Entertainment alle pijlers

Een Huis Vol - deel 20 (ZONDER SPOILERS)

03-03-2023 22:05 3011 berichten
GEEN SPOILERS S.V.P. Op het spoilen van afleveringen die nog niet op televisie zijn geweest staat een ban.

Klets hier mee over de families uit Een Huis Vol.

Gezinnen uit eerdere seizoenen die hier ook ter sprake komen: Familie Jelies, familie Buddenbruck, familie Zeldenrust, familie Nagelkerke, familie Kraan, familie Adema, familie Deijs, papa Jay, familie Baumgard en de familie Quaedackers.
Alle reacties Link kopieren
helmadepelma schreef:
02-06-2023 16:02
Dat zei ik een poos terug hier ook,ongeveer van dat ze het dan zogenaamd terug kunnen kopen.
Dat zou mooi zijn en dan niet zo slim aangepakt in de media maar dan is er niks aan de hand.
Alleen dan de kinderen die er geen bal meer van begrijpen, dat heeft toch allemaal wel impact, ook dat dagelijks verhaal met beelden en tv.
Dan kunnen mensen wel roepen dat het bij Buddenbruck een chaos is. Ze houden buiten EHV prima privacy.
Je kon't altaid nog bakker worre
Alle reacties Link kopieren
Ik vind de Nagelkerkjes niet zon interessant maar even gaan kijken bij de bruidstaarten. Ik vind het dus echt leuke taarten. (en ga er vanuit dat dit de wensen waren van het bruidspaar)
Ik geloof er niks van dat de omroep hun huis zou hebben gekocht.
Of bedoelen jullie dat het niet verkocht is en voor de leuk op Funda stond?
Mwah.
Bovendien gaat het niet om één huis he? Er is blijkbaar ook nog eens een huis in Spanje gekocht. Ook dat zal verkocht moeten worden als ze onverhoopt teruggaan.
Ik vrees dat het allemaal niet zo makkelijk gaat worden. Maar hopelijk vergis ik me.
Alle reacties Link kopieren
makiko schreef:
02-06-2023 16:39
Dat zou mooi zijn en dan niet zo slim aangepakt in de media maar dan is er niks aan de hand.
Alleen dan de kinderen die er geen bal meer van begrijpen, dat heeft toch allemaal wel impact, ook dat dagelijks verhaal met beelden en tv.
Dan kunnen mensen wel roepen dat het bij Buddenbruck een chaos is. Ze houden buiten EHV prima privacy.
Ja het heeft idd impact maar de fame is een beetje in hun bol gegaan, vond het een leuker familie en de BB heb ik altijd leuk gevonden..heerlijke chaos en liefdevol.
Achter de elleboog gedoe daar hou ik niet zo van.
Alle reacties Link kopieren
Rosalind* schreef:
02-06-2023 20:07
Ik geloof er niks van dat de omroep hun huis zou hebben gekocht.
Of bedoelen jullie dat het niet verkocht is en voor de leuk op Funda stond?
Mwah.
Bovendien gaat het niet om één huis he? Er is blijkbaar ook nog eens een huis in Spanje gekocht. Ook dat zal verkocht moeten worden als ze onverhoopt teruggaan.
Ik vrees dat het allemaal niet zo makkelijk gaat worden. Maar hopelijk vergis ik me.
Het zou me niet eens verbazen. Ik wist niet dat er in Spanje ook wat gekocht was.
Tijd zal ons leren.
Je kon't altaid nog bakker worre
Alle reacties Link kopieren
Rosalind* schreef:
02-06-2023 20:07
Ik geloof er niks van dat de omroep hun huis zou hebben gekocht.
Of bedoelen jullie dat het niet verkocht is en voor de leuk op Funda stond?
Mwah.
Bovendien gaat het niet om één huis he? Er is blijkbaar ook nog eens een huis in Spanje gekocht. Ook dat zal verkocht moeten worden als ze onverhoopt teruggaan.
Ik vrees dat het allemaal niet zo makkelijk gaat worden. Maar hopelijk vergis ik me.
Het zou me niet eens verbazen. Ik wist niet dat er in Spanje ook wat gekocht was.
Tijd zal ons leren.
Je kon't altaid nog bakker worre
Nieuw topic: entertainment/een-huis-vol-deel-21-zond ... ges/498908
Alle reacties Link kopieren
.
scottiewinkie wijzigde dit bericht op 03-06-2023 10:49
99.21% gewijzigd
een èigen vàllei, een èigen vàllei
Alle reacties Link kopieren
mammaenreiziger schreef:
02-06-2023 18:24
Ik vind de Nagelkerkjes niet zon interessant maar even gaan kijken bij de bruidstaarten. Ik vind het dus echt leuke taarten. (en ga er vanuit dat dit de wensen waren van het bruidspaar)
Ik vind ze niet mooi afgewerkt voor een proffesioneel bedrijf. En het is geen 'echte' bruidstaart maar het zijn een paar gewone taartjes met een lintje.
een èigen vàllei, een èigen vàllei
Alle reacties Link kopieren
Merel zal blij met weer het gezonde eten in NL. Afgelopen week zondag friet maandag friet en vrijdag friet. 3 keer dus in 6 dagen... excuus van Sophie was dat ze (lees: Jan) het te druk hebben om te koken en daarom kiezen voor makkelijk.

Ze kom echt van andere planeet. Er zijn ook gemakkelijke gezonde maaltijden Sophie!! Ze zoekt altijd een smoes, zeg gewoon ik ben te lui om een keer te koken.
Heb niks in de pap te brokkelen thuis
Alle reacties Link kopieren
LisaMarie schreef:
10-06-2023 10:54
Merel zal blij met weer het gezonde eten in NL. Afgelopen week zondag friet maandag friet en vrijdag friet. 3 keer dus in 6 dagen... excuus van Sophie was dat ze (lees: Jan) het te druk hebben om te koken en daarom kiezen voor makkelijk.

Ze kom echt van andere planeet. Er zijn ook gemakkelijke gezonde maaltijden Sophie!! Ze zoekt altijd een smoes, zeg gewoon ik ben te lui om een keer te koken.
Ze zit alleen maar op kantoor of is in de bakkerij, nooit lees je iets dat ze het huishouden gedaan heeft, de ramen gewassen de was of wat dan ook. Nu hoef ik dat niet allemaal in detail te weten maar ze schrijft elke dag dat ze “richting kantoor” en naar de bakkerij ging. Heeft ze een huishoudster die elke dag alles doet? Nu was ik afgelopen week erg druk en is er veel blijven liggen in huis, er was gewoon een bom ontploft en dan heb ik maar 2 kinderen kun je nagaan wat er blijft liggen met zoveel kinderen als bij de Nagelkerkjes.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven