Entertainment alle pijlers

Een Huis Vol - deel 20 (ZONDER SPOILERS)

03-03-2023 22:05 3011 berichten
GEEN SPOILERS S.V.P. Op het spoilen van afleveringen die nog niet op televisie zijn geweest staat een ban.

Klets hier mee over de families uit Een Huis Vol.

Gezinnen uit eerdere seizoenen die hier ook ter sprake komen: Familie Jelies, familie Buddenbruck, familie Zeldenrust, familie Nagelkerke, familie Kraan, familie Adema, familie Deijs, papa Jay, familie Baumgard en de familie Quaedackers.
remedialteacher schreef:
04-03-2023 10:20
Een jaar daar wonen, een jaar op tv, een jaar inkomsten, kids een jaar eruit. En dan zijn ze weer terug.
Maar dan wel je huis in NL kwijt. Geen nieuw huis kunnen kopen ivm de hoge prijzen. Top idee! Heel goed over nagedacht. Ze hadden het huis beter een jaar kunnen verhuren.
Alle reacties Link kopieren
LoveCheese schreef:
03-03-2023 22:52
Dat geloof ik niet, je gaat toch niet je huis verkopen en alles anders doen voor tv?

Aan de andere kant geloof ik nooit dat dit een jarenlang gekoesterde droom is. Bij de Kraantjes zag je tenminste dat ze regelmatig naar die camping in Luxemburg gingen. Wordt ook pittig maar voor mijn idee hebben die er echt meer over nagedacht dan de Jelies
Eens. Het komt zo uit de lucht vallen.
And who can say why your heart cries, when your love lies? Only time
Alle reacties Link kopieren
Aneliz schreef:
04-03-2023 06:22
Ik verwacht dat jennie thuis blijft na dit schooljaar. Zij wilde onderwijsassistent gaan doen, nou dat gaat in Spanje niet gebeuren. Ze kan geen opleiding volgen als je de taal niet beheerst. Dus ik denk dat ze gaat werken.

Ik kan er echt niet bij dat ze dit gaan doen. Ik gun het ze maar wel als er goed over nagedacht is en dat betwijfel ik. Er zijn teveel verliezers in dit verhaal. Ik gun jennie een goede opleiding waarmee ze een betere baan kan krijgen. Ik gun Aïda haar vriendje, ook al is ze zo jong. Ik gun harry zijn vriendjes en dat spelen rondom huis en het voetbal. Ik gun wilbertine (toch?) Dat ze gewoon lekker naar de kleuterklas kan waar ze nu net gestart is. Ik gun alle kinderen gewoon het leven dat ze nu hebben.
Williene, volgens mij. En helemaal met je eens.
And who can say why your heart cries, when your love lies? Only time
Alle reacties Link kopieren
Catootje schreef:
04-03-2023 07:58
De Jelies, hun huis in Tollebeek is zo goed als verkocht, in Spanje is nog niks geregeld, Johan en Janneke gaan binnenkort een weekje naar Spanje en ze willen in de zomervakantie al verhuizen. Ik weet niet hoor maar over 4 maanden is het al zomervakantie, er is in Spanje nu nog niks geregeld (zeggen ze) en willen er dus al over 4 maanden al gaan wonen. Ondertussen moet Jennie eindexamen doen, wat als ze niet slaagt? Wat als ze op zo’n korte termijn niet kunnen emigreren?

Ik ben benieuwd hoe dat komt…
O, wat erg! Ik zou stijf van de stress staan @(

Misschien heb ik niet goed gezocht, maar wat gaan Johan en Janneke voor werk doen in Spanje?
And who can say why your heart cries, when your love lies? Only time
Alle reacties Link kopieren
minnimouse schreef:
04-03-2023 08:38
Jennie zal wel gaan werken in Spanje want studeren zonder dat je Spaans kent lijkt me uitgesloten. Ik weet eigenlijk niet of de Jelies kinderen goed Engels spreken?
Tegenwoordig spreken alle kinderen goed Engels. Jennie en Aida vast ook wel.
And who can say why your heart cries, when your love lies? Only time
Alle reacties Link kopieren
De Nagelkerkjes een HOND! Kom er nu pas achter :hihi: Heeft Sofie het beest al een keer uitgelaten?
And who can say why your heart cries, when your love lies? Only time
Ik vraag me nog steeds vooral af waar ze denken van te gaan leven. En wat die zogenaamde mogelijkheid was die in november voorbij kwam. En of die twee dingen samenhangen.
Want van accommodatie verhuren aan mensen die het minder ruim hebben (dus niet prijzig) zal zo´n groot gezin niet kunnen rondkomen, ook al is het leven in Spanje goedkoper.

Ook ik denk dat dit vooral Johan´s beslissing is. Janneke mag misschien alles in en rond huis bepalen maar hij is de man en hij brengt het geld binnen.
Heel sneu voor Jennie dat ze nu niet aan de opleiding kan beginnen waar ze enthousiast over was. Ik begrijp echt niet dat Johan en Janneke daar geen rekening mee houden.
En het zal ook flink pittig worden voor Aida en Albertine (? - degenen die op de middelbare school zitten) want Engelstalig onderwijs zullen zij niet kunnen betalen. Die kleintjes leren de taal wel.
Alle reacties Link kopieren
Aneliz schreef:
04-03-2023 06:22
Ik verwacht dat jennie thuis blijft na dit schooljaar. Zij wilde onderwijsassistent gaan doen, nou dat gaat in Spanje niet gebeuren. Ze kan geen opleiding volgen als je de taal niet beheerst. Dus ik denk dat ze gaat werken.

Ik kan er echt niet bij dat ze dit gaan doen. Ik gun het ze maar wel als er goed over nagedacht is en dat betwijfel ik. Er zijn teveel verliezers in dit verhaal. Ik gun jennie een goede opleiding waarmee ze een betere baan kan krijgen. Ik gun Aïda haar vriendje, ook al is ze zo jong. Ik gun harry zijn vriendjes en dat spelen rondom huis en het voetbal. Ik gun wilbertine (toch?) Dat ze gewoon lekker naar de kleuterklas kan waar ze nu net gestart is. Ik gun alle kinderen gewoon het leven dat ze nu hebben.

Nu de hond naar een trimsalon gaat, is dat weer een perfecte gelegenheid om weer nieuwe goede vrienden op te doen!

Wilbertine hebben ze nog niet.
Wel leuk gevonden voor een kleinkind, vernoemd naar tante Albertine en tante Williene.
Je kon't altaid nog bakker worre
Alle reacties Link kopieren
Tvp
makiko schreef:
04-03-2023 11:14
Wilbertine hebben ze nog niet.
Wel leuk gevonden voor een kleinkind, vernoemd naar tante Albertine en tante Williene.
:HA:
Alle reacties Link kopieren
makiko schreef:
04-03-2023 11:14
Wilbertine hebben ze nog niet.
Wel leuk gevonden voor een kleinkind, vernoemd naar tante Albertine en tante Williene.
We schijven het op als ideeënlijst voor als Janneke oma wordt 😂
Alle reacties Link kopieren
Catootje schreef:
04-03-2023 11:32
We schijven het op als ideeënlijst voor als Janneke oma wordt 😂
Maak er Wilbertina van dan, ivm Spaanse klank.
Je kon't altaid nog bakker worre
Alle reacties Link kopieren
Ze hebben nog niks geregeld? Totaal geen accommodatie op het oog? Dat kan toch niet?
Dat zal niet, toch?
Je kon't altaid nog bakker worre
Enya schreef:
04-03-2023 10:47
Tegenwoordig spreken alle kinderen goed Engels. Jennie en Aida vast ook wel.
Ik denk echt dat het heel erg tegenvalt.
Alle reacties Link kopieren
makiko schreef:
04-03-2023 12:14
Ze hebben nog niks geregeld? Totaal geen accommodatie op het oog? Dat kan toch niet?
Dat zal niet, toch?
Ze gaan binnenkort een weekje naar Spanje, dan komt alles goed. (Binnen een maand of 4, kan mákkelijk 😂)
Alle reacties Link kopieren
Enya schreef:
04-03-2023 10:47
Tegenwoordig spreken alle kinderen goed Engels. Jennie en Aida vast ook wel.
Ik betwijfel het.
Enya schreef:
04-03-2023 10:47
Tegenwoordig spreken alle kinderen goed Engels. Jennie en Aida vast ook wel.
Met Engels kom je in Spanje niet zo ver.
Alle reacties Link kopieren
Rosalind* schreef:
04-03-2023 12:43
Met Engels kom je in Spanje niet zo ver.


Nou.............
Ik ken anders een Belgische makelaar die in Spanje werkt en, volgens hem althans, heel ver komt met zijn Engels.
Alle reacties Link kopieren
Over het algemeen komen de meeste reacties op hun Instagram account op hetzelfde neer.
Je zou er knap onzeker van worden en je nog eens over je bol krabben.
Ik zie daar veel dezelfde meningen als hier. Daar sta ik eigenlijk nog van te kijken. Meestal roepen "fans" dat "ze het toch zelf moeten weten"
Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.
Alle reacties Link kopieren
Rosalind* schreef:
04-03-2023 12:43
Met Engels kom je in Spanje niet zo ver.
Dat beweer ik ook niet.
And who can say why your heart cries, when your love lies? Only time
Alle reacties Link kopieren
makiko schreef:
04-03-2023 11:14
Wilbertine hebben ze nog niet.
Wel leuk gevonden voor een kleinkind, vernoemd naar tante Albertine en tante Williene.
:HA:
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
Alle reacties Link kopieren
loesje* schreef:
04-03-2023 13:09
Nou.............
Ik ken anders een Belgische makelaar die in Spanje werkt en, volgens hem althans, heel ver komt met zijn Engels.
De NK wilden toch ook iets in die richting gaan doen, makelaardij?
Ik zie een zakelijke mogelijkheid.
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
Alle reacties Link kopieren
Tvp
Alle reacties Link kopieren
Jaja007 schreef:
04-03-2023 13:59
De NK wilden toch ook iets in die richting gaan doen, makelaardij?
Ik zie een zakelijke mogelijkheid.
Daar hoor je niks meer over.
Is een stille dood gestorven denk ik?
Alle reacties Link kopieren
Nog meer leuke opties voor Jelies' kleinkinderen:

Haraida
Alberty
Johntine
Jentine
Caroida

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven