Entertainment alle pijlers

Een Huis Vol - Deel 3

22-12-2018 22:22 3003 berichten
Klets hier mee over de families uit Een Huis Vol.

Geen spoilers s.v.p.

Gezinnen van seizoen 2019-2020
  • Familie Buddenbruck, ook wel afgekort als BB. Rob en Thaila verhuizen van Heerlen naar Duitsland en nemen al hun hoofdbonkende, schreeuwende, kopstootgevende kinderen mee (10-11 stuks)
  • Familie Kraan: Samengesteld gezin van Linda en Ivan uit Boskoop, 7 kinderen en 1 op komst.
  • Familie Jelies: Gelovig gezin uit Tollebeek, met vader Johan en moeder Janneke, 8 kinderen.

Gezinnen uit eerdere seizoenen die nog wel eens ter sprake komen:
- Familie Baumgard, bekend van lekkere Eugene en het bakimperium van Samantha
- Familie Deijs, Marcel en Ingridt en heel veel kinderen en Jordi.
- Familie Adema, het gezin met de vierling
- Nadine Quadacker en haar kinderen
- Familie Nagelkerke, bekend als Nagelkerke BV
- Papa Jay en zijn 5 lieve kinderen
- Familie Vink
anoniem_298027 wijzigde dit bericht op 21-12-2019 14:19
90.25% gewijzigd
Byrma schreef:
31-01-2019 22:26
Ik las dat de fam Nagelkerke commercieel is gegaan met een of ander soort promotieteam : Onder Andere Producties dus ff gezocht ze staan op YT nu met gestylde filmpjes .Ben benieuwd hoe lang het een succes is :

We vinden het super leuk om fanmail te ontvangen!
Je kunt het sturen naar dit adres:

Onder Andere Producties
Management De Nagelkerkjes
Oude Apeldoornseweg 37-B4
7333 NR Apeldoorn

Er is vast een van de oud-deelnemende vaders zich enorm aan het verbijten , dat de serie die door HEM succesvol werd andere mensen wel succes geeft .
:proud:
Byrma schreef:
31-01-2019 22:26

Er is vast een van de oud-deelnemende vaders zich enorm aan het verbijten , dat de serie die door HEM succesvol werd andere mensen wel succes geeft .
:rofl: :rofl: :rofl:
Byrma schreef:
31-01-2019 22:26
Ik las dat de fam Nagelkerke commercieel is gegaan met een of ander soort promotieteam : Onder Andere Producties dus ff gezocht ze staan op YT nu met gestylde filmpjes .Ben benieuwd hoe lang het een succes is :

We vinden het super leuk om fanmail te ontvangen!
Je kunt het sturen naar dit adres:

Onder Andere Producties
Management De Nagelkerkjes
Oude Apeldoornseweg 37-B4
7333 NR Apeldoorn

Er is vast een van de oud-deelnemende vaders zich enorm aan het verbijten , dat de serie die door HEM succesvol werd andere mensen wel succes geeft .
Ja dat was te verwachten. Het gaat minder goed met de bakkerij dan we moeten geloven en dus hebben ze deze marketing nodig. Ze gaan een koekjesimperium starten natuurlijk. Met kittens en veel roze
Alle reacties Link kopieren
S-Meds schreef:
01-02-2019 08:08
Ja dat was te verwachten. Het gaat minder goed met de bakkerij dan we moeten geloven en dus hebben ze deze marketing nodig. Ze gaan een koekjesimperium starten natuurlijk. Met kittens en veel roze
Koekjes imperium ,heb ik dit niet al bij een zekere s baumgard gezien....🤣
S-Meds schreef:
01-02-2019 08:08
Ja dat was te verwachten. Het gaat minder goed met de bakkerij dan we moeten geloven en dus hebben ze deze marketing nodig. Ze gaan een koekjesimperium starten natuurlijk. Met kittens en veel roze
De bakkerijen van Nagelkerke zijn een begrip in heel Noord Brabant. Die lopen van oudsher al goed en dat zal zeker niet veranderen. Zeker de ouderen weten de weg ernaar toe nog steeds te vinden. En ook steeds meer jongeren. Velen zijn er mee opgegroeid en ze verkopen zeker kwaliteit. In Oudenbosch kom ik nooit maar in een andere plaats staat nog steeds de winkel vol op vrijdag en zaterdag. Zelfs NL'ders die in Belgie aan de grens wonen rijden er nog speciaal naartoe.

Ik denk dat ze vooral van de aandacht houden, vooral de moeder des huizes.
Alle reacties Link kopieren
prada schreef:
01-02-2019 12:39
De bakkerijen van Nagelkerke zijn een begrip in heel Noord Brabant. Die lopen van oudsher al goed en dat zal zeker niet veranderen. Zeker de ouderen weten de weg ernaar toe nog steeds te vinden. En ook steeds meer jongeren. Velen zijn er mee opgegroeid en ze verkopen zeker kwaliteit. In Oudenbosch kom ik nooit maar in een andere plaats staat nog steeds de winkel vol op vrijdag en zaterdag. Zelfs NL'ders die in Belgie aan de grens wonen rijden er nog speciaal naartoe.

Ik denk dat ze vooral van de aandacht houden, vooral de moeder des huizes.
Je moet wat doen in je vrije tijd , toch ?
Ik zat gezellig bij een moeder van de kid's hun school aan de thee , zij heeft een cattery, ze had het over de Nagelkerke familie die schijnbaar weer een nest katten heeft plus 1 op komst ,dat zijn er 3 tegelijk :facepalm: maar daar mocht je geen commentaar op geven .. Zou zij Deijs heten van haar meisjesnaam? Enfin ; al volg ik hun niet , toch hoor ik dan weer wat , slecht weer dus ja dat youtube kanaal weer aangezwengeld ipv gaan sporten buiten en gekeken met zijn twee ; we hebben die mensen gespot die in de kerstreclame van de "Lee del" zaten òf straatgenoten van de Flodders ,vrienden van hun of zo ? Je ziet daar wel de dagelijkse sleur nu ipv wat je op tv zag georganiseerd Maar ik begrijp nu wel waarom die serie niet elke dag op tv is :yawnee: : Je wordt het al snel beu :HA: Nog even gekeken bij de vierling ; de meeste lijken op hun zussen. Dat lijkt me ook pittig ; 6 meisjes in huis en straks de pubertijd :worship: Volgens mij loopt alles daar wel gesmeerd verder . En bij Jay maar daar waren we eigenlijk na een paar seconden al uitgekeken . Het wordt teveel , dat hebben ze toch goed ingeschat ; gewoon tegen de kerst een paar afleveringen en het is even leuk ;-)
Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.
Alle reacties Link kopieren
Byrma schreef:
01-02-2019 17:50
Je moet wat doen in je vrije tijd , toch ?
Ik zat gezellig bij een moeder van de kid's hun school aan de thee , zij heeft een cattery, ze had het over de Nagelkerke familie die schijnbaar weer een nest katten heeft plus 1 op komst ,dat zijn er 3 tegelijk :facepalm: maar daar mocht je geen commentaar op geven .. Zou zij Deijs heten van haar meisjesnaam? Enfin ; al volg ik hun niet , toch hoor ik dan weer wat , slecht weer dus ja dat youtube kanaal weer aangezwengeld ipv gaan sporten buiten en gekeken met zijn twee ; we hebben die mensen gespot die in de kerstreclame van de "Lee del" zaten òf straatgenoten van de Flodders ,vrienden van hun of zo ? Je ziet daar wel de dagelijkse sleur nu ipv wat je op tv zag georganiseerd Maar ik begrijp nu wel waarom die serie niet elke dag op tv is :yawnee: : Je wordt het al snel beu :HA: Nog even gekeken bij de vierling ; de meeste lijken op hun zussen. Dat lijkt me ook pittig ; 6 meisjes in huis en straks de pubertijd :worship: Volgens mij loopt alles daar wel gesmeerd verder . En bij Jay maar daar waren we eigenlijk na een paar seconden al uitgekeken . Het wordt teveel , dat hebben ze toch goed ingeschat ; gewoon tegen de kerst een paar afleveringen en het is even leuk ;-)
Nooit een goed idee Byrma, zoveel drinken overdag!
karin6789 schreef:
01-02-2019 17:53
Nooit een goed idee Byrma, zoveel drinken overdag!
ik dacht dat het aan mij lag, ik had best veel gedronken vandaag
Alle reacties Link kopieren
karin6789 schreef:
01-02-2019 17:53
Nooit een goed idee Byrma, zoveel drinken overdag!
Dat ga je vanzelf doen als je die filmpjes zit te kijken !
Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.
Alle reacties Link kopieren
Die vlogs vd Nagelkerkjes, ik kan het niet meer zien/horen. Die hoge stem van Sophie, de verkleinwoordjes (Jan haalt straks de kindjes (pubers) op), dat interessant doenerige geluncht/datenight. Waarom wil je dit aan iedereen laten zien?
Alle reacties Link kopieren
Klopt Lieverdanlief. En dan heb ik nog minder gezien dan jij, maar 1 of 2 minuten van één filmpje was voor mij meer dan genoeg om er klaar mee te zijn.
Een theorie stelt dat, als iemand ooit ontdekt waar het Universum precies voor dient en waarom het er is, het meteen zal verdwijnen en vervangen zal worden door iets dat nog bizarder en onbegrijpelijker is. Een andere theorie stelt dat dit al gebeurd is.
lieverdanlief schreef:
01-02-2019 22:42
Die vlogs vd Nagelkerkjes, ik kan het niet meer zien/horen. Die hoge stem van Sophie, de verkleinwoordjes (Jan haalt straks de kindjes (pubers) op), dat interessant doenerige geluncht/datenight. Waarom wil je dit aan iedereen laten zien?
omdat je zonder aandacht wordt geconfronteerd met een enorme leegte
Alle reacties Link kopieren
Okay, wat treurig eigenlijk.
lieverdanlief schreef:
01-02-2019 22:42
Die vlogs vd Nagelkerkjes, ik kan het niet meer zien/horen. Die hoge stem van Sophie, de verkleinwoordjes (Jan haalt straks de kindjes (pubers) op), dat interessant doenerige geluncht/datenight. Waarom wil je dit aan iedereen laten zien?
Waarom kijk je?
Alle reacties Link kopieren
lieverdanlief schreef:
01-02-2019 22:42
Die vlogs vd Nagelkerkjes, ik kan het niet meer zien/horen. Die hoge stem van Sophie, de verkleinwoordjes (Jan haalt straks de kindjes (pubers) op), dat interessant doenerige geluncht/datenight. Waarom wil je dit aan iedereen laten zien?
Daarom vraag ik me af hoe lang men dit interessant vind😉en mijn begrip dat uitzendingen niet dagelijks te zien zijn op tv
Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.
watdachtjehiervan schreef:
02-02-2019 08:22
Waarom kijk je?
Ramptoerisme?
Alle reacties Link kopieren
lieverdanlief schreef:
01-02-2019 22:42
Die vlogs vd Nagelkerkjes, ik kan het niet meer zien/horen. Die hoge stem van Sophie, de verkleinwoordjes (Jan haalt straks de kindjes (pubers) op), dat interessant doenerige geluncht/datenight. Waarom wil je dit aan iedereen laten zien?
Interessant overkomen,als je t mij vraagt...
Alle reacties Link kopieren
Vladimiertje schreef:
02-02-2019 13:21
Interessant overkomen,als je t mij vraagt...
of slim reclame maken voor de zaken en de werpkatten ?
nu wil vast ieder gehersenspoeld persoon een kitten van die bekende familie
gelukkig kan een groot deel een raskat niet betalen en jammer genoeg voor hun kan een groot deel de waar uit de zaken niet betalen .
maar ik ben faliekant tegen dat in the picture zetten ( lees misbruik van bekendheid) maken van gefokte dieren .
Als ze die graag fokt zet het dan svp niet zo in de kijker want dat trekt mensen aan die totaal geen kitten wilden maar ze nu wel schattig vinden en dan ook nog van een een familie die op tv was..
Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.
Alle reacties Link kopieren
Kijk -boinkboink - Gidiën eens blij zijn op zijn verjaardag , Buddenbruckjes fb. Happy bday is dat.
Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.
Byrma schreef:
02-02-2019 20:52
Kijk -boinkboink - Gidiën eens blij zijn op zijn verjaardag , Buddenbruckjes fb. Happy bday is dat.
Iemand maakt een opmerking over het -boinkboink- en de reactie van moeders:
Jeneaux, Shevaign en Dareau hebben het ook gedaan. En nu leert Gidiën het de kleine meid ❤ . Hij heeft plezier
Ik denk dat Thaila wel blij is dat hij naar school kan ;-D
Alle reacties Link kopieren
lieverdanlief schreef:
01-02-2019 22:42
Die vlogs vd Nagelkerkjes, ik kan het niet meer zien/horen. Die hoge stem van Sophie, de verkleinwoordjes (Jan haalt straks de kindjes (pubers) op), dat interessant doenerige geluncht/datenight. Waarom wil je dit aan iedereen laten zien?
Stiekem kan ik vlogs wel waarderen. Soort van guilty pleasure.. Want vind het aan de andere kant heel overdreven vaak.. En stiekem ook nep.

De vlogs van de nagel kerkjes vind ik wel vermakelijk. Mijn dochter van 1. 5 jaar kijkt graag mee op mijn mobiele telefoon ha ha.

Wat mij opvalt is dat er zo weinig humor is?? Alles wordt zo abstract gefilmd.. Het mag wel met wat meer zelfspot. Laatst maakte een van die jongens een grapje... Daar wordt dan zo droog op gereageerd. Vooral door Jan. Beetje stijf vind ik het ofzo. Lach om jezelf of steek ergens de draak mee.. Maargoed, wie ben ik.

Ze pakken het wel steeds professioneler aan. Ze zijn behoorlijk commercieel denk ik. Dus hier lukken ze ook een mooi slaatje uit slaan als ze het goed aanpakken. Ach en geef ze eens ongelijk. Ik zou het niet willen. Maar in hun situatie. Het is slim.
Verbaast het je echt dat er geen humor in zit? Ik ken geen stel dat humorlozer is dan Jan en Sophie.
Alle reacties Link kopieren
Idris schreef:
02-02-2019 21:06
Verbaast het je echt dat er geen humor in zit? Ik ken geen stel dat humorlozer is dan Jan en Sophie.
Nou verbaast niet. Maar het valt in de vlogs wel extra op.
Ze lijken inderdaad humorloos.
Alle reacties Link kopieren
Idris schreef:
02-02-2019 20:58
Iemand maakt een opmerking over het -boinkboink- en de reactie van moeders:
Jeneaux, Shevaign en Dareau hebben het ook gedaan. En nu leert Gidiën het de kleine meid ❤ . Hij heeft plezier
Ah dat heb ik niet gelezen ,maar die broers deden het ook ,dit seizoen zelfs nog een
ze zien er verder niet ongelukkig of ongezond uit dus het zal wel goed zijn
Idris schreef:
02-02-2019 21:00
Ik denk dat Thaila wel blij is dat hij naar school kan ;-D
Die hangt de vlag niet uit ; die versiert de hele straat :rofl: het lijkt me wel vreemd als ze ineens al die kinderen op school hebben ,zo stil in huis dan dat zijn ze al een jaar of 20+ niet gewend
Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven