Entertainment alle pijlers

Een Huis Vol - Deel 3

22-12-2018 22:22 3003 berichten
Klets hier mee over de families uit Een Huis Vol.

Geen spoilers s.v.p.

Gezinnen van seizoen 2019-2020
  • Familie Buddenbruck, ook wel afgekort als BB. Rob en Thaila verhuizen van Heerlen naar Duitsland en nemen al hun hoofdbonkende, schreeuwende, kopstootgevende kinderen mee (10-11 stuks)
  • Familie Kraan: Samengesteld gezin van Linda en Ivan uit Boskoop, 7 kinderen en 1 op komst.
  • Familie Jelies: Gelovig gezin uit Tollebeek, met vader Johan en moeder Janneke, 8 kinderen.

Gezinnen uit eerdere seizoenen die nog wel eens ter sprake komen:
- Familie Baumgard, bekend van lekkere Eugene en het bakimperium van Samantha
- Familie Deijs, Marcel en Ingridt en heel veel kinderen en Jordi.
- Familie Adema, het gezin met de vierling
- Nadine Quadacker en haar kinderen
- Familie Nagelkerke, bekend als Nagelkerke BV
- Papa Jay en zijn 5 lieve kinderen
- Familie Vink
anoniem_298027 wijzigde dit bericht op 21-12-2019 14:19
90.25% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Jézus Rob, écht slecht dit van hem.
Alle reacties Link kopieren
ik kijk weer hoor, blijft een leuk programma.
Alle reacties Link kopieren
Leuk dat feestje bij de familie Nagelkerke. Mochten wij vroeger ook in groep 8, zo'n discofeestje voor de hele klas. Was altijd erg leuk.
"After all this time?" "Always."
Alle reacties Link kopieren
Ik heb me rot gelachen om Rob. Wat een droogkloot.
Alle reacties Link kopieren
Jay die zeurt over geld. Maar dr Utker versierpennen, voor weet ik veel hoeveel euro aan pizza bestellen en stappen. Allemaal gratis zeker...

Vandaag ook wat rustige momenten bij BB en opstandige kinderen bij de Nagelkerke. Heel goed :). Vond 9 cadeaus wel overdreven trouwens.
Alle reacties Link kopieren
.
mopje74 wijzigde dit bericht op 01-03-2019 19:53
99.55% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Suikerwafel schreef:
24-12-2018 20:03
Jay die zeurt over geld. Maar dr Utker versierpennen, voor weet ik veel hoeveel euro aan pizza bestellen en stappen. Allemaal gratis zeker...

Vandaag ook wat rustige momenten bij BB en opstandige kinderen bij de Nagelkerke. Heel goed :). Vond 9 cadeaus wel overdreven trouwens.
Dat vond ik ook bij Jay en ook bij meer zaken zoals merkkleding etc . Of al die Adidas slippers . ( en dat is geen beloning vh programma neem ik aan ) Ze zien er tiptop uit alle maal bij Lopez :thumbsup: .Maar er hoeft geen merkje op te zitten als je ook een goedkoper shirt kunt kopen ,als je krap zit . Een overvolle fruitschaal zag ik ook ,beter dan al dat snoep bij het bakkersgezin. Bij de meeste scholen mag toch geen suiker getrakteerd?

Bij Nagelkerke zijn ze gesponsord door Hilfiger ? , als je dat kunt betalen is het geen probleem uiteraard , het viel me op dat er meerdere kids dat merk dragen . Begint 't wat over the top te vinden nu met dat feestje ook weer.

Het jurkje van Shaëlle was tenenkrommend maar ik vond het zó lief dat haar broer dat had besteld voor haar .

Yoriën vind ik altijd betrokken bij zijn broertjes en zusjes ook met die doop vorig jaar en de geboorte van zijn zusje hoe hij er over praat. Die jongen zegt dat allemaal maar mooi op tv ,op die leeftijd. Petje af.

Jammer dat hij dat weer een grote mond krijgt van zo'n broertje ,ik weet niet welke die drie kan ik niet uitelkaar houden Kwik , Kwek of Kwak.

Ik zie dat ma BB ook zo zwiert met de baby , zouden de vorige 8 een keer uit haar handen geschoten zijn ? :wtf: Rob -> :facepalm:
Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.
Alle reacties Link kopieren
.
mopje74 wijzigde dit bericht op 01-03-2019 19:53
98.90% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Byrma schreef:
24-12-2018 22:15
Ik zie dat ma BB ook zo zwiert met de baby , zouden de vorige 8 een keer uit haar handen geschoten zijn ? :wtf: Rob -> :facepalm:

:rofl: Oh oepsie! Ah jah, we maken wel een nieuwe. :P
Only action impacts the drift | A year from now you may wish you had started today
Alle reacties Link kopieren
Tenenkrommend dat hij niet eens wist naar wat voor soort school zijn kind gaat.
Ik vind het nieuwe stelsel ook verwarrend - ik heb zelf geen kinderen - maar omwille van mijn neven/nichtjes heb ik me er wel in verdiept...
Only action impacts the drift | A year from now you may wish you had started today
Mopje74 schreef:
24-12-2018 22:58
haha, Byrma... de vorige 8 een keer uit handen geschoten zijn.
Je zou het wel denken ja.
Ik las net ook iemand die de bankenbonker een headbanger noemt.
Zo leuk om hier te lezen.
Dat was ik en ik zag nu inderdaad weer dat hij niet bij de interviews zat.
Alle reacties Link kopieren
|Courage| schreef:
24-12-2018 23:36
:rofl: Oh oepsie! Ah jah, we maken wel een nieuwe. :P


:rofl:

:fortune: wat denk je een jongen of een meisje ?
Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.
Alle reacties Link kopieren
prada schreef:
25-12-2018 00:52
Dat was ik en ik zag nu inderdaad weer dat hij niet bij de interviews zat.
:yes:

Maar Huey, Dewey en Louie. zitten er ook niet bij toch ? Of er zat er wel 1 bij laatst die begon over de "haarballen"?
Die drie zijn echt te snel achter elkaar gekomen ik kan ze niet uit elkaar houden
Het viel me op dat die kleine dat vooral doet als hij boos is. Eerste flevering volgens mij dit seizoen zit hij op de achtergrond te bonken op de bank en riep iets van weg voor de tv , zijn zus zit dan voor het beeld van de tv.Papa roept van een afstand "Hey". en dat was het .

We geven ze een vrije opvoeding , ja zo kun je het ook noemen natuurlijk ,ik ben erg benieuwd hoe die kids in de klas zijn
Dan zijn ze niet bijelkaar .

Misschien wel schreeuwen om aandacht ?
En wederom zegt de oudste dochter niks. jammer
Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.
Severus_Snape schreef:
24-12-2018 19:12
Die oudere jongen bij de familie BB probeert nog iets aan de opvoeding te doen, het lijkt alsof hij meer zijn best doet dan zijn vader, die alles weglacht. En zijn broertjes lijken ook nog wel te luisteren naar hem.
Precies.

Ik snap ook echt niet waarom die Rob hem toen ze terug kwamen zo moest afzeiken terwijl die zoon ondanks het knoeien de boel toch aardig onder controle hield.
Gemiste kans, de zoveelste.
hamaika schreef:
25-12-2018 08:30
Precies.

Ik snap ook echt niet waarom die Rob hem toen ze terug kwamen zo moest afzeiken terwijl die zoon ondanks het knoeien de boel toch aardig onder controle hield.
Gemiste kans, de zoveelste.
Ja, dat vond ik echt triest. Die jongen deed zijn best om die kruiwagen vol kikkers in bedwang te houden en kreeg vervolgens op zijn donder.
Alle reacties Link kopieren
Inderdaad,die jongen hield de boel beter in de gaten als de ouders bb,en dan zo een benadering van vader en moeder hoor.ergerde mij er aan ,zeg dan even bedankt.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het vooral bijzonder dat de bb ouders van hun zoons verwachten op 4 onopgevoedde jongens en een baby te passen die moeder zelf óók niet in de hand heeft, vlak voor een feestje, en het huis opgeruimd aan te treffen. Ze hebben echt onrealistische verwachtingen van hun kinderen die ze zelf ook niet waar kunnen maken.
Ik vond het gebrek aan interesse van.Rob voor zijn zoon's middelbare school wel echt verdrietig Xavieé (oid)'
Alle reacties Link kopieren
Ik zit net de 1e aflevering te kijken.
Valt me op dat de nagelkerkjes ontzettend veel merkkleding dragen. Maar goed, ze kunnen het zich vast wel goed veroorloven denk ik dan.

De BB blijf ik bijzonder vinden met hun manier van opvoeden...

Papa Jay daar krijg ik de rillingen van. En niet op een positieve manier
iets aan hem vind ik TE gemaakt
Alle reacties Link kopieren
modus_ schreef:
25-12-2018 10:19
Ik vind het vooral bijzonder dat de bb ouders van hun zoons verwachten op 4 onopgevoedde jongens en een baby te passen die moeder zelf óók niet in de hand heeft, vlak voor een feestje, en het huis opgeruimd aan te treffen. Ze hebben echt onrealistische verwachtingen van hun kinderen die ze zelf ook niet waar kunnen maken.
Ik vond het gebrek aan interesse van.Rob voor zijn zoon's middelbare school wel echt verdrietig Xavieé (oid)'

Vooral Yoriën ( als ik het goed schrijf) verdient een lintje
hij komt betrokken over ,vorig seizoen ook.
Hij komt volwassener over dan beide ouders bij elkaar.
Op zijn leeftijd en ook nog voor het oog van de kijkers (waaronder vast vrienden,klasgenoten,buurt etc)
heeft hij al een paar keer gezegd dat hij trots is op zijn broertjes en zusjes en ze wil beschermen ,deel van hem ,familie ,respect etc etc etc
Ik denk dat veel leeftijdsgenoten ( en ook oudere , kuche uch :$ ) :hyper: zich zouden schamen in zijn plaats voor de hele situatie waar in hij leeft.

Zus Danique is 'm gepeerd uit huis , die zal wel gedacht hebben zoek het lekker uit .Ze zegt echt niks , dat vind ik jammer . Het lijkt wel of ze daar MOET zitten onderhand :lijstje:

Ik zag dat moeder met Charriënne n/d bioscoop was , ( FB) als dat komt door ons commentaar hier , ga ik nog even door :cheer2:

Fijne 1ste Kerstdag allemaal
Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.
Alle reacties Link kopieren
hamaika schreef:
25-12-2018 08:30
Precies.

Ik snap ook echt niet waarom die Rob hem toen ze terug kwamen zo moest afzeiken terwijl die zoon ondanks het knoeien de boel toch aardig onder controle hield.
Gemiste kans, de zoveelste.
Dat vond ik ook sneu ,hij bedankte wel maar weer es op een sarcastische toon. Als die twee jongens ook uit huis zouden gaan nu ,hebben ze een probleem volgens mij .
Ik zie pa BB net als - Hij die niet genoemd mag worden maar een kroonprins heeft en zijn initialen zijn M.D :whistle: ) - steeds met een kop (koffie?) en een peuk staan.
Maakt zijn zinnen niet af ,schudt constant nee.Praat alles goed.Lacht alles weg .Verbiedt steeds wat en laat het vervolgens toch toe.
Hij wil te clownesk zijn .

Kwik ,Kwek of Kwak raapte wèl het stuk brood op en het bleef bij dreigen dat hij het zou gooien naar Yoriën. Die alsnog een grote mond kreeg ,lijkt mij stug dat die grote geen tik uitdelen af en toe #geefzegeenongelijk

Misschien weten die kleintjes dat als de camera draait ze geen corrigerende tik krijgen?
Ze duiken echt weg .

Ik vind het nog steeds frappant dat ze een dikke auto rijden plus een extra hebben en vaak eten halen bij afhaaldingen. Ik ken mensen met 2 kinderen die beide werken en zich dat niet kunnen veroorloven.

PS bij het zwembad hangt de vlag uit de meeste zijn nu ook voor B geslaagd. (of ze nu konden zwemmen of niet :allemaal geslaagd :rofl: )
Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.
Alle reacties Link kopieren
Byrma schreef:
25-12-2018 11:42
Vooral Yoriën ( als ik het goed schrijf) verdient een lintje
hij komt betrokken over ,vorig seizoen ook.
Hij komt volwassener over dan beide ouders bij elkaar.
Op zijn leeftijd en ook nog voor het oog van de kijkers (waaronder vast vrienden,klasgenoten,buurt etc)
heeft hij al een paar keer gezegd dat hij trots is op zijn broertjes en zusjes en ze wil beschermen ,deel van hem ,familie ,respect etc etc etc
Ik denk dat veel leeftijdsgenoten ( en ook oudere , kuche uch :$ ) :hyper: zich zouden schamen in zijn plaats voor de hele situatie waar in hij leeft.

Zus Danique is 'm gepeerd uit huis , die zal wel gedacht hebben zoek het lekker uit .Ze zegt echt niks , dat vind ik jammer . Het lijkt wel of ze daar MOET zitten onderhand :lijstje:

Ik zag dat moeder met Charriënne n/d bioscoop was , ( FB) als dat komt door ons commentaar hier , ga ik nog even door :cheer2:

Fijne 1ste Kerstdag allemaal
Ik ben het eens wat je zegt over Danique, als zij 2 keer per week zou langs komen om ADHD trio voor 2 uurtjes naar het bos of speeltuin zou brengen dan zou dat heel veel rust brengen. Maar goed misschien gebeurt dit ook en wordt dit niet benoemd voor de camera.

Alle lof voor Yorien, wat een verstandige jongen. Echt heel knap van hem. Wat ik dan weer raar vind is waarom perse beide ouders de taart moesten ophalen? En waarom niet eerst ontbijten, maar goed daar zal vast een verklaring voor zijn.
Alle reacties Link kopieren
krulllenbol schreef:
25-12-2018 14:20
Ik ben het eens wat je zegt over Danique, als zij 2 keer per week zou langs komen om ADHD trio voor 2 uurtjes naar het bos of speeltuin zou brengen dan zou dat heel veel rust brengen. Maar goed misschien gebeurt dit ook en wordt dit niet benoemd voor de camera.

Alle lof voor Yorien, wat een verstandige jongen. Echt heel knap van hem. Wat ik dan weer raar vind is waarom perse beide ouders de taart moesten ophalen? En waarom niet eerst ontbijten, maar goed daar zal vast een verklaring voor zijn.
Waarom zou zij dit moeten doen? Begrijp me niet verkeerd, niks mis met elkaar helpen. Maar waarschijnlijk is zij niet voor niks uit huis, zal vast te maken hebben met studie of wat dan ook. Bovendien kiezen haar ouders voor zoveel kinderen, zij niet. Waarom moet zij dan 2 keer per week die kinderen mee uit huis nemen? Laat ouders zelf eens gaan opvoeden.
"After all this time?" "Always."
Alle reacties Link kopieren
Severus_Snape schreef:
25-12-2018 14:23
Waarom zou zij dit moeten doen? Begrijp me niet verkeerd, niks mis met elkaar helpen. Maar waarschijnlijk is zij niet voor niks uit huis, zal vast te maken hebben met studie of wat dan ook. Bovendien kiezen haar ouders voor zoveel kinderen, zij niet. Waarom moet zij dan 2 keer per week die kinderen mee uit huis nemen? Laat ouders zelf eens gaan opvoeden.
Ik heb nergens gezegd dat zij dat moet doen. Maar als zij dat zou doen dan zou dat fijn zijn voor iedereen. Voor haar ouders en de thuisblijvende broertjes en voor de jongens die dan hun energie kwijt kunnen.

Zij hoeft helemaal niets, maar zoals je zelf zegt wat is er mis mee om elkaar te helpen. Uiteindelijk zijn het wel haar familieleden. Maar nogmaals dat zij niet in beeld is in een huis vol betekent niet dat zij ook uit beeld is.
Alle reacties Link kopieren
Severus_Snape schreef:
25-12-2018 14:23
Waarom zou zij dit moeten doen? Begrijp me niet verkeerd, niks mis met elkaar helpen. Maar waarschijnlijk is zij niet voor niks uit huis, zal vast te maken hebben met studie of wat dan ook. Bovendien kiezen haar ouders voor zoveel kinderen, zij niet. Waarom moet zij dan 2 keer per week die kinderen mee uit huis nemen? Laat ouders zelf eens gaan opvoeden.

Nou inderdaad. Het is niet háár keuze om zoveel kinderen te nemen. Ze is daardoor vast al de nodige aandacht te kort gekomen toen zij jong was. Moet ze dan nu alsnog opdraaien voor die koters? Ik dacht het niet...
Only action impacts the drift | A year from now you may wish you had started today
Die Danique ziet er zelf ook niet uit alsof ze het wiel heeft uitgevonden. Misschien is er ook wel wat met haar?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven