Entertainment alle pijlers

Een Huis Vol - deel 4 (ZONDER SPOILERS)

22-12-2019 22:43 3007 berichten
Klets hier mee over de families uit Een Huis Vol.

Geen spoilers s.v.p.

Gezinnen van seizoen 2019-2020
  • Familie Buddenbruck, ook wel afgekort als BB. Rob en Thaila verhuizen van Heerlen naar Duitsland en nemen al hun hoofdbonkende, schreeuwende, kopstootgevende kinderen mee (10-11 stuks)
  • Familie Kraan: Samengesteld gezin van Linda en Ivan uit Boskoop, 7 kinderen en 1 op komst.
  • Familie Jelies: Gelovig gezin uit Tollebeek, met vader Johan en moeder Janneke, 8 kinderen.
Gezinnen uit eerdere seizoenen die nog wel eens ter sprake komen:
- Familie Baumgard, bekend van lekkere Eugene en het bakimperium van Samantha
- Familie Deijs, Marcel en Ingridt en heel veel kinderen en Jordi.
- Familie Adema, het gezin met de vierling
- Nadine Quaedackers en haar kinderen
- Familie Nagelkerke, bekend als Nagelkerke BV
- Papa Pay en zijn 5 lieve kinderen
- Familie Vink
Alle reacties Link kopieren
Byrma schreef:
22-01-2020 13:32
:HA:

@LD199 Dat logo doen ze al lang want ik heb dat nog meegekregen .Schijnbaar in elke vlog zit dat "verstopt" zodat hun kindfans dat kunnen zeggen als comment.

Thaila heeft gister foto's gepost op FB , van toen ze jonger waren , leuk om te zien

Jelies zeggen elke keer ( ook in Een Huis Vol ) weltrusten of genacht , en dat in 1 zin.Wat is het verschil ? Weet iemand dat ? Hier zeggen ze nooit genacht nml , het is gewoon een vraag , het klinkt als goede nacht .
Zal wel normaal zijn op Urk.

Ja leuke foto's van Thaila.
Alle reacties Link kopieren
Doorenvogels55 schreef:
22-01-2020 13:57
Zal wel normaal zijn op Urk.

Ja leuke foto's van Thaila.
Ik snap het echt niet welterusten of genacht zegt ze steeds.
Zij hadden ook oude foto's laatst en die twee ken je amper terug . Ik vind het wel leuke mensen .Ze geeft wel vaak een update .
Kraan doet dat niet .Zouden die dan al gevraagd zijn voor een nieuwe serie ..?
Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.
Alle reacties Link kopieren
Heb weer eens een nagelkerke vlog gekeken vandaag. Junior had gespuugd. Sofie zit op de grond te dweilen in een openbaar toilet met haar trolley uitgeklapt op de vloer vlak naast het toilet,( 13.00 min) Nu begrijp ik ook waarom ze schoenen op tafel/bank en op bed aan hebben. Voor hun doodnormaal. Junior meer dan eens met schoenen op het kookeiland gezien, waar Jan ook het deeg op uitrolt.
Hoop dat ze wat hygiënischer zijn in hun bedrijven
Doorenvogels55 schreef:
22-01-2020 13:57
Zal wel normaal zijn op Urk.

Ja leuke foto's van Thaila.
Gistere waren Thailia en Rob 24 jaar bijelkaar, ze schrijft altijd leuke korte stukjes op facebook en er kont ook steeds naar voren dat ze het best wel druk heeft die vliegt van hot naar her.
Geen geklaag gewoon leuk.
Alle reacties Link kopieren
Waar staan die oude foto's van de familie Jelies? Ik zie ze niet op hun Facebook.
Sushibar36 schreef:
22-01-2020 19:21
Heb weer eens een nagelkerke vlog gekeken vandaag. Junior had gespuugd. Sofie zit op de grond te dweilen in een openbaar toilet met haar trolley uitgeklapt op de vloer vlak naast het toilet,( 13.00 min) Nu begrijp ik ook waarom ze schoenen op tafel/bank en op bed aan hebben. Voor hun doodnormaal. Junior meer dan eens met schoenen op het kookeiland gezien, waar Jan ook het deeg op uitrolt.
Hoop dat ze wat hygiënischer zijn in hun bedrijven
Wie? Wat? Och je bedoelt hun joh dat je daar nog aandacht aan besteed :yawnee:
Alle reacties Link kopieren
Vlinder1963 schreef:
22-01-2020 19:29
Wie? Wat? Och je bedoelt hun joh dat je daar nog aandacht aan besteed :yawnee:
Je bent vrij om over mijn reactie heen te lezen. ;-)
Alle reacties Link kopieren
Sushibar36 schreef:
22-01-2020 19:21
Heb weer eens een nagelkerke vlog gekeken vandaag. Junior had gespuugd. Sofie zit op de grond te dweilen in een openbaar toilet met haar trolley uitgeklapt op de vloer vlak naast het toilet,( 13.00 min) Nu begrijp ik ook waarom ze schoenen op tafel/bank en op bed aan hebben. Voor hun doodnormaal. Junior meer dan eens met schoenen op het kookeiland gezien, waar Jan ook het deeg op uitrolt.
Hoop dat ze wat hygiënischer zijn in hun bedrijven


Wel weer genoeg Junior gezien in de Spanje vlogs.
Cookielover schreef:
21-01-2020 20:33
Waar zijn doktervanderploeg en Andrieske eigenlijk gebleven? Zijn jullie niet meer nodig van Sofie?
Alles wat ik hier typ heeft bijna geen nut, want de gemiddelde lezeres (jaar of 55) heeft haar oordeel al klaar. Dat enorme gezeik over dat jochie dat ie niet in zijn eigen bed kan slapen, tja..

Ik vind dat ook jammer, maar het hoort bij het nieuwe opvoeden. Zelf heb ik twee kleinkindjes (nu 2 en 4 jaar oud) en die zijn precies zo opgevoed. Je hebt voor- en nadelen daarvan, bedacht ik. Mijn kleinkindjes kunnen overal slapen en dat is supermakkelijk als je op reis moet. Mijn eigen kinderen waren altijd totaal van de leg als ze niet hun middagslaapje van 13.00 tot 14.30 in hun eigen bedje hadden gehad en reizen was altijd een ramp. Gezellige vakantie zou ik zeggen.
En nog even gesproken over opvoeding in het algemeen. Mij is vertelt ooit dat de drie RRRen belangrijk zijn; Rust, Regelmaat en Reinheid.

Nou, aan reinheid mankeert er door de reageerders niks..wow, geen slabbetje om, wow, schoenen op tafel etc etc.

Dus hier lopen allemaal opvoeders rond, die het veel beter doen dan een familie die vlogt.

Laat maar zien dan.
Alle reacties Link kopieren
minnimouse schreef:
22-01-2020 19:28
Waar staan die oude foto's van de familie Jelies? Ik zie ze niet op hun Facebook.
Op 9 Januari , een tiktok filmpje gemaakt door de kinderen .
Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.
Alle reacties Link kopieren
Andrieske1976 schreef:
22-01-2020 21:12
En nog even gesproken over opvoeding in het algemeen. Mij is vertelt ooit dat de drie RRRen belangrijk zijn; Rust, Regelmaat en Reinheid.

Nou, aan reinheid mankeert er door de reageerders niks..wow, geen slabbetje om, wow, schoenen op tafel etc etc.

Dus hier lopen allemaal opvoeders rond, die het veel beter doen dan een familie die vlogt.

Laat maar zien dan.

Er zijn echt wel minpunten ja . Die fles bv bij een bijna 2 jarige ..

A) er is een verschil tussen af en toe een kind laten slapen in een buggy ,autostoel of op de bank dat gebeurt natuurlijk iedereen wel eens . Als je onderweg bent bv . Of dit standaard doen terwijl er een rij oppassen beschikbaar is ook nog , dan moet je kiezen voor je kind en er gewoon voor thuisblijven als die moet slapen of je laat het bij de oppas desnoods . Ik denk niet dat deze slaaphoudingen de rug en nek ten goede komt bv. En een eigen rustig plekje mist er dan ook ,deze jongen heeft nooit in zijn eigen kamer geslapen zeggen ze zelf.

B ) Laten zien ? Nee dat is nu net het punt ; ik bescherm juist mijn kinderen door ze niet openbaar neer te zetten.
En die zijn op een leeftijd dat ze zelf ook zeggen dat ze geen foto's op social media willen .
Rust en regelmaat zag ik daar niet echt wat niet verwonderlijk is met veel kinderen ; dat is gewoon hectischer dan met 2 kinderen .
Niet in eigen kamertje RUSTig laten slapen .

Maar goed ; ik kijk die vlog niet meer ik volg de andere families wel .Wat ik van Nagelkerke bv zie komt hier langs en soms neem ik dan een kijkje maar "nu eve niet ".
byrma wijzigde dit bericht op 23-01-2020 12:40
Reden: leesteken werd smiley
0.03% gewijzigd
Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.
Alle reacties Link kopieren
Andrieske1976 schreef:
22-01-2020 21:12
En nog even gesproken over opvoeding in het algemeen. Mij is vertelt ooit dat de drie RRRen belangrijk zijn; Rust, Regelmaat en Reinheid.

Nou, aan reinheid mankeert er door de reageerders niks..wow, geen slabbetje om, wow, schoenen op tafel etc etc.

Dus hier lopen allemaal opvoeders rond, die het veel beter doen dan een familie die vlogt.

Laat maar zien dan.
Geen 1 gezin is perfect, dat zeker. Maar de meeste gezinnen kiezen er dan ook niet voor om dagelijkse video’s op Youtube te plaatsen.

En sorry maar een kind van bijna 2 wat overal meegesleept word en daarom maar overal uit nood moet slapen, is sneu. ‘Hij slaapt overal behalve in bed haha hihi blabla’ Joh, wees er nog eens trots op. En het meest zielige is dat dit gezin beschikt over een oppas en een au pair(!) dus het is niet dat hun Junior uit nood overal meeslepen of iets. Dus er zit totaal geen regelmaat in zijn schema, en daarbij dus ook geen rust en is misschien daarom wel zo’n ontzettende jengel. Het is niet normaal om een kind bijna dagelijs slapend op je te dragen als ouder, terwijl je er ook voor kan kiezen om je dreumes thuis te laten bij de au pair en zonder zijn gejank een Tesla te kopen of wat ze dan wel niet allemaal doen op een dag. Neem dan je oudere zoons mee die zo een uitje waarderen. En over hygiëne, tsja kinderen en volwasenen die met hun schoenen op bed liggen dat is gewoon hartstikke vies en kan me niet voorstellen dat dit bij veel mensen normaal is.
Andrieske1976 schreef:
22-01-2020 21:12
En nog even gesproken over opvoeding in het algemeen. Mij is vertelt ooit dat de drie RRRen belangrijk zijn; Rust, Regelmaat en Reinheid.

Nou, aan reinheid mankeert er door de reageerders niks..wow, geen slabbetje om, wow, schoenen op tafel etc etc.

Dus hier lopen allemaal opvoeders rond, die het veel beter doen dan een familie die vlogt.

Laat maar zien dan.
goed opvoeden en vloggen (je gezin exploiteren ten behoeve van aandacht) gaan niet samen
S-Meds schreef:
23-01-2020 00:16
vloggen (je gezin exploiteren ten behoeve van aandacht)
Vloggen gaat dus altijd om aandacht vragen?
En... (familie)vloggen kan dus alleen door je gezin te 'exploiteren'?

Wat een bijzonder binaire belevingswereld heb jij S-Meds. Dat moet heerlijk voor je zijn, zo'n zwart-wit bestaan.
Alle reacties Link kopieren
doktervanderploeg schreef:
23-01-2020 14:03
Vloggen gaat dus altijd om aandacht vragen?
En... (familie)vloggen kan dus alleen door je gezin te 'exploiteren'?

Wat een bijzonder binaire belevingswereld heb jij S-Meds. Dat moet heerlijk voor je zijn, zo'n zwart-wit bestaan.
Ja klopt precies wat S-Meds schrijft.
Niks niet zwart wit.
Doorenvogels55 schreef:
23-01-2020 15:22
Niks niet zwart wit.
Je zegt hier dus: ALLES zwart-wit. (niks niet = alles wel)

Zijn we het toch met elkaar eens, Doorenvogels55.
Alle reacties Link kopieren
doktervanderploeg schreef:
23-01-2020 15:46
Je zegt hier dus: ALLES zwart-wit. (niks niet = alles wel)

Zijn we het toch met elkaar eens, Doorenvogels55.
Bent u dokter of heeft u de Dikke van Dale samengesteld?
Alle reacties Link kopieren
doktervanderploeg schreef:
23-01-2020 14:03
Vloggen gaat dus altijd om aandacht vragen?
En... (familie)vloggen kan dus alleen door je gezin te 'exploiteren'?

Wat een bijzonder binaire belevingswereld heb jij S-Meds. Dat moet heerlijk voor je zijn, zo'n zwart-wit bestaan.
'Vloggen gaat dus altijd om aandacht vragen?' Ja, dokter, wel bij de familie jengel.
Alle reacties Link kopieren
Zou Junior echt wat mankeren of zou het nog bij kunnen trekken? Een hoogvlieger zal hij niet zijn, maar dat zijn zijn ouders ook niet.
Geen motto
Alle reacties Link kopieren
OMG, De Navelbreukjes willen nog een onderneming erbij doen, want Jan vindt dat hij te weinig werkt.
Alle reacties Link kopieren
Ik moest het wel paar keer lezen, maar het staat er echt: Jan vindt dat hij te weinig werkt. Gaat daardoor dingen met Sofie doen/ondernemen, waardoor zij haar kantoorwerk later moet inhalen. Maak me gek!
Alle reacties Link kopieren
lieverdanlief schreef:
23-01-2020 21:22
Ik moest het wel paar keer lezen, maar het staat er echt: Jan vindt dat hij te weinig werkt. Gaat daardoor dingen met Sofie doen/ondernemen, waardoor zij haar kantoorwerk later moet inhalen. Maak me gek!
:facepalm:
Alle reacties Link kopieren
lieverdanlief schreef:
23-01-2020 21:22
Ik moest het wel paar keer lezen, maar het staat er echt: Jan vindt dat hij te weinig werkt. Gaat daardoor dingen met Sofie doen/ondernemen, waardoor zij haar kantoorwerk later moet inhalen. Maak me gek!

:roll: :roll: :roll: echt hoor. Wat een verklaring.
lieverdanlief schreef:
23-01-2020 21:22
Ik moest het wel paar keer lezen, maar het staat er echt: Jan vindt dat hij te weinig werkt. Gaat daardoor dingen met Sofie doen/ondernemen, waardoor zij haar kantoorwerk later moet inhalen. Maak me gek!
Zal flink afkicken voor Sofie worden. Al zoekt ze hem dan vast elke dag in de nieuwe zaak op "om te kijken hoe het gaat".

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven