Entertainment alle pijlers

Een Huis Vol - Deel 3

22-12-2018 22:22 3003 berichten
Klets hier mee over de families uit Een Huis Vol.

Geen spoilers s.v.p.

Gezinnen van seizoen 2019-2020
  • Familie Buddenbruck, ook wel afgekort als BB. Rob en Thaila verhuizen van Heerlen naar Duitsland en nemen al hun hoofdbonkende, schreeuwende, kopstootgevende kinderen mee (10-11 stuks)
  • Familie Kraan: Samengesteld gezin van Linda en Ivan uit Boskoop, 7 kinderen en 1 op komst.
  • Familie Jelies: Gelovig gezin uit Tollebeek, met vader Johan en moeder Janneke, 8 kinderen.

Gezinnen uit eerdere seizoenen die nog wel eens ter sprake komen:
- Familie Baumgard, bekend van lekkere Eugene en het bakimperium van Samantha
- Familie Deijs, Marcel en Ingridt en heel veel kinderen en Jordi.
- Familie Adema, het gezin met de vierling
- Nadine Quadacker en haar kinderen
- Familie Nagelkerke, bekend als Nagelkerke BV
- Papa Jay en zijn 5 lieve kinderen
- Familie Vink
anoniem_298027 wijzigde dit bericht op 21-12-2019 14:19
90.25% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Tvp
Alle reacties Link kopieren
Babydochter van de bb is nog geen jaar oud maar drinkt wel een wickypakje. Ik begrijp ook niet waarom ze zoveel drinken met moesten nemen. Je bent toch in nl en er is in de omgeving van het vakantiehuisje vast wel een Lidl te vinden.

De oudste dochter van de BB is wel in beeld als ze worden geïnterviewd maar ik heb haar niet gezien in huis of tijdens de vakantie.
Alle reacties Link kopieren
Tvp.
Tvp
Alle reacties Link kopieren
Morgenavond is er weer een aflevering neem ik aan?
Alle reacties Link kopieren
tvp
Alle reacties Link kopieren
Leuk topic om te lezen met alleen maar 'tvp'.

Ik denk dat de Buddenbruckjes zo veel chaos hebben omdat er nergens rust te vinden is. Ze zeggen dat ze veel slaapkamers hebben, laat de kinderen dan meer bij elkaar op de kamer slapen (moeten ze toch al), gewoon 2 stapelbedden per kamer. Dan kun je een speelkamer maken (heb je dat lawaai ook niet in de woonkamer) en een rustige kamer voor huiswerk en lezen. Nu is het overal chaos.
butterfly- schreef:
23-12-2018 17:15
Leuk topic om te lezen met alleen maar 'tvp'.
Ha, ja! Vroeger werd er nog wel eens gezwaaid ;-D

:hello:
Idris schreef:
23-12-2018 17:18
Ha, ja! Vroeger werd er nog wel eens gezwaaid ;-D

:hello:
Of je drukt op het sterretje boven aan het topic en het topic komt in je favoriete :lightbulb:.
krulllenbol schreef:
23-12-2018 16:02
Babydochter van de bb is nog geen jaar oud maar drinkt wel een wickypakje. Ik begrijp ook niet waarom ze zoveel drinken met moesten nemen. Je bent toch in nl en er is in de omgeving van het vakantiehuisje vast wel een Lidl te vinden.

De oudste dochter van de BB is wel in beeld als ze worden geïnterviewd maar ik heb haar niet gezien in huis of tijdens de vakantie.
Misschien in duitsland gehaald, daar zijn de boodschappen goedkoper dan in nederland.
watdachtjehiervan schreef:
23-12-2018 17:22
Of je drukt op het sterretje boven aan het topic en het topic komt in je favoriete :lightbulb:.
Dat werkt bij mij niet en nee ik heb geen tvp geplaatst
Alle reacties Link kopieren
:cheer:
Ik loop een week achter en zie dat het oude topic vol is.
moet even bijkijken dus !!
Alle reacties Link kopieren
hamaika schreef:
23-12-2018 07:00


Hahaha inderdaad, ze zijn er tot helemaal in Berlijn al op voorbereid, op dat gekrijs :rofl:


Ik voorspel een nieuw muur ! ;-)
Kerstdiner voorbereiden voor 9 mensen ,ik moet er niet aan denken elke dag te moeten koken voor zoveel kinderen ,petje af voor die mensen die dat elke dag doen . Alles eigenlijk in huis .Maar dat was in vroegere tijden in NL ook normaal en die hadden geen stofzuiger wasmachines , tv's , consoles of andere zoethouders
Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.
Alle reacties Link kopieren
Sterker nog; ik zou er compleet ongeschikt voor zijn. De hoeveelheid spullen die je steeds moet opruimen. De hoeveelheid boodschappen etc. Lijkt me eerlijk gezegd echt de hel op aarde...Zeker als je kijkt naar de fam. BB.

Jay is echt een jankbal....een vrouw alleen is niet voldoende voor zijn (attitude)probleem
Alle reacties Link kopieren
Vlinder1963 schreef:
23-12-2018 18:42
Misschien in duitsland gehaald, daar zijn de boodschappen goedkoper dan in nederland.
Oh dat wist ik niet. Dat zou al die boodschappen kunnen verklaren.

Oei oei oei, was net op de Facebook van een huis vol aan het kijken en Sofie nagelkerke kon het niet laten om te reageren.
Alle reacties Link kopieren
Marijke Johanson Moeder in Limburg zuchten en steunen dat ze zoveel boterhammen moet smeren.
Gezin in Brabant, allemaal aan tafel en zelf smeren...ik bedoel maar🤔
21
Beheren
Leuk · Beantwoorden · 2 d
11 antwoorden verbergen
Cecil Rühland
Cecil Rühland moeder in Brabant heeft wel meer ruimte om een grote tafel neer te zetten.
3
Beheren
Leuk · Beantwoorden · 2 d
Offel Kart
Offel Kart Cecil Rühland en de rotzooi wordt opgeruimd door de schoonmaakster.
3
Beheren
Leuk · Beantwoorden · 2 d
Sofie Nagelkerke
Sofie Nagelkerke Offel Kart de schoonmaakster is hier echt niet 24/7 ;) ze ruimen ook gewoon zelf hun bordje op. Schoonmaakster betekent niet dat wij zelf of de kinderen niks doen 😊
22
Beheren
Leuk · Beantwoorden · 1 d
Offel Kart
Offel Kart Sofie Nagelkerke maar het idee dat je vanuit 3 hoeken hulp hebt, helpt wel toch? Ik vind die moeder behoorlijk haar best doen en ze wordt overal alleen maar afgezeken. Begrijp me niet verkeerd, ik loop op Twitter jullie óók te verdedigen en alle gezinn…Meer bekijken
2
Beheren
Leuk · Beantwoorden · 1 d
Sofie Nagelkerke
Sofie Nagelkerke Absoluut. Ik vind het niet netjes om mensen af te zeiken. Ik heb bewondering voor allebei de andere gezinnen in een huis vol. Ons motto is ook leven en laten leven. Iedereen doet het op zijn manier. Het perfecte gezin bestaat niet. Zolang de kinderen e…Meer bekijken
7
Beheren
Leuk · Beantwoorden · 1 d
Diana Beuving
Diana Beuving Jullie doen het ook super Sofie Nagelkerke alle families trouwens. Ik sta al te steunen als ik voor 4man de boterhammen smeert 🤣🤣🤣
1
Beheren
Leuk · Beantwoorden · 1 d
Patricia Van Maurik Van Den Boom
Patricia Van Maurik Van Den Boom Cecil Sophie werkt fulltime. Daar heb ik veel respect voor!!
Beheren
Leuk · Beantwoorden · 1 d
Patricia Van Maurik Van Den Boom
Patricia Van Maurik Van Den Boom Offel minder te makken en minder ruimte; heb je toch echt wel deels zelf in de hand. Wordt het gezin uit Limburg gedwongen om zoveel kinderen te krijgen?? Sophie werkt fulltime en is veel consequenter richting haar kinderen. Je merkt in dat gezin zeker regelmaat
en reinheid. Groot respect voor Jay, Sophie en Jan
Alle reacties Link kopieren
Ja , Sofie reageerde hier ook ( als ze het echt was , denk het wel overigens ,net als nog minstens 3 ouders uit Een huis vol). Ik lees niet mee op twitter .

Dat is ook een overweging om niet mee te werken een programma; Je geeft je zelf echt bloot

( behalve Jay want die
doucht met een onderbroek aan )

Je krijgt heel veel over je heen ; van mensen die allemaal een mening hebben ,zoals ik :cheer: . Maar.. die kinderen lezen het ook ,nu misschien niet maar over een paar jaar.En op school ,in de buurt noem maar op staan ze ook kwetsbaar op tv te kijk . Dat moet je wel aankunnen .Ik zou daar zelf niet voor kiezen.Mijn kinderen kennende zouden ze dat ook echt niet willen.

Ik heb afl. 1 teruggekeken en de BB's zeggen dat ze geen soldaatjes in een rijtje willen,vrijere opvoeding dus .Zoals we zien.
Over de auto lopen mag niet ,er schort wel wat aan is mijn mening .

Ergens zei een ouder ,ik weet niet meer of het Samantha Baumgard was of Nadine Quadackers oid dat er geknipt en geplakt werd .
Ook bij de Adema's zei moeder nog Meike durfde de klimwal eerst niet op maar later is ze helemaal naar boven geklommen.In de uitzending zagen we alleen een huilend meisje dat eraf moest op 3 meter hoogte .Klein voorbeeldje dus van vertekend beeld wat wij krijgen als ze gaan knippen,plakken en ook de volgorde er van gaan veranderen,schijnt bij de Baumgards geweest te zijn oa

Maar ik blij het een feit vinden dat ik in sommige gezinnen kinderen dingen zie doen ,niet eenmalig maar constant die bij andere gezinnen echt niet gebeuren,Ik vraag me af hoe de gezinnen elkaar dan bekijken want ze zien de uitzending volgens mij ook v/h eerst en zitten toch per gezin thuis ook te kijken.

Ik moet er echt niet aan denken , zoveel kinderen zelf.
Ook niet als ik miljonair zou zijn .
al vind ik Madelief wel hilarisch ,lekker tegen de draad in . :yes:

ps Sofie als je nog meeleest , je hoeft je niet te verdedigen of verantwoorden.
het is jullie leven .Geldt ook voor de andere ouders.
Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.
Alle reacties Link kopieren
Ieder gezin heeft een eigen fb pagina van een Huis vol , behalve de familie Lopez ,klopt dat ? Hij heeft wel een Youtube kanaal.
Zou hij dat bewust hebben om reacties te vermijden ? clever :-]
Ik bedoel de Een huis vol FB pagina's , dus niet hun privé accounts
Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.
Alle reacties Link kopieren
MargjeM schreef:
23-12-2018 16:57
Morgenavond is er weer een aflevering neem ik aan?
ja
Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.
Alle reacties Link kopieren
Heerlijk relativerend programma! Dan voelen mijn slechts drie koters ineens weer wat overzichtelijker!
Alle reacties Link kopieren
teepje schreef:
24-12-2018 00:05
Heerlijk relativerend programma! Dan voelen mijn slechts drie koters ineens weer wat overzichtelijker!
Daarom kijken de meeste mensen ook :hyper: maar dan komen ze ineens met Adema's ,Nagelkerkjes en papa Jay aanzetten :proud: :A: :hihi:
Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind tot nu toe alle gezinnen leuk. Iedereen op z'n eigen manier. Ze zijn vooral liefdevol en dat vind ik het meest belangrijk. Respect voor hun allemaal hoe ze het doen want ik word al gek van m'n 2 kids haha.
En wat ik door m'n eigen kinderen wel heb geleerd: drukke niet altijd gehoorzame kids zijn niet per definitie zo door een minder goede opvoeding. Daarom veroordeel ik familie b ook helemaal niet. En snap ik dat ze deze weg hebben gekozen ( het niet drillen van de kinderen zeg maar), want dat heeft dan ook geen enkele zin.
Pick your battles..
Leuke fams petje af!
Ik vind dat er een groot verschil zit tussen drilleen en normen en waarden bijbrengen.
En daar zit een stuk opvoeding. Waar de bakkersfamilie gewoon iedereen een taakje heeft, verzucht moeder BB alleen maar wat ze allemaal moet doen. Geef die kinderen verantwoordelijkheden. Maar dat begint niet bij 16 jaar. Dat begint van jongs af aan. Dat zag je ook bij de Adema's en ook bij de familie Baumgard. Voor elkaar zorgen, dingen doen in het huishouden, je eigen troep opruimen dat hoort er gewoon bij.
Thaila heeft alleen niet heel veel kinderen. Ze heeft ook nog eens een volwassen man waar ze werkelijk niks aan heeft.
Ik snap ook best dat er geknipt en geplakt wordt. Ook Madelief zal wel eens niet zo stuurs en nukkig zijn. Maar wat er niet is, kan ook niet gefilmd worden. En wat ik zie bij de familie BB is heel veel chaos en onmacht (geen onwil).
Alle reacties Link kopieren
Byrma schreef:
23-12-2018 23:46
Ja , Sofie reageerde hier ook ( als ze het echt was , denk het wel overigens ,net als nog minstens 3 ouders uit Een huis vol). Ik lees niet mee op twitter .

Dat is ook een overweging om niet mee te werken een programma; Je geeft je zelf echt bloot

( behalve Jay want die
doucht met een onderbroek aan )

Je krijgt heel veel over je heen ; van mensen die allemaal een mening hebben ,zoals ik :cheer: . Maar.. die kinderen lezen het ook ,nu misschien niet maar over een paar jaar.En op school ,in de buurt noem maar op staan ze ook kwetsbaar op tv te kijk . Dat moet je wel aankunnen .Ik zou daar zelf niet voor kiezen.Mijn kinderen kennende zouden ze dat ook echt niet willen.

Ik heb afl. 1 teruggekeken en de BB's zeggen dat ze geen soldaatjes in een rijtje willen,vrijere opvoeding dus .Zoals we zien.
Over de auto lopen mag niet ,er schort wel wat aan is mijn mening .

Ergens zei een ouder ,ik weet niet meer of het Samantha Baumgard was of Nadine Quadackers oid dat er geknipt en geplakt werd .
Ook bij de Adema's zei moeder nog Meike durfde de klimwal eerst niet op maar later is ze helemaal naar boven geklommen.In de uitzending zagen we alleen een huilend meisje dat eraf moest op 3 meter hoogte .Klein voorbeeldje dus van vertekend beeld wat wij krijgen als ze gaan knippen,plakken en ook de volgorde er van gaan veranderen,schijnt bij de Baumgards geweest te zijn oa

Maar ik blij het een feit vinden dat ik in sommige gezinnen kinderen dingen zie doen ,niet eenmalig maar constant die bij andere gezinnen echt niet gebeuren,Ik vraag me af hoe de gezinnen elkaar dan bekijken want ze zien de uitzending volgens mij ook v/h eerst en zitten toch per gezin thuis ook te kijken.

Ik moet er echt niet aan denken , zoveel kinderen zelf.
Ook niet als ik miljonair zou zijn .
al vind ik Madelief wel hilarisch ,lekker tegen de draad in . :yes:

ps Sofie als je nog meeleest , je hoeft je niet te verdedigen of verantwoorden.
het is jullie leven .Geldt ook voor de andere ouders.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven