig. Je kon in elk geval zien dat er zeker niet werd gelachen omdat ze 'iets verkeerd' deed.
Ik denk daar anders over. Alleen de moeder was heel hard aan het lachen.

Quote: 'Oh Sharienne, doe normaal. Doe die onderbroek uit, gek! Whahahahaha'

Aflevering 1, op 22.40

En dan hier op Viva op ons komen afgeven, terwijl er geen ongetogen woord over het meiske is gevallen. Waarom hebben ze haar niet geholpen met omkleden?
Collision schreef:
18-12-2018 21:40
Dat vond ik dan weer heel erg meevallen. Ze waren haar niet aan het uitlachen, ze lachten gewoon om de situatie, want die was ook grappig. Je kon in elk geval zien dat er zeker niet werd gelachen omdat ze 'iets verkeerd' deed.
Ik denk daar anders over. Alleen de moeder was heel hard aan het lachen.

Quote: 'Oh Sharienne, doe normaal. Doe die onderbroek uit, gek! Whahahahaha'

Aflevering 1, op 22.40

En dan hier op Viva op ons komen afgeven, terwijl er geen ongetogen woord over het meiske is gevallen. Waarom hebben ze haar niet geholpen met omkleden?
Star² schreef:
19-12-2018 09:28
Nee, geen kamp. Haar vader is moslim meende ik te horen.
Dan zal het wel daarmee te maken hebben.
Wie kijkt?

Wat een contrast met de familie Buddenbruck, deze bakkersfamilie. Ze zitten gewoon allemaal rustig aan tafel. Geen geschreeuw, geen gegil. Heerlijk!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven